pb_2008-05-22 15:39:07 // 70108
Sokan mondták már ezt.)) Képről jól néz ki, de a valóságban nem is olyan jó ám.))))
pb_2008-05-22 15:37:59 // 70107
Hát nem tudom, mert vannak olyan autók, amiknek gyárilag mondjuk 0,4es a nyomás van. Viszont ezek a motorok gyárilag is úgy készültek, hogy turbos motorok. A vezérlés sem annyira 1xű, hogy 1 sima szívó vezérlőt, csakúgy át lehessen írni, ami jó a 1 turbos motorhoz. Ha még a vezérlőt sem módosítják, az + sztem biztos, hogy nem lesz jó. + ezenkívül, vannak azért más problémák is 1 utólagos turbosításnál.
Youri2008-05-22 15:35:26 // 70106
De...Csak ezek igen ritkák sajnos...Van (volt) a George-jé,az enyém...és izééééé....asszem többet nem is tudok...
Youri2008-05-22 15:34:24 // 70105
Érthetetlen...
Az h 155(v 156 LE) lovasak,nem jelent semmit.Mostanában akartam üzletelni GTVilivel ezt azt,neki 2001-es GTV-je van(volt:-(((( ) 2.0 TS viszont semmi sem stimmelt.Aztán kiderült h az övében már 3 szonda van,és ezért a különbség...
Az h 155(v 156 LE) lovasak,nem jelent semmit.Mostanában akartam üzletelni GTVilivel ezt azt,neki 2001-es GTV-je van(volt:-(((( ) 2.0 TS viszont semmi sem stimmelt.Aztán kiderült h az övében már 3 szonda van,és ezért a különbség...
:Szájmon:QV:147:GT:2008-05-22 15:33:11 // 70104
Az összes faceliftes 145/146 2.0 TS ugyan olyan motorú mint a Tied...
Vagy a Tied nem 145/146-ból lett átépítve??
Vagy a Tied nem 145/146-ból lett átépítve??
:Szájmon:QV:147:GT:2008-05-22 15:31:15 // 70103
azt tom h a facelift utáni 145/146-ban 155lóvas volt a 2.0 TS, de a 147-esekbe már nem azok kerültek hanem 150lóvasok ráadásul a kicsivel gyengébb fajta...:((
A 156-osokban viszont a 155lóvas van..
A 156-osokban viszont a 155lóvas van..
Youri2008-05-22 15:30:33 // 70102
Ha jól tudom akkor nem csak a 156-ba,hanem a GTV,166 párosban is az énfajtám van(2.0 TS 114 kw,156 LE).Csak azok már 2 ill. 3 lambda szondások,ezért azzal sem egyezik semmi az enyémmel.
Talán a 98-as 156-ossal van egyezés...
Talán a 98-as 156-ossal van egyezés...
Youri2008-05-22 15:28:01 // 70101
És még gyengébbet mint az én QV-m... :-DDD
Bár igazából nem örülök h az enyém kemény 5-6 lóval erősebb,mert ez olyan ritka h semmi sincs hozzá bontva:-(((
Szerintem csak George ex Ti-je,plussz az én QV-m rendelkezik ezzel a mocival...:-(((
Bár igazából nem örülök h az enyém kemény 5-6 lóval erősebb,mert ez olyan ritka h semmi sincs hozzá bontva:-(((
Szerintem csak George ex Ti-je,plussz az én QV-m rendelkezik ezzel a mocival...:-(((
Balage2008-05-22 15:25:03 // 70100
George 146osában is a 155 lovas motor volt.
:Szájmon:QV:147:GT:2008-05-22 13:22:00 // 70099
Én a www.carindex.hu -n néztem de ezek szerint igaz akkor...:(
:Szájmon:QV:147:GT:2008-05-22 13:21:03 // 70098
Sokáig Én is úgytudtam...de a 155lóvas csak a 156-osba került...
A 147-es 150lóvast kapott...ráadásul kicsit gyengébbet mint a QV 150lóvasa..:((
Csak nem tudom miért??
A 147-es 150lóvast kapott...ráadásul kicsit gyengébbet mint a QV 150lóvasa..:((
Csak nem tudom miért??
Youri2008-05-22 13:04:07 // 70097
Én úgy tudtam h a 147-be már nem került bele a 150 LE-s moci.Hanem az ami az enyémben is van 114 kw...Nem így van????????????
Ferko2008-05-22 13:02:10 // 70096
Hali!
A 147-esnek 6 Nm-ell kevesebb nyomaték jutott!:-DDD
Info: www.osszesauto.hu
A 147-esnek 6 Nm-ell kevesebb nyomaték jutott!:-DDD
Info: www.osszesauto.hu
:Szájmon:QV:147:GT:2008-05-22 12:55:02 // 70095
Valaki tudja h mi a külünbség a 145 2.0 TS 150Le motor és a 147 2.0 TS 150Le motor közt??
A 147-es tényleg szegényebb a nyomatékban?
A 147-es tényleg szegényebb a nyomatékban?
FRC2008-05-22 12:35:04 // 70094
Hi!
Ismerősöm keres 145/6 1.6Boxos főtengelyt vagy komplett motort....
Infokat az oldalamra ha lehet
THX
Ismerősöm keres 145/6 1.6Boxos főtengelyt vagy komplett motort....
Infokat az oldalamra ha lehet
THX
dfg (Tanárúr)2008-05-22 11:20:46 // 70093
egyébbként meg vedd tudomásul, hogy szeretnék egy kört menni a kocsiddal :)
dfg (Tanárúr)2008-05-22 11:19:21 // 70092
látod ez az, ami nem igaz. az úgynevezett soft turbósításhoz nem kell a motort megbontani, igaz ez csak 0.2-0.4 bar között tölt, és csak kb 15-20%-ot tesz a teljesítményhez. ehhez semmit nem kell átalakítani, csak megfújni a motort, és átírni a vezérlést, sőt itt az egyik srác az 1,4 clióját fújta meg, még a vezérlést sem írták át, és 16 Le-vel lett erősebb a kis fűnyíró. és ez mért érték. azóta benne van a kocsiban 2 év és sok km.
pb_2008-05-22 10:30:10 // 70091
Lehet 1.7esnek nevezni, csak így 1 kicsit félreérthető. Mert az 1.7est +nevezést, a 8vre szokták érteni. A 129, 132, 137 lovas verziókat általában 16vnek, vagy 1.7 16vnek szokták hívni.
pb_2008-05-22 10:22:51 // 70089
Nem arra gondoltam, de akár az is lehet.)))
Kau2008-05-22 10:21:26 // 70088
Nem. Sajnos melózok aznap. És ami szomorú, hogy lehúzták a most szombati szabimat is, mert felmondott az egyik munkatársam, egy másik pedig beteg. Így a Seléniát is ki kell hagynom.
Idén rekord mennyiségű talin NEM leszek ott :(((
Idén rekord mennyiségű talin NEM leszek ott :(((
Youri2008-05-22 10:09:13 // 70087
tényleg,szolnokra tuti h nem tudsz jönni??????
Youri2008-05-22 10:08:31 // 70086
Végül mindegy,csak kussoljon:-DDDD Már úgy megszoktam h nem kerreg...
Kau2008-05-22 10:02:04 // 70085
Igen, nekem is mondta Piri, hogy megnézi előtte, hogy érdemes-e belerakni felújító szettet.
iAntenna2008-05-22 09:59:44 // 70084
gyárilag is van 1.7es a 146ban 129 pacival... tény hogy a 145/6 kasztni sokkal nehezebb és ez meglátszik a teljesítményen is. :( viszont az a hang... :D
Youri2008-05-22 09:59:39 // 70083
Azt tudom h neked bevált,de csak bízhattam benne h nekem is be fog.Például haver HGT-jébe nem jött be,kb 1 hét múlva ugyan olyan hangja volt.Mondjuk az övé sokkal szarabb volt mikor felújítottuk mint az enyém.Lehet h ez a titka,h nem szabad megvárni h nagyon szar legyen,hanem bele kell rakni már az elején.Ja,nekem mindig a max-on van a fincsi selenia racing...
pb_2008-05-22 09:53:53 // 70081
Ez igaz. + még 1 Lőnye is lehet.))))
Kau2008-05-22 09:52:22 // 70080
Bizony. A 33-asok nagy előnye, a súlya, a 146-hoz képest.
pb_2008-05-22 09:50:39 // 70079
1 hajszárítóhoz mindenképp át kell alakítani a motort, ha azt szeretnéd, hogy tartós is legyen.
pb_2008-05-22 09:49:24 // 70078
Az 1.6 TShez, és az 1.8 TShez inkább az 1.7 16v áll a legközelebb.
1.7 8vt 33ba, és Sprintbe szereltek gyárilag. Az 1.6os boxer, inkább az 1.4 TShez hasonlít6ó.
Azért 1 2.0 TSnek is lehet nehéz Llenfél 1 boxer, igaz nem 45/6 kasztniban.)))
1.7 8vt 33ba, és Sprintbe szereltek gyárilag. Az 1.6os boxer, inkább az 1.4 TShez hasonlít6ó.
Azért 1 2.0 TSnek is lehet nehéz Llenfél 1 boxer, igaz nem 45/6 kasztniban.)))
Kau2008-05-22 09:47:11 // 70077
Nekem évek óta az van. Nincs hangja. Arra viszont figyelj, hogy az olajszint a max közelében legyen mindig. Így tovább megóvhatod.
pb_2008-05-22 09:39:31 // 70076
Az igen gyenge +oldás, hacsak ennyi lovaz hoznak ki túróval, 1 16vből. Az sem igaz, hogy a boxer alulról veri a TSt, főleg nem a 16v.
Youri2008-05-22 09:39:05 // 70075
Hali. Lassan ki merem jelenteni,h (remélem...) bevált a felújító szett a vez.módomba!!!!! Mióta beleraktuk semmi hangja nincsen,pedig sokszor volt már indítva!!! Remélem nem kiabáltam el...
szasza(SW)2008-05-22 09:38:26 // 70074
Bár találkoztunk olyannal aki gondolta menő csávó Merci terepjáróval neki megy,ép akkor vágták ki a tűzóltok mikor odaértünk.Meg volt egy leéget autó amit ép oltottak,meg egy teherautó aminek sikerült a pótkocsit átrakni a szalagkorláton.Egyébként elég unalmas út volt:)
pb_2008-05-22 09:30:13 // 70073
1 kicsit át kell építeni alapjaiban hozzá, az autót, de nem +valósít6atlan projekt.))
szasza(SW)2008-05-22 09:27:56 // 70072
Azt nem mertem,mert az utat nem ismertem anyira,hogy álmomban is odataláljak:))
iAntenna2008-05-22 09:16:43 // 70071
a két és fél órát ugye nem az autobahnon vezetés közben aludtad? :D
WarbiRunner (Gyuri)2008-05-22 09:03:46 // 70070
Cak nehogy bebukd...arra fognak hivatkozni, hogy biztos kopott a motorod, így valamivel nagyobb a köbcenti és egy Euro kategóriával lejjebb is sorolják. Jóváírják a teljesítményadót, te meg fizetheted a regadó különbözetet :-)))) Tudod a hazai rend az, hogyha az egyik kéz úgytesz, mintha adna, csak azért teszi, hogy közben a másik kiforgathassa a zsebedet...
dfg (Tanárúr)2008-05-22 08:59:04 // 70069
én az összehasonlítást az 1,7-es motor megfújt változatával gondoltam. mondjuk nem egy nagy csigával, csak egy kicsivel, hogy szerkezetileg ne kelljen átalakítani a motort.
Kau2008-05-22 08:55:09 // 70068
Más meg azon csodálkozik, hogy nálunk minden második autó suzuki. Vajon miért? :))
Kau2008-05-22 08:53:51 // 70067
Az 1.7-es boxit hasonlítod az 1.6 TS-hez?
Az 1.7 boxerek még leginkább 33-asokba lettek szerelve, ami egyébként könnyebb 200 kg-al.
Annyira azért nem veri szarrá, ha a szériákról beszélünk. A TS amúgy gyorsabban felpörög, pláne mikor a vezérlésmódosító is elkezd dolgozni.
Egy 2.0-ás TS mocit meg nem is hasonlítok hozzá.
Az 1.7 boxerek még leginkább 33-asokba lettek szerelve, ami egyébként könnyebb 200 kg-al.
Annyira azért nem veri szarrá, ha a szériákról beszélünk. A TS amúgy gyorsabban felpörög, pláne mikor a vezérlésmódosító is elkezd dolgozni.
Egy 2.0-ás TS mocit meg nem is hasonlítok hozzá.
szasza(SW)2008-05-22 08:48:33 // 70066
Reggelt!
Egyben hazaértem tegnap Hamburgból.Bontót nem találtam mert sietünk vissza.Majd legközelebb.48 óra alatt fordultunk meg 2 és fél órát aludtam közben.Mikor hazaértem alig bírtam felmászni a harmadikra,mostanáig szunyáltam:)Nem sok Alfát láttam a németeknél csak 166 és 159-es volt.A cseheknél 156-osok egy kék146os,a szlovákoknál is 156,147 volt pár darab.Ezalatt a kb.3000km alatt csak 15 Alfa kb.nagyon nem sok.Érdekes volt a Cseheknél minden második autó octávia:)
Pár kép az útról.






Egyben hazaértem tegnap Hamburgból.Bontót nem találtam mert sietünk vissza.Majd legközelebb.48 óra alatt fordultunk meg 2 és fél órát aludtam közben.Mikor hazaértem alig bírtam felmászni a harmadikra,mostanáig szunyáltam:)Nem sok Alfát láttam a németeknél csak 166 és 159-es volt.A cseheknél 156-osok egy kék146os,a szlovákoknál is 156,147 volt pár darab.Ezalatt a kb.3000km alatt csak 15 Alfa kb.nagyon nem sok.Érdekes volt a Cseheknél minden második autó octávia:)
Pár kép az útról.






GT Ɨ|ѯ2008-05-22 08:40:46 // 70065
Ennyi gondot...:-)
érthetetlen...
érthetetlen...
Bagee2008-05-22 07:40:33 // 70064
lenne egy kis pénzem most úgy lecserélném . . . :(
dfg (Tanárúr)2008-05-22 06:29:16 // 70063
jogos! be is megyek a hivatalba, hogy az autóm nincs már 110 kw, adjanak vissza a súlyadóból. :)
dfg (Tanárúr)2008-05-22 06:28:12 // 70062
szerintem a boxikba be kell tenni az 1,7 16V motort, rá kell dobni egy soft túrót, az úgy lesz kb 150-160 paci, ráadásul üzembiztosan. És ne feledjük el, hogy a boxi alulról szarrá veri a Ts-t, felül meg megtámogatná a csiga.
WarbiRunner (Gyuri)2008-05-21 23:49:21 // 70061
A hivatalos nagyobb motor berakásnál figyelni kell arra, hogy ha engedélyezik is, megfizettetik a köbcentiből adódó regadó különbözetet!
A boxiba meg bele kell tenni egy Impreza motort, váltót. Az összkerékhajtás eredetileg úgyis Subaru licensz az Alfákban :-)
Különben is, minden teljesítménytuning adócsalás! Innentől tökmindegy, hogy chip, vagy motorcsere, nem? :-)))
A boxiba meg bele kell tenni egy Impreza motort, váltót. Az összkerékhajtás eredetileg úgyis Subaru licensz az Alfákban :-)
Különben is, minden teljesítménytuning adócsalás! Innentől tökmindegy, hogy chip, vagy motorcsere, nem? :-)))
WarbiRunner (Gyuri)2008-05-21 23:43:45 // 70060
Én is járok a Wartburggal :-))
Scold2008-05-21 23:18:08 // 70059
valami 3betűs lett beletolva...