Blog >> kis
Egy ideje nem írtam ide,mert sok dolog volt a kocsival kapcsolatban amit szerettem volna be fejezni a találkozóig,de már vége lett az Alfa citynek így újra van időm :) . Régóta vártam már rá és sokat is készültem. Rengeteg autó volt, körbe se tudtuk járni a területet akkora volt a rendezvény is szuper volt egyszóval minden élvezetes volt. Ez volt az első Alfa találkozó,de nem az utolsó :)
Az autó azóta is tökéletesen teszi a dolgát,hiba mentesen. inkább csak külső esztétikai dolgokat csináltam rajta.
Első körben a fékeket fújtam át fehérről narancs sárgára, aztán jött az ihlet ,hogy tovább megyek. elől az orr részen a két lámpa közt lévő műanyag részt fújtam át majd jött a pajzs. Vettem egy sérült darabot, annak ki vágtam a középső kettő keresztben lévő dísz rész és be került egy gravírozott plexi.Fel került a koptató is,igaz csak ideig lenesen,mert nemsokára megy fényezőhöz és végül fel került a matrica a cityre is :) . tettem bele ledes helyzetjelzőt,ami egyben index modul is. Valamint led tompított izzókat is,erős fénye van szépen vetít. Folyt.köv.
km: 220000km
KM: 152261
Már nagyon, komfortrontóan búgott az autó. Csöri szerint jó eséllyel kerékcsapágy, ha nem akkor a váltó. Picit aggódtam, de felemelve rögtön megmutatta magát, hogy kerékcsapágy. SNR csapágyat kapott. Visszatért a csend, komfort. Egész fura lett. Hallom a motort is már.
Ha már ott jártam, 11000 km után ismét kapott új olajat, és ezúttal a többi sallangot is: levegőszűrő, utastérszűrő, gázolajszűrő, olajszűrő.
Nem tudom miért, de muszáj le írnom. Lehet csak az újdonság varázsa....
Igaz nem sokat autókáztunk még együtt, de nagyon élvezem. Nagyon dinamikus a paripa, bár ebben inkább Gyuri keze van. 1500-2000-es fordulaton amolyan kényelmes, élmény autókázós. Viszont ahogy kicsit emelkedik a fordulat úgy jön elő belőle a vadállat :-) 2500-4000-es fordulat között olyan érzés, mint ha egy másik autóban ülne az ember. Tudom, hogy "csak" egy dízel..... Mégis valami történik, valami ami szinte magával ragad, elvarázsol és arra készteti az embert, hogy még...még...még
Persze még csak ismerkedünk az autóval és nem sokszor csinálok ilyet, de már fülemben csengenek Gyuri barátom szava.... "majd fogod" :-)
Nos ennyi. Most kicsit jobb, de bárhányszor kimegyek és rá nézek szeretném a kulcsot elfordítani és hallani ennek a kormosnak a hörgős hangját......
helyre pofoztam a hátsó ablaktörlőt mert el volt gyengülve, meg mintha el lett volna dugulva kicsit az ablakmosó szűkítő nyílása is hátul, kompletten rendbe lett pofozva, átzsírozva, behangolva, szalad mint rég
kormányszervó feltöltve
levettem a szelepfedél műanyagját, levittem, szappanosvíz meg súrolás, pofás lett :)
át fogom majd vezetni szerintem a szivargyujtót a műszerfal alatt valahova máshova mert szem előtt van és nem tetszik, elosztós, elvezetős megoldás lesz majd egyszer
H1 izzók cserélve, szépek, pofásak, enyhén kékek
a küszöb tartó bolhákból pár darab ki volt nyírva, felhajtottam őket, cseréltem, már nem lóg
anyós oldali ajtó, belső csavarfedő valahol katapultált, időpont X :D pótolva, tartalékot is vettem :D
mivel előző tulaj szanaszét taposta a küszöböt kiszállásnál, ezért a küszöb gumiját is beszereztem, valamint a keretbe való gumit is cserélem -majd- mindkét oldalon -csakazértis-, mivel nem akarom, hogy esetleg beázzon az utastér
meghekkeltem még a 2 hátsó lámpát is, kivettem, kibontottam, megragasztottam, jobb mint új korában
kívül belül kinyaltam a kicsikét műanyagápolókkal meg kárpittisztítóval...blablabla :D
Megkaptam a páromtól a karácsonyi ajándékomat egy teljes Ti belső képében. Ma be is raktuk. Eszméletlen jó!!!
Hát kicsit kalandosan de megjött a donor.Volt egy kis durdefekt útközbe de nagyobb baj nem lett hála istennek.Gyors kerékcsere a tréleren aztán tovább.Sajna nem a legjobb állapotba van de a célnak megfelel már csak egy balos lámpa kellene és megvan minden a helyrehozatalhoz.
Hát vágjunk bele és remélem minél előbb kész lesz a kicsike mindent bele Krisz!!!!!!!!
Megjártuk Horvátországot.KRK szigeten voltunk Omisajba a Hotel Adriaticba.Csak ajánlani tudom!!!!A fogyasztás is nagyon jó volt,de azért nem annyi mint amennyit a comp.kiírt.1263 Km mentem el 83 liter gázolajal.Így 6,5-re jött ki.Ez 130-160 közötti sebességet tartalmaz és a klima csak fél úton ment.
2007.08.23.Ma Csöri szétszedte a baloldali féltengelyt.A gumiharang ki volt repedve.Az kilett cserélve,újratömve a speckó belevaló zsírral.Továbbá az olajérzékelő szenzor is ki lett cserélve.Mostmár kijelzi az olajszintet.