Azmo2004-12-10 12:24:13 // 471
..és mégis abba maradt: egy hid kellett neki, hogy behozzon :D
Azmo2004-12-10 12:23:25 // 470
nem nagyon mentem 120 felé, szal nem éreztem veszélyesnek amit csináltam....na a góf a hidon lefele, amikor én már visszavettem a gázbó, akkor ő nyomta, mert ha már milliókat költött a szarjára, nem lehet szégyenbe maradnia....
norbee2004-12-10 12:20:23 // 469
Hülyealfásvadbarom, szoktam én ilyenkor mondani, némi cinizmussal a hangomban, majd mosolyogva megtapogatom a zsebembe a kulcstartót, rajta a kígyóval és kereszttel. Jó látni néha a kollégákat, mikor alacsonyan repülnek át a város felett. :)))))))
Azmo2004-12-10 12:15:23 // 468
ááá, tegnap siettem a DunaPlazmába és nyomtam neki keresztűl a Kolosy téren, majd rá az Árpád hídra és át rajta.....a végére beért valami góf, 1.6is lehetett, jól elkapta az Árpád híd végén a kormányt mögüllem és jól elment mellettem....én csak mosolyogtam, ezt a versenyt már a budai oldalon elvesztette :)))
norbee2004-12-10 09:47:49 // 467
Andorka
Hajnali fél háromkor nincs jobb dolgod? :)))
Feszmérő első körben. Utánna ki lehet találni, merre van a gond. Eddig tipikus fesszabályzó hiba. Próbáld ki, mit csinál, ha ráadod a gyújtást + lámpát, és bekapcsolsz egy vagy több olyan olyan fogyasztót (fűtés, ablaktörlő, stb) ami csak zárt slusszkulcsnál megy. Ha olyankor is parázslik:
1, gyenge az akksi
2, laza az ékszíj
3, alacsonyra szabályoz a fesszab
4, kopott szénkefe, piszkos diódasor
Andorka2004-12-10 02:28:00 // 466
Valami nem stimmel a kocsimal. A motorfelújítás során a generátor is fel lett újítva. Mégis parázslik a töltés jelző kis lámpám...Ha világítás be van kapcsolva és a fordulatszám alacsony (alapjárat) fékezek és indexelek is egyszerre, akkor az index csak akkor villog, ha a fékpedálról már leléptem.
Megkérdem a szerelőmet, hogy mi lehet, félek, hogy a generátort kell tovább buherálni...
granturismo2004-12-09 15:38:40 // 465
Pénteken állat vagyok.
Szolgállat.
norbee2004-12-09 15:36:29 // 464
Ez van, a karbit meg a fesszabot megvárhattam volna, ha be tud rakni a sorba. Egy Volvo meg Mazda közé... :)
norbee2004-12-09 15:26:46 // 462
Minitali? :))) Rendes vagy, de az ott lévő OFF-os autók hada azt jelzi, ha szerdán viszem, örüljek ha péntekre megvan. Pedig nekem Alfám van!!! (Nekik meg élni kell valamiből... :) )
granturismo2004-12-09 15:23:22 // 461
Na ha szerdán viszed akkor gondolom csüt. este lesz készen (vagy ha még szerdán kész akkor is jó) akkor valahol fölkaplak és kimegyünk Boxival. (Pénteken nekem nem jó:-()
norbee2004-12-09 15:13:47 // 460
Fenét :) Kirohanás BKV-val péntek este. Jó buli! :)))
granturismo2004-12-09 15:13:04 // 459
Jaja.. Kár.
De érte hogyan mész? Az is délelőtt?
norbee2004-12-09 14:41:23 // 458
Áááá, Gábor agyonütne :) Reggelre szoktam menni.
granturismo2004-12-09 14:23:12 // 457
Délután fogsz menni? sz-cs 4-től nekem jó.
norbee2004-12-09 14:08:25 // 456
Ha tudom, rádüzenek, jövő hét elején kell Andrást cseregnem, gondolom megint szerda-csütörtök.
granturismo2004-12-09 13:57:28 // 455
Melyik nap tervezted jövő héten a "menést"?
ÁdidiGaga (il hempescattore)2004-12-09 13:45:56 // 454
Sziasztok!
új 33 bal első FEHÉR indexet keresek!
(jobbos már van bontóból - de ott csak 1 volt) A srác,aki a karbikat sitty-sutty behozta anno olaszból, ezzel a feladattal nem igazán bírkózik meg.
Már hozott :
először egy régi 33ra valót
most egy 75re valót...
nem nagyon bízom benne, :-(
bár kituggya,3 az igazság! :-)
norbee2004-12-09 13:43:03 // 453
Hát a karbit meg a generátort biztos. Ha lesz prémium, akkor a többit is, ha nem, akkor jövőre. :(
granturismo2004-12-09 13:40:38 // 452
Még idén megcsináltatod?
norbee2004-12-09 13:21:16 // 451
Na vótam szervizementóban. Má tudom ki mit nem kap idén :)))
Kéne cserélni:
- jobb toronycsapágy, jobb kerékcsapágy, de még ráér. Meg ha már ott vagyunk, két lengéscsillapító, de akkor bal oldali toronycsapágy is. :)
- fesszabályzó (ha nem múlik, diódasor)
- karburátor alsó tömítés, mert falsot szív.
- főfékhenger kezd megadós lenni, de még ráér.
norbee2004-12-08 16:50:06 // 450
LOL! CD hosting! :)))))
Azmo2004-12-08 16:49:32 // 449
köszike, majd fizetek tárolási díjat:)
norbee2004-12-08 16:47:55 // 448
Amikó erre gyössz, szójjá a távrecsegőbe. Elvan, nem kér enni, csak gondoltam odadom másnak, ha Neked már nem kell.
Azmo2004-12-08 16:46:14 // 447
ne dobjad Te:) Köll az, csak mikó? :(
norbee2004-12-08 16:45:30 // 446
De kő még vazz, vagy dobjam el jó messze? :))
Azmo2004-12-08 16:44:12 // 445
riménkodott a f@szom:) csak kellett volna, de időm annyi sincs, mint....nemtom, valamit helyettesíts be:)
norbee2004-12-08 16:40:48 // 444
Neked meg a zubbony öcsisajt. Még a CD-ért se jöttél, amiért rimánkodtál :)))
Azmo2004-12-08 16:40:06 // 443
nem bazzeg, érdekel....bakker, érik má Neked a pinyó....:)
norbee2004-12-08 16:38:37 // 442
Ja, szóval akarsz neki okoskodni :)
Azmo2004-12-08 16:37:32 // 441
elektro műszerész akihez megyek hétvégén, szal asszem ő is fogja tunni, csak érdekel engem is most :)
norbee2004-12-08 16:36:01 // 440
Azé ez kevés lesz, szakszerűbb magyarázattal Paco tudna szolgálni, kérd meg, fejtse ki a dolgot ide. :))
Azmo2004-12-08 16:26:07 // 439
én az vagyok biza:)
oks, köszi!!!
norbee2004-12-08 16:19:05 // 438
Azmo
Ha feszültséget keresel (márpedig kötekedős alkat vagy :D) tedd a DC V 20-as jelzésére.
Azmo2004-12-08 16:13:10 // 437
de, lesz, péntektől....csak hülye vagyok hozzá na, bevallom, az érdekel hogy mérjem le!
norbee2004-12-08 16:10:40 // 436
Azmo
Nincs kéznél egy bloody multiméter? 1500 forintos, tescós tökéletes.
András bácsi2004-12-08 16:07:40 // 435
Talán megoldható... Küld el mailben a címet.
Azmo2004-12-08 16:07:34 // 434
üdv!
Segítsetek, hogy ellenőrizzem le eccerüen, hogy az aksim jó-e és nem-e az ad le rosszul naftát???
András bácsi2004-12-08 15:48:32 // 432
Norbee!
Ha jársz Tatabánya környékén, akkor bármikor. Bp. illetve találkozók tavaszig valószínűtlenek részemről, Pécsen fogok megfordulni többször a köv. 2 hónapban.
A.
norbee2004-12-08 14:44:31 // 431
Bandi
Enyém, mikor kapom meg? :))))
András bácsi2004-12-08 14:08:43 // 430
Hello Mindenkinek!
Pakolgatás közben találtam egy gyári, 33-asra való három darabos hűtőrácstakarót. Azt hiszem csak a '86 előttiekre jó, mintha kicsit más lenne azokon a pajzs mérete. Ha valaki tudja használni elviheti.
Üdv.: András
granturismo2004-12-08 13:15:21 // 429
Hjjja, akinek gyári voltmérő van az autójában:-))
norbee2004-12-08 12:57:30 // 428
granturismo
Nafta. Ja, nálam az kraft. Majd bevezetünk valami szótárt :))))
norbee2004-12-08 12:55:16 // 427
granturismo
Ez a 12V ugrálás lehet műszer hibája is. Mérni kéne. Nekem a fedélzeti mutatós műszerem indítózás után 3 másodperccel áll be a helyére, és elvétel után rögtön leesik a mutató, de a rendszerben még percekig lehet mérni, ahogy 13,8-ról 12,8-ra esik vissza a feszültség.
M-GEGE2004-12-08 12:18:09 // 426
Az enyémben nincs is immobilizer! :-)
Ez kb olyan mint amikor elment a duda reléje. Kiszálltam a kocsiból beszélgettem a haverokkal egyszercsak megszólal a duda.
-Te hülyegyerek szól a riasztód! - mondták
-Nincs is riasztóm!
granturismo2004-12-08 10:24:11 // 425
Akksi hiba, vagy valami zárlat-szerű. Ha egyébként indul az autó akkor inkább az utóbbi valószínű de láttam én már mezőn pumát:-)).
Norbi
A nafta itt áramot nem üzemanyagot jelent ebben az esetben. Azmo is erre gondolt szerintem.
IC
Termosztát, de ne spekulálj rajta szerintem, mert így a többletfogyasztással lassan elpöfögöd az új termosztát árát. Papír meg mehet bele szerintem termosztáttól függetlenül is. (50%-os fedés, én használom)
granturismo2004-12-08 10:13:20 // 424
igazándiból azé gáz, mert gyújtás fel, felugrik 12 v-re és utána fokozatosan csökken.....gyújtás le, ismét felugrik 12 v-ra és megint csökken....jó, mi?
norbee2004-12-08 09:35:09 // 423
Ja, megmérni úgy tudod, hogy álló motornál leveszed a negatív sarut, és ráteszed a feszmérő egyik végét, az akksi negatív pólusára a másik végét. Ha 0,2 ampernél nagyobb áramerősséget jelez, akkor -Azmo szavaival élve, amit biztos ő is lopott valahonnan, feltehetően ICtől- Omega koncert van. :)))
norbee2004-12-08 09:24:17 // 422
emdzsidzsi
Thomikának volt ez a gondja, megoldás: sz*r volt az immobilizer, plussz folyt vissza áram a gyújtáskapcsolóról. Akksinak nem volt baja.