Blog >> nyomtávszélesítő

>> Tuning és extraLiquid // Alfa Stelvio 2.0 benzina 280Le // 2025-11-09

A 8x18-as ET35 Ronal felniszett a 159-ről "maradt meg", tökéletesen passzol az de kb. 10mm-rel bejjebb van a kerék külső pereme a gyári 8.5x20 ET31-hez képest. Lassan megérett bennem egy szépészeti upgrade. Nem várok tőle semmiféle "javulást", változást mert eddig is tökéletes volt. Kutakodtam kicsit és lassan kialakult hogy kb. 10-15mm-es szélesítés lesz a megfelelő, természetesen új csavarokkal. Köszönet Shadin-nak az útmutatásért :)
Race-Shop-ból rendeltem 12mm-es autospecifikus szettet, központosító gyűrű is ki van képezve rajta. A csavarok a GAFA AUTO-tól érkezztek. M14x1,5 40mm fekete.

Ma szereltám át a kerekeket, mentem egy kört minden rendben, jól mutat :)

>> Tuning és extramesa // Alfa GT 1.9 JTDm 16v // 2019-10-20

Gyárilag nagyon mélyen ültek a gyári 17-es kerekek, régóta terveztem, hogy korrigáljam a mérnökök hibáját. Így került alá másodkézből minőségi alu-mg ötvözet (nem esztergált, dög nehéz acél) NOVITEC (by Eibach) 15 mm-es pogácsa, húsz hosszabb csavarral, melyekhez a 17-es kulcs már nem jó, ezek feje 19-es. Szerencsére a viperás nyomatékos kerékkulccsal egy fordítással mindkettő használható :)
Az autó most néz ki úgy, ahogy ki kellett volna guruljon a gyárból! Az úttartása pedig sokkal, de sokkal jobb lett. ;)
Az utolsó kép akart lenni az előtte-utána változat, de már utólag látom, ebből a szögből pont szinte semmi nem látszik :D Azért az első tengelyen még így az, hogy mennyire bután álltak a kerekek, a hátsónál a gumi hátsó részén a fénytörést érdemes hasonlítani. Pont jó. Előre szerintem a 20-as jobb lenne. Majd legközelebb, de akkor már 18"-os kerekekkel...