Fórum >> Típusok >> 4C

Blade2013-03-12 06:26:18 // 153
Azt a bulvár, szakmaiságot megszégyenítő, ostoba, versenysorozatnak nem nevezhető valamit, amit LL Cupnak hívnak, ne emlegesd itt!!
:)
mesa2013-03-11 22:39:13 // 152
Nem is ismerem, ő kötött belém, amikor téged szóltalak meg, hogy folyton csak fanyalogsz, hosszú évek óta, minden új Alfára. Ami totál igaz :)
WarbiRunner (Gyuri)2013-03-11 22:25:39 // 151
No már Jorjie is szálka lett a szemedben? Akinek 146 jtd-je van, az előbb utóbb kihúzza a gyufát úgylátom :-) Amúgy eléggé saját képedre alakítod a mondandómat...:-) De ha neked ez jól esik, tegyed...
kesa2013-03-11 21:57:10 // 150
dontmensönit
Tedi2013-03-11 17:14:30 // 149
Jót kérdezel :) Lövésem sincs. Azt még tudom, hogy hol olvastam, kb. azt is, hogy mikor, de asszem ennél több info abban a cikkben sem volt. Minden esetre logikusnak tűnhet, hogy a Dallarát vonják ebbe be. Konteóként azt is el tudom képzelni, hogy a fejlesztés előtt olyan megállapodást kötöttek, hogy a lóvéért cserébe a Dallara vállalja a versenypályára felkészítést is.
BeeGee2013-03-11 16:54:54 // 148
Vagy a Dallarának, ha már együtt fejlesztették, nem? Ők anno 155öt is túrtak, az Abarth eddig nem dolgozott Alfával. Bár ez csak brandtörténelmi kérdés, nem hiszem hogy figyelembe veszik, ha költségeket számolnak :)
mesa2013-03-11 16:50:32 // 147
Tudsz te Tedi! Ez mindjárt jobban hangzik! :)
Tedi2013-03-11 16:44:18 // 146
Éppenséggel akarnak valami 4C bajnokságot nem utcai, hanem eleve pályára gyártott darabokkal. De ennél többet én sem hallottam. Gondolom az Abarthnak benne lenne a keze rendesen.
mesa2013-03-11 16:29:51 // 145
Értem, de épp ez a bajom, hogy miért nem? :-)
Utoljára a Grande Punto-val próbálkoztak S2000-ben, azóta semmi :'-(

a 4C sem lesz verseny autó a kis példányszám miatt - habár a Lotus is tolja a Ladies Cup-ot, akkor miért ne? :D
GT Ɨ|ѯ2013-03-11 16:14:11 // 144
Érdekes így utólag...:-)

Jorjie2013-03-11 15:33:12 // 143
(Hehe, te is "csak az én véleményem számít, másé nem" típusú ember vagy. Van erre egy kifejezés, de én nem akarok személyeskedni, úgyhogy viszlát "öreg".)
Tedi2013-03-11 15:24:50 // 142
Nyilván nem is akarnak.
mesa2013-03-11 15:20:53 // 141
Eléggé saját képedre alakítod a mondandómat. Kerüljük egymást a jövőben is, ha lehet!
mesa2013-03-11 15:18:48 // 140
Igen pontosan ez a bajom!

Nincs egy homologizálható motor, amivel lehetne nevezni rallye és/vagy pálya versenyre. Ez gond egy olasz, temperamentumos autó márkánál. Illene, hogy legalább egy autósport ágazatban ott legyenek a Ferrarin kívül is
Jorjie2013-03-11 13:30:45 // 139
Szóva az ember személyes véleménye az fanyalgás, ma is tanultam valamit. A hsz. többi része ismét csak személyeskedés, úgyhogy válaszra sem méltatom "öreg".
Tedi2013-03-11 13:26:11 // 138
Bocs, ha félreértelek, de ez most baj, vagy nem baj, hogy a világ rá van gyógyulva az 1.6 túróra és csak a Fiatnak nincs? mert szerintem rohadtul nem baj. É una caratteristica.
Tedi2013-03-11 13:21:53 // 137
Ott a pont, szorrije
mesa2013-03-11 09:30:17 // 136
Én meg azt nem értem, miért 1,7-es és 1.4-es a turbós motorok kínálata a FIAT konszernen belül? Mindenki az 1.6-os túrókra van rágyógyulva, azzal a mennek WTCC-ben, WRC-n, 1.6T a világ motor, csak a digóknak nincs.

De ettől független igazad van,csak akkor nem hívhatnák 4C-nek :)
A Lotus Evora, ami leginkább közelít az Alfa 4C-hez hat hengeres 3,5 literes, 350 lóerős, és 2 tizeddel rosszabbul teljesíti az álló rajtot 100-ig. Az a kocsi sem egy rossz gép, de 1300 Kg, szemben a 4C 850 Kg-val Ha lesz 6C, szerintem Ferrari motorral annak inkább 400+ lóerősnek illene lennie, már csak hogy ott is kierőszakoljunk valami presztizs előnyt :)
mesa2013-03-11 09:24:33 // 135
Attól hogy valaki a márkatársunk, nem illeti meg tisztelet csupán e tény miatt. A srác pedig évek óta tesz azért, hogy ezt bizonyítsa is - ugyanezt tette a MiTo, a 159 TBi megjelenésekor is - fanyalog.
Köszi, hogy kioktatsz, kicsit régebb óta vagyok tag az Amorén mind a kettőtöknél, szóval nekem nem kell bemutatni Ronnie kocsiját -de ha érdekel elmondom, hogy nem egyben lett átépítve egy bontottból az orra! Más részről nem azt írtam, hogy lehetetlen, feladat lenne, csak kicsi a realitása, mivel általában az Alfák orra törik leginkább. A többit nem magyarázom, biztos van annyi eszed, hogy ki sakkozd :-)
GT Ɨ|ѯ2013-03-11 07:00:47 // 134
Bakker, pedig semmi kátyú...:-)
GTVili2013-03-10 23:16:38 // 133
Elég kompakt kis masina.......és valószinűleg közel sem annyira bonyolult,mint pl a Ford mostani motorjai.....
A tartósságot/megbízhatóságot meg majd úgy is meglátjuk.
kesa2013-03-10 18:54:03 // 131
Na pont nem ilyen utakra való szerintem ez az autó :)
GTVili2013-03-10 17:29:18 // 130
1750 Forever! ;-D
GTVili2013-03-10 17:28:46 // 129
És tényleg....;-D
Kazes☻2013-03-10 17:18:34 // 127
Ám az enyém 1779ccm. De jó és imádom! :)
Jimmi T.2013-03-10 17:13:23 // 126
MÁR 27 EURÓÉRT LEHET 4C-d !!!
GTVili2013-03-10 14:54:57 // 125
Az 1.8 az 1747.....tehát 1750....;-) Az egyik legjobb konstrukció.....szerintem.
Blade2013-03-10 14:47:15 // 124
És Te minek kapaszkodsz bele, ha nem érzed magadénak a dolgot?
Amennyire én "félreértelmeztem" egy mondatot, annyira Te is az egészet, de rendesen. Nekem egy kijelentéssel volt (van) problémám, 4C-től - meg attól hogy nekem V6-om van - függetlenül! Mit nem lehet ezen felfogni? (Kivéve ha nem akarja valaki megérteni ami világos mint a nap.)
Ez egyben azt is jelenti, hogy nem azért kérdőjeleztem meg egy kijelentést, mert nekem V6-om van. Remélem tiszta,hogy ez a téves következtetésed.
kesa2013-03-10 14:40:51 // 123
Nem kötözködés, de a Ferrari motorszereldéje Maranello-ban van az autógyár területén belül. Itt szerelik a Ferrari és Maserati motorokat is, és utóbbiakat szállítják Modenába, ahol a Maseratikba szerelik be őket.
WarbiRunner (Gyuri)2013-03-10 14:22:05 // 122
Csak figyelek miről mennek itt a flamek. Visszaolvastam, szerintem érthető amit Peti írt, nem tudom ebbe is minek belekapaszkodni. Ez a fórum már tényleg erről fog szólni? Az ember leírja a vélaményét, és hipp-hopp jön valaki aki félreértelmezi és személyes/önérzeti kérdést csinál a dologból. Ha nem tudnám is lett volna egy 100-as tippem hogy V6-od van, mert vajon miért is reagál valaki így egy "nem mindegy hány henger" jellegű mondatra. :-)
Bambinoo2013-03-10 12:06:44 // 121
nem azért, de a ttrs új ára 22,5 mill körül mozog.
msd2013-03-10 11:47:55 // 120
Mindig lehet reménykedni ennek a hírnek a megvalósulásában.. :)
satya2013-03-10 11:47:04 // 119
a ttrs melyik nagypresztizsű skoda motorjára gondoltál pontosan? 1200 1500 kg kell vinnie annak a 300 pacinak, ellenben a 4c valamivel gyengébb de sokkal könnyebb. a cayman meg árban nincs egy súlycsoportban a 4c-vel.
Blade2013-03-10 11:44:34 // 118
Azt veszem észre..., olvasom :)
Blade2013-03-10 11:43:00 // 117
Szerintem a 1750TBi-vel is szuper jó autó lesz, már nagyon várom hogy mehessek vele, biztos sokat tud az autó.
De ha lenne egy V6 változata ugyanilyen tömeg mellett, vagy legalábbis kis eltéréssel, egy ilyet motorral sokkal karakteresebb és különlegesebb lehetne. Bár nem vitatom, igy is eléggé különleges a 4C.
2013-ban egy négyhengeres szerintem kommersz, bár ezt nyilván maga az autó tompítja valamennyire.
A V6-nak is megvan a maga emlékezetes történelme a márkán belül. Biztosan vannak olyan tagok, akiknek kicsit jobban szívügye a V6 történelem és maga a V6, mint a négyhengeres.
Azzal viszont egyetértek, hogy szimpatikus ez a kis tömeg-gyors vonal :)
Kazes☻2013-03-10 11:41:19 // 116
Én egyetértek GTPetivel, ha azt akarja mondani, hogy nagyon jó ez a moci! De ne zavard már össze, szegény már lassan a Gtv topicban sem tudja hol áll a feje... különben is újabb lázban ég! :)))
Kazes☻2013-03-10 11:37:06 // 115
Szerintem is, ...egyetértünk! :)



Mindig csíptem az 1750-es mocikat valamiért, a Giuliában is nagy király volt... ezért lett 1.8-asom... az van a legközelebb hozzá a régieknél és hosszában. :)
Blade2013-03-10 11:34:27 // 114
Hűű... ennyit mellébeszélést olvasni tőled.
Hol is írtam én azt, hogy a "4C motorja nem egy nagy durranás" ??
Te nem azt írtad, hogy "4 hengeres, turbós attól még lehet nagyon jó", hanem azt hogy: "Az, hogy hány hengerrel éri el a 4-5 másodperces gyorsulást, szerintem nem számít"
Ha ez tiszta és megvan a lényeg, akkor ezekre próbálj már meg válaszolni,de csak ha van is értelme, mindenáron nem kell... :) Főleg mellébeszélni
GT Ɨ|ѯ2013-03-10 08:32:06 // 113
többek között..:-)
BeeGee2013-03-10 00:07:43 // 112
Nem tudom, hogy miért kéne egy ilyen kis autóba V6. Nagy múltja van a kis négyhengereseknek az alfás történelemben, ez annak a reinkarnációja végre. Számomra sokkal szimpatikusabb ez a putirán, kistömegü, "gyenge" vonal, mint az extrákkal, hengerekkel, lóerőkkel telepumpált trend. Remélem, ezt más modelleknél is továbbviszik.
pb_2013-03-10 00:04:00 // 111
Me nem értettek hozzá.D
WarbiRunner (Gyuri)2013-03-09 21:30:54 // 110
Köszi...pont ez a V6 az ötletadó amúgy az elméleti eszmefuttatáshoz :-) Úgylátszik itt már ez is van akinek baj...
Tedi2013-03-09 20:10:53 // 109
Annyiban Fiat motor az 1750, vagy a Fiat Power Train fejlesztette (részben), a Ferrari motorokat meg Modenában kapkodják össze :)
Jimmi T.2013-03-09 19:42:23 // 108
igen , még a régebbi Guzzimmal.
viszont ez a kanyar három éve nem volt annyira vicces. azóta van ott a motoros szalagkorlát.
Grando2013-03-09 19:32:06 // 107
Ez a Ghostrider te vagy? :))
Jimmi T.2013-03-09 19:24:29 // 106
de nagyon jó
Grando2013-03-09 19:17:41 // 105
Az veszélyes. :)
Grando2013-03-09 19:11:14 // 104
0-100-ig is biztos. Papíron! Na de az egy dolog, ugye? Na meg az egyik egy új gép, ami jó eséllyel hozza a papírformát, a másik meg egy régi, ami ki tudja. Úgyhogy referenciának sem rossz, hogy hol tart a romlás. :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.