Youri2008-05-22 15:56:09 // 70114
Már én is:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Remélem minden f@sza lesz.
Youri2008-05-22 15:55:42 // 70113
Az viszont már probléma:-(((( Kaszni??? Vagy ahogy egy régi kollegám mondaná:kasztli?
dfg (Tanárúr)2008-05-22 15:54:06 // 70112
hé apja! alig várom szolnokot!
dfg (Tanárúr)2008-05-22 15:53:33 // 70111
nem tudom. nagyon sok helyen olvastam már erről, valamikor régen szerettem volna egy csigás motort faragni ebből, de rájöttem, hogy nem nyernék vele sokat, inkább kell egy eleve turbós erőforrás.
Amit leírtam tényleg működik, és valóban érezhető a különbség.
Ne szerénykedj, biztos szuper a gép!
Amit leírtam tényleg működik, és valóban érezhető a különbség.
Ne szerénykedj, biztos szuper a gép!
pb_2008-05-22 15:50:01 // 70110
Lehet, hogy nem lenne rá szükség, de tudom, hogy milyen állapotban van az autó.(
Youri2008-05-22 15:40:54 // 70109
Ejjjj,de szerény vagy.Pedig nincs rá szükség:-DDDDD
pb_2008-05-22 15:39:07 // 70108
Sokan mondták már ezt.)) Képről jól néz ki, de a valóságban nem is olyan jó ám.))))
pb_2008-05-22 15:37:59 // 70107
Hát nem tudom, mert vannak olyan autók, amiknek gyárilag mondjuk 0,4es a nyomás van. Viszont ezek a motorok gyárilag is úgy készültek, hogy turbos motorok. A vezérlés sem annyira 1xű, hogy 1 sima szívó vezérlőt, csakúgy át lehessen írni, ami jó a 1 turbos motorhoz. Ha még a vezérlőt sem módosítják, az + sztem biztos, hogy nem lesz jó. + ezenkívül, vannak azért más problémák is 1 utólagos turbosításnál.
Youri2008-05-22 15:35:26 // 70106
De...Csak ezek igen ritkák sajnos...Van (volt) a George-jé,az enyém...és izééééé....asszem többet nem is tudok...
Youri2008-05-22 15:34:24 // 70105
Érthetetlen...
Az h 155(v 156 LE) lovasak,nem jelent semmit.Mostanában akartam üzletelni GTVilivel ezt azt,neki 2001-es GTV-je van(volt:-(((( ) 2.0 TS viszont semmi sem stimmelt.Aztán kiderült h az övében már 3 szonda van,és ezért a különbség...
Az h 155(v 156 LE) lovasak,nem jelent semmit.Mostanában akartam üzletelni GTVilivel ezt azt,neki 2001-es GTV-je van(volt:-(((( ) 2.0 TS viszont semmi sem stimmelt.Aztán kiderült h az övében már 3 szonda van,és ezért a különbség...
:Szájmon:QV:147:GT:2008-05-22 15:33:11 // 70104
Az összes faceliftes 145/146 2.0 TS ugyan olyan motorú mint a Tied...
Vagy a Tied nem 145/146-ból lett átépítve??
Vagy a Tied nem 145/146-ból lett átépítve??
:Szájmon:QV:147:GT:2008-05-22 15:31:15 // 70103
azt tom h a facelift utáni 145/146-ban 155lóvas volt a 2.0 TS, de a 147-esekbe már nem azok kerültek hanem 150lóvasok ráadásul a kicsivel gyengébb fajta...:((
A 156-osokban viszont a 155lóvas van..
A 156-osokban viszont a 155lóvas van..
Youri2008-05-22 15:30:33 // 70102
Ha jól tudom akkor nem csak a 156-ba,hanem a GTV,166 párosban is az énfajtám van(2.0 TS 114 kw,156 LE).Csak azok már 2 ill. 3 lambda szondások,ezért azzal sem egyezik semmi az enyémmel.
Talán a 98-as 156-ossal van egyezés...
Talán a 98-as 156-ossal van egyezés...
Youri2008-05-22 15:28:01 // 70101
És még gyengébbet mint az én QV-m... :-DDD
Bár igazából nem örülök h az enyém kemény 5-6 lóval erősebb,mert ez olyan ritka h semmi sincs hozzá bontva:-(((
Szerintem csak George ex Ti-je,plussz az én QV-m rendelkezik ezzel a mocival...:-(((
Bár igazából nem örülök h az enyém kemény 5-6 lóval erősebb,mert ez olyan ritka h semmi sincs hozzá bontva:-(((
Szerintem csak George ex Ti-je,plussz az én QV-m rendelkezik ezzel a mocival...:-(((
Balage2008-05-22 15:25:03 // 70100
George 146osában is a 155 lovas motor volt.
:Szájmon:QV:147:GT:2008-05-22 13:22:00 // 70099
Én a www.carindex.hu -n néztem de ezek szerint igaz akkor...:(
:Szájmon:QV:147:GT:2008-05-22 13:21:03 // 70098
Sokáig Én is úgytudtam...de a 155lóvas csak a 156-osba került...
A 147-es 150lóvast kapott...ráadásul kicsit gyengébbet mint a QV 150lóvasa..:((
Csak nem tudom miért??
A 147-es 150lóvast kapott...ráadásul kicsit gyengébbet mint a QV 150lóvasa..:((
Csak nem tudom miért??
Youri2008-05-22 13:04:07 // 70097
Én úgy tudtam h a 147-be már nem került bele a 150 LE-s moci.Hanem az ami az enyémben is van 114 kw...Nem így van????????????
Ferko2008-05-22 13:02:10 // 70096
Hali!
A 147-esnek 6 Nm-ell kevesebb nyomaték jutott!:-DDD
Info: www.osszesauto.hu
A 147-esnek 6 Nm-ell kevesebb nyomaték jutott!:-DDD
Info: www.osszesauto.hu
:Szájmon:QV:147:GT:2008-05-22 12:55:02 // 70095
Valaki tudja h mi a külünbség a 145 2.0 TS 150Le motor és a 147 2.0 TS 150Le motor közt??
A 147-es tényleg szegényebb a nyomatékban?
A 147-es tényleg szegényebb a nyomatékban?
FRC2008-05-22 12:35:04 // 70094
Hi!
Ismerősöm keres 145/6 1.6Boxos főtengelyt vagy komplett motort....
Infokat az oldalamra ha lehet
THX
Ismerősöm keres 145/6 1.6Boxos főtengelyt vagy komplett motort....
Infokat az oldalamra ha lehet
THX
dfg (Tanárúr)2008-05-22 11:20:46 // 70093
egyébbként meg vedd tudomásul, hogy szeretnék egy kört menni a kocsiddal :)
dfg (Tanárúr)2008-05-22 11:19:21 // 70092
látod ez az, ami nem igaz. az úgynevezett soft turbósításhoz nem kell a motort megbontani, igaz ez csak 0.2-0.4 bar között tölt, és csak kb 15-20%-ot tesz a teljesítményhez. ehhez semmit nem kell átalakítani, csak megfújni a motort, és átírni a vezérlést, sőt itt az egyik srác az 1,4 clióját fújta meg, még a vezérlést sem írták át, és 16 Le-vel lett erősebb a kis fűnyíró. és ez mért érték. azóta benne van a kocsiban 2 év és sok km.
pb_2008-05-22 10:30:10 // 70091
Lehet 1.7esnek nevezni, csak így 1 kicsit félreérthető. Mert az 1.7est +nevezést, a 8vre szokták érteni. A 129, 132, 137 lovas verziókat általában 16vnek, vagy 1.7 16vnek szokták hívni.
pb_2008-05-22 10:22:51 // 70089
Nem arra gondoltam, de akár az is lehet.)))
Kau2008-05-22 10:21:26 // 70088
Nem. Sajnos melózok aznap. És ami szomorú, hogy lehúzták a most szombati szabimat is, mert felmondott az egyik munkatársam, egy másik pedig beteg. Így a Seléniát is ki kell hagynom.
Idén rekord mennyiségű talin NEM leszek ott :(((
Idén rekord mennyiségű talin NEM leszek ott :(((
Youri2008-05-22 10:09:13 // 70087
tényleg,szolnokra tuti h nem tudsz jönni??????
Youri2008-05-22 10:08:31 // 70086
Végül mindegy,csak kussoljon:-DDDD Már úgy megszoktam h nem kerreg...
Kau2008-05-22 10:02:04 // 70085
Igen, nekem is mondta Piri, hogy megnézi előtte, hogy érdemes-e belerakni felújító szettet.
iAntenna2008-05-22 09:59:44 // 70084
gyárilag is van 1.7es a 146ban 129 pacival... tény hogy a 145/6 kasztni sokkal nehezebb és ez meglátszik a teljesítményen is. :( viszont az a hang... :D
Youri2008-05-22 09:59:39 // 70083
Azt tudom h neked bevált,de csak bízhattam benne h nekem is be fog.Például haver HGT-jébe nem jött be,kb 1 hét múlva ugyan olyan hangja volt.Mondjuk az övé sokkal szarabb volt mikor felújítottuk mint az enyém.Lehet h ez a titka,h nem szabad megvárni h nagyon szar legyen,hanem bele kell rakni már az elején.Ja,nekem mindig a max-on van a fincsi selenia racing...
pb_2008-05-22 09:53:53 // 70081
Ez igaz. + még 1 Lőnye is lehet.))))
Kau2008-05-22 09:52:22 // 70080
Bizony. A 33-asok nagy előnye, a súlya, a 146-hoz képest.
pb_2008-05-22 09:50:39 // 70079
1 hajszárítóhoz mindenképp át kell alakítani a motort, ha azt szeretnéd, hogy tartós is legyen.
pb_2008-05-22 09:49:24 // 70078
Az 1.6 TShez, és az 1.8 TShez inkább az 1.7 16v áll a legközelebb.
1.7 8vt 33ba, és Sprintbe szereltek gyárilag. Az 1.6os boxer, inkább az 1.4 TShez hasonlít6ó.
Azért 1 2.0 TSnek is lehet nehéz Llenfél 1 boxer, igaz nem 45/6 kasztniban.)))
1.7 8vt 33ba, és Sprintbe szereltek gyárilag. Az 1.6os boxer, inkább az 1.4 TShez hasonlít6ó.
Azért 1 2.0 TSnek is lehet nehéz Llenfél 1 boxer, igaz nem 45/6 kasztniban.)))
Kau2008-05-22 09:47:11 // 70077
Nekem évek óta az van. Nincs hangja. Arra viszont figyelj, hogy az olajszint a max közelében legyen mindig. Így tovább megóvhatod.
pb_2008-05-22 09:39:31 // 70076
Az igen gyenge +oldás, hacsak ennyi lovaz hoznak ki túróval, 1 16vből. Az sem igaz, hogy a boxer alulról veri a TSt, főleg nem a 16v.
Youri2008-05-22 09:39:05 // 70075
Hali. Lassan ki merem jelenteni,h (remélem...) bevált a felújító szett a vez.módomba!!!!! Mióta beleraktuk semmi hangja nincsen,pedig sokszor volt már indítva!!! Remélem nem kiabáltam el...
szasza(SW)2008-05-22 09:38:26 // 70074
Bár találkoztunk olyannal aki gondolta menő csávó Merci terepjáróval neki megy,ép akkor vágták ki a tűzóltok mikor odaértünk.Meg volt egy leéget autó amit ép oltottak,meg egy teherautó aminek sikerült a pótkocsit átrakni a szalagkorláton.Egyébként elég unalmas út volt:)
pb_2008-05-22 09:30:13 // 70073
1 kicsit át kell építeni alapjaiban hozzá, az autót, de nem +valósít6atlan projekt.))
szasza(SW)2008-05-22 09:27:56 // 70072
Azt nem mertem,mert az utat nem ismertem anyira,hogy álmomban is odataláljak:))
iAntenna2008-05-22 09:16:43 // 70071
a két és fél órát ugye nem az autobahnon vezetés közben aludtad? :D
WarbiRunner (Gyuri)2008-05-22 09:03:46 // 70070
Cak nehogy bebukd...arra fognak hivatkozni, hogy biztos kopott a motorod, így valamivel nagyobb a köbcenti és egy Euro kategóriával lejjebb is sorolják. Jóváírják a teljesítményadót, te meg fizetheted a regadó különbözetet :-)))) Tudod a hazai rend az, hogyha az egyik kéz úgytesz, mintha adna, csak azért teszi, hogy közben a másik kiforgathassa a zsebedet...
dfg (Tanárúr)2008-05-22 08:59:04 // 70069
én az összehasonlítást az 1,7-es motor megfújt változatával gondoltam. mondjuk nem egy nagy csigával, csak egy kicsivel, hogy szerkezetileg ne kelljen átalakítani a motort.
Kau2008-05-22 08:55:09 // 70068
Más meg azon csodálkozik, hogy nálunk minden második autó suzuki. Vajon miért? :))
Kau2008-05-22 08:53:51 // 70067
Az 1.7-es boxit hasonlítod az 1.6 TS-hez?
Az 1.7 boxerek még leginkább 33-asokba lettek szerelve, ami egyébként könnyebb 200 kg-al.
Annyira azért nem veri szarrá, ha a szériákról beszélünk. A TS amúgy gyorsabban felpörög, pláne mikor a vezérlésmódosító is elkezd dolgozni.
Egy 2.0-ás TS mocit meg nem is hasonlítok hozzá.
Az 1.7 boxerek még leginkább 33-asokba lettek szerelve, ami egyébként könnyebb 200 kg-al.
Annyira azért nem veri szarrá, ha a szériákról beszélünk. A TS amúgy gyorsabban felpörög, pláne mikor a vezérlésmódosító is elkezd dolgozni.
Egy 2.0-ás TS mocit meg nem is hasonlítok hozzá.
szasza(SW)2008-05-22 08:48:33 // 70066
Reggelt!
Egyben hazaértem tegnap Hamburgból.Bontót nem találtam mert sietünk vissza.Majd legközelebb.48 óra alatt fordultunk meg 2 és fél órát aludtam közben.Mikor hazaértem alig bírtam felmászni a harmadikra,mostanáig szunyáltam:)Nem sok Alfát láttam a németeknél csak 166 és 159-es volt.A cseheknél 156-osok egy kék146os,a szlovákoknál is 156,147 volt pár darab.Ezalatt a kb.3000km alatt csak 15 Alfa kb.nagyon nem sok.Érdekes volt a Cseheknél minden második autó octávia:)
Pár kép az útról.






Egyben hazaértem tegnap Hamburgból.Bontót nem találtam mert sietünk vissza.Majd legközelebb.48 óra alatt fordultunk meg 2 és fél órát aludtam közben.Mikor hazaértem alig bírtam felmászni a harmadikra,mostanáig szunyáltam:)Nem sok Alfát láttam a németeknél csak 166 és 159-es volt.A cseheknél 156-osok egy kék146os,a szlovákoknál is 156,147 volt pár darab.Ezalatt a kb.3000km alatt csak 15 Alfa kb.nagyon nem sok.Érdekes volt a Cseheknél minden második autó octávia:)
Pár kép az útról.






GT Ɨ|ѯ2008-05-22 08:40:46 // 70065
Ennyi gondot...:-)
érthetetlen...
érthetetlen...