dfg (Tanárúr)2008-03-21 20:13:38 // 65508
akkor én is alálőttem :)
BenGa2008-03-21 20:12:30 // 65507
pont most vettem elő a szervizfüzetet:) abba 120 van:)
dfg (Tanárúr)2008-03-21 20:12:03 // 65506
de a gyár 100at ír elő
dfg (Tanárúr)2008-03-21 20:11:16 // 65505
hát benzinesben neekem is a v6osak a sanszosak. ts mégegy biztos nem lesz.
de azt hiszem ez most megmarad egy darabig :)
de azt hiszem ez most megmarad egy darabig :)
BenGa2008-03-21 20:10:46 // 65504
nekem 60at ajánlottak:)
koz2008-03-21 20:10:20 // 65503
Kezdek totálisan rákattanni a 166-ra, csak nyáron költözünk Bp-re, úgyhogy egy darabig nem cserélek. Az biztos, hogy V6 lesz, azon belül még nem tudom. A 2.5-t is bevállalnám, akármeddig is jó a szíj...
Satti2008-03-21 20:08:17 // 65502
Amennyire tudom, 65 ezrenként kellene, max. 80 ezernél.
dfg (Tanárúr)2008-03-21 20:07:14 // 65501
de mondjuk don gombócéba már csak gombóc nem volt kicserélve :)
Grando2008-03-21 20:05:03 // 65500
Nem egy jtd-ről tudok, ami egyszerűen megadta magát. Régebbi 166 2.4 JTD-k. Minden motorra vigyázni kell.
Amúgy a V6-ról kérdezd meg a Dont! Az ő V6 TB-je a háromszázadik ezrest nyomja.
Amúgy a V6-ról kérdezd meg a Dont! Az ő V6 TB-je a háromszázadik ezrest nyomja.
dfg (Tanárúr)2008-03-21 20:04:14 // 65499
szerintem igen
147Smz2008-03-21 20:03:22 // 65498
TS-nél csak 100 ezrenként kell cserélni a szíjat? Eddig mást hallottam, vagy félreértettem vmit?
dfg (Tanárúr)2008-03-21 20:03:20 // 65497
lehet, hogy igazad van.
mondjuk a hondámmal nem volt ennyi baj. ott a kasztni, és a futómű borzolta a kedélyeket :)
v6ról az itt olvasott blogokból merítettem. meg grande bandi ilyennel rohangál itt. mondjuk ő nem panaszkodott csak a szíjcserélgetésre.
mondjuk a hondámmal nem volt ennyi baj. ott a kasztni, és a futómű borzolta a kedélyeket :)
v6ról az itt olvasott blogokból merítettem. meg grande bandi ilyennel rohangál itt. mondjuk ő nem panaszkodott csak a szíjcserélgetésre.
147Smz2008-03-21 20:02:02 // 65496
Azért engem nem lepne meg, hogy ha egy teljesítményre inkább kihegyezett motor több törődést igényel, mint mondjuk egy tucatmárka. Bár ennek a teóriának meg ellent mond a Honda a Vti-jével.
Youri2008-03-21 20:01:15 // 65495
Ez is egy urbanlegend!!!c De h nem igaz,az biztos!!!!
dfg (Tanárúr)2008-03-21 20:01:03 // 65494
nem
a TS 100K
a TS 100K
dfg (Tanárúr)2008-03-21 19:59:50 // 65493
a boxerekkel van egy alapvető baj, ami mellett eltörpül a sok előny. a két hengerfej miatt nehézkes a szerelése, és ráadásul baromi rosz szerelni a kicsi hely miatt (ezt piri mondta). ezek ellen viszont ott a sok előny:
-alacsony sulypont
-rövid főtengely, és blokk
-jó kienyensúlyozás balance tengelyek nélkül
stb
-alacsony sulypont
-rövid főtengely, és blokk
-jó kienyensúlyozás balance tengelyek nélkül
stb
Youri2008-03-21 19:59:07 // 65492
Vmelyik nap olvastam ezt én is,de őszintén ezt nem tudom elhinni.Te kitől hallotad,megbízható,ilyet használ?Többen mondták?Ez olyan hihetetlen,nehogy már pont az ALFA xcsináljon szar benzinmotorokat!!!!Nem lehet h csak maximalisták vagyunk?!? Ugye így van? A többi nem márka szerintem pontosan ugyan ilyen!!! Csak mi ezt ismerjük,meg bevalljuk egymásnak.Más márkánál meg mindenki letagadja az autója hibáit...Tapasztaltam...
Grando2008-03-21 19:57:24 // 65491
Az inkább a TS lesz, nem? ;))
dfg (Tanárúr)2008-03-21 19:54:00 // 65490
pl szíjperiódus 40K
Youri2008-03-21 19:50:15 // 65489
Tudom most le leszek @gatva,de egyet nem szabad elfelejteni:nincsenek olyan marha régen az utakon a mjetek,tehát számomra még nem egyértelmű,h azok valójában megbízhatók,jók e.Ha sok 2-300-t futott példány lesz,akkor lehet következtetni.SZERINTEM
Tényleg:a rossz vélemény a 2.5V6-ról megalapozott?Mit jelent a magas szervízigény?Kíváncsi vagyok...(Lehet h V6-om se lesz:-(((((( )
Tényleg:a rossz vélemény a 2.5V6-ról megalapozott?Mit jelent a magas szervízigény?Kíváncsi vagyok...(Lehet h V6-om se lesz:-(((((( )
147Smz2008-03-21 19:46:19 // 65488
Ezt sosem értettem, hogy a boxerekről miért mondott le az Alfa. A Subarut pont emiatt imádják az emberek és úgy tudom jobb megoldás, mint a soros elrendezés.
Youri2008-03-21 19:45:30 // 65487
Akkor Tanár Úr:HAJRÁÁÁÁÁ:-DDD
Ferko2008-03-21 19:45:18 // 65486
Jaja. Ők sem fiatalodnak.:-)
dfg (Tanárúr)2008-03-21 19:45:05 // 65485
volt. már nem kapható.
igazi gyöngyszem az a kocsi..
igazi gyöngyszem az a kocsi..
Youri2008-03-21 19:44:58 // 65484
Na ja,hogy is felejthetném el.SEHOGY!!! Csak hát a fogyi...
dfg (Tanárúr)2008-03-21 19:44:03 // 65483
én szeretnék egy 2,5V6 alfettát.... hmmmmmm aaaaaaaaaz igen!
:Szájmon:QV:147:GT:2008-03-21 19:43:03 // 65482
van helyette 3.2 V6...:))))
GTA néven fut... :))))
GTA néven fut... :))))
dfg (Tanárúr)2008-03-21 19:42:52 // 65481
a következő Alfám nekem is diesel lesz az tuti. de csak azért, mert az alfa nem gyárt jó benzinmotort sajnos. mindegyikkel van baj.
a boxerek felett eljárt az idő.
a régi tsek szintén
az új tsek gyenge minőségű anyagból vannak felépítve
a jts-ek ismeretlen tényezők
a 2.5 v6 szervízigénye magas
a 3,2 v6 váltója gyenge
a v6tb alulméretezett
a sornégyes turbós meg a 155ben volt utoljára(Q4)
ezzel szemben a jtd-k, és a jtd-m-ek telitalálatok, és a 2,4-es közel úgy megy, mint a 2,5V6 benzin.
de veszek mellé egy jó benzinest, mert kell az öröm néha. :)
a boxerek felett eljárt az idő.
a régi tsek szintén
az új tsek gyenge minőségű anyagból vannak felépítve
a jts-ek ismeretlen tényezők
a 2.5 v6 szervízigénye magas
a 3,2 v6 váltója gyenge
a v6tb alulméretezett
a sornégyes turbós meg a 155ben volt utoljára(Q4)
ezzel szemben a jtd-k, és a jtd-m-ek telitalálatok, és a 2,4-es közel úgy megy, mint a 2,5V6 benzin.
de veszek mellé egy jó benzinest, mert kell az öröm néha. :)
Youri2008-03-21 19:38:27 // 65480
Nekem bejönne.De amiért még mindig ölni tudnék(a mostani után...)az a 164-es.Az igen.Először azt akartam,2.0V6TB-t.Nem találtam normálisat,aztán jött a kis ribancom:-DDDDDe hát azok se mai gyerekek...
Ferko2008-03-21 19:34:17 // 65479
Nekem a 147 nem jön be. Alfa, meg minden, de annyira nem tecc.:-)
Ferko2008-03-21 19:33:31 // 65478
Én annyira szeretem, hogy semmi kedvem megválni tőle!:-DD
dfg (Tanárúr)2008-03-21 19:33:27 // 65477
egy 18 megás videóval bejött. úgyhogy most megy föl a 400 megás :)
Ferko2008-03-21 19:32:52 // 65476
Igen tudom.:-)))) Nem lehet gyenge a gép!.-DD
Youri2008-03-21 19:29:12 // 65475
Azt a képet véletlen el is mentettem.Gyönyörű egy jószág.Ha eljön az ideje lehet h elgondolkozok rajta,mert jelenleg más nem tetszik annyira mint a kis gépállatom kinézete.Pedig ha lenne 147 2.5V6,akkor nem lenne kérdés:-DDD
147Smz2008-03-21 19:28:00 // 65474
Így van ez sajnos, drága játékszer az autó :-)
Én is kb úgy tudok számolni, hogy 1 év és 3 hónap múlva fizetem csak ki a kocsim árát, és csak utána kezdhetek el félretenni egy utódra. Bár titkon abban reménykedem, hogy azért pár évet még lehúz mellettem az autó komolyabb betegség nélkül.
Én is kb úgy tudok számolni, hogy 1 év és 3 hónap múlva fizetem csak ki a kocsim árát, és csak utána kezdhetek el félretenni egy utódra. Bár titkon abban reménykedem, hogy azért pár évet még lehúz mellettem az autó komolyabb betegség nélkül.
Selmak2008-03-21 19:26:48 // 65473
Punisher-t kérdezd meg, mert ő követett el ilyet.
Ferko2008-03-21 19:26:12 // 65472
Csak meg kell szokni. Nemme az szerintem!:-DD
Ferko2008-03-21 19:25:36 // 65471
Na azt én is szeretnék. Végülis mennyibe kerülne beleépíteni? :-))) Valamelyik nap nagyopn megfogott a kép a 145-ról, amiben V6 volt. Huuuhh. Ha bele tudnám építettni, akkor szóba nem kerülne a csere.:-DDD
Ferko2008-03-21 19:23:52 // 65470
Hát nekem sem a jövő héten lesz. Legszívesebben 166 V6-ot vennék 2,5-ös mocival, a régi orrut. De mire odakerülök, hogy cseréljek, azok már benne lesznek a korban jócskán. Mert se pénzem, se kedvem lecserélni a dögöt (akire oly mérge voltam a napokban :-DD)
Youri2008-03-21 19:22:43 // 65469
NHa látod,az lenne a jó...Egy jó 2.5 V6,esetleg a kasztnimba:-DDD
koz2008-03-21 19:22:40 // 65468
Ááá én is akarok egy kolbászos verdát, csak az asszony nem biztos, hogy tudna egy akkora dögöt vezetni...
147Smz2008-03-21 19:20:42 // 65467
Nekem az még messze van, de ha lenne rá lehetőségem, akkor megcéloznék egy 147 QV-t.
Ferko2008-03-21 19:18:36 // 65466
Nekem a következő V6 lesz, ha minden jól megy.:-))
147Smz2008-03-21 19:13:01 // 65465
Aztán lehet, hogy a dízel Alfa után meg mégis visszavágyom majd egy TS-be, esetleg V6-ba. Bár lehet, hogy addigra az Alfa csinál nekünk Boxer dízelt, mint a Subaru :DD
147Smz2008-03-21 19:10:24 // 65464
Dfg-nek igaza van abban, hogy szívó benzinest hasonlítunk turbós dízelhez, viszont a benzin motor előnyben van, mert sokkal több pénzt öltek a fejlesztésébe. Ez pont azért van, mert régen a legtöbb kocsi benzines volt, ezért azokra gyúrtak a mérnökök. Tehát szerintem még nem tudhatjuk, hogy a dízel mikor éri be fejlettségben a benzinest. Benzinnél például micsoda trükkök történtek a szelepvezérléssel, dízelnél meg a turbo geomteriával. Leginkább felfogás kérdése, hogy miként hasonlítjuk őket össze. Warbi mondta a feketedoboz dolgot, ami szintén jó meglátás, Satti meg anyagi szempontból közelítette meg: fogyasztás, drágább vételi ár. A lényeg, hogy mi kevesek vagyunk ahhoz, hogy eldöntsük melyik a jobb. Mindenesetre ha én választhatnék, akkor a következő Alfám inkább dízel lenne, mint benzines.
dfg (Tanárúr)2008-03-21 18:50:28 // 65462
látnád az ezelőttit! de az istennek nem tudom mov-ból aviba forgatni.
GT Ɨ|ѯ2008-03-21 18:47:06 // 65461
rendesen begörcsölt a jobb lábad!:-)))
MIFI2008-03-21 18:40:31 // 65459
Kell ennél több? Alfa,nők,pia?:D