Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Kócosw2019-12-04 17:22:51 // 23028
na hagyj egy kicsit 😂
Piritu - 1.000.0002019-12-04 16:01:09 // 23027
A Selenia Rally-n kimondottan jól mutatott :-)
RomeoOne2019-12-04 15:13:41 // 23026
Aztán Vályi szőrös képét nézegeted szívesebben, vagy Kis Ramóna csinos seggét? :DDD
Kócosw2019-12-04 15:10:12 // 23025
mondasz valamit, de akko se Kis Ramona 😂. Nem akarnam összefoglalni mennyi köze volt az alfakhoz..
RomeoOne2019-12-04 14:13:14 // 23024
Autós újságíróként vagy hogy hívják ezt, nem teheti meg, hogy egy márka nagykövete legyen. Legalább a pártatlanság látszatának morzsáját fent kell tartania.
Kócosw2019-12-04 14:07:00 // 23023
Remelem Valyi Pista törzsvendeg lesz a jövöbeli Alfacitykben automatikusan,es beszel legalabb 2 orat.Egyebkent Kis Ramonak helyett neki kellene mennie Alfa nagyköveti sorba. Tudatalatt akkor en hallgattam ra mikor megvettem a Bussot :D
El nem lesz adva :D
Piritu - 1.000.0002019-11-30 12:39:33 // 23021
Kép és hangminőségre innen már nincs nagyon lejjebb. Számomra nézhetetlen :-(
KovacsK852019-11-25 13:23:55 // 23018
"ha kulcsnélküli az indítás, miért vennénk ki a zsebünkből?"
-mert nem mindenki szeret kitömött, telepakolt zsebekkel közlekedni vagy ülni akár már egy nadrág+zakóban, öltönyről ne is beszéljünk!
RomeoOne2019-11-22 08:49:46 // 23016
Na, új hírek Alberto Cavaggioni-tól, az Alfa EMEA vezetőjétől:
1:

Szóval Tonale lámpák nem lesznek a jelenlegi modelleken. Konkrétan a Stelvio-val kapcsolatban mondta, de szerintem a Giulia-ra is értendő.

2:

Az elektromosított Alfák a Fiat és a Jeep után jönnek. Először a Tonale, aztán a B-SUV.

3:

A múltkor megvillantott szürke Tonale nem a végleges forma.
Zolibácsi2019-11-12 23:57:58 // 23015
tévedni emberi dolog,
RomeoOne2019-11-12 23:13:22 // 23014
ennyit tud a Tesla, azaz vicc az egész...

Azért nézd végig. A Nepper, ahogy az előző videókból is látszott, nem épp villanyautó párti, de idéznék tőle a videó végéről:

"Ez a kocsi.... egészen megdöbbentő. Tehát az a technológia, ami benne van, meg ahogy ez megy... Tényleg Ferrarit eszik reggelire és azt kapod meg 38 millió forintért vadonat újonnan. Ez azt kell mondjam, hogy olcsó."

De folytatom az Erőforrások topikban.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-12 21:57:38 // 23013
erőforrásokba mehetett volna...
ennyit tud a Tesla, azaz vicc az egész...
RomeoOne2019-11-12 21:55:26 // 23012
Tévedsz. Erről az Erőforrás alternatívákban megy folyton a diskurzus.
Zolibácsi2019-11-12 21:12:02 // 23011
De a vezetés élményét sosem fogja vissza adni, mert folyamatos kompromisszum.
Piritu - 1.000.0002019-11-12 21:10:51 // 23010
Mondjuk az se semmi hogy az autó megmondja neki hogy max mennyivel mehet hogy elérjen a következő konnektorig :-DDD
No ez lesz a jövő Alfájával is...
Zolibácsi2019-11-12 20:43:40 // 23009
Boccs, hogy ide teszem, csak itt ment a legtőbb diskurzus erről.
Saját véleményem:
Inkább használnék ilyen ingázásra egy jó dízelt és spórólnék 5 órát mint, hogy elektromosban üljek. Hát hogy nézett már ki kopasz, borzasztó fáradt volt, pedig egy nyugodt tempóban jött végig, vezetéstámogatással megtűzdelt kiváló autóval.
Elektromos autó városi rohangálásra, liftnek jó. De a vezetés élményét sosem fogja vissza adni, mert folyamatos kompromisszum.
Kazes☻2019-11-12 20:42:20 // 23008
És ebben hol rejtőzik a jövő Alfája?!
RomeoOne2019-11-12 18:29:01 // 23006
Na, a Maserati kihozott egy speciál GranTurismo-t, mint utolsó példány. Az Alfa nem tudta ezt megtenni a 4C-vel a 110 éves évfordulóra :/
Kazes☻2019-11-11 19:09:35 // 23005
Az nem túl egészséges! ;)
Piritu - 1.000.0002019-11-11 17:02:53 // 23004
egy zacskó csipsz már elfogyott :-)
mex862019-11-11 14:42:29 // 23002
na és TiBorban egy könnyű 4hengeres Otto van.
Képzeld el ezt 5henger dízellel...
mex862019-11-11 14:40:50 // 23001
.én sem hittem volna...pedig...
húzott 2.4jtd, pazar futómű, passzív hátsókerék kormányzás, direkt kormány, nem brutál súly.
1 baja volt az enyémnek e tekintetben, a fék volt gyengusz
Morfiusz Cédula2019-11-11 14:11:45 // 23000
Csatlakozom, az én tapasztalatom szerint is orrtolós.
Ezen kívül én is imádom a 2.4 159-emet, a formáját, a motor hangját, amikor odalépek, ahogy váltogat felfelé, de tök más mint pl a 2.0jts 156-om volt, az sokkal fürgébbnek hatott. Ez egy ilyen nagyon erős mozdony, ha megindult akkor megy, de nem olyan könnyed módon mint anno a 156.
Morfiusz Cédula2019-11-11 14:00:52 // 22999
Alapvetően valóban nem olasz, de azért több benne a Fiat, mint csupán a jtdm motor. A Freemont belsejét azért elég rendesen átszabták az olaszok, hasonlítsd csak össze egy Dodge Journey-vel.
Kazes☻2019-11-11 12:13:13 // 22998
Hűha... asszem az a műszerfal is áttervezendő az Alfába! :-o
Kazes☻2019-11-11 12:11:22 // 22997
Tényleg elég tetszetős, de azért van mit átrajzolni, alfásítani rajta! Akkor lehet, hogy ezért nem lett MiTo utód... már eleve ilyesmivel számoltak és akkor abból lehet a villanyosított is... mint a mellékelt ábra is mutatja. :)
Liquid2019-11-11 11:51:55 // 22996
Az tényleg tetszetős. Elektromosan is maradhat, csak legyen rajta megfelelő embléma és ha megfelelő áron van, vinni fogják. Bár a Tipo is komondottan jó vétel, aztán sajna mégse látni annyit belőle.
RomeoOne2019-11-11 11:11:30 // 22995
Nekem az új 508 4 ajtós tetszik nagyon, kívül-belül. Csak hát műszakilag egy vicc szegény. Legnagyobb benzinese egy 1.6-os turbó.
Zolibácsi2019-11-11 11:09:12 // 22994
Nekem tetszenek a legújabb Peugeok főleg a 208 elektromos. At matricazak fiatra és tesznek bele egy jó motort és máris kész
RomeoOne2019-11-11 11:07:26 // 22993
Nyilván. Ez csak egy PS-elt Giulietta, látszik a lámpáján.
Kazes☻2019-11-11 10:47:20 // 22992
PSA... Peu, Citrony... nem lett szép... remélhetőleg csak egy skicc a szerkesztőségben!
Kazes☻2019-11-11 10:45:54 // 22991
Tudom, hogy nem vagyok topicgazda se admin, menjetek inkább a 159 topicba... rúgjátok ott tovább a port... itt már uncsi! :P
Liquid2019-11-11 10:33:54 // 22990
Én egy 2.0TS-t próbáltam még nagyon régen, és az inkább volt egy családi autópályás romboló. Élmény hajhászásra kicsit se sarkallt. lehet az erősebbek másak, de akkor ugyanoda érkeztünk mint a 159-cal kapcs.
A vezetési élményt hamarabb hozza egy csörgő-zörgő, esetleg alacsony, kemény rugózású autó. A hamarábbat úgy értem, hogy kisebb sebesség is elég. Pl. az ültetett 1.5-ös UNO-val, 80-nal már IstenKirályság volt, aztán a 156 meg körbeautózta bárhol bármikor, a 159 Q4 meg a 156-ot.
Mindegyiknél egy lépcsőt tágul a tér.
Írtam is hogy az orrtolást most már értem, és elhiszem hogy tolja. Tibor -nál már én s érzem. De ennyire a 156 is tolta az orrát.
RomeoOne2019-11-11 10:26:50 // 22989
Továbbra sem értem, miért megy a cicaharc. A 159 kilóg kicsit a sorból abból a tekintetből, hogy az nem egy olyan könnyed autó, mint amilyet az Alfától addig megszoktak. Nem hiszem, hogy ez vita tárgya lenne. Az Alfa inkább játékos autókat gyártott addig, a 159 meg jobban illik az a jelző, hogy fölényes.
GT hülyegyerekbe tesz, 159-cel meg alázni lehet. Ettől függetlenül persze, hogy lehet a 159-cel is vadulni, eltenni keresztbe, cibálni jobbra-balra meg 4 keréken csúszni vele (de hát mivel nem...). Csak nem ez az első inger, amikor beleül az ember. Hanem hogy "én vagyok az utak királya a sok közlekedő plebs között".
Giuntini2019-11-11 10:22:25 // 22988
Szerintem is van bőven vezetési élmény benne! Ezek szerint a gyengébb futómű, a kevésbé merev karosszéria adja a vezetési élményt.
A Giuliát még senki nem kritizálja. De majd fogják.
Apropó a súly. Meg orrtolás.
Ha lehet a 159-et kritizálni, az a benzinmotorok miatt van. De a Tibit semmiért nem lehet kritizálni, talán csak azért, mert nincs hangja.
Liquid2019-11-11 09:59:26 // 22987
A 166-ról sok minden eszembe jut, de a vezetési élmény nincs köztük :)
Giuntini2019-11-11 09:35:40 // 22986
Nissan???:(
mex862019-11-11 09:34:56 // 22985
Hadd ugassak kicsit bele mint ex alfás én is ebbe a 159 élmény nem élmény témába.
Mint ex 166, 159 illetve rövid ideig GT tulaj, engedtessék meg nekem is.
Nem vezetéstechnikai stb., pusztán a nehezen megfogható "vezetési élmény" oldalról.
Német autók irányából érkeztem, és a 166ban leginkább a "vezetési élmény" miatt maradtam 2 évig ami nálam extra hosszú idő. Ott minden együtt volt, hang, futómű, beltér minden. Azóta is bánom hogy megváltam tőle...
Bízva benne hogy a 159 csak fokozhatja átültem, hát nagy csalódás vol. Utazni tök jó de nem azt adta amit vártam, ami miatt több kompromisszumot is bevállaltam a kocsival (fenntartási költségek, szűkebb beltér stb) . Próba alatt sem jött anno az érzés, emiatt 3x mentem vissza az eladóhoz mielőtt megvettem.
Majd jött sok év kihagyás után a GT, na az szintén adta amit anno a 166-nál éreztem. Pedig csak egy 1.9 és nem is Q2. Utazni persze jobb a 159, halkabb, stb., de nekem élményben a GT fényévekre volt tőle.
Szóval egyetértek azokkal, akik szerint a 159 túl tompa lett.
Lehet a 4hengeresek illetve fl-esek könnyebbek és ott vmi varázslat van, de az 5 hengeres fl előtti SW sajnos nekem nem élmény autó. Vagyis az, esztétikai élmény, kívül-belül :)
Úgyhogy ha újra fellángol a vírus nálam, 90% hogy benevezek egy GT-re ismét, hobbyautónak.
GT Ɨ|ѯ2019-11-11 07:47:04 // 22984
igen, érdekes, semmi több...
Kazes☻2019-11-10 23:58:49 // 22983
Brennero lesz a következő?

A mellékelt kép minden esetre érdekes...
Novità Alfa Romeo: nel 2021 il nuovo b-suv grazie a PSA
droberto2019-11-10 23:32:01 // 22982
Onnan indult a vita, hogy fordítja a farát vagy sem, illetve ad-e visszajelzést.
Az elsőt cáfoltam mivel nem igaz, míg a második tényleg szubjektív. A többség szerint igen, kettőtök-hármótok szerint nem. Erről nem is érdemes vitázni.
A GT, ha jól tudom 147 futóművű kupé. A torsen sperr jó dolog, ha nem a legjobb, mi egy hajtáshoz kellhet. A 147/GT-nél kellet is az orrtolás csökkentéshez. A 159 ezt futóművel és súlyelosztással is tudta. Fejlődött az elődökhöz képest. Mint ahogy midig fejlődött a futómű. A 159 a valaha gyártott legsemlegesebben, leggyorsabban forduló első kerekes Alfa. 1G felett tud kanyarodni.
De hagyjuk a múltat amikor itt a jelen és a jővő.
Zolibácsi2019-11-10 22:53:42 // 22981
nem kell egymásnak esni, 159 futóműve egy csodálatos kreálmány, ahogy a 159 maga is.
Áron alul de el kellett engednem a 159-et, sztorit tudjátok.
A GT Q2 szűk kanyar élményével a 159 nem ér fel és itt a q2 és a súly a különbség.
a mostani GT-m egy nagyon jó élmény autó. a 159 meg egy kiváló utazó autó.
és ha jól emlékszem arról indult el a diskurzus, hogy melyik jobb élmény autó és nem hogy melyik jobb utazó autó.
az hogy 200-al mész pályán úgy mintha otthon néznél egy TV-t olyan nyugalommal, azt nem tudja a GT, mert reszponzívabb és sokkal több visszajelzést kapsz a vezetésről, ami ingerel, boldogság hormonjaidat, adrenalinodat, aztán meg a gázpedál állást.
Ha nem ültem volna bele a GT-be szerintem én sem hinném el amit mondok, mert a 159 igen is jó autó és magasra teszi a mércét, csak vannak problémás szériák belőle.
droberto2019-11-10 22:00:20 // 22980
2x reagáltál.
Direkt nem válaszoltam mert tökre nem itt a helye.
De ettől még ugyanarról beszéltünk. A farral kanyarodásról. Nem kell kiforgatni a szavaimat. Attól, hogy nem reagálnak sok-sok cartárs véleménye is ugyanez.
Érdekes módon Zolibácsi míg megvolt neki sose mondta, hogy szar lett volna vagy ne lett volna reszponzív. Tök más miatt endedte el. Ha azt mondja, hogy azért szar mert szar a 2.4, és drága 159 életbentartása, és fél tőle azt megértem, és nem is vitatom. Így ezt kissé igazságtalannak érzem.
De felőlem lehet a 159 a legszarabb futóművű Alfa.
Pont...
Liquid2019-11-10 21:07:42 // 22979
Viccet meg mindent félretéve, ki kellene egyszer próbálnod egy TBI-t, vagy egy Q4-et, mindkettő nagyon más mint az automata 2.4. A Tibor érzetre közel van a 156 TS-hez, csak jelentősen erősebb, és jobb a futóműve.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak