RomeoOne2024-04-11 09:17:22 // 80
Jól látod, Emil. Minden új modell bemutatásnál megy ez a sírás. Giuliánál is rengeteget ment. "Nem olyan karakteres, mint a 159", "Olyan, mnit egy 3-as BMW" stb. stb. Mindig az előző éra volt az igazi utolsó :DDD
tdemeter2024-04-11 09:14:50 // 79
Már megint ugyanaz a nyávogás mint az elmúlt 2 Alfánál.
Sajnos van akinek soha semmi se jó.
Szerintem akinek olyan bánata van, hogy miért van tele peugeot vagy jeep alkatrészekkel az most keressen más márkát, mert olyan, hogy önálló márka már nemigen lesz ( maximum a Ferrari) az olaszoknál. Klasszikusan a félig üres pohár felfogás.
Mindenki másnak azt javaslom, hogy kezdjen el megbékélni ezzel és örüljön, hogy a szeretett márkája ide is eljutott. Az, hogy az autó mennyire szép szerintem erősen hozzáállás kérdése. Ha eleve elítéled mert elektromos vagy mert a stellantis alapokra épül akkor bukó. Ettől még simán lehet jó!
Ha most hirtelen választanom kéne, hogy jeep, fiat600, peugeot vagy ez, akkor nálam toronymagasan ez vezetne.
Ott van benne egy csomó előd jellegzetes vonala. Nekem minden irányból tetszik, egyedül a hátsó részében érzek kicsit toyotát.
Elektromosban venném. A benya lassan megfizethetetlen.
Sajnos van akinek soha semmi se jó.
Szerintem akinek olyan bánata van, hogy miért van tele peugeot vagy jeep alkatrészekkel az most keressen más márkát, mert olyan, hogy önálló márka már nemigen lesz ( maximum a Ferrari) az olaszoknál. Klasszikusan a félig üres pohár felfogás.
Mindenki másnak azt javaslom, hogy kezdjen el megbékélni ezzel és örüljön, hogy a szeretett márkája ide is eljutott. Az, hogy az autó mennyire szép szerintem erősen hozzáállás kérdése. Ha eleve elítéled mert elektromos vagy mert a stellantis alapokra épül akkor bukó. Ettől még simán lehet jó!
Ha most hirtelen választanom kéne, hogy jeep, fiat600, peugeot vagy ez, akkor nálam toronymagasan ez vezetne.
Ott van benne egy csomó előd jellegzetes vonala. Nekem minden irányból tetszik, egyedül a hátsó részében érzek kicsit toyotát.
Elektromosban venném. A benya lassan megfizethetetlen.
Giuntini2024-04-11 09:11:45 // 78
Nekem az a benyomásom, hogy bármit csinálhat az Alfa az utóbbi időben, azt csak kritika érheti. Mára túllihegett lett az utolsó igazi Alfa jelenség, a 75. A MiTo-t sokan kiröhögték, ma egy szeretett modell. A Giuliettát kritizálták, ma mindenki visszasírja. A Giuliába belelátták a BMW-t....
Piritu - 1.000.0002024-04-11 08:49:22 // 77
A Giulietta megjelenését anno messiásként vártam. Aztán jött AlfaCity és meg tudtam nézni, majd inkább vettem egy 159-et. A facelifttel pont azokat változtatták mai elsőre nem tetszett úgyhogy később így lett Giuliettám…
Piritu - 1.000.0002024-04-11 08:44:47 // 76
Ha Giuliából lenne elektromos lehet hogy már azzal gurulnék. Pont ezért nézegettem a Jeep-et a múltkori szervizeléskor. Mondjuk ott árban pont a duplája a villanyos az alap benzinesnek.
VKG231!!! (156+75)2024-04-11 08:42:45 // 75
Jaja, kurvaszép az az új monster. És jó is :DDD
Teljesen el vagyok tévedve azon a fronton IS :(
Mert egyébként 20-30 éve indokolt volt a Desmo, ugye? A 100 lovas L2-khöz amik 10.500-nál tiltottak... (11K alatt simán elbírják a szeleprugók kényszervezérlés nélkül is a fordulatot szelepbelebegés nélkül, és mint tudjuk, felette is elbírták már 20 éve is...)
Pont ugyanúgy full indokolatlan volt, mint a 156nál a kettős keresztlengőkat elöl-hátul, vagy a 2.4-et forduló kormány, vagy a Giuliánál a hátsókerékhajtás. Semennyire. A lényeg az, hogy volt egyénisége egy Alfának meg egy Ducatinak, és ha te hosszas méricskélés nélkül megmondod az új monsterről, hogy nem valami tucatfos, akkor biztos jobb a szemed az enyémnél.
Nekem hánynom kell ezektől a motoroktól, és hiába van Panigale, a csajod meg a motorod legyen meztelen, ott nincs hazudozás a műanyagokkal.
Ja: biztos huszonhétezerszer modernebb, és jobb motor az új monster bármelyik réginél. Ez 100%. Tuti, hogy a Milano is jobb (a maga módján) egy 147-esnél vagy egy Giuliettánál, és azt is elismerem, hogy egy góftizenkettő is jobb egy 156-osnál.
A gond az, hogy én ezt leszarom, nem érdekel, tucatműanyag vacakok. Pont olyanok, mint akármi más.
Teljesen el vagyok tévedve azon a fronton IS :(
Mert egyébként 20-30 éve indokolt volt a Desmo, ugye? A 100 lovas L2-khöz amik 10.500-nál tiltottak... (11K alatt simán elbírják a szeleprugók kényszervezérlés nélkül is a fordulatot szelepbelebegés nélkül, és mint tudjuk, felette is elbírták már 20 éve is...)
Pont ugyanúgy full indokolatlan volt, mint a 156nál a kettős keresztlengőkat elöl-hátul, vagy a 2.4-et forduló kormány, vagy a Giuliánál a hátsókerékhajtás. Semennyire. A lényeg az, hogy volt egyénisége egy Alfának meg egy Ducatinak, és ha te hosszas méricskélés nélkül megmondod az új monsterről, hogy nem valami tucatfos, akkor biztos jobb a szemed az enyémnél.
Nekem hánynom kell ezektől a motoroktól, és hiába van Panigale, a csajod meg a motorod legyen meztelen, ott nincs hazudozás a műanyagokkal.
Ja: biztos huszonhétezerszer modernebb, és jobb motor az új monster bármelyik réginél. Ez 100%. Tuti, hogy a Milano is jobb (a maga módján) egy 147-esnél vagy egy Giuliettánál, és azt is elismerem, hogy egy góftizenkettő is jobb egy 156-osnál.
A gond az, hogy én ezt leszarom, nem érdekel, tucatműanyag vacakok. Pont olyanok, mint akármi más.
Kócosw2024-04-11 08:35:17 // 73
van volvom, tobb is volt,amint a kinai belenyult jottek a minőségi problemak.Tipushiba hogy pl az ablakfelhuzo kapcsoloban kiegnek a ledek.A ledek kiegnek 4 ev utan egyik a masik utan.A "D5" Motorok sorban allnak a szervizben 200k nal.
Nem atmatricazott de a hagyomanyokat kinyirtak ott is, last L2 léghűtéses nuku, Csövaz nuku..Etc...
Nem atmatricazott de a hagyomanyokat kinyirtak ott is, last L2 léghűtéses nuku, Csövaz nuku..Etc...
cspbravo2024-04-11 08:32:54 // 72
Ahogy írtam is van 2008-as a családban. Nem rossz autó, ha hely változtatásra használod. Ezen kívül nekem is volt kettő Peugeot-om. A második (új 508) peren kívüli egyezségben visszavásárlásra került a szalon által annyira jó volt…
De amit fő problémának látok, hogy a Stellantis azt gondolja, hogy Peugeot-ot becsomagol DS-nek és most már Alfának, rátesz egy felárat és ettől prémium! Nekem már az sem prémium mint pl a Giulia/Stelvio esetében, hogy van három felszereltség és választhatsz hozzá színt, napfénytetőt és hifit. Mindezt drágábban mint egy azonos felszereltségű 3-as BMW-t. De a BMW-nél szabadon választhatsz az extra listáról szinte bármit kombinálva.
De amit fő problémának látok, hogy a Stellantis azt gondolja, hogy Peugeot-ot becsomagol DS-nek és most már Alfának, rátesz egy felárat és ettől prémium! Nekem már az sem prémium mint pl a Giulia/Stelvio esetében, hogy van három felszereltség és választhatsz hozzá színt, napfénytetőt és hifit. Mindezt drágábban mint egy azonos felszereltségű 3-as BMW-t. De a BMW-nél szabadon választhatsz az extra listáról szinte bármit kombinálva.
Selmak2024-04-11 08:25:58 // 71
Nagyon el vagy tévedve Ducati fronton. A nagyteljesítményű V4-ek Desmok maradtak, csak az olcsóbb V2 kaptak hagyományos szelepvezérlést, ami alacsonyabb fordulatszám miatt nem is indokolná a Desmot. A váz pedig mindig az adott kor technikai színvonalának megfelelő csúcsot hozza. Jelenleg már mindenki teherviselő elemként építi a blokkot és ehhez csatlakozik a futómű és segédváz. A léghűtésért való kesergést 200 + LE felett Euro5 kibocsájtás mellett nem is tudom értelmezni.
Halesz2024-04-11 08:23:39 // 70
240 lóerős, ráadásul Q4 hajtással. Végre van egy elektromos Alfa, az elmúlt 6-7 évben ezért szapultuk az Alfát, hogy nincs, pedig kellene a piacnak. Legalább ennek örüljünk, ha másnak nem tudunk... (én mondjuk tudok...)
Piritu - 1.000.0002024-04-11 08:04:16 // 69
Ahogy nézem a villanyos változat gyakorlatilag a Jeep Avenger technikát tartalmazza. A hírek alapján árban is ott lesz Az meg mondjuk jól is néz ki…
VKG231!!! (156+75)2024-04-11 07:53:45 // 68
A ducati egy jellegtelen vwkonszern tucatfos lett, ami épp elég ahhoz, hogy hányingere legyen az embernek...
Trelli váz off, desmo off, L2 off, léghűtés off, a forma akármi lehezne...
(Ismerős a milano részéről?)
Trelli váz off, desmo off, L2 off, léghűtés off, a forma akármi lehezne...
(Ismerős a milano részéről?)
Selmak2024-04-11 07:33:01 // 67
Miért a Ducati egy átmatricázott VW lett (ami elég érdeke lenne lévén a VW soha nem gyártott motorkerékoárt)? Volvó is kínai kézbe került, de nem lett attól még kínai márka. Az Alfa viszont ezzel a förmedvénnyel kimondhatatlun és visszavonhatalanul egy átmatricázottPUG lett. De amit az Opellel és Dodge is műveltek elég figyelmezetető jelnek kellett volna lennie, hogy a Stellantis csoportot a hagyomány nem érdekli csak profit. Nem baj ha "olasz" autó kell majd ezentúl veszünk Mazdát.
yani🍀2024-04-11 07:24:28 // 66
Talán azért írja mindenki, mert a Fiatt 600e és a Jeep Avenger is pezso. Lehet ezt szépíteni ,de ez akkor is csak marketing a lényegen sajnos nem változtat. Az Alfa nagy gyorsasággal elkezdte elveszíteni azt az identitást, ami miatt szerették, szerettük.
Amikor összeálltak a franciákkal, sokan bíztunk benne, hogy így legalább túl tud élni a márka. Most azt gondolom, hogy max, a név a márkajelzés marad meg, Egy átcímkézett pezsot nem szeretnék birtokolni.
Lehet ideológiai vitákat folytatni a kérdésben, de minden autómárkának megvannak a hagyományai, a sajátosságai, ami miatt kialakultak a rajongó táborai. Ha ez elveszik, mert egy másik gyártó autója kerül a átcimkézésre, akkor ezek elvesznek. Sajnos ezt látjuk most.
Amikor összeálltak a franciákkal, sokan bíztunk benne, hogy így legalább túl tud élni a márka. Most azt gondolom, hogy max, a név a márkajelzés marad meg, Egy átcímkézett pezsot nem szeretnék birtokolni.
Lehet ideológiai vitákat folytatni a kérdésben, de minden autómárkának megvannak a hagyományai, a sajátosságai, ami miatt kialakultak a rajongó táborai. Ha ez elveszik, mert egy másik gyártó autója kerül a átcimkézésre, akkor ezek elvesznek. Sajnos ezt látjuk most.
Kócosw2024-04-11 05:26:17 // 65
Igy latom en is, de ez sztem siman várható volt.
Ugyanez volt a.ducatinal mikor atvette a fauvé.
Ugyanez volt a.ducatinal mikor atvette a fauvé.
Halesz2024-04-11 01:17:55 // 64
Miért írja mindenki azt, hogy a lemezek alatt Peugeot 2008? Miért nem azt írjátok, hogy a lemezek alatt Fiat 600e és Jeep Avenger. Máris nem hangzik olyan szarul, és jobban is lehet szeretni ezt a kritikát :)
Én még épp a Backstage-et vágom, Tedivel alaposan kibeszéltük az autót, reggel már nézhetitek is :)
Én még épp a Backstage-et vágom, Tedivel alaposan kibeszéltük az autót, reggel már nézhetitek is :)
Kazes☻2024-04-10 23:59:02 // 63
Ezt felírom...
a kéménybe korommal... de legalább jót nevettem rajta... „aranyköpés”! XD
a kéménybe korommal... de legalább jót nevettem rajta... „aranyköpés”! XD
Liquid2024-04-10 22:59:47 // 62
A Tonale tetszett már már első látásra is, a Milano nem, majd meglátjuk megszépíti-e az idő :)
Dömpi (il dottore)2024-04-10 22:57:42 // 61
Akár mennyit is nézegetem, szerintem az utolsó igazi AR a Giulia…onnantól ez már valami más…fancy mainstream
AI által tervezett, kerekre rakott műanyagdoboz amit két mosógépmotor hajt
AI által tervezett, kerekre rakott műanyagdoboz amit két mosógépmotor hajt
cspbravo2024-04-10 22:20:16 // 60
Ez eddig a legszebb Peugeot….
Van a családban 2008-as Peugeot, így ismerem a modellt. Ez a Milano minden részletében az. Ugyanaz a menetválasztó kapcsoló, az index, a belső kilincsek és biztos, hogy a lemezek alatt is Peugeot 2008. Itt szűnt meg az Alfa mint önálló márka. Ugyanaz a recept mint a DS-nél. Peugeot igényesebb ruhába csomagolva, prémiumnak nevezve. De sajnos 1.2-es motorral, Peugeot technikával nem lesz prémium… a DS sem az..
De ha ezzel a márka tovább él valahogy lenyelem!
Van a családban 2008-as Peugeot, így ismerem a modellt. Ez a Milano minden részletében az. Ugyanaz a menetválasztó kapcsoló, az index, a belső kilincsek és biztos, hogy a lemezek alatt is Peugeot 2008. Itt szűnt meg az Alfa mint önálló márka. Ugyanaz a recept mint a DS-nél. Peugeot igényesebb ruhába csomagolva, prémiumnak nevezve. De sajnos 1.2-es motorral, Peugeot technikával nem lesz prémium… a DS sem az..
De ha ezzel a márka tovább él valahogy lenyelem!
carver2024-04-10 21:53:22 // 59
nekem úgy tűnt készülnek valami hitel/lízing konstrukcióval is, vsz nem véletlenül tették oda a kezdőár mellé a havi törlesztőt is (200 ójró)
RomeoOne2024-04-10 21:51:26 // 58
A second hand vásárlóknak még van pár éve emésztgetni a dolgot. Lehet mire odajutunk, már kapkodnának érte. Láttunk már ilyet... :DDD
RomeoOne2024-04-10 21:48:33 // 57
Racse ülésbe racse testalkat kell. Overdose hátára sem ültetted volna fel Fekete Lacit :DDD
Kócosw2024-04-10 21:43:01 // 56
halkan megjegyeznem a piac körforgásba beletartozim a second hand vasarlas is.Ha nem megy el a regi nem vesznek ujat.
carver2024-04-10 21:41:44 // 54
én is meginterjóvanoltam az enyímet neki is teccik.
A bemutatón nem volt szerelem első látásra de a hivatalos youtube mozit meg az Alfa oldalán nézegetve a fotókat egyre jobban tesztik. A youtube-on a pályás felvételeket nézzétek szerintem ott jobban kijön a valódi formája.
Szerintem tök sok szeretnivaló részlet van benne:
- légbeömlő? azonnal megölelném és simogatnám!!!!
- tablet? Nem b@$tak oda egy gagyi tabletet a dashboard tetejére hanem beintegrálták. Jó, nem lett olyan gyönyörű mint a Giuliáé, de azt üzeni hogy ne ezt pöcörgesd má, majd ha muszáj, nézd inkább az utat és vezess! Bejön. És ott vannak a fizikai gombok alatta (mondjuk még jobban tetszene ha kiállnának egy kicsit)
- Coda Tronca? Én oldalról egyből a Stradalét látom benne.
- ok a hátsó lámpa tényleg Kiásra sikeredett
- 3 meg 4 osztatú felni? instant get!
- biscione a C oszlopon? visszafogottan elegéns, gyönyörű!
- 400 liter csomagtartó B osztályban? Ha nem olyan mint a Giulia 450-e akkor megvettek
Igen, az orra kicsit zsufi és ha NAGYON akarom belelátom a Peugeot/Renault, de nem akarom, ezért tetszik. Nem elképesztően gyönyörü csak rendben van. Nekem a Giulietta orra sem jön be (miközben oda vagyok a faráért) sőt még a Giuliámon sem ezért a részletért vagyok oda leginkább. Az ős Giulia óta csak a 159 orra az amire azt mondom hogy a valaha volt legszebb szedán orr (a 155 még éremesélyes).
A Scudettonál azért hiányérzetem van a Leggenda kicsit tyúkketrec, a körbekeret sokat dobna rajta, a Progresso jó ötlet de még nem találták meg azt ami jól is néz ki.
Oldalnézetből simán belelátom a Tonale-t. És szerintem bátor húzás hogy nem kapaszkodtak fel a szögletes vonatra, azok az autók szerintem sokkal gyorsabban fognak öregedni.
Innen nézve nekem bejön. A Jazzünk szépkorú lett, már elkezdtem nézni mit kéne venni asszonynak. A milano felkerült a listára.
-
A bemutatón nem volt szerelem első látásra de a hivatalos youtube mozit meg az Alfa oldalán nézegetve a fotókat egyre jobban tesztik. A youtube-on a pályás felvételeket nézzétek szerintem ott jobban kijön a valódi formája.
Szerintem tök sok szeretnivaló részlet van benne:
- légbeömlő? azonnal megölelném és simogatnám!!!!
- tablet? Nem b@$tak oda egy gagyi tabletet a dashboard tetejére hanem beintegrálták. Jó, nem lett olyan gyönyörű mint a Giuliáé, de azt üzeni hogy ne ezt pöcörgesd má, majd ha muszáj, nézd inkább az utat és vezess! Bejön. És ott vannak a fizikai gombok alatta (mondjuk még jobban tetszene ha kiállnának egy kicsit)
- Coda Tronca? Én oldalról egyből a Stradalét látom benne.
- ok a hátsó lámpa tényleg Kiásra sikeredett
- 3 meg 4 osztatú felni? instant get!
- biscione a C oszlopon? visszafogottan elegéns, gyönyörű!
- 400 liter csomagtartó B osztályban? Ha nem olyan mint a Giulia 450-e akkor megvettek
Igen, az orra kicsit zsufi és ha NAGYON akarom belelátom a Peugeot/Renault, de nem akarom, ezért tetszik. Nem elképesztően gyönyörü csak rendben van. Nekem a Giulietta orra sem jön be (miközben oda vagyok a faráért) sőt még a Giuliámon sem ezért a részletért vagyok oda leginkább. Az ős Giulia óta csak a 159 orra az amire azt mondom hogy a valaha volt legszebb szedán orr (a 155 még éremesélyes).
A Scudettonál azért hiányérzetem van a Leggenda kicsit tyúkketrec, a körbekeret sokat dobna rajta, a Progresso jó ötlet de még nem találták meg azt ami jól is néz ki.
Oldalnézetből simán belelátom a Tonale-t. És szerintem bátor húzás hogy nem kapaszkodtak fel a szögletes vonatra, azok az autók szerintem sokkal gyorsabban fognak öregedni.
Innen nézve nekem bejön. A Jazzünk szépkorú lett, már elkezdtem nézni mit kéne venni asszonynak. A milano felkerült a listára.
-
Kazes☻2024-04-10 21:36:22 // 53
Már aki belefér... vagy tán el is vész benne! :D
Kazes☻2024-04-10 21:35:41 // 52
RomeoOne2024-04-10 21:14:08 // 51
Rolee19862024-04-10 21:13:41 // 50
Szerintem az orra rusnya. Többi része elmegy, felni kimondottan tetszik. Nagyon francia suv-os az eleje. De az a veszély nem fenyeget, hogy rohanjak megvenni. (Köszi stellantis..)
RomeoOne2024-04-10 20:42:01 // 48
Azért én halkan megkérdezném ilyenkor, hány a kritizálók közül hányan voltak úgy, hogy már az erszényben csörgették a pénzt és csak arra vártak, hogy kijöjjön a kocsi és megvegyék? És már ugrottak volna rá, de meglátták a dizájnt és és pont ezért már nem fognak autót venni az Alfa Romeo-tól? (Nem 10-15 év múlva használtan)
(((:
(((:
TtK2024-04-10 20:41:45 // 47
Na meginterjúvoltam a zasszonyt. Neki tetszik. :)
RomeoOne2024-04-10 20:37:07 // 46
Há' mer az szar! Meg RIP az összes '90-es évek előtti Alfa :'DDDDDD
Kócosw2024-04-10 20:34:58 // 45
én inkabb nem írok semmit...
pettinke2024-04-10 20:00:53 // 44
tdemeter2024-04-10 19:56:12 // 43
Nekem máris kéne egy ! Főleg elektromosban ! :)
Üssetek, tapossatok, de szerintem nagyon szép lett :)
Ha tényleg 30000 euro lesz akkor vinni is fogják mint a fene. Gondolom az a hibrid ára lesz.
Üssetek, tapossatok, de szerintem nagyon szép lett :)
Ha tényleg 30000 euro lesz akkor vinni is fogják mint a fene. Gondolom az a hibrid ára lesz.
VKG231!!! (156+75)2024-04-10 19:46:29 // 42
75-ön középen van :(
Dömpi (il dottore)2024-04-10 19:42:05 // 41
Ez nem Alfa Romeo!
Ez egy fos Peugeot/Renault Kia hátsóval!
R.I.P. Alfa Romeo
Asszem hamarosan veszek egy Giulia-t, hogy legy még egy utolsó igazi Alfám.
Ez egy fos Peugeot/Renault Kia hátsóval!
R.I.P. Alfa Romeo
Asszem hamarosan veszek egy Giulia-t, hogy legy még egy utolsó igazi Alfám.
berobbantam2024-04-10 19:24:15 // 40
Egy rendes alfán nem középen van a rendszám.Itt véget is ér a történet😀
carver2024-04-10 19:21:24 // 39
Csikós lebukott, ott volt a bemutatón 😁
Gratula, és öröm látni hogy a mi (enyém mindenképp) kedvenc Alfistánk részese lehetett a szűkkörű bulinak :)
Gratula, és öröm látni hogy a mi (enyém mindenképp) kedvenc Alfistánk részese lehetett a szűkkörű bulinak :)
Kazes☻2024-04-10 19:17:28 // 38
Én is annak néztem, még zorrós korában is! 😀
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-10 19:06:37 // 37
A Giulietta nekem sem jöt tbe igazán sokáig. Mai napig azt mondom, hogy mozgásban adja ki a formáját. Azt viszont az eleje óta látom hogy milyen régi Alfákhoz nyúltak a tervezéskor. Számomra totál benne van a régi Giulietta, sőt nekem leginkább a Giulietta SZ modern újraálmodásának tűnik, de lehet csak az én szemem látja így.
Viszont tudtam úgy nem szeretni a formáját, hogy éreztem rajta hogy Alfa. Mára pedig már szeretem is, beérett. Ezen a rönópözsón semmi Alfásat nem látok. A Giulietta sosem volt kaotikus formaterv a szememben. Megosztó az volt. Ez a rusnyaság egy dizájn káosz. Szerintem borzasztó...
Viszont tudtam úgy nem szeretni a formáját, hogy éreztem rajta hogy Alfa. Mára pedig már szeretem is, beérett. Ezen a rönópözsón semmi Alfásat nem látok. A Giulietta sosem volt kaotikus formaterv a szememben. Megosztó az volt. Ez a rusnyaság egy dizájn káosz. Szerintem borzasztó...
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-10 18:59:21 // 36
A Giulietta nem a Bravo padlólemezen van. A Bravo Fiat-C (2) , a Giulietta pedig Fiat-Compact platform. Kb a taposólemezek azonosak csak. A Giulietta merevebb, könnyebb, sokkal több benne a nagyszilárdságú acél.
RomeoOne2024-04-10 18:46:29 // 35
Ezzel nem értek egyet. A VW-t nem azért veszik, mert unalmas, hanem annak ellenére. Jól mondta ott valamelyik az elején (vagy lehet már Imparato volt?), hogy a brand a lényeg, azt kell fenntartani. Abba kell fektetni az energiát, hogy abban legyen jó az Alfa, amilyen kép kialakult róla az elmúlt száz-x évben, amiylet kialakított magáról, amit társítanak hozzá. Ha megpróbálná azok mentén az értékek mentén definiálni magát, mnit a VW, azonnal a földbe állna.
A VW imidzse az unalmas málhásló. Ezt viszik a nagy flották, ez a "lízingszürke" autó, ahogy Várkonyi fogalmazta és ebben a jelző sztem sokkal többet mondó, mnit a szín, az egész érzés benne van. Az Alfa mindig is az indivídum és az önmegvalósítás volt, sose lesz olyan tömeggyártó: szerencsére. Ettől függetlenül meg kell találni azt a volument, ami azért még rentábilis, különben megint csak megy a levesbe.
Ez az Alfa igazi művészete, az egyensúlyozás, hogy még megérje csinálni, de egyedi maradjon.
A VW imidzse az unalmas málhásló. Ezt viszik a nagy flották, ez a "lízingszürke" autó, ahogy Várkonyi fogalmazta és ebben a jelző sztem sokkal többet mondó, mnit a szín, az egész érzés benne van. Az Alfa mindig is az indivídum és az önmegvalósítás volt, sose lesz olyan tömeggyártó: szerencsére. Ettől függetlenül meg kell találni azt a volument, ami azért még rentábilis, különben megint csak megy a levesbe.
Ez az Alfa igazi művészete, az egyensúlyozás, hogy még megérje csinálni, de egyedi maradjon.
TtK2024-04-10 18:46:08 // 34
Háááát..
Megfigyeltétek, hogy az összes hivatalos képen/videon égnek a lámpák? Mert anélkül szerintem elég bénán néz ki - pont, mint a kiszivárgott képeken a fehér. Hátulról, mint egy Kia Sportage, oldalról valami Nissan, az eleje meg túl össze-vissza. Látszik, hogy úgy van megcsinálva, hogy pár elem cseréjével valami más márkajellel is el lehessen sütni.
Az új scudetto szerintem borzalmas, a vintage, amit pettinke linkelt, az viszont nagyon tetszik. Jó módszer +200ezret elkérni egy ugyankkora darab műanyagért (szerintem ezt az extrát mindenki be fogja ixelni).
A beltér és a felnik tetszenek (igen a biohazard is). Szerintem.
Szerintem leírtam párszor, hogy szerinem :)))
Megfigyeltétek, hogy az összes hivatalos képen/videon égnek a lámpák? Mert anélkül szerintem elég bénán néz ki - pont, mint a kiszivárgott képeken a fehér. Hátulról, mint egy Kia Sportage, oldalról valami Nissan, az eleje meg túl össze-vissza. Látszik, hogy úgy van megcsinálva, hogy pár elem cseréjével valami más márkajellel is el lehessen sütni.
Az új scudetto szerintem borzalmas, a vintage, amit pettinke linkelt, az viszont nagyon tetszik. Jó módszer +200ezret elkérni egy ugyankkora darab műanyagért (szerintem ezt az extrát mindenki be fogja ixelni).
A beltér és a felnik tetszenek (igen a biohazard is). Szerintem.
Szerintem leírtam párszor, hogy szerinem :)))
RomeoOne2024-04-10 18:40:20 // 33
Annyira Renault ez, amennyire a Giulietta Bravo, sztem (:
Amúgy Jeep/Fiat :D
Amúgy Jeep/Fiat :D
pettinke2024-04-10 18:24:21 // 32
nekem mondjuk inkább Citroën.
pettinke2024-04-10 18:21:42 // 31
hát amúgy ... nekem a Giulietta meg a MiTo sem volt olyan hűdenagyonelájulok élmény. az utolsó Alfa dizájn, ami hanyattvágott az a 159 volt. szerintem illik ez a sorba. nem szabad nagyon megosztó autót csinálni, mert azt nem veszik meg. lásd a VW csoport összes unalmas cuccát, amint visznek a népek mint a cukrot.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
3
Vendég3
394