Jimmi T.2015-08-07 20:23:36 // 871
msd2015-07-29 14:46:11 // 869
Az élet szenvedés, munka, fájdalom.
vm2015-07-29 12:08:25 // 868
Az élet küzdelem... ;-)
.......................2015-07-29 11:48:45 // 867
én máshogy szálok be
elöször a jobb jábam beteszem ,
és beülök,
majd a bal lábam is berakom
én nem mondom hogy az rossz ,hogy 4 ajtód van ,de nekem már nagyon szokatlan
egy másik gond ha 4 ajtósban utazom,
ha lehúzod az ablakot menet közben pont a füledbe csap a huzat mert a B oszlopon megtörik a levegö
no ez sincs ha 3 ajtósod van
elöször a jobb jábam beteszem ,
és beülök,
majd a bal lábam is berakom
én nem mondom hogy az rossz ,hogy 4 ajtód van ,de nekem már nagyon szokatlan
egy másik gond ha 4 ajtósban utazom,
ha lehúzod az ablakot menet közben pont a füledbe csap a huzat mert a B oszlopon megtörik a levegö
no ez sincs ha 3 ajtósod van
VKG231!!! (156+75)2015-07-28 22:40:27 // 866
Már melyik térdedet? For real. A balt?! A jobbot??? De akkor tigrisbukfencben érkezel az autóba..? Normál esetben ugye egy igazi autóba úgy szállunk be, hogy fenék az ülésre aztán két láb beforgat. Ha meg be van csövezve akkor két láb be bukócsőbe kapaszkodás és behúzod magad.
Egyiknél se érzem reális problémának a térdet. Csak ha bele szoktál esni vagy ugrani (á'lá üvegtigris 1) az autóba...
A boxer után nekem is fura volt, hogy ki tudok szállni akkor is ha nincs mellettem egy üres parkoló... :D Meg hogy be lehet ülni hátra akkor is, ha bent ülök elöl. Meg hogy a kutyának nem kell elmagyarázni hogy hogy szálljon be... ja ha már kutya: Hogy le tudom teríteni az ülést normálisan anélkül, hogy tornászmutatványt kellene előadni. Hogy ki tudok porszívózni hátul is.
Tök szar! :D
Egyiknél se érzem reális problémának a térdet. Csak ha bele szoktál esni vagy ugrani (á'lá üvegtigris 1) az autóba...
A boxer után nekem is fura volt, hogy ki tudok szállni akkor is ha nincs mellettem egy üres parkoló... :D Meg hogy be lehet ülni hátra akkor is, ha bent ülök elöl. Meg hogy a kutyának nem kell elmagyarázni hogy hogy szálljon be... ja ha már kutya: Hogy le tudom teríteni az ülést normálisan anélkül, hogy tornászmutatványt kellene előadni. Hogy ki tudok porszívózni hátul is.
Tök szar! :D
.......................2015-07-28 21:51:16 // 865
10 éve csak kétajtós gépeim vannak
nehéz megszokni a kis vezetöajtót, mindig beveren a térdem ha 4 ajtósat vezetek
nehéz megszokni a kis vezetöajtót, mindig beveren a térdem ha 4 ajtósat vezetek
VKG231!!! (156+75)2015-07-28 07:03:55 // 864
Nekem is a deltás - musás vidi volt a kedvencem tegnapig, de akkor hallottam mit mondott a Giuliáról. Pont ugyanazt gondolom mint ő, úgyhogy legalább nem vagyok egyedül :D
Poló2015-07-28 00:48:31 // 863
Ha bevallaná, hogy jó neki a Giulia QV, akkor nem tudná hergelni a többieket :D
Halesz2015-07-28 00:01:18 // 862
Én ezt nem értem. Ha ilyet keresel, akkor Neked pont jó lesz a Giulia QV :)
Tedi2015-07-27 22:32:31 // 861
:DDD
Davide Cironi összes Alfás, meg olaszautós tesztjét ajánlom mindenkinek. A srác nagyon jól tolja, bár a videói lehetnének látványosabbak. De amit mond, abba nem lehet belekötni. Egyre többhöz van angol felirat is, aki nem beszél taljánul.
Nekem a Lancia Deltás a kedvencem, de ez ugye nem PC, szóval azt mondom, az, amikor a versenypályára kiengedték a 4C-t, meg egy Giulia GTA-t. :)
Davide Cironi összes Alfás, meg olaszautós tesztjét ajánlom mindenkinek. A srác nagyon jól tolja, bár a videói lehetnének látványosabbak. De amit mond, abba nem lehet belekötni. Egyre többhöz van angol felirat is, aki nem beszél taljánul.
Nekem a Lancia Deltás a kedvencem, de ez ugye nem PC, szóval azt mondom, az, amikor a versenypályára kiengedték a 4C-t, meg egy Giulia GTA-t. :)
VKG231!!! (156+75)2015-07-27 21:59:48 // 860
Davide Cironi is kipróbálta.
"...who blames this car, not as an Alfa Romeo, must really have serious issues..."
"...who blames this car, not as an Alfa Romeo, must really have serious issues..."
LacUS2015-07-14 17:27:22 // 859
Mégegyszer leírom. Az M4 egy sportcoupe/sportszedán a 4C egy karbonvázas sportautó (vagy inkább versenyautó) olyan mintha egy jó kézműves hamburgert hasonlítanál egy kobe marha steakhez...finom a burger is,de igazi ínyenc a steaket eszi. A 4C nem összehasonlítható az M4gyel, akinek 4Cje van valószínűleg van még X másik autója a gyereket elvinni, bevásárolni stb. Arról nem beszélve hogy az általad említett dolgok kompromisszumokat igényelnek, amik bizony pont ott ahol egy ilyen autót megmérettetik kurva nagy hátránynak számít. A pályán leszarják,hogy te ezzel mész vásárolni, gyerekért és esténkén még a haverokat is viheted buliba, mert ott bizony ez csak felesleges súly...
mesa2015-07-14 10:45:11 // 858
Vegyél! Mi tart vissza?:D
21-ért is inkább egy 4C izgatna fel, a Giulia QV pedig pont, hogy nem tatás.
21-ért is inkább egy 4C izgatna fel, a Giulia QV pedig pont, hogy nem tatás.
.......................2015-07-14 10:23:18 // 857
Az M4 simán használható munkába járni ,nyaralni ,és ki tudod vinni a Track day re is
Meg ráadásul 4személyes
Van benne rendes navi ,rendes hifi
Meg ráadásul 4személyes
Van benne rendes navi ,rendes hifi
.......................2015-07-14 09:57:35 // 856
A gulia nem coupe ,ezért tatás a forma
GabCsi2015-07-13 19:02:46 // 855
Nem me nincs belőle dízel :D
Halesz2015-07-13 17:12:13 // 854
És veszel?
GT Ɨ|ѯ2015-07-13 17:00:15 // 853
aztaaaa....nem volt akkor rezsicsökkentés...:-)
akkor az 1 Misi köszi, a többit meg nemtom de az biztos.
akkor az 1 Misi köszi, a többit meg nemtom de az biztos.
LacUS2015-07-13 16:50:35 // 852
És akkor csak egy dolgot kérdeznék..ki a fütyit érdekel? Nem egy kategória. Ha sportautóként nézzük akkor pályán csúnyán ráver a kis alfa, ha kinézetet nézzük bár ez szubjektív, de szerintem 10ből 8 embernek az alfa tetszik jobban. Nem nagyon tudok okot miért M4...ja, btw az M4nek ott Giulia...nos árban kb ott lesz, teljesítményben már jobb..hagyjuk a bajorokat béken. És még egyszer a 4Cnek nem az M4 az összehasonlítási alap...
gpek2015-07-13 16:41:04 // 851
Csak az pont nem kéne ennyiért :D
.......................2015-07-13 16:19:18 // 850
Ennyiért egy M4 et is adnak
Rohodi Mihály2015-07-13 15:30:43 // 849
1 Misinek itt vagyok :-)
Sajnos a 4C-hez nem 16 misi kell, már 21.350.000 Ft az induló ára. Bár az alapfelszereltségbe bekerült pár fizetős extra is.
Sajnos a 4C-hez nem 16 misi kell, már 21.350.000 Ft az induló ára. Bár az alapfelszereltségbe bekerült pár fizetős extra is.
GT Ɨ|ѯ2015-07-12 17:41:45 // 848
.......................2015-06-30 23:09:47 // 847
Csak a lökös pirosa nem jöt össze ugyanolyanra mint a 4C piros
panza2015-06-30 21:15:42 // 845
droberto2015-06-27 19:24:34 // 844
Ez az AVIS-os gép.
mex862015-06-27 16:37:00 // 843
fudedurva :D
GTPeti2015-06-27 16:27:23 // 842
Győzike?
.......................2015-06-27 16:23:48 // 841
GTPeti2015-06-26 20:36:45 // 840
A Pogea Racing (Stuttgart) által tuningolt 4C is 3,9 alatt van százon. És 300-zal megy.
Competizione2015-05-26 11:06:07 // 839
Ezt k....ra eltaláltad,nagyon frappáns.Forza Alfa.
Jimmi T.2015-05-25 11:26:54 // 838
Kazes☻2015-05-17 00:32:08 // 837
Béci Ɨ|ѯ2015-05-15 07:08:23 // 836
Na, ez végre egy jó volt. :)
.......................2015-05-14 23:02:36 // 835
https://youtu.be/dkK07lz6MKM
giorgiobrtone2015-03-30 19:38:54 // 834
audi meg wv meg német..........minek az?:)azért vannak a német dolgok hogy az olasz és francia márkák kitünjenek közüllük
Jimmi T.2015-03-17 20:05:23 // 833
BeeGee2015-03-10 15:00:14 // 832
Az még kimaradt, hogy abban egyet értünk, hogy önmagában a 4C nem lesz elég semmire, ha mellette nem lesz(nek) más komolyan vehető modell(ek).
Ha már Audit hoztad fel, emlékszel, hogy az alu kasztni bevezetése előtt mekkora szám volt az Avus az első full alu kasztnival. Na az marha sokat lendített a hírnevén, onnan tudtak felkapaszkodni oda ahol most vannak. Meg ehhez kellett egy VW a háttérbe.
Az olaszoknál ott a probléma, hogy ami az Audi, az maga a Fiat és elég fosul állnak :(
Ha már Audit hoztad fel, emlékszel, hogy az alu kasztni bevezetése előtt mekkora szám volt az Avus az első full alu kasztnival. Na az marha sokat lendített a hírnevén, onnan tudtak felkapaszkodni oda ahol most vannak. Meg ehhez kellett egy VW a háttérbe.
Az olaszoknál ott a probléma, hogy ami az Audi, az maga a Fiat és elég fosul állnak :(
BeeGee2015-03-10 14:52:24 // 831
Nem kifejezetten az autóiparra gondoltam, hanem egyéb területekre. De az autóiparban is bevett szokás, hogy csinálnak egy über modellt amin akár buknak, de ezt a tömegmodelleken bőven behozzák. Szosza kedvenc példájában is ezt gyanítom, a 12 milliós i3 haszonkulcsa bőven negatív, de ezt a Toureren meg a többi hasonló trendi városi autón behozzák.
Más piacról konkrétan itt egy pár példa: Apple. Rohadásig van pénzzel, mégis tolja fel az árait, mert prémium gyártó és megteheti. Óraipar. Patek Philipe 1000%+ árréssel dolgozik 1-1 csúcs modelljén és egyre tolja fel az árakat. Nem baj, ha nem adja el ezt a 2 millió dolláros órát, ha miatta a tucat modelljei jobban fogynak (és azon keres 20 milliót)
A Fiat nem Apple, tehát azt nem teheti meg, de az óraipari hasonlatot igen, és szerintem ezt csinálják.
Azt, hogy egyébként milyen üzletemberek nem tudom minősíteni. De annyira rosszak nem lehetnek, ha egy Chryslert bekebeleztek a válság közepén. Maximum gecik, de ez pont nem érdekel :) Mondjuk, ha valaki ért a luxushoz, akkor az olaszok igen, az Alfa meg valami olyasmi gyártó volna, volt. (lesz?)
Más piacról konkrétan itt egy pár példa: Apple. Rohadásig van pénzzel, mégis tolja fel az árait, mert prémium gyártó és megteheti. Óraipar. Patek Philipe 1000%+ árréssel dolgozik 1-1 csúcs modelljén és egyre tolja fel az árakat. Nem baj, ha nem adja el ezt a 2 millió dolláros órát, ha miatta a tucat modelljei jobban fogynak (és azon keres 20 milliót)
A Fiat nem Apple, tehát azt nem teheti meg, de az óraipari hasonlatot igen, és szerintem ezt csinálják.
Azt, hogy egyébként milyen üzletemberek nem tudom minősíteni. De annyira rosszak nem lehetnek, ha egy Chryslert bekebeleztek a válság közepén. Maximum gecik, de ez pont nem érdekel :) Mondjuk, ha valaki ért a luxushoz, akkor az olaszok igen, az Alfa meg valami olyasmi gyártó volna, volt. (lesz?)
quasimoto2015-03-10 11:03:14 // 830
Bee Gee dehogy megszokott. Csak a balfaszoknál. Mondj ma is jól szaladó gyárat aki ezt csinálja. Szerintem nem fog sikerülni. Egy komoly gyárnak a gyár megítélése márkaimidzs része, minden léoést komoly csapat vitat meg. Szerinted van ilyen az olaszoknál? Az Audi 20 éven át ár alatt adta a kocsikat mire oda jutott ahol most van. Még 10 éve is a majdnem ott van a BMW Merccedes szinten gyártóként emlegették. Mára ki merné megkérdőjelezni a szintet? 5 kontinensen adják el a kocsikat milliószámra és a bevételből élnek nem állami támogatásból mint az Olaszországban közutálatnak örvendő ( ezt nemrég hallottam egy olasz ismerősömtől - nekem ez új infó volt ) Agnelli család. Értem, h mit mondasz, de egy 4c kevés lesz az új árszint beszoktatásához, ha ez a taktika akkor nem fog beválni.
Az a baj, hogy olasz kisember = rendesember, olasz üzletember = fostartály. Ezt mindenki tudja, nem lehet velük rendesen dolgozni. Semmit nem tartanak be? Én 15 éve dolgozom számos olasz céggel. Van kivétel, van aki nagyon korrekt, de ez ritka.
Ettől függetlenül szerintem szuper gép a 4c és a Giulia is az lesz majd, ebben biztos vagyok. Akinek nem tetszik az ára, majd nem veszi meg vagy megveszi használtan. Ah extrém áresés garantált. Lsd pl Maserati. Pedig jó kocsi az is.
Egyébként, hogy mondjak pozitív példát, a Ducati 30 éve a legjobb motorokat gyártja a földön ( nyilván ez szubjektív, de mostanra már itthon is kezd a legtöbb embernek kikristályosodni, hogy a hazai motorállomány nem véleményformálási alap ), magas minőség, egyedi dizájn - extrém technikai megoldások, visszahívások alig, ezrede mint a nagy gyártóknál, kis sorozatszámú igazán különleges motorok, és 10 - 20 % kal adják többért a cuccot mint egy Suzuki aki egy igazi budget gyártó. Továbbmegyek: 90-ben egy 851 Superbike közel 30eDM volt. Ma egy 899 Panigale 15.500€ ami ca. ugyanannyi pénz, de a 1199 Panigale is 20.000€, ez ugye 300 ccm plusz, plusz 80LE és tonnányi műszaki innováció. És a gyár szalad, megy nekik, Ducati őrület van, Azsiában és az USA - ban különösen. 30 éve csinálják ezt így, pedig látott a gyár hideget meleget, az 5. tulajdonos kezében vannak. Mit csinál ehhez képest az Alfa meg a Fiat csoport?
Az a baj, hogy olasz kisember = rendesember, olasz üzletember = fostartály. Ezt mindenki tudja, nem lehet velük rendesen dolgozni. Semmit nem tartanak be? Én 15 éve dolgozom számos olasz céggel. Van kivétel, van aki nagyon korrekt, de ez ritka.
Ettől függetlenül szerintem szuper gép a 4c és a Giulia is az lesz majd, ebben biztos vagyok. Akinek nem tetszik az ára, majd nem veszi meg vagy megveszi használtan. Ah extrém áresés garantált. Lsd pl Maserati. Pedig jó kocsi az is.
Egyébként, hogy mondjak pozitív példát, a Ducati 30 éve a legjobb motorokat gyártja a földön ( nyilván ez szubjektív, de mostanra már itthon is kezd a legtöbb embernek kikristályosodni, hogy a hazai motorállomány nem véleményformálási alap ), magas minőség, egyedi dizájn - extrém technikai megoldások, visszahívások alig, ezrede mint a nagy gyártóknál, kis sorozatszámú igazán különleges motorok, és 10 - 20 % kal adják többért a cuccot mint egy Suzuki aki egy igazi budget gyártó. Továbbmegyek: 90-ben egy 851 Superbike közel 30eDM volt. Ma egy 899 Panigale 15.500€ ami ca. ugyanannyi pénz, de a 1199 Panigale is 20.000€, ez ugye 300 ccm plusz, plusz 80LE és tonnányi műszaki innováció. És a gyár szalad, megy nekik, Ducati őrület van, Azsiában és az USA - ban különösen. 30 éve csinálják ezt így, pedig látott a gyár hideget meleget, az 5. tulajdonos kezében vannak. Mit csinál ehhez képest az Alfa meg a Fiat csoport?
.......................2015-03-10 10:24:43 // 829
SLK 55 AMG Roadster 172 475 310 / 421 23 317 150,-
.......................2015-03-10 09:54:33 // 828
a Gulietta is túl van árazva,
ha egy Mito TCT 7 milla max.
akkor mi van a Guli ban +3 milla?
mikor tök ugyanazok az alkatrészek vannak benne
ha egy Mito TCT 7 milla max.
akkor mi van a Guli ban +3 milla?
mikor tök ugyanazok az alkatrészek vannak benne
.......................2015-03-10 09:53:52 // 827
ha azt nézzük hogy az i3 kb 10 milla és az is carbon
igy összesen szerintem reálisan 10..12 milla lenne egy 4C ára
a spydert nem is minösítem ,
20ezer Ft os rádióval
25 milláért AMG Merciket adnak
igy összesen szerintem reálisan 10..12 milla lenne egy 4C ára
a spydert nem is minösítem ,
20ezer Ft os rádióval
25 milláért AMG Merciket adnak
mesa2015-03-10 09:44:22 // 826
Ahogy olvasom a cikket, semmi nem változott. Ez nem jelent semmi jót!
Komolyan, hogy mehettek el Európa legjelentősebb autós kiállítására úgy, hogy felkészületlenül éri őket egy előrendelés?
Az ilyenek, meg a beázó index búrák vagy a TS béna filléres vezmód. rugója az, ami sokat ront a márka imidzsén. Digók...
Szomorú vagyok!
Az árral nincs bajom,. én a 4C-t sem adnám 22 alatt. Abba a szegmensbe való, nem a Subaru BRZ-hez
Komolyan, hogy mehettek el Európa legjelentősebb autós kiállítására úgy, hogy felkészületlenül éri őket egy előrendelés?
Az ilyenek, meg a beázó index búrák vagy a TS béna filléres vezmód. rugója az, ami sokat ront a márka imidzsén. Digók...
Szomorú vagyok!
Az árral nincs bajom,. én a 4C-t sem adnám 22 alatt. Abba a szegmensbe való, nem a Subaru BRZ-hez
BeeGee2015-03-10 09:28:14 // 825
Beárazni valamit aztán látva, hogy megy felárazni a legbalfaszabb dolog amit a gazdasági életben el lehet követni.
Ha ezt egy logannal csinálnák, megértem hogy ezt mondod. De a luxus kategóriában (4C már oda húz inkább) teljesen természetes dolog. A Fiatnak nem az az apró pénz kell, amit a 4C + Spideren húznak, hanem az a plusz, amit a 4C árazásával megalapoznak. Ennek mentén a Giulia simán várható 10M környékére indulónak és el tudom képzelni hogy a csúcsmodell a 20ba is belekap, ha tényleg Maseratival közösködik.
Ha ezt egy logannal csinálnák, megértem hogy ezt mondod. De a luxus kategóriában (4C már oda húz inkább) teljesen természetes dolog. A Fiatnak nem az az apró pénz kell, amit a 4C + Spideren húznak, hanem az a plusz, amit a 4C árazásával megalapoznak. Ennek mentén a Giulia simán várható 10M környékére indulónak és el tudom képzelni hogy a csúcsmodell a 20ba is belekap, ha tényleg Maseratival közösködik.
Grando2015-03-10 08:42:07 // 824
Az alapelv minden autógyártónál a haszon. Nem a te vagy az én életem jobbítása. Nincsenek magasztos célok vagy jó és gonosz gyártók. Stílus ide vagy oda. A valódi különbséget legfeljebb az jelenti, hogy mi emberek mit hozunk ki az egészből, már ha egyáltalán felvetül ilyen szempont (értsd: klubozás, közösségformálás vs. közlekedőedény). Ezt lehet erősíteni vagy akár leszarni gyári részről. Lehet spontán egymásra találás vagy felülről irányított erőlködés. Lehet ezt reszelgetni meg fűrészelgetni, a valós emberi szempont azonban nagyjából maximum ennyi a történetben.
Abban természetesen igazad van, hogy a profitszerzést lehet többféle módon is csinálni. Meg abban is, hogy ez a módja, azaz a 4C Spider brutális(?) felárazása nem éppen kifinomult, hanem sokkal inkább őszintén és úgy istenigazából pofán vág. Na de beszállni a ringbe egy profi bokszoló ellen, aztán meglepődni, sírdogálni, lázadni... Vajon melyik fél a nagyobb balfasz? Aki a pofont lezavarja vagy aki ettől meglepődik?
Amúgy egy jó kis 4C Spidernek magam is örülnék - csak nekem, csak itt és csak most. Ha viszont már mindenki ilyennel járkálna... a fene tudja. Lehet, hogy akkor meg inkább kurvára nem is kéne. ;)
A hozzáállásuk pedig, amiről a leírás beszámol, egyszerűen kritikán aluli. Mondjuk úgy, hogy őszintén szar. Ez pedig legalábbis elszomorító.
Abban természetesen igazad van, hogy a profitszerzést lehet többféle módon is csinálni. Meg abban is, hogy ez a módja, azaz a 4C Spider brutális(?) felárazása nem éppen kifinomult, hanem sokkal inkább őszintén és úgy istenigazából pofán vág. Na de beszállni a ringbe egy profi bokszoló ellen, aztán meglepődni, sírdogálni, lázadni... Vajon melyik fél a nagyobb balfasz? Aki a pofont lezavarja vagy aki ettől meglepődik?
Amúgy egy jó kis 4C Spidernek magam is örülnék - csak nekem, csak itt és csak most. Ha viszont már mindenki ilyennel járkálna... a fene tudja. Lehet, hogy akkor meg inkább kurvára nem is kéne. ;)
A hozzáállásuk pedig, amiről a leírás beszámol, egyszerűen kritikán aluli. Mondjuk úgy, hogy őszintén szar. Ez pedig legalábbis elszomorító.
quasimoto2015-03-10 00:03:19 // 823
Grando lehet stílusosan is pénzt keresni, nem csak szarfacsari módon. Beárazni valamit aztán látva, hogy megy felárazni a legbalfaszabb dolog amit a gazdasági életben el lehet követni. Vannak cégek akik ezt vállalják és vannak akiknek a név számít annyit, hogy nem. Erre gondoltam. Nyilván az alfának nagyon kell a pénz, nem gálánsoskodhat, alig van autója, ami van az is ócskán fogy, kell a pénz főleg új modell bevezetés előtt. Megértem őket, de akkor is rosszul néz ki a történet.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.