Tanpéldája annak, hogyan lehet elkölteni 280 ezret egy tökéletesen működő autóra! :)
Bár csak vezérlés cserének indult, hozzájött egy kuplungfőhenger és egy hűtő csere is, és ha már le lett véve az első lökhárító, beraktuk a fiókban régóta porosodó eredeti Carello GTA lámpákat is...
Ezzel megvan az első pecsét a vadiúj szervizkönyvemben! :)
Alkatrészek az Elaforgtól, munkálatok Német Misitől, mint mindig!
Ismét eljött egy nagyobb szerviz ideje. Amik cserélve lettek:
- vezérlés (gyári került bele), kivétel a hosszbordás szíj és annak feszítője, mivel azok tavaly cserélve lettek.
- vízpumpa (gyári)
- termosztát (Wahler)
- vízhűtő (Nissens)
- fékbetét előre (Textar)
- hűtőfolyadék (3 liter Praflu Up)
- olaj (5 liter Selénia Racing)
- olajszűrő (gyári)
- légszűrő (gyári)
- pollenszűrő
- 1 pár ablaktörlő (gyári)
- 1 db csavartakaró műanyag patent szerű izé a jobb1 előtti műanyag fedélbe
- 28 db gyári patent a 4 ajtókárpithoz, mindkét oldali (ezeket majd magam kicserélgetem)
A munkálatokat ismét a Csörgő Autószerviz végezte.
Km: 141472