Fórum >> Típusok >> 4C

GabCsi2015-07-13 19:02:46 // 855
Nem me nincs belőle dízel :D
GT Ɨ|ѯ2015-07-13 17:00:15 // 853
aztaaaa....nem volt akkor rezsicsökkentés...:-)

akkor az 1 Misi köszi, a többit meg nemtom de az biztos.
LacUS2015-07-13 16:50:35 // 852
És akkor csak egy dolgot kérdeznék..ki a fütyit érdekel? Nem egy kategória. Ha sportautóként nézzük akkor pályán csúnyán ráver a kis alfa, ha kinézetet nézzük bár ez szubjektív, de szerintem 10ből 8 embernek az alfa tetszik jobban. Nem nagyon tudok okot miért M4...ja, btw az M4nek ott Giulia...nos árban kb ott lesz, teljesítményben már jobb..hagyjuk a bajorokat béken. És még egyszer a 4Cnek nem az M4 az összehasonlítási alap...
gpek2015-07-13 16:41:04 // 851
Csak az pont nem kéne ennyiért :D
.......................2015-07-13 16:19:18 // 850
Ennyiért egy M4 et is adnak
Rohodi Mihály2015-07-13 15:30:43 // 849
1 Misinek itt vagyok :-)
Sajnos a 4C-hez nem 16 misi kell, már 21.350.000 Ft az induló ára. Bár az alapfelszereltségbe bekerült pár fizetős extra is.
GT Ɨ|ѯ2015-07-12 17:41:45 // 848
Kéne 16 misi.....ez 1 űrhajó!:-)



Nagyon megy, nagyon tapad, nagyon meg tud állni...
.......................2015-06-30 23:09:47 // 847
Csak a lökös pirosa nem jöt össze ugyanolyanra mint a 4C piros
Kazes☻2015-06-30 21:21:34 // 846
Dulvaaa...! :)
droberto2015-06-27 19:24:34 // 844
Ez az AVIS-os gép.
.......................2015-06-27 16:23:48 // 841

Nocsak ,csak nem egy új Amore tag?
Competizione2015-05-26 11:06:07 // 839
Ezt k....ra eltaláltad,nagyon frappáns.Forza Alfa.
Béci Ɨ|ѯ2015-05-15 07:08:23 // 836
Na, ez végre egy jó volt. :)
.......................2015-05-14 23:02:36 // 835
https://youtu.be/dkK07lz6MKM
giorgiobrtone2015-03-30 19:38:54 // 834
audi meg wv meg német..........minek az?:)azért vannak a német dolgok hogy az olasz és francia márkák kitünjenek közüllük
Jimmi T.2015-03-17 20:05:23 // 833
BeeGee2015-03-10 15:00:14 // 832
Az még kimaradt, hogy abban egyet értünk, hogy önmagában a 4C nem lesz elég semmire, ha mellette nem lesz(nek) más komolyan vehető modell(ek).

Ha már Audit hoztad fel, emlékszel, hogy az alu kasztni bevezetése előtt mekkora szám volt az Avus az első full alu kasztnival. Na az marha sokat lendített a hírnevén, onnan tudtak felkapaszkodni oda ahol most vannak. Meg ehhez kellett egy VW a háttérbe.

Az olaszoknál ott a probléma, hogy ami az Audi, az maga a Fiat és elég fosul állnak :(
BeeGee2015-03-10 14:52:24 // 831
Nem kifejezetten az autóiparra gondoltam, hanem egyéb területekre. De az autóiparban is bevett szokás, hogy csinálnak egy über modellt amin akár buknak, de ezt a tömegmodelleken bőven behozzák. Szosza kedvenc példájában is ezt gyanítom, a 12 milliós i3 haszonkulcsa bőven negatív, de ezt a Toureren meg a többi hasonló trendi városi autón behozzák.
Más piacról konkrétan itt egy pár példa: Apple. Rohadásig van pénzzel, mégis tolja fel az árait, mert prémium gyártó és megteheti. Óraipar. Patek Philipe 1000%+ árréssel dolgozik 1-1 csúcs modelljén és egyre tolja fel az árakat. Nem baj, ha nem adja el ezt a 2 millió dolláros órát, ha miatta a tucat modelljei jobban fogynak (és azon keres 20 milliót)

A Fiat nem Apple, tehát azt nem teheti meg, de az óraipari hasonlatot igen, és szerintem ezt csinálják.

Azt, hogy egyébként milyen üzletemberek nem tudom minősíteni. De annyira rosszak nem lehetnek, ha egy Chryslert bekebeleztek a válság közepén. Maximum gecik, de ez pont nem érdekel :) Mondjuk, ha valaki ért a luxushoz, akkor az olaszok igen, az Alfa meg valami olyasmi gyártó volna, volt. (lesz?)
quasimoto2015-03-10 11:03:14 // 830
Bee Gee dehogy megszokott. Csak a balfaszoknál. Mondj ma is jól szaladó gyárat aki ezt csinálja. Szerintem nem fog sikerülni. Egy komoly gyárnak a gyár megítélése márkaimidzs része, minden léoést komoly csapat vitat meg. Szerinted van ilyen az olaszoknál? Az Audi 20 éven át ár alatt adta a kocsikat mire oda jutott ahol most van. Még 10 éve is a majdnem ott van a BMW Merccedes szinten gyártóként emlegették. Mára ki merné megkérdőjelezni a szintet? 5 kontinensen adják el a kocsikat milliószámra és a bevételből élnek nem állami támogatásból mint az Olaszországban közutálatnak örvendő ( ezt nemrég hallottam egy olasz ismerősömtől - nekem ez új infó volt ) Agnelli család. Értem, h mit mondasz, de egy 4c kevés lesz az új árszint beszoktatásához, ha ez a taktika akkor nem fog beválni.

Az a baj, hogy olasz kisember = rendesember, olasz üzletember = fostartály. Ezt mindenki tudja, nem lehet velük rendesen dolgozni. Semmit nem tartanak be? Én 15 éve dolgozom számos olasz céggel. Van kivétel, van aki nagyon korrekt, de ez ritka.

Ettől függetlenül szerintem szuper gép a 4c és a Giulia is az lesz majd, ebben biztos vagyok. Akinek nem tetszik az ára, majd nem veszi meg vagy megveszi használtan. Ah extrém áresés garantált. Lsd pl Maserati. Pedig jó kocsi az is.

Egyébként, hogy mondjak pozitív példát, a Ducati 30 éve a legjobb motorokat gyártja a földön ( nyilván ez szubjektív, de mostanra már itthon is kezd a legtöbb embernek kikristályosodni, hogy a hazai motorállomány nem véleményformálási alap ), magas minőség, egyedi dizájn - extrém technikai megoldások, visszahívások alig, ezrede mint a nagy gyártóknál, kis sorozatszámú igazán különleges motorok, és 10 - 20 % kal adják többért a cuccot mint egy Suzuki aki egy igazi budget gyártó. Továbbmegyek: 90-ben egy 851 Superbike közel 30eDM volt. Ma egy 899 Panigale 15.500€ ami ca. ugyanannyi pénz, de a 1199 Panigale is 20.000€, ez ugye 300 ccm plusz, plusz 80LE és tonnányi műszaki innováció. És a gyár szalad, megy nekik, Ducati őrület van, Azsiában és az USA - ban különösen. 30 éve csinálják ezt így, pedig látott a gyár hideget meleget, az 5. tulajdonos kezében vannak. Mit csinál ehhez képest az Alfa meg a Fiat csoport?
.......................2015-03-10 10:24:43 // 829
SLK 55 AMG Roadster 172 475 310 / 421 23 317 150,-
.......................2015-03-10 09:54:33 // 828
a Gulietta is túl van árazva,
ha egy Mito TCT 7 milla max.
akkor mi van a Guli ban +3 milla?
mikor tök ugyanazok az alkatrészek vannak benne
.......................2015-03-10 09:53:52 // 827
ha azt nézzük hogy az i3 kb 10 milla és az is carbon

igy összesen szerintem reálisan 10..12 milla lenne egy 4C ára
a spydert nem is minösítem ,
20ezer Ft os rádióval

25 milláért AMG Merciket adnak
mesa2015-03-10 09:44:22 // 826
Ahogy olvasom a cikket, semmi nem változott. Ez nem jelent semmi jót!
Komolyan, hogy mehettek el Európa legjelentősebb autós kiállítására úgy, hogy felkészületlenül éri őket egy előrendelés?
Az ilyenek, meg a beázó index búrák vagy a TS béna filléres vezmód. rugója az, ami sokat ront a márka imidzsén. Digók...
Szomorú vagyok!
Az árral nincs bajom,. én a 4C-t sem adnám 22 alatt. Abba a szegmensbe való, nem a Subaru BRZ-hez
BeeGee2015-03-10 09:28:14 // 825
Beárazni valamit aztán látva, hogy megy felárazni a legbalfaszabb dolog amit a gazdasági életben el lehet követni.

Ha ezt egy logannal csinálnák, megértem hogy ezt mondod. De a luxus kategóriában (4C már oda húz inkább) teljesen természetes dolog. A Fiatnak nem az az apró pénz kell, amit a 4C + Spideren húznak, hanem az a plusz, amit a 4C árazásával megalapoznak. Ennek mentén a Giulia simán várható 10M környékére indulónak és el tudom képzelni hogy a csúcsmodell a 20ba is belekap, ha tényleg Maseratival közösködik.
Grando2015-03-10 08:42:07 // 824
Az alapelv minden autógyártónál a haszon. Nem a te vagy az én életem jobbítása. Nincsenek magasztos célok vagy jó és gonosz gyártók. Stílus ide vagy oda. A valódi különbséget legfeljebb az jelenti, hogy mi emberek mit hozunk ki az egészből, már ha egyáltalán felvetül ilyen szempont (értsd: klubozás, közösségformálás vs. közlekedőedény). Ezt lehet erősíteni vagy akár leszarni gyári részről. Lehet spontán egymásra találás vagy felülről irányított erőlködés. Lehet ezt reszelgetni meg fűrészelgetni, a valós emberi szempont azonban nagyjából maximum ennyi a történetben.
Abban természetesen igazad van, hogy a profitszerzést lehet többféle módon is csinálni. Meg abban is, hogy ez a módja, azaz a 4C Spider brutális(?) felárazása nem éppen kifinomult, hanem sokkal inkább őszintén és úgy istenigazából pofán vág. Na de beszállni a ringbe egy profi bokszoló ellen, aztán meglepődni, sírdogálni, lázadni... Vajon melyik fél a nagyobb balfasz? Aki a pofont lezavarja vagy aki ettől meglepődik?

Amúgy egy jó kis 4C Spidernek magam is örülnék - csak nekem, csak itt és csak most. Ha viszont már mindenki ilyennel járkálna... a fene tudja. Lehet, hogy akkor meg inkább kurvára nem is kéne. ;)

A hozzáállásuk pedig, amiről a leírás beszámol, egyszerűen kritikán aluli. Mondjuk úgy, hogy őszintén szar. Ez pedig legalábbis elszomorító.
quasimoto2015-03-10 00:03:19 // 823
Grando lehet stílusosan is pénzt keresni, nem csak szarfacsari módon. Beárazni valamit aztán látva, hogy megy felárazni a legbalfaszabb dolog amit a gazdasági életben el lehet követni. Vannak cégek akik ezt vállalják és vannak akiknek a név számít annyit, hogy nem. Erre gondoltam. Nyilván az alfának nagyon kell a pénz, nem gálánsoskodhat, alig van autója, ami van az is ócskán fogy, kell a pénz főleg új modell bevezetés előtt. Megértem őket, de akkor is rosszul néz ki a történet.
Halesz2015-03-09 23:19:22 // 822
Mennyiért kéne adniuk szerinted? Komolyan, vezesd már le, hogy szerinted mi érte a reális ár?

De a képletben legyen benne az is, hogy 10 millió+ forint egy TCT-váltós, 1750 Tbi-s Giulietta...
vm2015-03-09 20:46:14 // 821
:D :D :D
Rohodi Mihály2015-03-09 17:33:02 // 820
Halesz, jó cikk :-)

Kicsit pontosítva: a vászontető széria, az összetekerhető, és ebben a gyári zsákban lehet tárolni (minőségért sorry, katalógusból fotóztam ki):



A hard top (carbon) nem tehető be az autóba, az "csak" a téli üzemmód része, fent a tetőn :-)
(Ki jár télen egy 4C Spiderrel?!)
Accessoriból rendelhető.
LacUS2015-03-09 16:59:35 // 819
Én nem teljesen értem a fanyalgókat... Ez elsősorban "sporteszköz", egy drágának tűnő, de tudásához képest szerintem jól árazott termék. Másodsorban közlekedési eszköz, szerintem. Aki nagy kijelzős navit akar meg hasonló menettulajdonságot az mehet a bajorokhoz ott megkapja,de ha ez az ár nem tetszett akkor az se fog :) Én úgy tekintek rá,hogy ez az a játék amit a hozzám hasonló felfogású (és nálam tehetősebb) arcoknak találtak ki. Akinek ez otthon 2. vagy 3. autó és csak arra kell,hogy kimenjen egy pályanapra saját lábán és vissza is jöjjön, és emellett még ütőképes is legyen. A 4C erről szól, szerintem. Ha lenne erre pénzem, a tököm se reszelgetne egy 25éves autót azért,hogy kivigyem pályázni, a fene se költene rá sok-sok pénzt, hogy biztonságos legyen és ütőképes legyen. Ezt itt megkapod a gyártól. Légkondi kell?Nagy navi?Kényelmes ülés? Erős motor? Akkor te gt kategóriát keresed, ez meg ahogy talán valamelyik amcsi szaklapban fogalmaztak budget Ferrari, egy sportautó vagy inkább versenyautó. :)
Halesz2015-03-09 16:33:38 // 818
Majd a jeeplove.hu-n ;)
White Lady2015-03-09 16:19:03 // 817
ha szeretnéd, hogy be legyen satírozva :D
White Lady2015-03-09 16:17:52 // 816
ez igaz Halesz, de ilyen hozzá állás mellett a következő nem hozzájuk fog.
Andy2015-03-09 15:59:43 // 815
Ha már ugyanahhoz a brandhez tartozik, lecserélhetem a főképem? :))))
Halesz2015-03-09 15:55:00 // 814
Igen, egyszerűen nem értem az okát, hogy legalább egy-két gyártási helyet miért nem kapott a régió...

(Mondjuk attól a profit ugyanahhoz az imporőrhöz vándorolt... Mármint abban az esetben, amire Te célzol)..
White Lady2015-03-09 15:46:19 // 813
Halesz! Én egyetlen egy szóval sem mondtam, hogy drága. Nyilván az, de akinek ez kell a boldogságához, az áldozzon rá. Nem gondolom, hogy minden magyar ember megteheti de azt sem, hogy egy ilyen autó mindenkinek kell. Az elég "béna helyzet" meg nem csak erre érvényes. Ha már most így viselkednek azzal az ügyféllel aki potenciális vásárló, akkor mit fognak nyújtani később, mondjuk ha már a pénz nem nálam van hanem náluk. Ez a felháborító!!!!
Andy2015-03-09 15:28:45 // 812
Talán ezért is kellene komolyabban venni azokat akik ebben a régióban tudnak és hajlandóak ennyi pénzt áldozni egy autóra.
Nem csak FAM, de a komplett FIAT elmehet a sóhivatalba.

Még jó hogy van ebben az országban olyan cég ahol szívesen látnak 20-22 millert... :P :)))
Halesz2015-03-09 15:27:13 // 811
Mióta kiderült, hogy nincs gyártási hely erre a két évre, hiába töltesz idehaza ki szándéknyilatkozatot... Mielőtt ezt meg tudták, lehetett.

Elég béna helyzet...
Halesz2015-03-09 15:23:24 // 810
Az egyediség, a kis példányszám miatt úgy gondolom ez még mindig egy olyan ár, amennyiért el fogják tudni adni. Szerintem a coupé iránti hatalmas érdeklődés miatt rájöttek, hogy azt olcsón adták, lehet ezen nagyobbat is keresni.

Ne az itthoni fizetésekhez viszonyítsd az árát, teljesen felesleges. Svájc persze a másik véglet, Genfben olyan arányban láttam Porschéket az utcán, mint itthon Suzukit, de a nyugati fizetésekhez viszonyítva ez egy elérhető árú autó, azt gondolom. Nyilván a kategóriájához mérten. Ott az ilyet simán harmadik autónak veszik.

A Facebookon van egy Alfa Romeo Owners nevű csoport. Ott kábé hetente felkerül egy fotó 4C tulajokról, akik használják is az autót. Ránézésre teljesen átlagos emberek, mint Te vagy én. Ők megtehetik.... Ha mondjuk Franciaországban dolgoznánk ugyanabban a szakmában, mint most, ottani keresettel nem lenne kérdés, hogy össze tudnánk-e rakni rá a pénzt.

Én itthon nem tudom ezt megtenni, de remélem nem mindig lesz ez így.

Szóval szerintem nem az Alfát kéne szapulni, hogy ez drága.

Azt számolgattam, hogy a hazi fizetési viszonyokhoz kb 8-10 millió forintnak kéne lenni arányosan ennek az autónak az ára, kb akkor lenne olyan árban, mint amit tőlünk nyugatabbra a 25 millió...

De ugye nem az Alfától várjátok, hogy Kelet-európai viszonyokhoz árazza be az autóját?
White Lady2015-03-09 15:19:22 // 809
Szavakat nem találok... pedig én elég fanatikus Alfa rajongó vagyok. 1 éve ezzel kelek, ezzel fekszem, minden hírt követek, de egyszerűen most nem találok szavakat. A tető kérdése régóta egy rejtély, mindenki mindent mondott. De ilyet!!!! hát ezt álmomban nem gondoltam volna, hogy ilyen hülye megoldás lesz. Ez minden csak nem praktikus.
A szállítási határidő... na az meg vicc! Halesz azt írja, nem is lehet regisztrálni. Akinek van regisztrációja, ugye az tudja, hogy de igen... lehet! :)
Grando2015-03-09 14:49:45 // 808
Ez döbbenet! Ezek tényleg csak a pénzért csinálják? Botrány! Végre felnyitottad a szemünket! :)
quasimoto2015-03-09 14:32:13 // 807
Szerintem a rádió, a tekerős klíma, a géptető kitámasztó, mind rendben van egy pályaautó utánérzésben, egyedül az ár bosszantó. 60% felár egyszerűen észbontó egy levehető tetőért. Az Alfa keresni akar, nem autót eladni, a szürke pulóveres egy szaros bankár nem több.
Andy2015-03-09 14:02:24 // 806
Nem kicsit, sokkal komolyabban kellene venni mindenkit!
Pláne ha valaki 80+ ezer euróval a zsebében kopogtat az ajtajukon.

Az Alfa perpill nincs abban a helyzetben hogy egyetlen egy vevőt is elveszíthessen.
De nem változott semmi az elmúlt 10 évben.
Arcpirítóan szánalmas ahogy csúsznak még mélyebbre a lejtőn. :((
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.