Fórum >> Típusok >> 145-146

Ferko2008-03-21 18:38:57 // 65458
vagy nő!.-DD
dfg (Tanárúr)2008-03-21 18:38:34 // 65457
vagy sör
Ferko2008-03-21 18:33:09 // 65456
1etértek!:-DD
koz2008-03-21 18:29:17 // 65455
Lényeg, hogy Alfa legyen! :)
MIFI2008-03-21 18:24:55 // 65454
Örök vita marad:)))) De nem baj nekik az, nekünk a 7000-es rpm:D
dfg (Tanárúr)2008-03-21 18:20:37 // 65453
tedd a lóerőt a lóerő mellé.
a tied, és egy uno turbo 1.3
látni fogod mi a különbség, úgy, hogy van 600ccm előnyöd.
dfg (Tanárúr)2008-03-21 18:18:44 // 65452
de pont ez az
egy szívót hasonlítasz egy turbóssal.
MIFI2008-03-21 18:16:35 // 65451
Trak-trak-trak-trak:) és nem látsz mögötte:DDDDDDDDDD
Ferko2008-03-21 18:12:56 // 65450
Nagyon kiváncsi vagyok a vasadra, hogy hogy megy.:-)))) Kiváncsi vagyok, hogy milyen az enyémhez képest. Ha kész lesz a gép, akkor rendezünk egy cserés talit. No?:-))))
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-21 18:07:51 // 65449
Miért ne hasonlítanánk? Legyen csak "feketedoboz" a motortér, és hasonlítsunk lóerőt lóerővel. Semmiben nem vall szégyent a dízel szerintem. Kivéve a hangot persze. Én ős dízelgyűlölő voltam, és tessék JTD-m van. És jó! Jó dolog izomból előzni, érezni a hátadban ahogy megindul, emelkedőn kikerülni a sok kávédarálót. Hegyi utakon nekem nagyon teszik amit tud. 7000-ig forgatni, kapcsolgatni, más stílus, az is jó, azt is szeretem nagyon, de nem összehasonlítható a két dolog. Egy dízellel kevesebb adrenalin termelődik, nincs az a versenyzünk érzés, mégis ugyanott vagy, ugyanazt a tempót tudja. Már többször megcsináltuk az összehasonlítást haverom szintén 105 lovas Mareájával. Ő forgatja, kapcsolja, én meg mögötte nyomatékból megyek. Nincs nagy különbség tempóban...
Ferko2008-03-21 17:45:10 // 65448
:-))))))) Talán Alfiva megyek....!:-)))
dfg (Tanárúr)2008-03-21 17:40:42 // 65447
ahogy mondod apa!
Ferko2008-03-21 17:20:42 // 65446
Majd élőben jövő héten....:):)
dfg (Tanárúr)2008-03-21 17:17:07 // 65445
csináltam többet is, de nem figyeltem, hogy 100 mega alatt maradjon, és ezt a formátumot nem tudom mivel megvágni. :(
dfg (Tanárúr)2008-03-21 17:03:51 // 65444
valamint amikor ezt kitalálta hatalmas nagy tehervonatok lebegtek a szeme előtt.... jók a dieselek, kultúráltak is, de mindig elkoveti egy dieseles azt a bajt, hogy egy turbós dieselt össze akar hasonlítani egy szívós benzinnessel. nincs értelme.
a diesel jobb hatásfokú, tehát gazdaságosabb.
a benzines meg magasabb fordulatszámú, tehát gyorsabb.
Ferko2008-03-21 17:01:36 // 65443
Öööööööö...............én biztos nem tanácsolatm a melegítést. De amire kiváncsi voltam, azt leírtad. Remélem azért nem harapod le a fejem.:-)
dfg (Tanárúr)2008-03-21 16:59:44 // 65442
olyan ragasztóval van, mint amivel a díyzléceket ragasztják fel, tehát nem gyenge :)
147Smz2008-03-21 16:57:58 // 65441
Hát nézd! Én szárítózás nélkül olyan erővel nyomtam, hogy éreztem ha még tovább csinálom, akkor kettétörik a pajzs. Utána ti tanácsoltátok, hogy melegítsem és háromnegyed óra melegítés után jött csak ki belőle, de akkor is komoly erő kellett hozzá. Volt a garázsban egy asztalra rögzített kis méretű satu, arra pont rá tudtam úgy tenni a pajzsot, hogy az emblémából kilógó pálcikák felfeküdtek a satura és nyomtam lefelé. Így jött ki nagy nehezen. Viszont az látszott, hogy a ragasztó megolvadt rendesen, szóval volt értelme.
Ferko2008-03-21 16:56:14 // 65440
Áttértem a sötét oldalra és a dühömből merítettem!:-DD
Ferko2008-03-21 16:55:16 // 65439
Óóóóóú jeeeeeeeeeee!:-)))) Khirááály...:):):)
dfg (Tanárúr)2008-03-21 16:55:14 // 65438
jól csinálod, csak legyél kitartó. ne megfeszítsd, hanme told hátulról valamivel, és el fog engedni. mondjuk én 300 fokra melegítettem :)
147Smz2008-03-21 16:55:13 // 65437
Arról nem a dízel technológia tehet, hogy hülye emberek vagyunk és gázolajat tankolunk bele. Rudolf Diesel eredetileg mogyoróolajat használt találmányához üzemanyagnak, tehát biodízel kéne ide, bár lehet az sem lenne olcsóbb :-)
Satti2008-03-21 16:54:16 // 65436
Azt honnan vetted, az erőt?:-))
Ferko2008-03-21 16:52:34 // 65435
Te Somez! Kellett hozzá az hajszárító egyáltlán? Mert ha kellett hozzá erő, akkor lehet, hogy nem is használt semmit. Én kb 10 perc alatt levettem egy konyharuhába betekert csavarhúzó segítségével. De ide is kellett kraft!:-)))
dfg (Tanárúr)2008-03-21 16:51:36 // 65434
147Smz2008-03-21 16:48:22 // 65433
Az enyémben benne van.
Háromnegyedóráig kell melegíteni, legalábbis nekem annyi biztos volt és utána is kellett hozzá bőven erő, hogy ki tudjam tolni az emblémát a két tűjén keresztül.
Satti2008-03-21 16:30:42 // 65432
Ferkoö már cserélte amennyire tudom, hívd fel.
Kau2008-03-21 16:24:25 // 65431
S.O.S
Már nem tudom, hogy kinek a blogjában van, hogy hogy kell leszedni az Alfa jelet a pajzsról. Ott tartok, hogy kezemben a pajzs, a háuljáról levettem a két kis zégert és ennyi. Az embléma nem enged. Már negyed órája hajszárítózom, de nem emlékszek a részletekre. :)
Köszi
dfg (Tanárúr)2008-03-21 15:37:26 // 65430
voltál műszeres bemérésen?
NGAR1462008-03-21 15:30:09 // 65429
mert már régóta van nekem ez a problémám,hogy alacsony fordulaton nagyobb gázadásnál megtorpan a kocsi,és durran is hozzá 2-3 at. gyertya+légtömegmérő+lambdaszonda+benzin és levegőszürő kicserélve,és még mindig ez a problémám.
dfg (Tanárúr)2008-03-21 15:26:56 // 65428
azok adják (ahogy a nevükben van) a gyújtást, vagyis a szikrát. ha sérült, akkor test felé megy a szikra, és nem gyújt be a henger. vagyis a megtorpanás stimmel. a trafók miatt meg lehet durrogás talán...
dfg (Tanárúr)2008-03-21 15:25:20 // 65427
őszintén megmondom, találtam egy szerelőt, aki megcsinálta olcsón... ráadásul jól.
nem nagyon mertem nekiesni akna nélkül.
NGAR1462008-03-21 15:14:24 // 65426
Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem,hogy a gyújtótrafónak és a gyújtókábeleknek mik a szerepük. mert már csak ők az utolsó hibalehetőségek a megtorpanás és durrogás miatt. ezeket még nem cseréltem.
GT Ɨ|ѯ2008-03-21 15:06:54 // 65425
Az enyém meg szétkapva-elől-hátul:-)))

rendberakatom:-)
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-21 15:00:47 // 65424
Altea pdtdi-hez ne is hasonlítsd...a legkukább dízelautó amiben valaha ültem. Hisztis motor, húz egy erőteljeset, aztán már csak hangoskodik, zabál, és még rendszeresen el is romlik. 140-nél 8 lityi pályán. Apám tdci Fókusza ugyanezt 6.5 alatt összehozza, de ha széthajtod is megáll 7.5 körül. A JTD szintúgy.
ystuc2008-03-21 14:44:28 // 65423
Itt nem esett. A város másik felében viszont igen.
BenGa2008-03-21 14:26:31 // 65422
sziasztok!

megjöttek a szőnyegek a BJ autótol!
jó lett:)
GT Ɨ|ѯ2008-03-21 14:11:19 // 65421
Ráhavazott tegnap Nálad is?:-))
ystuc2008-03-21 14:09:20 // 65420
Lesz arról is kép, csak most nagyon koszos az autó, ezért nem fotóztam le. De legkésőbb holnap lesz róla kép.
ystuc2008-03-21 14:08:19 // 65419
Köszi! :-)
Ferko2008-03-21 13:14:04 // 65418
A múltkor vltam itt Debrecenben Warbinál. Na hozzá sem egyszerű eljutni; főleg 14-es téli gummával.:-))
szasza(SW)2008-03-21 13:08:07 // 65417
Még elmélkedek:)Lehet megszüntetem a gyári ültetést is mert a 2 kertünkből egyet se tudok megközeliteni vele:(
Ferko2008-03-21 13:00:29 // 65416
Akkor tedd fel, amíg nem késő. Nehogy úgy járj minf MIFI barátunk!:-))))

Nekem már párszor koppant.:-)))
Ferko2008-03-21 12:59:01 // 65415
Okés komám. Nyomjad csak!:-DDDD
szasza(SW)2008-03-21 12:55:25 // 65414
Szia!Nagy meló kicserélni,meg tudom csinálni én?
GT Ɨ|ѯ2008-03-21 12:54:57 // 65413
Szurkolok!:-)
dfg (Tanárúr)2008-03-21 12:53:49 // 65412
Üdv Szasza! nekem most volt lengőkarcsere, 11 ezerérttudtam venni ujjat.
szasza(SW)2008-03-21 12:53:42 // 65411
Szia!Köszi!!A kartervédő még mindig a csomitartoban van a türcsidbe:)))
GT Ɨ|ѯ2008-03-21 12:53:11 // 65410
nem is Téged dicsértelek....:-DDDDDD
a bőrözőst!!
dfg (Tanárúr)2008-03-21 12:52:54 // 65409
benn a szűrő, kinn a farkas :)
lökök a hangjáról klippet a youtubera este :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak