Kau2008-05-18 15:18:06 // 69815
A tiltás nem a végsebesség miatt van, hanem, hogy ne bírd túlforgatni a motort 1-2-ben, ahol könnyen ledadog.
Tedi2008-05-18 15:15:44 // 69814
Lejtőn hátszéllel? :D
Egyébként igaz, max PC-s gammában láttam ilyet. Bár ez még nem jelenti azt, hogy nem lehetséges. Főleg, ha kibírja a motor.
Egyébként igaz, max PC-s gammában láttam ilyet. Bár ez még nem jelenti azt, hogy nem lehetséges. Főleg, ha kibírja a motor.
Kau2008-05-18 15:12:11 // 69813
Szerintem 5.-ben nem tudod leforgatni.
Tedi2008-05-18 15:10:10 // 69812
7200-nál tilt, szerintem annyit foroghat 215-nél, de passzolok, mert nem próbáltam még ki a végét.
GT Ɨ|ѯ2008-05-18 15:09:34 // 69811
Így igaz,ki milyet fog ki:-))
Kau2008-05-18 15:04:20 // 69810
Nehogy ellustuljon :)))
Ha nem pörgetném 4000 fölé, még berozsdásodna a vezérlésmódosító :)))
Ha nem pörgetném 4000 fölé, még berozsdásodna a vezérlésmódosító :)))
Kau2008-05-18 15:02:33 // 69809
Ez tényleg múlik azon is, hogy ki milyet fog ki. Ezután jön az, hogy milyen volt az első gazdája. Hiába vigyáz rá valaki, ha mindig menni kell a szervízbe vele és hiába jó, ha lelakják.
Nekem a 33-asomnál voltak X-aktás jelenségek, amire sose jöttek rá. Ennél a 146-osnál elmondhatom, hogy minden megfelelően működik és elektromosan az 5 és fél év alatt még nem kellett hozzányúlnom. Leszámítva egy akksi cserét és két izzót.
Nekem a 33-asomnál voltak X-aktás jelenségek, amire sose jöttek rá. Ennél a 146-osnál elmondhatom, hogy minden megfelelően működik és elektromosan az 5 és fél év alatt még nem kellett hozzányúlnom. Leszámítva egy akksi cserét és két izzót.
GT Ɨ|ѯ2008-05-18 15:00:54 // 69808
júj de szívta a benzint:-DDDD
Kau2008-05-18 14:57:04 // 69807
:Szájmon:QV:147:GT:2008-05-18 14:48:10 // 69806
ezzel nem értek egyet...mármint h azért megy tönkre egy autó mert rossz gazdái lennénk...
Az enyémben kicsit több mint 87ezer km van...82ezerrel vettem...
Azt a 82ezret egy kb 40-50körüli hölgy tette bele, aki valószínűleg sose pörgette a motort 3000 fölé max. autópályán...
Rendszeresen szervizelte, majd az Alfákkal megelégedve, beszámította egy új Alfába....
Itt jöttem Én képbe...szintén nem hajtom tényleg benzin kímélősen megyek vele, és sokat használom autópályán...erre váratlanul az egyik autópálya menetnél elfüstölt a gép...nem volt semmi előjele, igaz a nagy szerviz már érett volt hisz mégis több mint 80ezer van már benne és már elég dízeles hangja volt, de minden gond nélkül ment...
Így átesett 86ezer km-nél egy rendkívüli nagy szervízen tényleg durva nagy összegért. de a nagy szervíz óta valami nem tetszik neki így megint visszagurul a szerelőkhöz pár napra...
De utánna tipp-topp az autó amire elviekben legalább 60ezer km-ig nem kell költeni...
Aszem ilyen bárkivel bármilyen márkájú kocsival meg eshet, függetlenül attól h milyen gazdája van/volt a kocsinak....
Az enyémben kicsit több mint 87ezer km van...82ezerrel vettem...
Azt a 82ezret egy kb 40-50körüli hölgy tette bele, aki valószínűleg sose pörgette a motort 3000 fölé max. autópályán...
Rendszeresen szervizelte, majd az Alfákkal megelégedve, beszámította egy új Alfába....
Itt jöttem Én képbe...szintén nem hajtom tényleg benzin kímélősen megyek vele, és sokat használom autópályán...erre váratlanul az egyik autópálya menetnél elfüstölt a gép...nem volt semmi előjele, igaz a nagy szerviz már érett volt hisz mégis több mint 80ezer van már benne és már elég dízeles hangja volt, de minden gond nélkül ment...
Így átesett 86ezer km-nél egy rendkívüli nagy szervízen tényleg durva nagy összegért. de a nagy szervíz óta valami nem tetszik neki így megint visszagurul a szerelőkhöz pár napra...
De utánna tipp-topp az autó amire elviekben legalább 60ezer km-ig nem kell költeni...
Aszem ilyen bárkivel bármilyen márkájú kocsival meg eshet, függetlenül attól h milyen gazdája van/volt a kocsinak....
Poló2008-05-18 14:38:30 // 69804
De ha 2000-nál pörög 7000-et, akkor mennyit pörög 215-nél? Kb ennyi a gyári végsebessége. 8000-et? :-o
Satti2008-05-18 14:38:12 // 69803
Mindenki bekaphatja!!:-)) Tartósan csak 160-al utaztam vele, de volt olyan, hogy felmentem vele 170-ig de csak hosszabb előzésnél, ha éppen jött mögöttem vki, aki jobban nyomta neki, és nem akartam feltartani!! Mostmár érthető, van még kérdés??:-))
GT Ɨ|ѯ2008-05-18 14:36:25 // 69801
Nekem meg 104 ezer:-)
Satti2008-05-18 14:36:08 // 69800
Csak tudom és kész!:-)) Nemkötözködnivazze!!:-))
Poló2008-05-18 14:34:51 // 69799
Ja télleg :D :D :D
max 160-at ment vele, de azt tudja, hogy 170-nél 5000-et pörög :D :D :D
max 160-at ment vele, de azt tudja, hogy 170-nél 5000-et pörög :D :D :D
Tedi2008-05-18 14:33:42 // 69797
Ha adsz rá zsét, bármikor :))
Következő hónapban viszem Zolikához, hogy csináljon vele valamit, ha nem is újrakábelezést.
Következő hónapban viszem Zolikához, hogy csináljon vele valamit, ha nem is újrakábelezést.
Tedi2008-05-18 14:30:52 // 69795
Igen, 170-nél pörög 5000-et, 180-nál 6-ot és 200-nál 7-et. Ha jól emlékszem.
Seriff2008-05-18 14:30:39 // 69794
Nem röhögök akkor. Kábelezzétekl újra -.-
Satti2008-05-18 14:29:11 // 69793
Igen, 170-nél pörög pont 5 ezret.
Satti2008-05-18 14:28:06 // 69792
Nem azt mondtam vazze, hogy akkor nem pörög 4 ezret, hanem hogy gyorsításnál a többi fokozatban, főleg a városban nem szoktam 4 ezer főlé húzatni, 5.-ben 160-nál, persze hogy többet forog, asszem 4700-at, ha jól emléxem..:-)
Poló2008-05-18 14:22:45 // 69791
Jó hosszú lehet az 5.-ed, ha 160-nál nem pörög 4000-et... Nekem 180-nál pörög 5000-et, a 145 / 146-nak rövidebb a váltója, azok asszem 170-nél pörögnek 5000-et, ráadásul a tied 1,6-os, aminek még rövidebb a váltója, szóval 160-nál kb kell pörögjön 5000-et. Szóval 160-at már mentél vele, de 4000 fölé még nem pörgetted :-b
Satti2008-05-18 14:22:17 // 69790
Biztos hogy számít a km is, és hogy előtte is rendben volt tartva, nekem most van benne valódi 94 ezer km.
Tedi2008-05-18 14:22:01 // 69789
Azért néha nem ártana megkínálni, csak egy kicsit, nehogy ellustuljon ;)
GT Ɨ|ѯ2008-05-18 14:21:57 // 69788
néha azért nem árt meghajtani 200.-ig:-)
Satti2008-05-18 14:20:48 // 69787
Az biztos, hogy 4 ezer fölé még sosem pőrgettem, sőt a városban még addig sem szoktam, amíg lehetett a pályán is max. 160 -al mentem vele.
Tedi2008-05-18 14:20:11 // 69786
Röhögsz, de ez is megfordult már a fejemben :D
gabor2008-05-18 14:17:48 // 69784
Hali! Van egy kis problémám! Szervó olajat cserélek, ezt kell légteleniteni? Ha igen ,akkor hol?
Seriff2008-05-18 14:16:41 // 69783
Kábelezzétek újra:D
RoliQ42008-05-18 14:14:09 // 69782
igen ha szerencséd van kifogsz egy jó motort!:) de ez korántsem biztos na meg ott van még a beépítés összege is, ez meg az szóval az inkább fél milka! a motorfelújjítás meg max 3 kiló!
RoliQ42008-05-18 14:12:38 // 69781
a leömlő változtatás teljesen felesleges! különböző tuning cégeg is árulnak leömlőket ezek uganolyanok csak fel vannak polírozva ennyi!!!!!
Tedi2008-05-18 14:06:36 // 69780
...és itt főleg arra gondolok, hogy nem toljátok ki a gép szemét állandóan.
Ezek szerint pl a Te géped azért ilyen gázos, mert folyton kitaposod a szemét? Mert akkor megvan a megoldás a jobb gazda dologra. Nem kéne folyton üveghangon tépni szegénynek.
Nem mondom, én sem folyton gyök2-vel megyek mindenhova, de van egy aranyközépút, főleg mióta 30K a minima büntetés :)
Az én vasamnak pl van pár hibája, főleg elektronikai, amik nem befolyásolják a napi működést, csak idegesítenek, ellenben motorikusan a halódó LMM-et leszámítva hibátlan. De nem állítom, hogy csak azért, mert gondját viselem. Persze, az is számít, de az előző tulajok kíméletessége is számít. Az enyémben motorcsere volt, gondolhatjátok. Ehhez képest lekopogom, semmi baja mechanikusan.
Ha már a problémánál járunk...:)
Elektronikai parajelenségek tömkelege, nem tudom van-e rá megoldás, remélem van tippetek, hogy mi lehet
A csomagtér világítás nem működik, ha benne van az izzó, akkor csukott állapotban is ég a visszajelző, hogy nyitva van, az óra nem működik.
Belsőtér világítás abszolút nem működik, ha teljesen kikapcsolom (jobb szélső állás a kapcsolón), akkor nem működik az óra, ha a középső állásba teszem (csak ajtónyitásra kapcsolódik), akkor amíg csukva van az ajtó, akkor működik a ketyegő, de csak gyújtásnál látható, egyébként teljesen halvány. Amint kinyitom és becsukom az ajtót, az óra lenullázódik.
Várom a megfejtéseket :))
Ezek szerint pl a Te géped azért ilyen gázos, mert folyton kitaposod a szemét? Mert akkor megvan a megoldás a jobb gazda dologra. Nem kéne folyton üveghangon tépni szegénynek.
Nem mondom, én sem folyton gyök2-vel megyek mindenhova, de van egy aranyközépút, főleg mióta 30K a minima büntetés :)
Az én vasamnak pl van pár hibája, főleg elektronikai, amik nem befolyásolják a napi működést, csak idegesítenek, ellenben motorikusan a halódó LMM-et leszámítva hibátlan. De nem állítom, hogy csak azért, mert gondját viselem. Persze, az is számít, de az előző tulajok kíméletessége is számít. Az enyémben motorcsere volt, gondolhatjátok. Ehhez képest lekopogom, semmi baja mechanikusan.
Ha már a problémánál járunk...:)
Elektronikai parajelenségek tömkelege, nem tudom van-e rá megoldás, remélem van tippetek, hogy mi lehet
A csomagtér világítás nem működik, ha benne van az izzó, akkor csukott állapotban is ég a visszajelző, hogy nyitva van, az óra nem működik.
Belsőtér világítás abszolút nem működik, ha teljesen kikapcsolom (jobb szélső állás a kapcsolón), akkor nem működik az óra, ha a középső állásba teszem (csak ajtónyitásra kapcsolódik), akkor amíg csukva van az ajtó, akkor működik a ketyegő, de csak gyújtásnál látható, egyébként teljesen halvány. Amint kinyitom és becsukom az ajtót, az óra lenullázódik.
Várom a megfejtéseket :))
Seriff2008-05-18 14:04:18 // 69779
Jó ezt olvasni:) Csak így tovább, kis sárga speciál:))
GT Ɨ|ѯ2008-05-18 13:59:28 // 69778
toljuk,ha kell,csak megkapja ami kell,illetve az előélet & a megtett km az sokat jelentett vásárláskor:-)
dfg (Tanárúr)2008-05-18 13:22:44 // 69777
Erre csak azt tudom mondani srácok, hogy nektek sikerült belenyúlni. Ráadásul bizonyár kicsit jobb gazdái vagytok, mint mi mindnyájan. és itt főleg arra gondolok, hogy nem toljátok ki a gép szemét állandóan.
GT Ɨ|ѯ2008-05-18 13:06:54 // 69776
Nekem 3.-ik éve ugyanez:-)))
Satti2008-05-18 12:50:38 // 69775
Hali srácok!
Soxor olvasgatom itt, hogy kinek mi a baja a géppel, néha olyanokat is olvasok, amiről még sosem hallottam, persze erre is jó a topic többek között, de szerencsére, és ezt le is kopogom, nekem az elmúlt 5 hónapban, kb. 5 ezer km alatt még semmi gondom nem volt a kis sárga speciállal, annak idején, mikor megvettem, jól éreztem én, hogy jó lesz, nem csak küllemre szép, hanem jó is:-) Emléxem, először akkor ültem bele egyáltalán, mikor már megvettem, és hazaindultam vele Gödöllőről egy csütörtök esti napon :-) Mindenesetre azóta is szépen megy, pöccre indul, olajfogyás szinte semmi, a fútómű kőkemény, semmi kopogás, egy kis vez.mód hang van néha, de az mint tudjuk, szinte normális, majd kap egy jav. szettet, ha lesz rá időm. A klímát is leteszteltem a minap, az is teljesen rendben van, még szaga sincs, automata módban is jól dolgozik, szóval, csak ennyi, öröm van és boldogság!:-)
Soxor olvasgatom itt, hogy kinek mi a baja a géppel, néha olyanokat is olvasok, amiről még sosem hallottam, persze erre is jó a topic többek között, de szerencsére, és ezt le is kopogom, nekem az elmúlt 5 hónapban, kb. 5 ezer km alatt még semmi gondom nem volt a kis sárga speciállal, annak idején, mikor megvettem, jól éreztem én, hogy jó lesz, nem csak küllemre szép, hanem jó is:-) Emléxem, először akkor ültem bele egyáltalán, mikor már megvettem, és hazaindultam vele Gödöllőről egy csütörtök esti napon :-) Mindenesetre azóta is szépen megy, pöccre indul, olajfogyás szinte semmi, a fútómű kőkemény, semmi kopogás, egy kis vez.mód hang van néha, de az mint tudjuk, szinte normális, majd kap egy jav. szettet, ha lesz rá időm. A klímát is leteszteltem a minap, az is teljesen rendben van, még szaga sincs, automata módban is jól dolgozik, szóval, csak ennyi, öröm van és boldogság!:-)
dfg (Tanárúr)2008-05-18 12:37:46 // 69774
Akkor bocsi, biztos rosszul emlékszem.
:Szájmon:QV:147:GT:2008-05-18 11:15:52 // 69773
Ez engem is érdekelne h mitől van ugyan is az enyém is hasonló gondokkal kűzd...
Nekem is most volt full vezérlés csere rajta( szíjak, görgők, vezmódosító, vízpumpa, termosztát, full hengerfej felújítás, tömítések, stb.) és szintén nehezen indul vagyis elsőre lefullad és hidegen szinte menni se akar az autó...
Már dolgoznak a hiba elhárításán, csak nem tudják hol keressék a hibát..
Cseréltek alapjárati motort, légtömegmérőt de egyik se oldotta meg a problémát...lamdaszondát is ellenőrizték az jó....
Most az AC pumpát fogják megnézni hátha nem pumpál elég benyát...
Remélem a 7közepére megint tökéletes lesz mert többen is érdeklődnek a kocsi iránt és Murphy h pont most áll szervízben...:(((
Nekem is most volt full vezérlés csere rajta( szíjak, görgők, vezmódosító, vízpumpa, termosztát, full hengerfej felújítás, tömítések, stb.) és szintén nehezen indul vagyis elsőre lefullad és hidegen szinte menni se akar az autó...
Már dolgoznak a hiba elhárításán, csak nem tudják hol keressék a hibát..
Cseréltek alapjárati motort, légtömegmérőt de egyik se oldotta meg a problémát...lamdaszondát is ellenőrizték az jó....
Most az AC pumpát fogják megnézni hátha nem pumpál elég benyát...
Remélem a 7közepére megint tökéletes lesz mert többen is érdeklődnek a kocsi iránt és Murphy h pont most áll szervízben...:(((
:Szájmon:QV:147:GT:2008-05-18 11:02:24 // 69772
Bagee2008-05-18 10:47:49 // 69771
akarom mondani vettem..... Reggel van még :)
Seriff2008-05-18 10:46:38 // 69770
Ne szívd mellre, Pityukám:)))
Bagee2008-05-18 10:45:35 // 69769
ystuc2008-05-18 10:32:49 // 69768
Sosem kértem tőled Pistit... :-/
MIFI2008-05-18 09:58:12 // 69767
Erről beszélek:)) De az is benne ha erre a mocira költöd a 250et akkor ez jó! Még amit veszel azt meg nem igazán tudod milyen.... Ez a dilemma:)
Online tag
0
Vendég0
469
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Filmek
- Spider
- Zenebutik
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Forma-1
- Belül is érezzük jól ma...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV