Fórum >> Típusok >> 4C

kesa2013-03-10 18:54:03 // 131
Na pont nem ilyen utakra való szerintem ez az autó :)
GTVili2013-03-10 17:29:18 // 130
1750 Forever! ;-D
GTVili2013-03-10 17:28:46 // 129
És tényleg....;-D
Kazes☻2013-03-10 17:18:34 // 127
Ám az enyém 1779ccm. De jó és imádom! :)
Jimmi T.2013-03-10 17:13:23 // 126
MÁR 27 EURÓÉRT LEHET 4C-d !!!
GTVili2013-03-10 14:54:57 // 125
Az 1.8 az 1747.....tehát 1750....;-) Az egyik legjobb konstrukció.....szerintem.
Blade2013-03-10 14:47:15 // 124
És Te minek kapaszkodsz bele, ha nem érzed magadénak a dolgot?
Amennyire én "félreértelmeztem" egy mondatot, annyira Te is az egészet, de rendesen. Nekem egy kijelentéssel volt (van) problémám, 4C-től - meg attól hogy nekem V6-om van - függetlenül! Mit nem lehet ezen felfogni? (Kivéve ha nem akarja valaki megérteni ami világos mint a nap.)
Ez egyben azt is jelenti, hogy nem azért kérdőjeleztem meg egy kijelentést, mert nekem V6-om van. Remélem tiszta,hogy ez a téves következtetésed.
kesa2013-03-10 14:40:51 // 123
Nem kötözködés, de a Ferrari motorszereldéje Maranello-ban van az autógyár területén belül. Itt szerelik a Ferrari és Maserati motorokat is, és utóbbiakat szállítják Modenába, ahol a Maseratikba szerelik be őket.
WarbiRunner (Gyuri)2013-03-10 14:22:05 // 122
Csak figyelek miről mennek itt a flamek. Visszaolvastam, szerintem érthető amit Peti írt, nem tudom ebbe is minek belekapaszkodni. Ez a fórum már tényleg erről fog szólni? Az ember leírja a vélaményét, és hipp-hopp jön valaki aki félreértelmezi és személyes/önérzeti kérdést csinál a dologból. Ha nem tudnám is lett volna egy 100-as tippem hogy V6-od van, mert vajon miért is reagál valaki így egy "nem mindegy hány henger" jellegű mondatra. :-)
Bambinoo2013-03-10 12:06:44 // 121
nem azért, de a ttrs új ára 22,5 mill körül mozog.
msd2013-03-10 11:47:55 // 120
Mindig lehet reménykedni ennek a hírnek a megvalósulásában.. :)
satya2013-03-10 11:47:04 // 119
a ttrs melyik nagypresztizsű skoda motorjára gondoltál pontosan? 1200 1500 kg kell vinnie annak a 300 pacinak, ellenben a 4c valamivel gyengébb de sokkal könnyebb. a cayman meg árban nincs egy súlycsoportban a 4c-vel.
Blade2013-03-10 11:44:34 // 118
Azt veszem észre..., olvasom :)
Blade2013-03-10 11:43:00 // 117
Szerintem a 1750TBi-vel is szuper jó autó lesz, már nagyon várom hogy mehessek vele, biztos sokat tud az autó.
De ha lenne egy V6 változata ugyanilyen tömeg mellett, vagy legalábbis kis eltéréssel, egy ilyet motorral sokkal karakteresebb és különlegesebb lehetne. Bár nem vitatom, igy is eléggé különleges a 4C.
2013-ban egy négyhengeres szerintem kommersz, bár ezt nyilván maga az autó tompítja valamennyire.
A V6-nak is megvan a maga emlékezetes történelme a márkán belül. Biztosan vannak olyan tagok, akiknek kicsit jobban szívügye a V6 történelem és maga a V6, mint a négyhengeres.
Azzal viszont egyetértek, hogy szimpatikus ez a kis tömeg-gyors vonal :)
Kazes☻2013-03-10 11:41:19 // 116
Én egyetértek GTPetivel, ha azt akarja mondani, hogy nagyon jó ez a moci! De ne zavard már össze, szegény már lassan a Gtv topicban sem tudja hol áll a feje... különben is újabb lázban ég! :)))
Kazes☻2013-03-10 11:37:06 // 115
Szerintem is, ...egyetértünk! :)



Mindig csíptem az 1750-es mocikat valamiért, a Giuliában is nagy király volt... ezért lett 1.8-asom... az van a legközelebb hozzá a régieknél és hosszában. :)
Blade2013-03-10 11:34:27 // 114
Hűű... ennyit mellébeszélést olvasni tőled.
Hol is írtam én azt, hogy a "4C motorja nem egy nagy durranás" ??
Te nem azt írtad, hogy "4 hengeres, turbós attól még lehet nagyon jó", hanem azt hogy: "Az, hogy hány hengerrel éri el a 4-5 másodperces gyorsulást, szerintem nem számít"
Ha ez tiszta és megvan a lényeg, akkor ezekre próbálj már meg válaszolni,de csak ha van is értelme, mindenáron nem kell... :) Főleg mellébeszélni
GT Ɨ|ѯ2013-03-10 08:32:06 // 113
többek között..:-)
BeeGee2013-03-10 00:07:43 // 112
Nem tudom, hogy miért kéne egy ilyen kis autóba V6. Nagy múltja van a kis négyhengereseknek az alfás történelemben, ez annak a reinkarnációja végre. Számomra sokkal szimpatikusabb ez a putirán, kistömegü, "gyenge" vonal, mint az extrákkal, hengerekkel, lóerőkkel telepumpált trend. Remélem, ezt más modelleknél is továbbviszik.
pb_2013-03-10 00:04:00 // 111
Me nem értettek hozzá.D
WarbiRunner (Gyuri)2013-03-09 21:30:54 // 110
Köszi...pont ez a V6 az ötletadó amúgy az elméleti eszmefuttatáshoz :-) Úgylátszik itt már ez is van akinek baj...
Tedi2013-03-09 20:10:53 // 109
Annyiban Fiat motor az 1750, vagy a Fiat Power Train fejlesztette (részben), a Ferrari motorokat meg Modenában kapkodják össze :)
Jimmi T.2013-03-09 19:42:23 // 108
igen , még a régebbi Guzzimmal.
viszont ez a kanyar három éve nem volt annyira vicces. azóta van ott a motoros szalagkorlát.
Grando2013-03-09 19:32:06 // 107
Ez a Ghostrider te vagy? :))
Jimmi T.2013-03-09 19:24:29 // 106
de nagyon jó
Grando2013-03-09 19:17:41 // 105
Az veszélyes. :)
Grando2013-03-09 19:11:14 // 104
0-100-ig is biztos. Papíron! Na de az egy dolog, ugye? Na meg az egyik egy új gép, ami jó eséllyel hozza a papírformát, a másik meg egy régi, ami ki tudja. Úgyhogy referenciának sem rossz, hogy hol tart a romlás. :)))
Andy2013-03-09 19:06:25 // 103
200 méteren nem biztos. 1 kilométeren biztos. :)))))
Jimmi T.2013-03-09 19:02:58 // 102
Kaposújlak nekem nagyon messze van, 477 km. De hát áll ez az összes amorés és clubos helyszínre. Így szelektálok. De ha összefutunk állok elébe. DE tudni kell hogy nehéz gyerekkorom és hányatott felnőtt korom miatt nem igazán volt eddig olyan kraftig gépem. Néhány éve meg beszereztem egy olyat ami 3.8 alatt futja a 100-at így a gyorsulás nálam két keréken megy. A nyomvonal meg amin menni szeretek nem ilyen -------------- hanem inkább ez ~~~~~~~~~~~ :-)
GTVili2013-03-09 18:52:31 // 101
Háááát......a Lotus rokonság szerintem nem rossz pedigré.
A Cayman meg 1300kg.....szóval nem ebben a ligában játszik...
GT Ɨ|ѯ2013-03-09 18:20:43 // 100
Ez igaz!:-)


Vigyor kanyarból kifelé..(is ) :-))))))
Grando2013-03-09 18:05:49 // 99
Nem nekem kell bizonyítanod.
Ettől függetlenül Kaposújlakon (vagy ahol alkalom nyílik rá) mehetnénk majd egy jóízűt. Kíváncsi vagyok, mit tud még az öreg V6 a nagyvadban, tartja-e a lépést az ifjonti hevülettel. ;)
Grando2013-03-09 18:01:36 // 98
Magam is nagyot néztem, amikor ilyesmiről volt szó. Hiába, a sztereotípiák... Ugye? :)
GTPeti2013-03-09 17:53:54 // 97
Elviselném a lomhaságát... :)
droberto2013-03-09 17:43:36 // 96
Mentél már Giulietta QV-vel? 235 LE ide-vagy oda, én nem estem hasra a dinamikájától. Nem mondom, hogy nem erős, de a tömege majd 1400 kg. :(
:Szájmon:QV:147:GT:2013-03-09 17:28:01 // 95
Nem akarom a Porsche-t fényezni mert ez mégis csak egy Alfás oldal, de egy kicsit meg kell védenem, mert az az állítás mely szerint a Porsche motorjai 100e km után "gyárilag kukaérettek" az nem igaz. Sőt!
Mint minden márkánál természetesen a Porschenal is vannak jobban és rosszabban sikerült darababok de nagy általánosságban, a világ egyik legmegbízhatóbb és legjobban megtervezett sportautóit készítik.
De nem akarok ebből vitát indítani.
Egyébként egyelőre én is elég szkeptikus vagyok a 4C-vel szemben, nem tudom, hogy mennyire fogja beváltani a hozzá fűzött reményeket hisz a vetélytársaként emlegetett új Cayman S is nagyon jól sikerült....kérdés hogy sikerül e a 4C-nek elcsábítania a Porsche vásárlókat. Árban mindenképp mert egy Cayman S inkább a 22-25millióhoz közelít szemben a 4C 18millájával.
Biztosan egy nagyon jó sportautó a 4C de én egy Lotus Elise-t látok benne ami nem tudom, hogy jót vagy rosszat jelent...
GTPeti2013-03-09 16:49:11 // 94
Oké, szóval szerinted a 4C motorja nem egy nagy durranás. Mert ugye én azt írtam, hogy attól, hogy 4 hengeres, turbós attól még lehet nagyon jó.
Blade2013-03-09 16:45:06 // 93
Nem is amiatt írtam, és nem is a 4C miatt, hanem a - mint általános - kijelentésedre
GTPeti2013-03-09 16:35:16 // 92
"De ha így gondolod, akkor ez nem a Te autód..."
Nem tudom miről beszélsz. Éppenhogy a 4C mellett érveltem.
Jorjie2013-03-09 16:20:56 // 91
Nem mondta, hogy kizáró ok, csak nem tetszik neki, nem ugyanaz. Személyeskedés helyett tiszteljük meg a márkatársunkat, azzal,hogy megpróbáljuk helyesen leírni a (nick)nevét.
"realitása, mint bontóból egész autó orr beszerzése" nézd csak meg ezt, csak aztán meg ne lepődj :-)
Blade2013-03-09 16:18:11 // 90
Amerikában nincs "ÁFA", mindent annyiért kap az ember, amennyibe tényleg kerül... Bármit veszel, kevesebbe kerül mint Európában, főleg itthon
Blade2013-03-09 16:12:34 // 89
"Az, hogy hány hengerrel éri el a 4-5 másodperces gyorsulást, szerintem nem számít"

Hát ha egy motornak ezt az egy tulajdonságát néznénk a számtalan sok szempont közül, akkor sem mindegy (kurv@ra), hogy hány hengeres és milyen elrendezésű.
De ha így gondolod, akkor ez nem a Te autód...
msd2013-03-09 16:04:13 // 88
Hehe. :D

Ha jól vettem ki a bejelentéskor özönlő információkból, csak a limitált széria ("Launch Edition") lesz 60e euró, a később érkező alapmodell ára alacsonyabb lesz. Valaki azt is pletykálta, hogy amerikában 60e dollár, kb. 14M Ft lesz az induló ár. Itthon ennyiért biztos nem lehet majd hozzájutni, de azért ezek már reálisabb számok, mint a 18M-ról indulás.
Jimmi T.2013-03-09 15:48:26 // 87
ha szükséges referálok neked a Giu kisebbik motorjáról, ami szerintem szuper . 170 ló csak és fiat ugye,de nagyon megy. :-)
Jimmi T.2013-03-09 15:44:38 // 86
Nem kell annyira aggódnod. Nem rád számítottak az 500 db-os limitált széria értékesítésénél. Ami valszeg a Genfi szalon végére előjegyzésben el fog kelni.
A motorokról meg csak annyit hogy elég jó annak ellenére hogy csak egy fiat. Szerintem hétfőig mindenképp várj , de akkor azonnal rohanj a Porsche Hungáriához nehogy lemaradj imádott Cayman S-edről. Utána meg azonnal oszd meg aggodalmaidat a Fiat vezérkarral.

Más----> örömtelinek tartottam hogy az Alfa előállt egy új ,kívánatos ,korszerű géppel.
az okoskodó önjelölt próféták legalább várhatnának néhány napot , hogy kiélvezhessük ezt a remek pillanatot.
Utána jöhet a nem túl sokakat érdeklő okoskodás.
Sajna ünneprontó vagy. Előtte nyugodtan tájékozódj mennyiben változott a motor, mennyire belépő modell amit sorszámozott plakettel árulnak . ah hagyjuk az egészet
Grando2013-03-09 15:38:50 // 85
Bevallom, van némi elmaradásom Giuliettából. Mindenesetre ez nem egy sima hétköznapi motor, már ami a teljesítményét illeti. Ebben szerintem egyetérthetünk. :)
GTPeti2013-03-09 15:36:51 // 84
Ügyes. :)

(OFF: Képzeld milyen lenne a Giu futóműve, ha elöl sem váltanak vissza a McP-ra, hanem marad a KKL-futómű elöl.)
mesa2013-03-09 15:23:55 // 83
WarbiBrunner már nem azért, de eddig a hangja számodra kizáró tényező volt. Itt most azt írod, tök ugyanaz a moci, akkor mégis, miért lenne SZÁMODRA más a Giuliettában ? :D Totál értelmes, realitása, mint bontóból egész autó orr beszerzése
Jimmi T.2013-03-09 15:21:24 // 82
megoldás lenne ha a Man szigeten jegyeztetnék be ?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.