G-MANN🍀2022-06-04 12:44:36 // 2013
G-MANN🍀2022-06-04 12:44:10 // 2012
Ez Giulia méret? Stelvio 8,5 széles a felni. Picit vékony lenne az előre és alacsony is sztm.
Egyébként itt most akciós 4db Giulia Veloce felni, 8x19 és 9x19.
szöveg...https://fiatalkatreszek.hu/kereses/Giulia+felni/43552
Egyébként itt most akciós 4db Giulia Veloce felni, 8x19 és 9x19.
szöveg...https://fiatalkatreszek.hu/kereses/Giulia+felni/43552
Erhard 242 (Pure Energy)2022-06-04 11:49:46 // 2011
Nálam a gyári betét Jurid volt elől cserélni kellett, mert töredezett a széle 68e km-et bírt, Ate betétet vettem, a tárcsán még váll sincs ...
Tárcsában valami lyuggatottat vennék Ate betéttel
Tárcsában valami lyuggatottat vennék Ate betéttel
DrB2022-06-04 10:45:13 // 2010
Fék kérdés:
Csereérettek lesznek a féktárcsáim és a betétek is. Elégedett voltam a gyári felállással, ami rajta van. Ajánlotok vmi mást, ami jobb? Külföldi fórumokat is olvasgatva, egy csomó kombinációról olvastam, hogy ki mire esküszik: más gyártótól a tárcsa, mint a betét ill. más kombinációt előre, mint hátra.
Csereérettek lesznek a féktárcsáim és a betétek is. Elégedett voltam a gyári felállással, ami rajta van. Ajánlotok vmi mást, ami jobb? Külföldi fórumokat is olvasgatva, egy csomó kombinációról olvastam, hogy ki mire esküszik: más gyártótól a tárcsa, mint a betét ill. más kombinációt előre, mint hátra.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-06-03 21:00:06 // 2009
Pirelli nekem nem kell többet csúszkált mint a dög
DrB2022-06-03 20:29:21 // 2008
Szóval, ami a seggét illeti, kevesebb lett a boogie, viszont, gondolom, a jobb tapadás miatt jobb a gyorsulás ill. a kanyarsebesség?
Épp most találtam egy, a tiedhez hasonló felállásra ajánlatot. Itt a hátsó felni szélesebb, mint az első, nálad ugyanakkorák. Milyen előnyei ill. hátrányai vannak?
Elöl: 8x19 et 33 225/40/19
Hátul: 9x19 et 34 255/35/19
Pirelli P Zerókkal adnák egyébként.
Épp most találtam egy, a tiedhez hasonló felállásra ajánlatot. Itt a hátsó felni szélesebb, mint az első, nálad ugyanakkorák. Milyen előnyei ill. hátrányai vannak?
Elöl: 8x19 et 33 225/40/19
Hátul: 9x19 et 34 255/35/19
Pirelli P Zerókkal adnák egyébként.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-06-02 20:59:25 // 2007
Kapcsold ki szétb@ssza a multiairt..nekem semmivel nem eszik többet nélküle igaz Bp más falu
R33Z2022-06-02 20:50:13 // 2005
Jó úton nem veszed észre, de rossz úton még nem is fáj amit a 20as keréktől kap a futómű... :/ Ezért nem is járok vele rossz úton. Felénk szerencsére volt sok útfejlesztés, alig van pár rosszabb szakasz, úgyhogy nem probléma.
R33Z2022-06-02 20:45:19 // 2004
A fogyasztás nekem is elég jó mostanában, 9.0-11.0 közt mozog a Stel, de kicsit vissza is vettem a sietésből. Az enyém amúgy nagyságrendileg fél literrel kevesebb eszik, mint amit az órája számol. Egy ideje használom a start-stop-ot, mintha az bolondítaná meg.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-06-02 20:35:19 // 2003
Nekem egyén méret 8.5es a felni 225-255-ig jó rá a gumi, most kipróbáltam hogy elöl 235 hátul 255..most a szokásos körforgalomban is alig tudom megcsúsztatni a seggét
DrB2022-06-02 20:31:36 // 2002
Az, hogy hátul szélesebb a felni, sokat hozzáad a vezetési élményhez?
DrB2022-06-02 18:18:29 // 2001
Kösz az infót!
Még egy laikus kérdés. A 255/45 R20-re való váltás, többségében jó minőségű utakon használva, érezhetően jobban megterheli, hamarabb leharcolja a futóművet?
Még egy laikus kérdés. A 255/45 R20-re való váltás, többségében jó minőségű utakon használva, érezhetően jobban megterheli, hamarabb leharcolja a futóművet?
Erhard 242 (Pure Energy)2022-06-02 18:18:20 // 2000
Mai 145 tempomat hazafelé több is plusz város 10.2l evett tankolás szerint, múltkor elgurult a gyógyszer 12.5l 🤣🤣🤣
R33Z2022-06-02 17:48:52 // 1999
A gyári szerelése amit a Veloce-hoz adtak MY2020, Michelin Latitude 3 Sport 255/45 R20. Soha rosszabbat ettől, mindent is tud.
DrB2022-06-02 16:07:36 // 1998
A Hankook ventus evo sorozatot èn is szerettem a 159-en.
DrB2022-06-02 16:05:41 // 1997
Köszi a válaszaitokat! Agyalok mèg kicsit a 19 ès 20 coll között.
R33Z! Megkèrdezhetem, milyen mèretû ès márkájú abroncsok vannak fent a nyári 20“-os felniden?
R33Z! Megkèrdezhetem, milyen mèretû ès márkájú abroncsok vannak fent a nyári 20“-os felniden?
R33Z2022-06-02 09:34:41 // 1996
Erhard 242 (Pure Energy)2022-06-01 21:30:35 // 1995
Nekem 19es van csak hátul 255ös de /50...teljesen faxa a Hankook Evo3
DrB2022-06-01 20:00:44 // 1994
Sziasztok! Lenne egy felni/gumi kérdésem hozzátok. Épp 235/60 R18-ról 255/45 R20-ra való váltáson gondolkodom a Stelvion (280 lovas) nyári gumikkal (Pirelli P Zero PZ4), főleg a német utakon használva az autót. Mivel ekkora kerékkel még nem volt autóm, milyen változásokra kell számítsak a menettulajdonság, komfort, stb. téren? Használ valamelyikőtök ilyen méretet ill. ezt a Pirelli abroncsot?
zümi1662022-05-29 20:22:14 // 1993
Én sárbogárdiként Székesfehérvárra mentem volna, az van közel hozzám, de amikor rendeltem, 2020 elején, akkor még nem volt ott új autó eladás. Most már van. Ettől függetlenül Kecskemétre járok szervizeltetni, oda tényleg jó visszajárni 😀
chendo2022-05-29 19:37:21 // 1992
Mi kecskemétiként nem véletlenül pont Kecskeméten vettük meg imádottunkat, de előtte
még elmentem két pesti kereskedésbe is ahol nagyjából pont le. rtak.
Azóta is boldogok vagyunk vele, és annak különösen örülök hogy pont a szülőváromban kaptuk a legjobb kiszolgálást. (két hét múlva visszahívntak a Pappas-tól, hogy akkor hogy döntöttem?)
még elmentem két pesti kereskedésbe is ahol nagyjából pont le. rtak.
Azóta is boldogok vagyunk vele, és annak különösen örülök hogy pont a szülőváromban kaptuk a legjobb kiszolgálást. (két hét múlva visszahívntak a Pappas-tól, hogy akkor hogy döntöttem?)
zümi1662022-05-26 19:50:23 // 1991
Én Pesten csak az OAH-nál voltam, szintén elég hamar a lényegre tértek... Győrben és Kecskeméten sokkal többet cseverésztünk, beszélgettünk, nem akartak rám tukmálni semmit, sokkal szimpibbek voltak. Végül utóbbi lett a befutó.
Kazes☻2022-05-24 15:22:24 // 1990
Úgysem hagytuk volna...! 🤣
Kazes☻2022-05-24 15:14:27 // 1989
De, de, deee... ültél benzines Giuliában és veloce ülésben is... igaz, csak egyhelyben, a szalonban... amikor együtt voltunk a budaörsiben... de az már rég volt! 😜😅
Tommi2022-05-24 14:03:11 // 1988
Igen, sajnos a marketing sosem volt az erős oldaluk :) Nekem egyébként mindig jó tapasztalataim voltak, pedig az eddigi 4 autónkat 3 különböző Alfa kereskedésből hoztuk el, volt közte új és használt is, de teljesen normális és korrekt kiszolgálást kaptunk mindig mindenhol.
Liquid2022-05-24 14:02:14 // 1987
még ha tudnék gépelni...
"kálváriádra"
"kálváriádra"
Liquid2022-05-24 14:01:51 // 1986
emlékszem a "káéváriádra", így tömören összeírva még elkeserítőbb
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-24 12:36:09 // 1985
Én csak 15 éve Alfázok, kb az eleje óta klubtag is vagyok, a cégemet Alfa Romeoval építettem fel, végtelen mennyiségű gépalkatrészt hurcoltam Alfákkal, első és második autónak sincs azóta sem más. Én kérek elnézést akkor, túlzottak az igényeim XD
Értem és látom, hogy az Alfa marketingje egy szűk ismerettségi körnek kedvez, nem gondolom értelmes startégiának.
Ha 22 év Alfázás és találkozó szervezés kell egy rendes tesztvezetéshez, akkor ott nagy a baj. Egyéb márkák hetekig telefonálgattak utánam, tukmálták az autóikiat, én hülye meg kitartottam egy márka mellett ahol tojnak a fejemre és el sem mentem tesztvezetni. Tehát beállítok egy 10 éves Alfával egy Hyundai szalonba, és lehozták volna pestről az i30N-et kipróbálni. Csak voltam olyan marha (vagy tisztességes) hogy tudam, hogy nem lennék képes megvenni, úgyhogy lemondtam. Ugyanazzal az Alfával beállítottam a sztárolt Alfa szalonba, és vidéki hülyegyerek érzéssel jöttem el. Kipróbálhattam egy leharcolt dízelt 5 percre, majd üljünk neki rendelni. Jaaa, nem rendelünk? És én érezzem rosszul magam. Valószínűleg ezért esett végtelen jól visszaülni a 159-be, békésen hazajönni vele és újabb hónapokra hanyagolni a témát. Egy másik budapesti szalonban 15 percet töltöttem el úgy, hogy senki nem állt velem szóba. Egy fecnit kaptam, hogy ott érdeklődjek lízing ügyben. Érezzem azt, hogy komolyan vettek?
Debrecenben volt a dolog csúcsa, amikor a Pappashoz bementem. Két hölgy jött elém, leültettek, kávéval kínáltak. Mit szeretnék? Alfa Romeot. Azok az arcokra fagyott mosolyok, jesszus. Egy pillanat alatt éreztették velem, hogy oké, ennyi volt a díszkiszolgálás, a körben figyelő ölönyösök szétrebbentek, hátul a konténer irodában lehet érdeklődni. Ott szintén kaptam egy fecnit, hívjam fel.
Biztos az én hibám, hogy utálom ha lenéznek, nem esett jól egyik látogatás sem, és komolyan elgondolkoztam azon, hogy hagyom a fenébe, hülyeség a márkahűség, a többi autó is autó, legalább kipróbálok mást. Nam sokon múlott, talán azon a 15 éven, mert megszakadt volna a szívem.
Értem és látom, hogy az Alfa marketingje egy szűk ismerettségi körnek kedvez, nem gondolom értelmes startégiának.
Ha 22 év Alfázás és találkozó szervezés kell egy rendes tesztvezetéshez, akkor ott nagy a baj. Egyéb márkák hetekig telefonálgattak utánam, tukmálták az autóikiat, én hülye meg kitartottam egy márka mellett ahol tojnak a fejemre és el sem mentem tesztvezetni. Tehát beállítok egy 10 éves Alfával egy Hyundai szalonba, és lehozták volna pestről az i30N-et kipróbálni. Csak voltam olyan marha (vagy tisztességes) hogy tudam, hogy nem lennék képes megvenni, úgyhogy lemondtam. Ugyanazzal az Alfával beállítottam a sztárolt Alfa szalonba, és vidéki hülyegyerek érzéssel jöttem el. Kipróbálhattam egy leharcolt dízelt 5 percre, majd üljünk neki rendelni. Jaaa, nem rendelünk? És én érezzem rosszul magam. Valószínűleg ezért esett végtelen jól visszaülni a 159-be, békésen hazajönni vele és újabb hónapokra hanyagolni a témát. Egy másik budapesti szalonban 15 percet töltöttem el úgy, hogy senki nem állt velem szóba. Egy fecnit kaptam, hogy ott érdeklődjek lízing ügyben. Érezzem azt, hogy komolyan vettek?
Debrecenben volt a dolog csúcsa, amikor a Pappashoz bementem. Két hölgy jött elém, leültettek, kávéval kínáltak. Mit szeretnék? Alfa Romeot. Azok az arcokra fagyott mosolyok, jesszus. Egy pillanat alatt éreztették velem, hogy oké, ennyi volt a díszkiszolgálás, a körben figyelő ölönyösök szétrebbentek, hátul a konténer irodában lehet érdeklődni. Ott szintén kaptam egy fecnit, hívjam fel.
Biztos az én hibám, hogy utálom ha lenéznek, nem esett jól egyik látogatás sem, és komolyan elgondolkoztam azon, hogy hagyom a fenébe, hülyeség a márkahűség, a többi autó is autó, legalább kipróbálok mást. Nam sokon múlott, talán azon a 15 éven, mert megszakadt volna a szívem.
Tommi2022-05-24 11:58:14 // 1984
A 22 évnyi alfázásnak és 11 évnyi esztergomi találkozó szervezésnek vannak ilyen járulékos előnyei, minden másra ott a Mastercard :)
AlfaCityben szívesen felajánlom üléspróbára a Stelviomat :)
AlfaCityben szívesen felajánlom üléspróbára a Stelviomat :)
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-24 11:17:34 // 1983
Nem félórás tesztkör? XDDDD
Felmentem Budapestre kb. külön ezért, és egy dízel Giuliát sikerült kipróbálnom mondjuk 5 percre XD Kb bemelegedett mire visszaértünk. Aztán Debrecenbe lehozták a Debrecen Drive-ra az egyik Super-t, és bele sem ülhettem, tesztvezetésről pláne szó sem lehetett, vitték vissza pestországba. Szóval a többség örül a félórás tesztkörnek. Irigylem aki tűzközelben csak úgy elkérhet egy autót pár napra. Konkrétan úgy vettem meg a sajátomat, hogy nem is ültem benzines Giuliában előtte, nem hogy vezethettem volna.
És ugyanezért fogalmam sincs milyen a veloce ülés, mert talikon már láttam olyat, de igazából nem volt alkalmam sem beülni ilyenbe, sem vezetni. Úgyhogy marad referenciának a 159 Ti ülés, ami nekem kényelmetlen volt, pedig az összes utasom imádta.
Ennyit tudok a témáról, meg azt, hogy nekem nincs gondom az alap üléssel. Beleülök, és nincs ülés téma, eszembe sem jut, csak ülök benne. Pont erre vágytam a Ti után.
Lehet hogy szegény 159 annyira az agyamra ment, hogy mindenben az ellentétét akartam már XD
Felmentem Budapestre kb. külön ezért, és egy dízel Giuliát sikerült kipróbálnom mondjuk 5 percre XD Kb bemelegedett mire visszaértünk. Aztán Debrecenbe lehozták a Debrecen Drive-ra az egyik Super-t, és bele sem ülhettem, tesztvezetésről pláne szó sem lehetett, vitték vissza pestországba. Szóval a többség örül a félórás tesztkörnek. Irigylem aki tűzközelben csak úgy elkérhet egy autót pár napra. Konkrétan úgy vettem meg a sajátomat, hogy nem is ültem benzines Giuliában előtte, nem hogy vezethettem volna.
És ugyanezért fogalmam sincs milyen a veloce ülés, mert talikon már láttam olyat, de igazából nem volt alkalmam sem beülni ilyenbe, sem vezetni. Úgyhogy marad referenciának a 159 Ti ülés, ami nekem kényelmetlen volt, pedig az összes utasom imádta.
Ennyit tudok a témáról, meg azt, hogy nekem nincs gondom az alap üléssel. Beleülök, és nincs ülés téma, eszembe sem jut, csak ülök benne. Pont erre vágytam a Ti után.
Lehet hogy szegény 159 annyira az agyamra ment, hogy mindenben az ellentétét akartam már XD
Norby2022-05-24 10:43:15 // 1982
Az ülést egy kárpitos megoldja szerintem. Az, hogy nem állítható, az meg legyen annak a gondja, akinek nem megfelelő. Csak az üőlap ami gond nem, a háttámla jó nem veloce kivitelekben?
A szellőztetésre van már valami utólagos megoldás?
Vettem külső betétet, ami szivargyújtóról működik, de az nem az igazi.
Pár ventilátor kell meg egy kapcsoló, nem egy lehetetlen küldetés.
A szellőztetésre van már valami utólagos megoldás?
Vettem külső betétet, ami szivargyújtóról működik, de az nem az igazi.
Pár ventilátor kell meg egy kapcsoló, nem egy lehetetlen küldetés.
Tommi2022-05-24 10:34:21 // 1981
Ez az ülés volt abban a fehér Stelvio tesztautóban, amit annak idején minden újságnak odaadtak. 2018 nyarán elkértem a FAM-tól egy hétre, mert a feleségem akkor már terhes volt és tudtuk, hogy a Giulietta helyett Stelvio kell (a Giulia a csomagtartó mérete miatt kiesett), vásárlás előtt pedig egy félórás tesztkörnél több ideig szerettünk volna együtt élni vele. Imádtuk az autó minden porcikáját, egy hét alatt bejártuk a fél országot, de pont az ülésekkel nem voltunk megelégedve: ugyanez a tespedős bőrkanapé volt benne, mint a hirdetésben, amit linkeltél. Kényelmesnek relatíve kényelmes, de nulla oldaltartás, csúszkálsz benne, kicsit olyan, átlagos testalkattal olyan, mintha egy számmal nagyobb ruha lenne rajtad. A fabetét meg nekem gagyi és öreges volt, de ez csak az én véleményem, nem vagyunk egyformák :)
Ezek után szalonban beleültünk egy Veloce üléses példányba és eldőlt, hogy tuti az lesz :) Állítható mindenfelé, szerintem kényelmesen személyre lehet szabni, olyan, mint egy jól szabott öltöny :) A feleségem és köztem magasságban 25 centi, kilóban 35 a különbség, de mindketten tökéletesen be tudjuk állítani magunkra. Kanyarban brutál módon tart, nem csúszkálsz benne :) és kényelmes is. Sokat utazunk autóval Európa-szerte és többszáz kilométer után sem úgy szállsz ki belőle, mint akit összevertek :) Egyedül a szellőztetést hiányolom belőle, érthetetlen, hogy a Jeep modellekhez elérhető, az alkatrész és a tudás meglenne hozzá, miért nem voltak képesek beletenni legalább opciós tételként.
Ezek után szalonban beleültünk egy Veloce üléses példányba és eldőlt, hogy tuti az lesz :) Állítható mindenfelé, szerintem kényelmesen személyre lehet szabni, olyan, mint egy jól szabott öltöny :) A feleségem és köztem magasságban 25 centi, kilóban 35 a különbség, de mindketten tökéletesen be tudjuk állítani magunkra. Kanyarban brutál módon tart, nem csúszkálsz benne :) és kényelmes is. Sokat utazunk autóval Európa-szerte és többszáz kilométer után sem úgy szállsz ki belőle, mint akit összevertek :) Egyedül a szellőztetést hiányolom belőle, érthetetlen, hogy a Jeep modellekhez elérhető, az alkatrész és a tudás meglenne hozzá, miért nem voltak képesek beletenni legalább opciós tételként.
Lev2022-05-23 23:10:57 // 1980
Tudom, már eleget panaszkodtam neked erről,illetve itt is írtam róla, úgyhogy nem kezdem el újra,főleg úgy, hogy hosszútávon tényleg kényelmes,nekem elég hosszú az ülőlap is,de úgy érzem, hogy intenzív használatánál az 56 és az 59(alap) ülése is sokkal jobban tart.
Viszont a lényeget leirtad az utolsó mondatban, szóval Giuliát/ Stelviot mindenkinek! :)
Viszont a lényeget leirtad az utolsó mondatban, szóval Giuliát/ Stelviot mindenkinek! :)
Lev2022-05-23 22:59:34 // 1979
Csak megláttam Erhard autóját:)
Liquid2022-05-23 22:25:21 // 1978
okés, értem köszi, így már tiszta.
Na ilyet még nehezebb találni :)
Na ilyet még nehezebb találni :)
Liquid2022-05-23 22:19:59 // 1977
az már túl van a fájdalomküszöbön :)
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-23 21:50:41 // 1976
Nem olyan az oldaltartása mint kellene, ez biztos, a Giuliettáé is sokkal sportosabb ülés, sőt, az egy nagyon jó ülés. Nekem próba nélkül vakon viszont nem biztos hogy kellene a veloce belső. Nagyon tetszett, sajnáltam is, hogy nem lehetett már rendelni, aztán megtapasztaltam, hogy a 159 Ti üléseknél mennyivel kényelmesebb a Giulia sima bőrülése. A Ti ülés nagyon tartott, kemény és sportos volt, de kényelmes az sosem.
Biztos az én felépítésemmel van gond, eddig életem során egyedül abban a Ti ülésben fájt a derekam. Ez nem annyira hiányzik, szóval én végül nem bánkódok a veloce ülések miatt, nem is fogom cserélni később sem. Különben is, egy konyhaszéken is elvezetném ezt az autót :-)
Biztos az én felépítésemmel van gond, eddig életem során egyedül abban a Ti ülésben fájt a derekam. Ez nem annyira hiányzik, szóval én végül nem bánkódok a veloce ülések miatt, nem is fogom cserélni később sem. Különben is, egy konyhaszéken is elvezetném ezt az autót :-)
Lev2022-05-23 21:40:40 // 1975
13.990.000-ért van fent egy szép (ismerős:) misano, na azok az ülések biztosan Velocek :D
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-23 21:32:18 // 1974
Ez a Veloce belső. Ezek se jó képek, de lényegében olyasmi ülések, mint a 159 Ti-ben volt. Combtámaszos sportülés.
Liquid2022-05-23 20:57:32 // 1973
ez Veloce belső?
Nem túl jók a képek, és ez az első (legolcsóbb) benzines amiben ilyen ülés van.
Nem túl jók a képek, és ez az első (legolcsóbb) benzines amiben ilyen ülés van.
Lev2022-05-23 20:44:31 // 1972
Nagyon szép, nem is ezzel a részével van a baj, hanem azzal, hogy nem tart.
A mai napig bánom, hogy nem pipáltam be amikor rendeltem (akkor még lehetett volna kérni a Superbe).
Szóval én is a Veloce ülésre szavazok, úgy is, hogy nekem nincs :)
A mai napig bánom, hogy nem pipáltam be amikor rendeltem (akkor még lehetett volna kérni a Superbe).
Szóval én is a Veloce ülésre szavazok, úgy is, hogy nekem nincs :)
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-23 16:07:53 // 1971
Azé' nagy duzzogva lehet elfogadnám pl. ezt az ülést és belsőt is. A Stelvioban nagyon jó árnyalatú a barna bőr. Ezzel a fabetét kombóval, szerintem elheverésznék benne XD
Amúgy elég szűkös a benzines kínálat Stelvioból és Giuliából is.
Amúgy elég szűkös a benzines kínálat Stelvioból és Giuliából is.
Tommi2022-05-23 14:30:56 // 1970
Csatlakozva Erhardhoz, csak a Veloce ülés :)
Liquid2022-05-22 22:41:26 // 1969
A Tibor is az :) Csak azért nem kapott valami kipufogót, mert nem hosszú időre terveztem vele. A TBI-nél kb. minden is kevesebbet eszik, najó a Q(V) valszeg nem, meg tán a 159 V6. A fogyasztás nem érdekes, mert keveset mozgok.
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-22 21:38:22 // 1968
Az öthenger után a sornégy benzin is visszalépés hangban :-)
A dízel nyilván akkor jön képbe, ha a fogyasztás számít. Mondjuk ha a Tibor nem rémített meg, a 2.0 benzin se fog :-) Nekem kevesebbet eszik a Giulia mint a 2.4 remap után..
Kivéve városban.
A dízel nyilván akkor jön képbe, ha a fogyasztás számít. Mondjuk ha a Tibor nem rémített meg, a 2.0 benzin se fog :-) Nekem kevesebbet eszik a Giulia mint a 2.4 remap után..
Kivéve városban.
Liquid2022-05-22 21:17:07 // 1967
Ültem benne(illetve mindkettőben), tetszik. A dízel már a 159-nél is kompromisszum volt. Igaz ott végül nagyon bejött, imádtam de kellett hozzá az 5 henger...Ez a négyhengeres kerregő nem szimpatikus :) Két fontos dolog az automata és a benzin.
Porosodást nem tapasztalom/tapasztaltam.
Porosodást nem tapasztalom/tapasztaltam.
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-22 21:02:34 // 1966
A bőr nagy előnye, hogy nem porosodik. Én is szerettem a plüss és műbőr/textil üléseket, de azt a porfelhőt ami abból kijött..😅 Na azt nem.
A 159 sportülései szintén jól tartottak, de a Giulia alap bőrülése nekem annál sokkal kényelmesebb hosszú távon. Tény, hogy nem olyan jó az oldaltartása, viszont kényelmes.
A Stelviot próbáld ki ha teheted, legalább üléspróba szintjén. A térérzete nagyon jó, tágas, napfénytetővel nagyon kellemes. Viszont nekem magas volt, az aszfalton ülök érzés nem volt meg. Nálam üléspróba után egyértelmű lett, hogy az ésszerű és indokolható választás három gyerekhez a Stelvio.. akkoris a Giulia kell. 😄
Ha nekem Stelvio lett volna a döntés végül, akkor használt és dízel.
A 159 sportülései szintén jól tartottak, de a Giulia alap bőrülése nekem annál sokkal kényelmesebb hosszú távon. Tény, hogy nem olyan jó az oldaltartása, viszont kényelmes.
A Stelviot próbáld ki ha teheted, legalább üléspróba szintjén. A térérzete nagyon jó, tágas, napfénytetővel nagyon kellemes. Viszont nekem magas volt, az aszfalton ülök érzés nem volt meg. Nálam üléspróba után egyértelmű lett, hogy az ésszerű és indokolható választás három gyerekhez a Stelvio.. akkoris a Giulia kell. 😄
Ha nekem Stelvio lett volna a döntés végül, akkor használt és dízel.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-22 19:29:54 // 1965
Azt értem csak a sima ülés nem igazán tart, rövid az ülőlap
Liquid2022-05-22 18:50:49 // 1964
szép nem kérdés, de én is jobban szeretem a minőségi textil/plüss kárpitot mint a bőrt, Márti meg még inkább. Pl. a 156 plüss kárpitja nagyon tetszett de a Tibor - nem tudom pontosan milyen - textil belseje is hibátlan. Nem hideg, nem éget.
Körvonalazódik a megoldás :) Keresek egy műszakilag, esztétikailag megfelelő gépet és betolom a kárpitos ismerőshöz, hogy alkosson hozzá olyan belsőt ami megfelel.
Körvonalazódik a megoldás :) Keresek egy műszakilag, esztétikailag megfelelő gépet és betolom a kárpitos ismerőshöz, hogy alkosson hozzá olyan belsőt ami megfelel.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.