pb_2009-03-30 15:52:50 // 92808
Konkrétan ugyanennyit fog Nni. Ha Légedett akarsz lenni, akkor 16v boxert veszel.D
Youri2009-03-30 15:51:37 // 92807
Pedig már majdnem a kardomba dőltem :-DDDD
Vikking 3112009-03-30 15:51:05 // 92806
Na azért ne szomorodj el... :D
Vikking 3112009-03-30 15:49:36 // 92804
Pontosan egyébiránt.
Youri2009-03-30 15:48:59 // 92803
És még számolni is könnyű :-DDDD
Vikking 3112009-03-30 15:48:50 // 92802
Jó hát nyilvánvalóan, de ez csak egy aspektus a 16V TS -ekről alkotott véleményem formálásában... :PPP
Egye fene, hogy megeszi a fejem (a boxer se fog sokkal kevesebbet enni!), de mellé legyek elégedett. A 8V TS-sel az voltam, a 16V-vel nem... :(
Egye fene, hogy megeszi a fejem (a boxer se fog sokkal kevesebbet enni!), de mellé legyek elégedett. A 8V TS-sel az voltam, a 16V-vel nem... :(
Föckös2009-03-30 15:48:23 // 92801
1,6 8v boxi:
városban 9-11ig, lábtól függően.
városon kívül 8-10ig lábtól függően.
nagyátlagban 9re jött ki, én mindig 10el számolom, aztán akkor nem érhet meglepetés
:-)
városban 9-11ig, lábtól függően.
városon kívül 8-10ig lábtól függően.
nagyátlagban 9re jött ki, én mindig 10el számolom, aztán akkor nem érhet meglepetés
:-)
Youri2009-03-30 15:40:32 // 92800
Az tényleg annyi volt. Viszont városban tuti h nem lehet ( legalábbis az enyémet....) 10 alá vinni sehogyan.
Bár van aki mást mond.......
Bár van aki mást mond.......
Youri2009-03-30 15:38:56 // 92799
Tényleg,beugrottam 500ért tankolni:-DDDD
Youri2009-03-30 15:38:21 // 92798
A TS-eknél inkább az 1.4-1.6 fogyijával vannak problémák szerintem.
pb_2009-03-30 15:37:52 // 92797
Mást mondtam volna, de felőlem.DD
Föckös2009-03-30 15:37:49 // 92796
eeeszámoltad te azt! biztos megfeledkeztél egy tankolásról...
:-)
:-)
Youri2009-03-30 15:36:36 // 92794
Vagy tuningoltat: Lupo 3.2L ??:-D
pb_2009-03-30 15:36:19 // 92793
Nem, de 7 alja, országúton tart6ó, normális tempóval.
Youri2009-03-30 15:36:11 // 92792
Jól beszél Cartárs!!!!
Lupo 3L??:-D
Lupo 3L??:-D
Youri2009-03-30 15:35:27 // 92791
Csak még annyi,h ,melyik 2ezres eszik kevesebbet???? Ezeket itatni kell,mindegy h milyen márka.SZVSZ
pb_2009-03-30 15:34:47 // 92790
Csak nagyon kiMeleted a motort.) Nem a motor fogja +6tározni, hogy adott fordulaton, mennyi a sebesség, vagy fordítva.
Nézd, ezek ennyit esznek, vagy még többet, ha kisebb fogyasztású autóra vágsz, akkor más alternatívát kell keresni.)
Nézd, ezek ennyit esznek, vagy még többet, ha kisebb fogyasztású autóra vágsz, akkor más alternatívát kell keresni.)
Youri2009-03-30 15:34:14 // 92789
Kb :-D
Leállított mocival :-))))))))
Leállított mocival :-))))))))
Youri2009-03-30 15:33:45 // 92788
De gondolom nem gyakran fordul elő:-D
Az se egy keveset fogyasztó dolog... :-D
Az se egy keveset fogyasztó dolog... :-D
Föckös2009-03-30 15:33:27 // 92787
lejtőn lefelé hátszéllel, kinyomott kuplunggal:-))
Youri2009-03-30 15:32:55 // 92786
Mondom: EGYSZER!!!!!! Vszínű h pont úgy mentem ami neki te4tszett,pont megfelelő volt a hőmérséklet,pont megfelelően fújt a szél és sütött a nap,pont pont:-DDDD
Amúgy nekem város stabil 10,országút lábtól függően7-8 lityi.....
Szerintem ez a normális!!
Amúgy nekem város stabil 10,országút lábtól függően7-8 lityi.....
Szerintem ez a normális!!
Tedi2009-03-30 15:30:40 // 92785
6.5? Na akkor mesélj kedves típustárs, hogy hogyan csinálod, mert én 9 alá még nem tudtam levinni :)
pb_2009-03-30 15:30:33 // 92784
6al kezdődő, már nekem is volt.))
Vikking 3112009-03-30 15:29:38 // 92783
Aztat én tudom :) De az meg sajnos nálam tény, hogy egyszerűen nem megy 8 liter alá, akárhogy is spórolok. Lehet, hogy LMM vagy a lambda szar (sőt, biztos, hiszen Fosch...:P ), de ettől függetlenül hosszútávon jobb lenne a kevesebb...
Youri2009-03-30 15:27:37 // 92782
Jaja......A QV-val jártam már ( igaz csak 1X....) 6.5-el!!!!!
Azóta se értem h hogyan:-D
Azóta se értem h hogyan:-D
pb_2009-03-30 15:25:51 // 92781
Azért a fogyasztás, még jó pár dologtól, Rősen függ ám.)
Vikking 3112009-03-30 15:06:46 // 92779
Az, hogy egy tömeggyártásra tervezett, már vasblokkos Fiat motor, egy Alfa hengerfejjel, ami ráadásul avulásra lett tervezve. Ha megnézed a 8V TS-eket, meg lehetett bennük valahogy oldani, hogy ne romoljon el a vezmod, lánc legyen a vezérműszíj helyett, alumíniumból legyen a blokk, ugyanolyan gyertyák legyenek (nézd meg, a 16V Ts-ekbe 30.000 a gyertya, alsó hangon, a 8V-be meg egy akármilyet meg tudsz venni, és ennyi...), és érdekes módon ne legyen egy megbízhatatlanná minősített motor...
Mindösszesen ennyi a gondom a 16V TS-ekkel. Ettől még nekünk is az van, és én elhiszem, hogy a legtöbb darab problémamentes, de rengeteg a vezérműszíjszakadás egyik napról a másikra (a németországi 40.000 - re (!!!!) csökkentett szervízperiódusú 147-esekről nem is szólva ugye..), emellett a vezmód egy majdnem mindig jelen lévő dolog, az olajra is ezerszer kényesebb a 16V mint a 8V (a 75-ösünk olyan simán eljárt a piros Shellel, hogy csak néztem, semmit nem fogyasztott belőle, a 156 pedig a Seléniát sem kultiválja különösebben, azt is eszi...).
Ja és végül de nem utolsósorban az, hogy a 16V-k karakterisztikája a közelébe nem ér a 8V-kének... Legyen szó akár 2.0-król, akár 1.8-akról... A 8V érzésre sokkal hamarabb megindul és ugyan nem forog el gyárilag 7000 fölé, de nincs is rá szükség. Emiatt volt lehetséges a 2.0 TS 75-nél az, hogy hosszú nyaraláson konstans 100 - 90 környékén elment 6.5 - 7 literből. A 156-ot pedig 1.6 létére (tudom, sok a túlsúly :P ) nem tudtam fizikailag 7.5 -8 alá szorítani, pedig az asszony a megmondhatója, egy kicsit sem siettem a nyáron a balcsinál...
Röviden - tömören ennyi.
És hangsúlyozom, ez CSAK a 16V TS-sel, és ha nem lett volna előtte a kurva megbízható 8V TS, akkor egy szót nem szólnék. Csak annyi, hogy szerintem visszalépés volt az Alfa részéről a Fiat blokkra szerelni az Alfa hengerfejet, mikor ott volt egy esetleg modernizálásra szoruló, de azért a lehető leginkább Cuore Sportivonak nevezhető motor.
És nem is kérdés, hogy miért nem maradt alu motor, miért lett vezérműszíj, stb-stb, a költségcsökkentő tényező hatásának köszönhetően. Tudom. De ettől még lehetett volna esetleg egy kicsit átgondoltabb a 16V Twin Spark. Gondolok itt arra, hogy érdekes mód a Lancia vezmód elmegy majd 100.000 km-t, és a fityóknál sem hallok gyakran vezérműszíjszakadásról.
Na, ennyi, és szvsz ebben egy támadás nincs, ez csak egy vélemény, ami azonban sajnálatos tényeken IS alapul.
Bocsi 45-46-os CArtársak a szófosásért, meg az offolásért, de ha Ferko cartárs itt kérdezett, akkor itt válaszoltam neki. Bár inkább csak csevegekben nyomom el :P
Mindösszesen ennyi a gondom a 16V TS-ekkel. Ettől még nekünk is az van, és én elhiszem, hogy a legtöbb darab problémamentes, de rengeteg a vezérműszíjszakadás egyik napról a másikra (a németországi 40.000 - re (!!!!) csökkentett szervízperiódusú 147-esekről nem is szólva ugye..), emellett a vezmód egy majdnem mindig jelen lévő dolog, az olajra is ezerszer kényesebb a 16V mint a 8V (a 75-ösünk olyan simán eljárt a piros Shellel, hogy csak néztem, semmit nem fogyasztott belőle, a 156 pedig a Seléniát sem kultiválja különösebben, azt is eszi...).
Ja és végül de nem utolsósorban az, hogy a 16V-k karakterisztikája a közelébe nem ér a 8V-kének... Legyen szó akár 2.0-król, akár 1.8-akról... A 8V érzésre sokkal hamarabb megindul és ugyan nem forog el gyárilag 7000 fölé, de nincs is rá szükség. Emiatt volt lehetséges a 2.0 TS 75-nél az, hogy hosszú nyaraláson konstans 100 - 90 környékén elment 6.5 - 7 literből. A 156-ot pedig 1.6 létére (tudom, sok a túlsúly :P ) nem tudtam fizikailag 7.5 -8 alá szorítani, pedig az asszony a megmondhatója, egy kicsit sem siettem a nyáron a balcsinál...
Röviden - tömören ennyi.
És hangsúlyozom, ez CSAK a 16V TS-sel, és ha nem lett volna előtte a kurva megbízható 8V TS, akkor egy szót nem szólnék. Csak annyi, hogy szerintem visszalépés volt az Alfa részéről a Fiat blokkra szerelni az Alfa hengerfejet, mikor ott volt egy esetleg modernizálásra szoruló, de azért a lehető leginkább Cuore Sportivonak nevezhető motor.
És nem is kérdés, hogy miért nem maradt alu motor, miért lett vezérműszíj, stb-stb, a költségcsökkentő tényező hatásának köszönhetően. Tudom. De ettől még lehetett volna esetleg egy kicsit átgondoltabb a 16V Twin Spark. Gondolok itt arra, hogy érdekes mód a Lancia vezmód elmegy majd 100.000 km-t, és a fityóknál sem hallok gyakran vezérműszíjszakadásról.
Na, ennyi, és szvsz ebben egy támadás nincs, ez csak egy vélemény, ami azonban sajnálatos tényeken IS alapul.
Bocsi 45-46-os CArtársak a szófosásért, meg az offolásért, de ha Ferko cartárs itt kérdezett, akkor itt válaszoltam neki. Bár inkább csak csevegekben nyomom el :P
Youri2009-03-30 14:17:08 // 92778
Tesóm 1.4 boxijába is először ezt raktam,de nem szerette.....Aztán kapott GL-t és azzal már OK lett!!!!
Föckös2009-03-30 14:08:36 // 92777
lehet, hnekem is ott van valami
(nincs benne pollenszűrő, sem pollenszűrőház, és cserélve volt az egész légcserélő egység, lehet, h akkor vmi elmozdult....)
(nincs benne pollenszűrő, sem pollenszűrőház, és cserélve volt az egész légcserélő egység, lehet, h akkor vmi elmozdult....)
Föckös2009-03-30 14:07:41 // 92776
lövésem sincs, durván 2200 ft volt a 4 db, tökéletes
DE látom, h Edzőbá már megírta, h mit érdemes beletenni
DE látom, h Edzőbá már megírta, h mit érdemes beletenni
Bagee2009-03-30 14:02:10 // 92775
nekem anno a pollenszűrő mögött a tűzfalon volt egy lyuk amiben volt/van egy gumitömítés és az mozdult el. így az összes víz bejött :)
Blondy2009-03-30 13:49:01 // 92773
Szia.
Neked mi van benne? Egy okos ajánlotta a BOSCH Iridium gyertyákat,vettem beraktam és úgy zakatol vele mint egy kéthengeres Diesel traktor!
Neked mi van benne? Egy okos ajánlotta a BOSCH Iridium gyertyákat,vettem beraktam és úgy zakatol vele mint egy kéthengeres Diesel traktor!
Föckös2009-03-30 13:42:34 // 92772
Na erről tényleg Pb-t kérdezd
Blondy2009-03-30 13:37:35 // 92771
Sziasztok!
Bocsika a átszólásért de sietek,nem-e tudja valaki megmondani hogy a Golden Lodge H25-s gyertyákat mivel tudom helyettesíteni Boxerba?
Bocsika a átszólásért de sietek,nem-e tudja valaki megmondani hogy a Golden Lodge H25-s gyertyákat mivel tudom helyettesíteni Boxerba?
Föckös2009-03-30 13:32:03 // 92770
Nekem a jobb oldalon folyik be...
pb_2009-03-30 13:13:29 // 92769
Ismerek még néhány kártársat, akinek ugyanilyen hibája van.))))
WarbiRunner (Gyuri)2009-03-30 13:13:00 // 92768
Nekem is bejön a víz, de már rájöttem, hogy ha lejtőn parkolok, hogy az orra felfelé álljon, akkor nincs tócsa :-) A gumitömítés vezeti be a vizet, de még nem jöttem rá, hogy honnan. Az ajtó aljáig vezeti és ott nem tud elfolyni, felgyűlik és becsurog a vezetőűlés elé. Egy lyukat már fúrtam a tömítésre alulról, de nem sokat ért, talán valamivel jobb. De hogy honnan kerül a tömítés vájatába a víz, svédgom sincs.
Torque2009-03-30 13:09:11 // 92767
Vezetőoldalon!
Neked?
Neked?
Föckös2009-03-30 13:08:34 // 92766
Neked melyik oldalon csöpög?
Torque2009-03-30 13:00:41 // 92765
Hát ez a gondom nekem is!
Csöpörészik az utastérbe és tegnap este elkaptam egy nagy esőt!
Lassan több viz van az kocsiban belől, mint kivül! :-)
De annak akkor is elkell valahol folynia, olyan nincs hogy ott megáll aztán majd lesz vele valami!
Csöpörészik az utastérbe és tegnap este elkaptam egy nagy esőt!
Lassan több viz van az kocsiban belől, mint kivül! :-)
De annak akkor is elkell valahol folynia, olyan nincs hogy ott megáll aztán majd lesz vele valami!
Föckös2009-03-30 12:54:06 // 92764
ööö, hát nekem meg csöpög, de az utastérbe...
keresem a hibát egy ideje, de az utolsó infóm az az, h az én autómnál a hiba ez első és a hátsó rendszám között van...
:-)
keresem a hibát egy ideje, de az utolsó infóm az az, h az én autómnál a hiba ez első és a hátsó rendszám között van...
:-)
Torque2009-03-30 12:46:26 // 92763
Helló!
Tudja valaki hogy a 145-ösben hol van a vizelvezető az ablaktörlő motor környékén?
Mert nekem jelenleg áll benne a viz, elég rendesen!
Valahol annak elkéne folynia, vagy nem?
Előre is köszi!
Tudja valaki hogy a 145-ösben hol van a vizelvezető az ablaktörlő motor környékén?
Mert nekem jelenleg áll benne a viz, elég rendesen!
Valahol annak elkéne folynia, vagy nem?
Előre is köszi!
Ferko2009-03-30 12:28:49 // 92762
Bőrmaci angyalbögyörő!.-)))
A mocitető alatt tűz a nap? Üvegtető, vagy mipöcs?:-DDDD
Tehát sugárző napfénynek ne tegye ki!:-DDDDDD
Bőőőőőrm,aciiiiiii!:-DDDDD
A mocitető alatt tűz a nap? Üvegtető, vagy mipöcs?:-DDDD
Tehát sugárző napfénynek ne tegye ki!:-DDDDDD
Bőőőőőrm,aciiiiiii!:-DDDDD
Föckös2009-03-30 11:07:20 // 92760
Ferikeee!
há ne rakja oda, ahol 50 fok van?
nyáron a mocitető alatt nincs annyi?
Ferikeeee!
:-)
há ne rakja oda, ahol 50 fok van?
nyáron a mocitető alatt nincs annyi?
Ferikeeee!
:-)
Ferko2009-03-30 10:54:33 // 92759
Hi!:-)
Én 5.000-ként szoktam a szettel. Van benne egy tisztító cuccos. Langyos vízbe bele, és át kell áztatni vele a direktet kívül belül. Én fogok egy lavort, abba beleöntök langyos vizet. Átáztatom a direktet a vízzel. Kveszem, majd rányomom a tisztító cuccost. Ez pumpás, így nem okoz gondot. Hagyom állni így kb 10-15 percet, majd ismét belenyomom a vízba. Így lehozza a sok koszt. Utána leteszem valahova száradni. 1 nap alatt bent a szobában meg is száras. Asszem arra kell ügyelni, hogy nagyon mgas hőnek nem szabad kitenni. Pl: ne rakd ki a napra nyáron, ahol 50 fok van. Ha nem szárad meg 1 nap alatt, akkor érdemes rásegítani hajszárítóval, de azt sem a legmelegebb fokozaton.
Száradás után befújom véknyan az olajjal. A túl kevés nem jó, mert akkor átengedi a post, a túl sok meg tönkreteszi az LMM-et. el kell találni. Én úgy szoktam, hogy a kezembe veszem a direktet és ráfújok egy részre a tetejétől haladva az aljáig; íly módon függőleges mozdulatokat végezve. Aztán feergatom azokra a részekre, ahol még nincs. A sok fel-le mozdulat nem jó; mert akkor sok keerül rá. Szórófejtől függ ugyebár, de szerintem egy le fel, mejd vissza mozdulat bőven elég.
Szerintem.:-)
Én 5.000-ként szoktam a szettel. Van benne egy tisztító cuccos. Langyos vízbe bele, és át kell áztatni vele a direktet kívül belül. Én fogok egy lavort, abba beleöntök langyos vizet. Átáztatom a direktet a vízzel. Kveszem, majd rányomom a tisztító cuccost. Ez pumpás, így nem okoz gondot. Hagyom állni így kb 10-15 percet, majd ismét belenyomom a vízba. Így lehozza a sok koszt. Utána leteszem valahova száradni. 1 nap alatt bent a szobában meg is száras. Asszem arra kell ügyelni, hogy nagyon mgas hőnek nem szabad kitenni. Pl: ne rakd ki a napra nyáron, ahol 50 fok van. Ha nem szárad meg 1 nap alatt, akkor érdemes rásegítani hajszárítóval, de azt sem a legmelegebb fokozaton.
Száradás után befújom véknyan az olajjal. A túl kevés nem jó, mert akkor átengedi a post, a túl sok meg tönkreteszi az LMM-et. el kell találni. Én úgy szoktam, hogy a kezembe veszem a direktet és ráfújok egy részre a tetejétől haladva az aljáig; íly módon függőleges mozdulatokat végezve. Aztán feergatom azokra a részekre, ahol még nincs. A sok fel-le mozdulat nem jó; mert akkor sok keerül rá. Szórófejtől függ ugyebár, de szerintem egy le fel, mejd vissza mozdulat bőven elég.
Szerintem.:-)