Ferko2008-03-22 21:10:42 // 65608
Képzeljétek. MA beszéltem az előző tulajjal, és ő mndta, hogy az autó az utolsó 500 kiadás. Vagyis akkor az enyém is Limited Edition. Mert ugye a 146-ben is volt uccsó 500 darab? :-)
Ferko2008-03-22 21:08:26 // 65607
Na hallóóóó!:-DDD Ezer éve nem láttalak itt!.-DDDD
Gyarapodik a család? Hát akkor Drakulálok!:-DDD Kislány vagy kisfiú lesz a trónörökös? :-))))
Amúgy mennyi lenne a szett? :-)
Gyarapodik a család? Hát akkor Drakulálok!:-DDD Kislány vagy kisfiú lesz a trónörökös? :-))))
Amúgy mennyi lenne a szett? :-)
beeep1462008-03-22 21:06:51 // 65606
Üdv!
Eladó lesz a Halesz 145-ében volt FK sportfutóműszett..(gátló+rugók) Anno megvettem, de nem került be, most, hogy gyarapodik majd nyáron a család, nem is fog. Mielőtt megvettem meg lett méretve, tökéletes állapotú volt, és mivel a dobozán kivül mást nem látott a megvétel óta, elvileg most is az.. Ha érdekel (vagy esetleg mást) akkor jelezd..
Eladó lesz a Halesz 145-ében volt FK sportfutóműszett..(gátló+rugók) Anno megvettem, de nem került be, most, hogy gyarapodik majd nyáron a család, nem is fog. Mielőtt megvettem meg lett méretve, tökéletes állapotú volt, és mivel a dobozán kivül mást nem látott a megvétel óta, elvileg most is az.. Ha érdekel (vagy esetleg mást) akkor jelezd..
Ferko2008-03-22 21:04:46 // 65605
Én akkor néztem nagyot, amikor tél előtt felkerültek a 14-es kerekek. Cask sasoltam, hogy mennyire lejjebb került az autó. És nekem gyári rugók vannak benne.:-)
dfg (Tanárúr)2008-03-22 21:01:18 // 65604
persze ha nem váltasz vissza, akkor rövidebb előzésre jobb a traki. de ha visszatolsz, akkor a bengás is megindul ugyanúgy. nyilván hosszabb távon kényelmesebb az olajkályha, mert nem kell a váltóval matekozni. és pont pályán mindegy melyikben ülsz, mert csak mész, és kész. 180-nál a ti akkorát tol, mint a diesel, és ha akarom, még leteszem négybe. bár szerintem itt már felesleges. És mondjuk ekkora sebességnél abszolóte csendes a ti is. mondjuk az enyém 140-től 210-ig nem ad ki motorhangot, mióta rendbetette Tisy haverja a szijjaim. 110-140-ig van egy kicsi, de nem zavaró, és kb 120-tól van akkora erő a motorban, hogy nem kell a kigyorsításhoz a negyedik.
a pesti dugó halál vele, kikészít teljesen, hogy nem pögethetem meg néha.
szerpentinen isten. mondjuk folyamatosan tologatnom kell a váltót.
az autópályán egyszerűen unalmas. amennyivel akarok, annyival megyek tartósan, mondjuk 200-ig. az felett is inkább a rődnerek miatt nem.
a pesti dugó halál vele, kikészít teljesen, hogy nem pögethetem meg néha.
szerpentinen isten. mondjuk folyamatosan tologatnom kell a váltót.
az autópályán egyszerűen unalmas. amennyivel akarok, annyival megyek tartósan, mondjuk 200-ig. az felett is inkább a rődnerek miatt nem.
ystuc2008-03-22 21:00:55 // 65603
Hát, ja. Majd egyszer talán visszakerülnek az ültetők...
Ferko2008-03-22 20:58:30 // 65602
Így is úgy is szép!.-DDDDDD
A lényeg, hogy most már nem olyan "veszélyes" vele közlekedni!.-))
A lényeg, hogy most már nem olyan "veszélyes" vele közlekedni!.-))
ystuc2008-03-22 20:54:17 // 65601
147Smz2008-03-22 20:52:58 // 65600
Na ezt nem tudtam. Azt hittem, hogy az újabb dízeleknél is érvényes ez az alapjárati nyomaték.
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-22 20:50:56 // 65599
Azért írtam a közösnyomócsöves túróst. Ott nem igazán visz a nyomaték. Apám Fordjában elektronikusan megpróbálták megoldani a dolgot, így ha a comp úgy értékeli, hogy araszolsz, akkor simán ráengedve a kupplungot automatikusan megugrasztja az autót és gurul. Csak épp nem jó a helyzetfelismerése, úgyhogy lényegében használhatatlan a funkció, pont amikor gurulni kéne akkor fullad le, amikor meg lelép a gázról, hogy fékezzen, még van, hogy picit meglódul az autó, amíg a kupplungot be nem nyomja. A JTD nem trükköz, de nem igazán kényelmes vele, hidd el. Eleve elindulni sokkal macerásabb. Kemény a kupplung, nehéz a lendkerék..ezért rossz gyorsulásra is a dízel.
147Smz2008-03-22 19:52:30 // 65598
Dehogynem vezettem :-)
F Astra 1.7D-je van anyámnak, azt vezettem jópár alkalommal. Csak felengedem a kuplungot és a nyomaték elvisz, baromi egyszerű és kényelmes.
F Astra 1.7D-je van anyámnak, azt vezettem jópár alkalommal. Csak felengedem a kuplungot és a nyomaték elvisz, baromi egyszerű és kényelmes.
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-22 19:25:49 // 65597
Akkor még nem vezettél városban, főleg dugóban dízelt. Pontosabban közösnyomócsöves túróst. Hát megizzaszt...nem való neki az egyes csúsztatott kupplung. Nagyon nem. Városba kisköbcentis benzines kell (lásd ezres Suzi), vagy jó öreg szívótraktor. A túródízelek autópályán nagyon jók, kellemes nagyon utazni vele, ugyanis alig forog a motor, nagyon csendes az utastér. A rugalmassága meg igen jó még nagyobb sebességeken is, és nem érzékeny a hajtásra fogyasztásilag. Ha 130-nál 6.5 akkor 160-nál még 7 a fogyi, és maxon széthajtva se megy 7.5 fölé. A benzines végsebességben jobb, dinamikára ált. rosszabb pályán (hasonló teljesítménynél). Országúton megint annyi a különbség, hogy a dízel az előzés elején letolja a benzinest, a végén pedig a benzines nagyjából visszanyeri a távolságot. Ergo könnyebb rövidet előzni dízellel. Sorelőzésnél szinte tökmindegy.
Ferko2008-03-22 19:13:20 // 65596
Jöszi!:-)) Nektek is kellemes Húsvétot, és természetesen Mindenkinek!:-)))
GT Ɨ|ѯ2008-03-22 18:31:31 // 65595
Köszi!
Viszont,Mindenkinek!!:-))
Viszont,Mindenkinek!!:-))
147Smz2008-03-22 18:30:04 // 65594
Én szinte 90%-ban Budapesten alszom. A "jól megy" fogalma itt baromira nem számít, ráadásul így, hogy 2500 környékén már felváltok eszik 10-11-et az 1.6 TS. Szóval városba való csak igazán a dízel.
MIFI2008-03-22 17:52:58 // 65592
Ott a pont:) Most komolyan ami engem zavar a dízelben:) Ketyeg mint egy traktor és még a kormot is lehet utána söprögetni:) De ami már jó megy az kajálja 8-9et meg többet is:D A turbó meg mindenféle képpen kell:)))))) De tsak a sziszegő hang miatt:) Jah Wickeynek is ott a traktor 156:)
szasza(SW)2008-03-22 16:56:34 // 65591
GT Ɨ|ѯ2008-03-22 16:26:30 // 65590
tecc!!:-))
Ferko2008-03-22 16:01:54 // 65589
Zsír lett naon!:-D
dfg (Tanárúr)2008-03-22 15:34:08 // 65588
az enyém már nem kap semmit. átadtam az enyészetnek... majd az utódja ha egyszer megint kertesházba megyünk. de az már nem skoda lesz.
Satti2008-03-22 15:24:38 // 65587
Én mindent elhiszek, de túl vagyok már jópár érdkes erős autón, a legkülőnfélébbeket próbáltam már, és mindig oda kanyarodom vissza, hogy az erős V moci az igazi, min. V6, de ha lehet, V8 vagy 12, az is tény, hogy a komoly autók hátsókerekesek, elég baj, hogy az Alfának most nincs ilyen. Minden relatív, mindenki abban érzi jól magét, amiben akarja, egy kisebb kaszniba, persze elég, egy pl. a 145 esetében a 120 lovas 1.6-os motor is, jól lehet vele autózni, illik az autóhoz, ami közvetlen, fordulékony, olyan kicsit gokartos, de épp ez a jó benne. Viszont aki már próbált pl. 156 2.5 V6-ot, ami szériában 6 sebességes, és nagyon megy, aztt csak a GTA szárnyalja túl.
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-22 15:11:00 // 65586
Majd én is engedélyezek egy állapotfelmérést :-) 1.6 motor, rövid 5-ös váltó, nagy kupplung, faragott lendkerék, egyedi féltengelyek,4 leömlős sportrendszer, üvegszálas sárvédők, gombos indítás, ültetett, keményített futómű, alu kerekek, gyári Raid Irmscher sportkormány, forulatszám mérős kombiműszer ! :-))...nemsoká dupla karbik is és 4 tárcsafék. Hmm? 12-t kortyol városban :-))) Ha lesz pénzem kap turbot is...
dfg (Tanárúr)2008-03-22 15:01:54 // 65585
:)
mondjuk egy cimborámat én is vittem a skodával, de előtte megengedtem, hogy nézze meg milyen állapotban van :) halálfélelme volt :)
mondjuk egy cimborámat én is vittem a skodával, de előtte megengedtem, hogy nézze meg milyen állapotban van :) halálfélelme volt :)
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-22 14:44:44 // 65584
Na ezért lesz örök vita... Ugyanitt akkor csapjunk bele egy elsőkerék vs. hátsókerék dologba is nem? :-)) Őszintén mondom, én már unom...Mintha egy autó csak a benzinességétől lenne autó. Elnézést minden benzinvérűtől (magamtól is?) de én élvezem a JTD vezetését, sőt haladok is vele! Sőt, elmondom Neked, hogy egy TDI Caddyvel baromi jót autóztam a Tátrában, ellenben egy Pontiac G6 V6 Gt semmi különöset nem nyújtott azon kívül, hogy erős, és szép a hangja. Egy nagy nulla volt, a Wartburgomat oda nem adnám érte. Komolyan mondom, minden ilyen kategorikus véhatbenzinesimádót elviszek egy körre a Waresszal. Az életét is újragondolja, nemhogy a véhatbenzint :-))) JTD-ért fog könyörögni!! :-))
Bagee2008-03-22 14:28:29 // 65583
Satti2008-03-22 14:14:37 // 65582
Teljesen egyértelmű, hogy V6 24 V benzin, akárhonnan is nézzük, gyönyörű hang, megy mint állat, ja és nem kormol:-) Most ne a fogyit nézzük, aki haladni akar élvezettel, annak azt nem szabad nézni, aki sokat megy, vagy dolgozik a géppel, annak jól jön a traktor motor:-)
dfg (Tanárúr)2008-03-22 13:44:37 // 65580
Ferko2008-03-22 12:47:06 // 65579
:-)))
GT Ɨ|ѯ2008-03-22 12:46:53 // 65578
Lég volt,THX!!:-)))))
GabCsi2008-03-22 12:43:57 // 65577
Jól van köszi! Remélem az átutalt össezg elég volt minden költségedre. Vagy küggyekmég?:)
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-22 12:42:45 // 65576
Néha kukkants be a Dízelmánia topicba. Csak olvass bele George és Wickey csatározásaiba m-JTD vs. V6. Ha bele keveredsz, jó ha nem vagy sértődős típus :-DD
147Smz2008-03-22 12:42:42 // 65575
Én azért vettem meg ezt, mert kevés kilométer volt benne, gyönyörűnek tartom a formáját, van benne klíma és két légzsák, plusz a 120 lóerő az év 3 éves jogsimhoz bőven elég :-)
Ja igen, és Golf meg Civic ilyen paraméterekkel minimum dupla ilyen áron volt.
Ja igen, és Golf meg Civic ilyen paraméterekkel minimum dupla ilyen áron volt.
GT Ɨ|ѯ2008-03-22 12:42:12 // 65574
147Smz2008-03-22 12:40:51 // 65573
Nem tudom, hogy külföldön mit vettek inkább, de azért a Legacy sem semmi gép. Persze nem sportautó.
GT Ɨ|ѯ2008-03-22 12:40:40 // 65572
A4-es borítékba befért végülis,óvatos hajtásokkal:-)
Levonós,úgyhogy nem gond.
Levonós,úgyhogy nem gond.
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-22 12:40:32 // 65571
Kicsi a vezetni tudó és a qvagazdag emberek halmazának metszete...;-)
Nálam a kényelem nem szempont, csak a család és a hazai utak minősége (és a futómű alkatrész árak) fog vissza. 145/146-ot szerintem olyan nem vesz, aki hintó kényelemre vágyik. Persze az űlése nagyon jó, a beltér esztétikus, de ha elindultál vele, akkor mégiscsak dürhő harciszekér.
Amikor megvettem, bevallom a szépsége volt a No.1. szempont. B-szott jól nézett ki, tudtam, hogy meg fogom venni. :-)) Aztán kipróbáltuk és a motorjától abszolút nem voltam hanyattesve, akkor ültem először JTD-ben. A futómű, meg a fék viszont ott azonnal meghódított. Megvettem, mint kompromisszumot, nem megy úgy, de legalább jól fogyaszt. Aztán kiderült, hogy szar gázolaj volt benne, elkoszolódott üzemanyagszűrő és edzetlen, kormos motor....meg "benzines driver". 8000-ret mentünk, mire beállt az ereje (az EGR is akkor kezdett működni, megszabadult a koromtól), meg kitanultam a lelkivilágát. Elképesztő a különbség.
Nálam a kényelem nem szempont, csak a család és a hazai utak minősége (és a futómű alkatrész árak) fog vissza. 145/146-ot szerintem olyan nem vesz, aki hintó kényelemre vágyik. Persze az űlése nagyon jó, a beltér esztétikus, de ha elindultál vele, akkor mégiscsak dürhő harciszekér.
Amikor megvettem, bevallom a szépsége volt a No.1. szempont. B-szott jól nézett ki, tudtam, hogy meg fogom venni. :-)) Aztán kipróbáltuk és a motorjától abszolút nem voltam hanyattesve, akkor ültem először JTD-ben. A futómű, meg a fék viszont ott azonnal meghódított. Megvettem, mint kompromisszumot, nem megy úgy, de legalább jól fogyaszt. Aztán kiderült, hogy szar gázolaj volt benne, elkoszolódott üzemanyagszűrő és edzetlen, kormos motor....meg "benzines driver". 8000-ret mentünk, mire beállt az ereje (az EGR is akkor kezdett működni, megszabadult a koromtól), meg kitanultam a lelkivilágát. Elképesztő a különbség.
GabCsi2008-03-22 12:39:15 // 65570
Jóformán az impreza vitte a subarut. Nemhiszem hogy a justy eladásokból megélnek majd:D
GabCsi2008-03-22 12:38:29 // 65569
Juhú, tenkju mégegyszer a türelmet :)
147Smz2008-03-22 12:37:16 // 65568
Pedig családi autónak ott lehetne az Outback, de biztos megvan rá az okuk, hogy csináltak egy Opel Astra klónt :-)
GT Ɨ|ѯ2008-03-22 12:35:16 // 65567
Alfa Corse matricád postázva:-)
GabCsi2008-03-22 12:31:08 // 65566
Úgyvan, a subaru meg is mondta hogy vége a puritán sportautó korszaknak. Az impreza családi autó lesz. Semmi kagyló ülés stb.
Ferko2008-03-22 12:22:12 // 65565
Hogyan is?:D
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-22 12:21:18 // 65564
Ugyan! Nem vettem én a szívemre, Wickey már rég beedzett :-)))))
147Smz2008-03-22 12:06:20 // 65563
Az igazán durva kocsikat kevesen veszik. A Subaru is milyen bóvli Imprezával jött most ki? Azért, mert többet akarnak belőle eladni és az emberek félnek a nyers sportgépektől.
:Szájmon:QV:147:GT:2008-03-22 11:56:13 // 65562
"Legyen gyors, de kényelmes és szép." Te is a gyorsaságot írtad első helyre..:))))
Számomra sem az a fontos, hogy minden másnál gyorsabb legyek de az viszont igen is fontos hogy ne legyek minden másnál lassabb...:))))
Nekem a 147 1.6 TS ECO az egy kompromisszum volt mert csak 105 LE de ellenben ott volt egy gyönyörű autó egy fullos felszereltség és hihetettlen kényelem...
Bár számomra nagyon pozitív csalódás volt az a 105LE...szerintem meglepően jól ment..,
De aki már vezetett QV-t az tudja mi az ami hiányzik sok más autóból...
Sajna az Alfa a QV/Ti páros óta tényleg nem csinált az Alfa a GTA-n kívül ütős kocsit...hiányzik a palettából mondjuk a régóta várt 159 GTA 4.2 V8 430LE!!!
Számomra sem az a fontos, hogy minden másnál gyorsabb legyek de az viszont igen is fontos hogy ne legyek minden másnál lassabb...:))))
Nekem a 147 1.6 TS ECO az egy kompromisszum volt mert csak 105 LE de ellenben ott volt egy gyönyörű autó egy fullos felszereltség és hihetettlen kényelem...
Bár számomra nagyon pozitív csalódás volt az a 105LE...szerintem meglepően jól ment..,
De aki már vezetett QV-t az tudja mi az ami hiányzik sok más autóból...
Sajna az Alfa a QV/Ti páros óta tényleg nem csinált az Alfa a GTA-n kívül ütős kocsit...hiányzik a palettából mondjuk a régóta várt 159 GTA 4.2 V8 430LE!!!
Youri2008-03-22 11:23:11 // 65561
Nekem pl fontos:-)) De hát ízlések és pofonok.Részemről egy autó legyen szép,kicsit kihívó,de egyben visszafogott,és menjen mint a mérgezett egér!!!! Így találtam rá a gépállatomra...
Youri2008-03-22 11:21:36 // 65560
Ez így van.Örülök a QV adatainak,viszont ezért nem tudok 147-est venni:-((( Azért be kell valljuk,h a QV-Ti párost eléggé ütősre csinálták.Hasonló kategóriában a mai napig nem sok ellenfele van. Persze van kivétel,még mielőtt sorolnátok:-DDDD
147Smz2008-03-22 11:13:11 // 65559
Ennyire fontos ez nektek? Nekem nem az a leglényegesebb, hogy minden másnál gyorsabb legyek. Legyen gyors, de kényelmes és szép. Nekem ez így együttesen adja az autó értékét.