Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

pb_2009-07-16 08:57:57 // 10842
+mondom én Neked, melyik futómű nem volt Lcseszve az ARnél.D
Ferke2009-07-16 08:51:34 // 10841
Sajnos egymagad nem fogsz tudni sokat javítani a statisztikán:)) Ez úgy van, hogy vagy mázlista vagy, vagy annyira vigyázol az autóra, hogy ihajj.....3. opció: nem Bp és környékén autózol. Na így elhiszem, hogy elmegy 90k km-t, máskülönben nem.
Sajnos nagyon is el van cseszve...számold meg itt az aa-n, hogy hány hsz szól a futómű panaszokról....nem offolok, így nem rakok fel demonstrációs képeket a szerelésekről, de majd egyszer egy másik topicban, ha van időm, mutatok durvákat:))
dundun2009-07-16 08:01:06 // 10840
Jóó regelt.

Tegnap egész este az új Milanót bámultam normális képeken!
(Autó magazinJúliusi szám!)
Qva szép!!

Megvan az első rajongója is személyemben:))
Simán adnám érte a V6-ost!
Persze nem lehet mindenki kedvence, de muszály megújulni! Nem lehet minden autó
145/146/156. De régebben is és most is vannak 155 tulajok akik azt mondják a156-lekerekített formájával nem az igazi. Más alfások mint én is odavagyunk az 56-os kerekebb formáiért és nem sajnáljuk a szögletest.

Mindenkinek más az izlése és ez így van jól!!
dundun2009-07-16 07:46:37 // 10839
Ez tényleg nagy fa....ság!!
Tibe2009-07-15 22:58:39 // 10838
Csak viccnek szántam, ne vedd komolyan :)
Blade2009-07-15 22:07:44 // 10837
Micsoda?????????
Az én Alfáim mindig patent állapotban voltak(vannak) nálam, szerintem érdemesebb tőlem venni, mint sok kevesebb kilométeres tulajtól:) Null kilométeres mellé oda mertem volna állitani a GTV-met, 156GTA-mat és mostani GT-t is!:))
Amúgy aug.31-én lesz 2 éves,a születésnapomkor:))))
Tibe2009-07-15 21:47:44 // 10836
Vazze, te mit csinálsz az autóddal ott laksz? :D 2 év alatt 90 ezer km nagyon szép! :)
Viszont használt autót se vennék tőled! :)))
Kazes☻2009-07-15 21:00:26 // 10835
Reméljük, hogy meg tudjuk "lovagolni" az ügyletet. :)))
Tedi2009-07-15 20:56:00 // 10834
Jut eszembe Bertone...

A Fiat vételi ajánlatot tett a Carozzeria Bertonéra. A cég, amikor csődöt jelentett felszabdalták, a Fiat a karosszériagyártót akarja magának. 70 ezer autót tudnak itt évente gyártani, a Bertone rétegmodelleket gyártott ott. A Fiat kb vett magának egy olyan egységet, ahol a többi gyárához képest olcsóbban tud réegmodelleket gyártani.
Tovább lehet gondolni, hogy ez milyen előnyökkel járHAT az Alfa számára :)
Kazes☻2009-07-15 20:41:57 // 10833
És a Centro Stile, meg Giuggiaro, Pinninfarina, Bertone legalább mind digó, nem? :)
Kazes☻2009-07-15 20:39:04 // 10832
Arna evo V. :)))
Tedi2009-07-15 20:37:17 // 10831
Viszont ha tovább szelektálunk, húzzuk ki a 8C Competizionét, mert az meg csak egy áttervezett Maserati, ráadásul nem is AR mocija van ? :))))

Mesa, gondolkodj már mielőtt égbekiáltó ordasfaszságot írsz :D Milyen áttervezett Maserati? Nézzél már rá a 33 Stradaléra! Az, hogy a padlólemez Maserati, meg Ferrari a motor inkább örülni kéne neki :)
mesa2009-07-15 20:29:28 // 10830
Szerencsére! Japán szokásokat ismerve, most tartanánk kb az Arna V. generációnál :))
ystuc2009-07-15 20:27:51 // 10829
És ezt el is ismerték, ezért sem tartott sokáig a "házasság".
mesa2009-07-15 20:21:17 // 10828
Na jó, persze japán design. De akkor az összes Centro Stile Alfát is kihúzhatjuk, meg Giuggiarot, Pinninfarinát, Bertone-t :)) De valóban, nem AR design!

Viszont ha tovább szelektálunk, húzzuk ki a 8C Competizionét, mert az meg csak egy áttervezett Maserati, ráadásul nem is AR mocija van ? :))))

Azért legyünk reálisak. Az AR adta nevét az Arnához és ez hiba volt.
mesa2009-07-15 20:14:53 // 10827
és japán verziója
Tedi2009-07-15 20:14:07 // 10826
Ez nem Alfa design, hanem nissan :) Az Arna kivétel, nem Alfáék tervezték :P
mesa2009-07-15 20:13:04 // 10825
Alfa designban soha nem csalódtam még... Legendásan gyönyörű autói voltak mindig is az Alfa Romeonak
- hááát, ha te mondod ?! :)))
Kazes☻2009-07-15 20:09:12 // 10824
Naaa, naaa, hello, hello, hello! Mi ez az Arnázás itt kérem szépen?
Én azzal is szívesen furikáztam, amíg ment. :)))
koz2009-07-15 20:07:02 // 10823
Én rajongok érte. ;)
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-15 19:59:28 // 10822
Ezekszerint neked a MiTo bejön. Nekem nem, nem tudom szépnek látni, bárhogy akarom. Zavar az a két bamba "szem" . Igaz csupán a lámpáival van bajom (a hátsó tisztára Matiz), de épp elég ahhooz, hogy sose kerülhessen oda, ahova a 146, a szívem csücskébe. Egy Alfa, ha már kiad az ember egy rakat lóvét érte legyen olyan, amire totálisan vágysz, amire bárhonnan ránézel, hibát nem találsz rajta, inkább kézzel mosod, mint mosóba vinnéd, este ha nincs más dolgon körbenézegeted. Egy és két év múlva is. Amit szokni kell, az már fordfókusz kategória...
És szerintem a Milanot fenntartásokkal kezelők többnyire átélték a reményteli várakozást a MiTo esetén, de sajna azt kapták amit a fotókon láttak. Ettől függetlenül lehet jó autó a Milano, de a lámpája rútságán nem változtat a tény, hogy csak mobilos fotó. Vannak akik együtt tudnak élni ezzel az új dizájn irányzattal, van aki totálisan elutasítja. De ha megfigyeled, senki nem rajong érte, maximum védi, hogy jó az, meg szép az. Ez a mostani trend nálam Arna kategória. Lehet szeretni, mert Alfa, de nem tud megvenni kilóra.
koz2009-07-15 19:40:02 // 10821
Ha már wrc, akkor inkább legyen wtcc szerintem. Inkább túraautó az Alfa, mint vadállat városi gyorsulós csiribiri autó. Én spec azt sem várom az Alfától, hogy mindenki összecsinálja magát a félelemtől, ha meglátja a tükörben, inkább essen le az emberek álla, ahogy veszi az íveket a szerpentinen, vagy ahogy krúzol a városban, mint egy gepárd. Szépen, stílusosan. Én ezeket várom az Alfától, és meg is kapom. A Milano is úgy néz ki, hogy ilyen lesz.
Blade2009-07-15 19:19:30 // 10820
Ja, egyben szánalmas is...
Szerintem tutti állat autó lesz a Milano:)) Én személy szerint Alfa designban soha nem csalódtam még... Legendásan gyönyörű autói voltak mindig is az Alfa Romeonak, egyik másik tipust ha le kellett váltani a legnagyobb gond a design überelése volt.., hogy még még jobb legyen mint az előd:)) Lehet ezt még fokozni??:)))
BeeGee2009-07-15 19:07:10 // 10819
Jól nyomod :)
Nekem már kellet lengőkart cserélni, de hát budapest.. Egyébként pont ezért nem minősíthető a futóművük tartósság szempontjából, mert lássuk be, nem a mi útjainkra tervezik őket :) Ha már billegős, ívről lecsúszós, kóválygós az lehet összehasonlítási alap.
Kazes☻2009-07-15 19:06:55 // 10818
Még kint sincs a kocsi és már szanaszét van fikázva, hááááát ez aztán a qvajó, mi!? :)
Blade2009-07-15 19:03:19 // 10817
Hát ja. Unalmas már ez az állandó károgás...
BeeGee2009-07-15 19:03:13 // 10816
Talán mert az egyik a csúcs változat, a másig pedig nem (csak jelenleg)?

Objektivitás? :)
Blade2009-07-15 18:59:19 // 10815
Szerintem az éles véleménnyilvánitással várni kellene addig amig nem láttuk a Milánót élőben. Az a pár mobilos kép ami kikerült az éterbe szerintem alkalmatlan arra ,hogy beskatulyázzuk a Milánót, különösen negativan. Pláne úgy hogy Alfa rajongók lennénk vagy mi:) Én személy szerint úgy gondolom ,hogy design tekintetében nem kell aggódni, a Mitónál is ment az aggódás,utólag kiderült feleslegesen mert elég pofás autó lett a Mito is szerintem:))
Én hiszek Teddynek , Halesznak meg még aki élőben látta a Milánót,mondván igazi Alfa. Amit GEORGE is belinkelt képeket (akár photoshop akár nem) , szerintem azon a képeken disznó...:)) És elmondásuk alapján nem is áll messze a valóságtól...


Akkor meg miért kell aggódni?:)
Kazes☻2009-07-15 18:52:26 // 10814
Na, végre valami jót is lehet errefelé olvasni. Azt hittem már csak Alfa fikázó topic lesz ebből. :)))
Blade2009-07-15 18:49:40 // 10813
Hát, jó az autó mint minden Alfa, ezért szeretek vele menni:))
Halesz2009-07-15 18:18:53 // 10812
Nem mondod, hogy már belehajtottál 90 ezret, wow! :)
Blade2009-07-15 18:13:52 // 10811
Nincs az elcseszve. Én most megyek a GT-vel 90 ezres kötelező szervizre, de még soha, ismétlem SOHA nem kellett futómű alkatrészt cserélnem!! Még a legapróbbat sem. Nem lóg semerre, kiváló az egyenesfutás, a kanyarstabilitás és a kormány sem közvetit kopásra utaló jeleket.
Akkor ez most hogy van??
Kazes☻2009-07-15 18:10:47 // 10810
Az egy bajor talicska, akiknek "terveztünk" is formát + loptak is "tőlünk", hát ez. :)))
GT Ɨ|ѯ2009-07-15 18:06:51 // 10809
mijazabéjemwé?...:-)
Kazes☻2009-07-15 18:03:31 // 10808
Nekem is - bár amikor átpörgettem hirtelen a bmwre asszociáltam - ezért kérdeztem. :)))
GT Ɨ|ѯ2009-07-15 18:01:22 // 10807
nincs,de ez nagyon tecc:-)
Kazes☻2009-07-15 17:56:53 // 10806
Elég rút is! :)
Kazes☻2009-07-15 17:56:10 // 10805
Nincs több? Egészben? :)
Halesz2009-07-15 17:46:40 // 10804
Talán azért, mert a MiTo úgy néz ki, mint egy autó, ez a Colt meg mint egy kisbusz, tuninggal?

Halesz2009-07-15 17:43:38 // 10803
Pont ez az, hogy ezt kb a 159-esből és az Accordból mintázták, semmi egyéni fantáziát nem látok benne.
mesa2009-07-15 16:54:39 // 10802
8 mp felett - ezer bocsánat, félre érthető voltam! :))
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-15 16:51:53 // 10801
Igen, kicsit magas..de nézd meg a vonalát, képzelj az orrára egy scudettot, rakd fel a hátsó kilincset a c-oszlopra, pici lágyítás, finomítás,elöl lehet 6+2 szeme akár, lejön az ormótlan légterelő és kész. De a Milanonál így is jobb...nekem legalábbis


Ha lesz egy kis időm, lehet megpróbálom megfotostoppolni :-))
bilon2009-07-15 16:49:12 // 10800
mert a micu ellenfele a grande punto, az mito, meg a mini ellen megy....
Tedi2009-07-15 16:47:08 // 10799
Mert az egy Alfa Romeo és nem egy Micu?
mesa2009-07-15 16:24:20 // 10798
Ha már a kisebbekről beszélünk és a Colt kis méregzsákjáról,ami -1 millió, lényegesen jobbat gyorsul 100-ra, mint a 155 lovas MiTo.
Valaki elgondolkozott már rajta, hogy miért lett 8 felett a MiTo ???
Halesz2009-07-15 16:18:22 // 10797
Ja hirtelen a Colt Rallyart változatára gondoltam, mondván, hogy nem a 159-esekről beszélgetünk, hanem a kisebb modellekről. Bocsi :D
Halesz2009-07-15 16:17:22 // 10796
Na ne már, a Mitsu Rallyeart milyen doboz már? és tök magas? Azt nevezed vagánynak? :):)
GT Ɨ|ѯ2009-07-15 15:52:09 // 10794
jönnek a nagyobb durranások :-))
mesa2009-07-15 15:35:48 // 10793
Nagyon szívesen! :) Ezentúl jobban figyelünk egymásra! :)))))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak