Ferko2008-05-18 21:54:55 // 69866
Akkor előkészítem a printszkrínt!:-DDDD
koz2008-05-18 21:54:00 // 69865
Köszi, de azért addig szeretném megoldani, így nem akarom használni.
koz2008-05-18 21:52:56 // 69864
Na ebből megint topikátneveztés lesz...:)
Ferko2008-05-18 21:44:49 // 69863
Tapasztalatból beszélsz?:-DDDDDDDDDD
dfg (Tanárúr)2008-05-18 21:42:01 // 69862
egy csavarhúzó, és egy négyes biztonsági tools kulcs. + vazelin :)
Ferko2008-05-18 21:39:40 // 69861
Egyéb segédeszköz esetleg?.-DDDDDDDDD
Ferko2008-05-18 21:37:42 // 69860
LOL:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Hülyeeeeeeeee!:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Hülyeeeeeeeee!:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
dfg (Tanárúr)2008-05-18 21:36:29 // 69859
gyere el Te is, és majd ott megbeszéljük veled is! viszünk az "LMM cseréhez" vazelint nektek.
Kau2008-05-18 21:31:22 // 69858
Te perverz állat. Ezt nem itt kéne megbeszélni :)))))
Ferko2008-05-18 21:28:08 // 69857
Szolnokon kivehetjük az enyémet, és betesszük a Tiédbe, ha gondolod!:-))
dfg (Tanárúr)2008-05-18 20:40:21 // 69855
és ezt jól átgondolva rövidítette a köznyelv xenonra.... meg is értem :)))))
Selmak2008-05-18 20:35:24 // 69854
"Xenon". High Intensity Metal Halide Discharge Lamp lenne a helyes megnevezés, mert ezek valójában fémhalogén gázkisülési lámpák, olyanok mint studió reflektorok csak kicsiben.
szasza(SW)2008-05-18 20:30:48 // 69853
Köszi!
Akkor majd keresek.Úgy néz ki 2-3 havonta megyek majd árúért,gondoltam akkor már ne jöjjek haza üres kézzel:)
Akkor majd keresek.Úgy néz ki 2-3 havonta megyek majd árúért,gondoltam akkor már ne jöjjek haza üres kézzel:)
GT Ɨ|ѯ2008-05-18 20:20:38 // 69852
Nemtok,de jó utat és vigyázz Magadra!:-)
ystuc2008-05-18 20:17:56 // 69851
Fémházas a trafó?
alfaszabi2008-05-18 20:15:15 // 69850
HID(high intensity discharge lamp system)6000K
Tedi2008-05-18 20:10:44 // 69847
De QV-m van, de nem próbáltam még, hogy meddig megy el 4-ben. Ettől függetlenül simán el tudom képzelni, hogy 200-ig elmegy, nagyon rövid az ötödik.
Tedi2008-05-18 20:08:18 // 69846
Átnéztem az összeset, mindegyik jó. Ami gyanús volt azt cseréltem, de sajna nem oldotta meg a problémát :(
koz2008-05-18 19:58:53 // 69845
Kösszépe az infokat, holnap kipróbálom!
Kau2008-05-18 19:47:55 // 69844
Igen, azt. A belső oldalánál (az ablak felől) kell benyomni és utána le tudod húzni.
koz2008-05-18 19:45:17 // 69843
Az lmm tetején ami van csatlakozó, azt kell széthúzni? Csak mert nekem nem sikerült. Van rajta valami, amit be kell nyomni, vagy csak erősebben húzzam?
koz2008-05-18 19:26:07 // 69841
Akkor lehet, hogy keresek valakit, aki kölcsönadná egy körre az Lmm-jét, hátha úgy kiderül, hogy az a rossz. Illetve először kicserélem a hőfok-szenzort.
Esetleg még:
Az lmm csatiját lehúzva is valami középértékkel számol?
Esetleg még:
Az lmm csatiját lehúzva is valami középértékkel számol?
Kau2008-05-18 19:20:41 // 69840
A fal melletti rekeszes az? :))
Kau2008-05-18 19:17:05 // 69839
A hibát kijelzi a computeren, de ha kap egy jót, akkor nem kell törölni, mert érzékeli, hogy jó. Legalábbis nálam így volt, de András bácsi múltkor mondta, hogy van olyan is, amelyik eltárolja.
szasza(SW)2008-05-18 19:16:40 // 69838
ST-t!!
Holnap megyek Hamburgba cégnek árúért.Nem tud valaki egy jó bontót a kikötő környékén???Remélem lesz időm körülnézni ,szerdára vissza akarunk érni:)
Holnap megyek Hamburgba cégnek árúért.Nem tud valaki egy jó bontót a kikötő környékén???Remélem lesz időm körülnézni ,szerdára vissza akarunk érni:)
MIFI2008-05-18 18:53:43 // 69837
És milyen? Vagyis milyen márka?:DDD
GT Ɨ|ѯ2008-05-18 18:51:09 // 69836
és jóóóóóóóó??lett?:-))
koz2008-05-18 18:46:58 // 69835
Csak arra írtam, hogy motorcserénél jóval olcsóbb. Ami nekem volt, az majdnem a legrosszabb eset volt, gyakorlatilag szarrá ment a motor, csak a főtengely úszta meg, a tiéd valszeg egyszerűbb.
ystuc2008-05-18 18:29:52 // 69834
Hát, ennyi pénzem nekem nincs most. Ősszel ennyit költöttem rá (teljes vezérlés, vízpumpa, lambda szonda, szelepszárszimmering, szelepvezetők, hengerfej síkolás, stb), most egyszerűen nem tudom kigazdálkodni. Egyelőre veszek olajat, az olcsóbb megoldás. Aztán majd ha anyagilag úgy állok, akkor majd nekiesünk. Bár a kuplunghoz nem kell nyúlni, az jó, a dugók, gyűrűk környékén lesz a gond szerintem. A fúrás kérdéses...
Na, majd meglátjuk. Egy liter olaj bele 1300 ft (Valvoline), ennyit most tudok költeni pluszba, de ez a 260K nem menne most.
Na, majd meglátjuk. Egy liter olaj bele 1300 ft (Valvoline), ennyit most tudok költeni pluszba, de ez a 260K nem menne most.
alfaszabi2008-05-18 18:16:31 // 69833
koz2008-05-18 18:07:17 // 69832
Az én autómmal meg az van, hogy mostmár becsörren 100-as benyával is. Nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy hátha nem a kompressziótól nagy az előgyújtás, és ezért még nem vittem el átíratni az ecu-t. Úgy néz ki jól tettem, valami szenzor szaródik szépen lassan elfelé, csak azt nem tudom, hogy melyik. Hibát nem ad a tárolóba. Abban bízom, hogy a beszívott levegő hőm. jeladó lesz, mert az csak 4 E Ft. :) Jól emlékszem, hogy az LMM is csinál olyat, hogy behal, de nem ír be hibát?
koz2008-05-18 18:00:51 // 69831
Akarommondani 2-300 EZER km-re, tehát szinte mintha új lenne.
koz2008-05-18 17:59:36 // 69830
Ystuc! Nekem a Schulek Béla csinálta a motorfelújítást, és 260 E Ft volt, de ebben benne volt egy gyári új dugószett gyűrűkkel, csapszegekkel (csak ez volt 130 E), egy bontott kuplungszerkezet, egy új kuplungtárcsa, meg egy féltengelycsapágy. De neked azért csak nem kell fúrni... Hozzáteszem, hogy úgy megcsinálta, hogy a jó vékony 10w60-ból egy cseppet sem eszik.. Ez még akkor is kib olcsó, ha hozzászámolsz egy pár kétautós utazást Pszabolcsra. És van egy motorod, ami még jó egy 2-300 kilométerre.
A kartergáz elvezető cső nincs eldugulva?
A kartergáz elvezető cső nincs eldugulva?
ystuc2008-05-18 17:51:34 // 69829
Csomiban a világításnál az a furi, hogy ha normál szofita izzó van benne, akkor az tökéletes, ha ledes szofitát teszek bele, az műxik. Furi. A ledes cuccok az utastérben működnek.
MIFI2008-05-18 17:35:25 // 69828
Nekem meg nincs világításom a csomiban:))))) Bármilyen izzót tehettem bele és a biztik is jók:))) Nem maradt más ki kell mérni:D
ystuc2008-05-18 17:22:39 // 69827
Ilyen nekem is volt. Nézd át a biztosítékokat, valamelyik megadta magát. Nálam biztosítékcsere segített, filléres tétel.
dfg (Tanárúr)2008-05-18 16:58:43 // 69826
és ezt természetesen egy német autópályán próbáltad, mint ahogy én is egy zárt versenypályán. ;)
Kau2008-05-18 15:36:17 // 69824
Nem. A 4.-et kell ott váltani. Egész pontosan 142-nél :)))
GT Ɨ|ѯ2008-05-18 15:31:51 // 69823
Lhiszem:-DDDDD
130-al mentél mikor felraktad 5.-ikbeee:-))))
130-al mentél mikor felraktad 5.-ikbeee:-))))
Kau2008-05-18 15:27:15 // 69822
Esküszöm a Gyurcsány életére :))
dfg (Tanárúr)2008-05-18 15:27:02 // 69821
Teddy, neked nem QV-d van? Mert az enyém negyedikben majdnem elmegy 200-ig.
GT Ɨ|ѯ2008-05-18 15:25:00 // 69819
130-cal...Haha:-))))
Kau2008-05-18 15:23:09 // 69817
Ez még a tuning előtti korszakból való, lightos menet :) Persze, mint tudjuk a kép Német autópályán készült :)))))
Szóval itt jól látni, hogy még tudna forogni, de már nem sokára eléri az Alfa a végsebességet és nem megy feljebb. A 7200 biztos nem forog ki, mindegy, hogy hátszél van-e :)
Tuning után nem próbáltam lefektetni a mutatót. (Nem jártam Németben, nálunk meg csak 130-al mentem :))

Szóval itt jól látni, hogy még tudna forogni, de már nem sokára eléri az Alfa a végsebességet és nem megy feljebb. A 7200 biztos nem forog ki, mindegy, hogy hátszél van-e :)
Tuning után nem próbáltam lefektetni a mutatót. (Nem jártam Németben, nálunk meg csak 130-al mentem :))

Online tag
1
Vendég1
602
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
- Spider
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV