Fórum >> Típusok >> 145-146

dfg (Tanárúr)2008-05-22 22:11:25 // 70166
erre mondtam, hogy vagy soft, és akkor kapsz 15%-ot, és ez a plafon, vagy indítasz egy gyári csigásból.
szasza(SW)2008-05-22 22:08:57 // 70165
Neked is jócakát!!
GT Ɨ|ѯ2008-05-22 22:07:14 // 70164
OK:-)
Jóéjt!
szasza(SW)2008-05-22 22:06:17 // 70163
azt a területet meghagyom Föckösnek:))
GT Ɨ|ѯ2008-05-22 22:00:24 // 70162
kérj olasz fuvarokat!:-DD
szasza(SW)2008-05-22 21:56:15 // 70161
ha a bontókban is annyi van mint az utakon, akkor sokat kell keresgélnem:(
WarbiRunner (Gyuri)2008-05-22 21:52:17 // 70160
A számolgatással nem szokott nálam gond lenni :-)) Az OFF Wartom kompressziója 9.1:1 jelenleg, bőven meg lehet fújkálni. A karbival az a gond, hogy turbos karbi kell hozzá (nyomott túrós rendszerben legalábbis), ami vagy Renault 5 Turboról jön, vagy fogalmam sincs...szóval nehéz szerezni. A sima karbiból a túlnyomás kivágja a benzint azonnal :-) A legegyszerűbb a jelenlegi motorra feltenni a saját központi injektorát és megtölteni 0.4 barral. Tökéletesen működne, igazából javítana a hatásfokon. Sima szívó karbihoz Tesla kompresszoron gondolkoztam, csakhát egy olyat legyárttatni kisebb vagyon. Pedig érdekes dolgog lenne :-)
GT Ɨ|ѯ2008-05-22 21:41:48 // 70159
donornak hoz6sz 1 egészez is:-)
szasza(SW)2008-05-22 21:38:14 // 70158
Muszáj lesz találnom,mert be akarok spájzolni alkatrészből.Ha marad a 146 persze:)
GT Ɨ|ѯ2008-05-22 21:35:27 // 70157
Alkalom az biztos lesz-pont pihenőidőben:-)
szasza(SW)2008-05-22 21:29:30 // 70156
Nem tudtam körülnézni,de Hamburg szélén voltunk ami elég putri volt azt hittem ott ilyen már nincs:(Legközelebb már nem lesznek kísérők akkor ráérek keresgélni.
GT Ɨ|ѯ2008-05-22 21:26:00 // 70155
Bontóba belebotlottál valahol?
pb_2008-05-22 21:16:11 // 70154
Naja.)
GT Ɨ|ѯ2008-05-22 21:08:47 // 70153
és csak 1-1 fokkal volt eltéve...rengeteget számít:-)
pb_2008-05-22 21:05:59 // 70152
Az enyémet, mi tettük helyre, szerencsére, csak 1 tengelynél rontottak.
GT Ɨ|ѯ2008-05-22 20:59:01 // 70151
Nekem végülis Zsámbékon tették helyre-de addig volt 5 olajcserém,mert hígult a benzintől-belekeveredett,nem húzott rendesen...de aztán mint villám:-)
pb_2008-05-22 20:47:06 // 70150
Akkor nem én voltam az 1etlen, akinek Lrakták, ráadásul 1 neves szervizben.( (még az Lőző tulaj cseréltette)
szasza(SW)2008-05-22 20:46:13 // 70149
A Ducato teljes paletáját használtam már a 2,8-as jól is halad,de ekkora távnál már a komfort a lényeg az pedig ducatoban nula.Most rönyo masterel voltam még az is kényelmesebb volt.
GT Ɨ|ѯ2008-05-22 20:33:01 // 70148
L bizony!Tapasztaltam én is anno:-(
pb_2008-05-22 19:56:00 // 70147
L lehet, azt rakni.
pb_2008-05-22 19:55:16 // 70146
Nem tudom, de én ezt a dolgot, olyan bohóckodásnak tartom, + lutrinak. Vagy lefújja a hfejet, vagy nem, vagy kifújja a pakolást, vagy nem. + vagy szerencséd lesz, és jól számolgattál vagy nem. Én, azt vallom, ha valaki belefog ilyemibe, azt tisztességesen + kell építeni, vagy Leve 1 feltöltős motorral kell indítani.
Nem gondolkodnék a helyedben a wartburgnál ilyen elektronikus cuccokon, lecsökkenteném a kompviszonyt, nagy karbi, + turbo.))
pb_2008-05-22 19:49:30 // 70145
Leht, hogy összefügg a vezérlés cserével, de lehet, hogy nem, csak most jött Lő a probléma. Mindenestre én a vezérlés Llenőrzésével kezdeném a dolgot. Aztán pedig a vezérlő1ség hőmérsékleti jeladóját nézném +.
GT Ɨ|ѯ2008-05-22 19:46:29 // 70144
Fiat jobban hangzik!:-)))
pb_2008-05-22 19:30:15 // 70143
Ez az autó, már soha nem lesz az.)) + soha nem is lesz kész, mert mindig fogok találni rajta valamit, + mert 1 bontószökevény.))
alfa kutya2008-05-22 18:48:59 // 70142
Nincs kizárva igazad van majd jobban ránézek mert ez nagyon érdekes a szivato egyebként működik csak amikor leáll akkor lefullad hogyha nemsegitek neki egy kis gázzal.
dfg (Tanárúr)2008-05-22 18:33:47 // 70141
szerintem a boxi vezérlését nem is lehet elrakni. valamilyen hőgomba kontaktusra gyanakodnék. amit nem dugtatok vissza, és emiatt nem megy a szivató pl.
WarbiRunner (Gyuri)2008-05-22 18:28:55 // 70140
0.4 Bar túltöltés nem sok, általában még elbírják a gyári cuccok a megnövekedett "effektív kompressziót". Általában max 10:1 gyári sűrítésűt szoktak megcsigázni így, de nagyobb kompressziójúval is meg lehet próbálkozni, csak nem fogja enni a 95-öst, Lehet, hogy a 98-ast is csak oktánszám növelővel.
Én gondolkoztam anno a Wartburg soft turboján, csak nem sikerült computert és kábelköteget szerezni a mono motronic befecsihez. Ha teljesen biztonságos soft turbot akarsz építeni, akkor az effektív kompressziót 11.5:1 fölé nem engeded, és a rendszert megspékeled egy vízbefecskendezéssel, valamint az olajkörbe beraksz egy olajhűtőt.
alfa kutya2008-05-22 18:13:45 // 70139
Sziasztok vezérműszij csere után rosszul indul az autom hideg motornál 1.4 boxer a vezérlés nincs elrakva teljesitmény nem változott két fajta gyertyával is volt probálva más hibát nem találnak .Mi lehet a probléma?
szasza(SW)2008-05-22 18:03:18 // 70138
Többet :)
Az egyik biztos jó hozzá!!

Most jó?
eper nekem is van csak használatához nem értek:))))
szasza(SW)2008-05-22 18:01:21 // 70137
Szia!
Sima bár alváshiányom volt,csak nem vittem elég takarót és hideg volt ezért inkább haladtam mint aludtam:)
Viszont lehet,hogy majd hetente kell mennem.Most hozzák a zsír új Merci sprintert azzal kell majd járnom:)
12008-05-22 18:00:41 // 70136
Húúúú bazzzeg! Hogy Te milyen okos vagy!!!! :-)))))

Ennél azért tőled többet vártam!! :-DDDDD
GT Ɨ|ѯ2008-05-22 17:57:19 // 70135
STét deutschlandi csákó!:-)
sima uta:DD volt?:-)
szasza(SW)2008-05-22 17:53:44 // 70134
Mérő szalag:))))
dfg (Tanárúr)2008-05-22 17:26:46 // 70133
na megnéztem az eperben. illetve megnéztem vna, de nem megy rendesen.
Youri2008-05-22 16:21:43 // 70132
viszont utána tipp-topp lesz megint sokáig:-DDDD
Próbálj így hozzáállni,én is mindig ezt próbáltam bemagyarázni magamnak...
12008-05-22 16:11:42 // 70131
Na de most komolyan!!!

Willy ezeket találta, de Ő is tanácstalan!

bal hátsó 1419mm/1015mm , 1495mm/1142mm , jobb hátsó: 146mm/1112mm, 1461mm/1056mm
pb_2008-05-22 16:11:36 // 70130
Nem kevés pénz lesz, és + kell fejelnem még majd 1 zöldk, + vizsgával.
Youri2008-05-22 16:09:11 // 70129
Tényleg,most jut eszembe.Jövőhét utántól melómból adódóan majd járok át felétek rendszeresen,majd összefuthatunk alkalomadtán.
pb_2008-05-22 16:08:55 // 70128
Sztem, 1 P4nek is örülnétek.)))
Youri2008-05-22 16:07:40 // 70127
Ez se a városban nevelkedhetett:-DDDD
dfg (Tanárúr)2008-05-22 16:07:37 // 70126
de! 4-es :)
Youri2008-05-22 16:06:52 // 70125
Ajjajjjjjj:-(((( Ez sok pénzegységnek hangzik...
dfg (Tanárúr)2008-05-22 16:06:39 // 70124
nekem az egyik volt "kollegáról" terjeng 1-2 beszólás :)

-tréneren hozták az álványt.
-v-power racing olajat(!) a wartburgba (kétütemű!).
-biztos villanyszerelők! (W mikrobusz hátsóablaában 2 ss nyíl).
-adtak a cipőhöz mosószert (páramentesítő)
12008-05-22 16:05:42 // 70123
Skacok!

Nem tudja véletlenül a pontos méretét a QV kézifék kötelének?
pb_2008-05-22 16:05:08 // 70122
Kasztni is, futómű is, hajtáslánc is.
pb_2008-05-22 16:04:35 // 70121
Én úgy vagyok vele, ha 1x turbos motor, akkor legyen normális nyomás, stb. Tudod, a lúd, akkor már legyen molett.)))
Megyeget, megyeget, de vannak vele problémák, amik leginkább Mberi hanyagságra vezethetők vissza.
Youri2008-05-22 16:02:06 // 70120
ÉN ÉRTETTEM:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
dfg (Tanárúr)2008-05-22 16:00:18 // 70119
abszolút nem akartam Pb_ cartársra célozzni :)
Youri2008-05-22 15:59:04 // 70118
Ne nekem mond,én tudom.ellenben a volt kollega erősen vidéki volt:-DDD
Youri2008-05-22 15:58:23 // 70117
Azt én se.De én már lebeszéltem egy cartársunkkal egy 156 2.5 V6 tesztelést:-DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak