Fórum >> Típusok >> 145-146

Selmak2009-11-17 17:54:53 // 102866
Selmak2009-11-17 17:53:13 // 102865
Multiair motorról van ilyen.
istvan2009-11-17 15:54:26 // 102864
Mi anno a dizelbe merültünk bele, de biztos van majd megpróbálok keríteni.
atesssz2009-11-17 15:37:15 // 102863
6:33-nál az osztott hengerfej technológia :PP mint nekem :D
dfg (Tanárúr)2009-11-17 15:03:50 // 102862
hááát. pl.

de elég sok dolgot el tudnék még azon kívül is mondani :D
Föckös2009-11-17 12:43:50 // 102861
tán a változó szelepvezérlésről?
:-)
Szabeee2009-11-17 11:52:51 // 102860
az komolyan jó volna!
dfg (Tanárúr)2009-11-17 11:33:09 // 102859
A benzinesekhez nincs ilyen film?
Axl Trans2009-11-17 09:37:23 // 102858
Ez csak a parkolási séma.
12009-11-17 09:05:59 // 102857
Ez csak egy hevenyészett, sematikus rajz róla :-))) Ettől sokkal bonyolultabb, amit mi férfiak soha sem fogunk megérteni :-DDDDDDDDDD
istvan2009-11-17 08:34:21 // 102856
A nők agymüködése
Föckös2009-11-17 08:26:51 // 102855
a hiba az én készülékemben van...
:-S
majd bent a melóban, ha jut rá idő
istvan2009-11-17 08:24:27 // 102854
pedig nálam végig megy a video meg gondolom selmak-nál is meg nem is tudom ki nézte még annál is ment.
Föckös2009-11-17 08:17:21 // 102853
várjáámáá émmég meg sem tudtam nézni rendesen...
pedig jópofának tűnt az eleje, de kb 2pecnél megállt.
pedig volt itt gázolaj is, meg az akksi is műkszik, nemértem...
:-)))
Selmak2009-11-17 07:32:02 // 102852
A nagy diesel motorok mindig is közvetlen befecskendezésüek voltak. Az kamrás dieselek jóval később kezdtek el terjedni, aminek oka a személyutóknál alkalmazott alacsony befecskendezési nyomás és az abból következő szar porlasztás következményeinek kiküszöbölése volt.

Nohab GM diesel motorja már akkor PD volt amikor a VW még fel se találta a spanyolviaszt. A közösnyomócsöves befecsi is a nagy dieselmotorok sajátja volt, csak mechanikus vezérléssel.
istvan2009-11-17 07:02:07 // 102851
Igen, és mikori a video és melyik autónak a dugattyúja és a nyugaton mikor is vezették be a közvetlen befecskendezést? :)
WIK_1462009-11-16 23:20:29 // 102850
sziasztok! Ma áttoltuk műszakin a kocsit, 35ezerbe fájt nekem, mondjuk jogosan, mert meg van repedve a szélvédő, mondták hogy jobb hátsó lengéscsillapító nagyon ramaty, fékeket mérni sem lehetett, és a biztonsági öv sem műxik rendesen, szóval, lesz mit költenem a kocsira, ezenkívül még hűtőt is kell cserélnem. Tippelni sem merek mindez mennyiből fog kijönni majd nekem.
MIFI2009-11-16 21:13:19 // 102849
Ilyet még nem halottam h váltó szám alapján rendelnek:) Felénk inkább alvázszám vagy motorszám:) Úgy h passz hol lehet ilyen szám
WarbiRunner (Gyuri)2009-11-16 19:40:21 // 102848
Jaja! Kíváncsi lennék a JTD-ben milyen van...bár annyira a sajátomat legalábbis nem szeretném látni, mert az sok jót nem jelent...
Tetszett, amit a dízelek bemelegítéséről mondott. Ilyen egyszerűen sehol nem hallottam még. Mindenki fordulatszámokat mond, pedig csak fül kell hozzá :-)))
Zsolee2009-11-16 19:39:51 // 102847
Sziasztok!
145 1,4 boxer kuplung tárcsa szett.
Éredklődés van....Le kaptam a váltót,mert kuplung tárcsa csere van...na de a váltóra az van írva B469 na de azt mondják keressek rajta "C" vel kezdődőt és akkor pontossan tudják milyen tárcsa kell meg kinyomócsapágy..kérdem én hol találom a C-vel kezdődő számot?..valaki?
előre is kösz!
Selmak2009-11-16 19:19:33 // 102846
Közvetlenbefecskendezéses dieselekre jelemző a forma. Égéstér gyakorlatilag a dugatyúban van. Az alakja meg attól függ hogy porlasztócsúcsok milyen irányban porlasztanak.
istvan2009-11-16 18:01:24 // 102845
Nemtudom figyelitek-e, hogy milyen alakú kiképzésű dugattyúk vannak a képeken a videoba.
WarbiRunner (Gyuri)2009-11-16 14:32:35 // 102844
Ez tetszik :-)
Selmak2009-11-16 13:48:00 // 102843
Semmi, pontosabban a turbónyomás van csak szabályozva. Dieselnél nem mennyiségi hanem minőségi szabályzás van. A teljes
Föckös2009-11-16 13:29:55 // 102842
noénnemtom, csak azt, h tényleg nincs pillangó hatás :-)
ezért nem fékezi le:-)
istvan2009-11-16 13:00:59 // 102841
http://saybor.tar.hu/diesel.avi
dfg (Tanárúr)2009-11-16 12:50:09 // 102840
sosem volt dieselem, inkább ti nevessetek rajtam, mint egy idegen. akkor mi szabályozza a levegőmennyiséget?
istvan2009-11-16 12:38:52 // 102839
dizelbe nincs pillangószelep
dfg (Tanárúr)2009-11-16 12:30:23 // 102838
Miért is nem ér semmit? hisz ha megfelelő nagy a turbonyomás, akkor a pillangószelep elzárásakor a torlónyomás lassíthatja a csigát, ezért ezt nem ártana a szabadba elengedni. kicsit laikus vagyok a benzines, és a diesel turbós rendszerek különbségeiben, azt hallottam, hogy nem egyezik meg a hőterhelés.
WarbiRunner (Gyuri)2009-11-16 11:32:33 // 102837
Aszondod? Akkor lefúvó lefújva. :-)
Néztem az ATC oldalán JTD 105 görbét, ígéretes...
Föckös2009-11-16 09:38:37 // 102836
Dízelnél nem ér sokat lefúvó, vagyis csak kamu lefúvó van hozzá, olyan prsztvakítás dolog ez. Elég lenne neked egy csippelés is, megdöbbennél, h mennyit dob rajta.
Föckös2009-11-16 09:36:29 // 102835
Te bazze ez jóóól néz ki, így első blikkre!
:-) bár minden kárpitos ilyen minőségű munkát adna ki a kezei közül...
András bácsi2009-11-16 09:34:31 // 102834
Bizonyára van. :)
dpetrenyi2009-11-16 09:33:43 // 102833
Sziasztok!

Nincsen véletlenül valakinek egy facelift előtti 2.0 ti fékolaj tartálya fölöslegben??? nekem az a pici kéne!
Üdv
pb_2009-11-16 09:05:02 // 102832
Jól látom, hogy 1 plexilapot vágtál ki, majd abba ragasztottad be a számlapokat?
pb_2009-11-16 09:03:08 // 102831
Ezért kell, hogy +felelő legyen az áramlás.
Firkász2009-11-16 08:08:06 // 102830
Egy pár kép a projektről
Selmak2009-11-16 07:04:42 // 102829
Igen általában csökken a kenőfilm tartóssága a viszkozitás csökkenésével ami meg hőmérsékletfüggő.
pb_2009-11-16 00:01:35 // 102828
Cserélj termosztátot, vagy kartonpapír.)
pb_2009-11-16 00:00:49 // 102827
1 kis közük, azért van 1máshoz. A többfokozatú kenőolajak viszkozitása is változik, a viszkozítása, persze nem annyit, mint az 1fokozatüé.
Kristyon2009-11-15 22:48:45 // 102826
Ok köszönöm az infót, egyenlőre ez ilyen gyors megoldás volt...
Willy2009-11-15 22:33:37 // 102825
Hali!
Néztem a képeket a műveletről. Zöld fagyállót raktál bele?
Az valószínű nem volt nyerő ötlet, mert nem biztos hogy alumíniumbarát.
Mindenképpen alubarát fagyálló kell bele mert az nem kezdi ki a vízhűtőt. Általában a piros fagyállók ilyenek meg néhány kék.
onager732009-11-15 22:31:50 // 102824
Elvittem szerelőhöz a vasat mert ki kellene már végre cserélni a kormányművön a gumiharmónikát. Elkezdte emelni a csápossal, bazi nagy csattanás de az autó nem mozog nem a kaszni rogyott be.
Mire a szerelő: ez nem volt szép hang. Utána megállapítottuk h tök szívás kicserélni a gumit a kormányművön. Azt a csattanást elfelejtettük kivizsgálni. Hazafelé már kopogott is valami de nagyon. Másnap alámásztam, eltörött a stabilizátor rúd kitámasztója kb középen. ezt hogyan csinálta hát nemtudom. pont egyszerre emelte az első tengelyt és ettől nem kapott nagy terhelést. passz...
szerencsére filléres cucc és még énis ki tudom cserélni fél óra alatt.
szasza(SW)2009-11-15 22:23:28 // 102823
Az ajtók egyformák,biztos!
Szabeee2009-11-15 22:19:27 // 102822
meg lehet csinálni azt, hogy egy törött TI-ből beletenni a miénkbe a két hátsó elektromos ablakemelőt?
Szabeee2009-11-15 22:07:20 // 102820
a TI-ben alap volt a 4 elektromos ablak?
WarbiRunner (Gyuri)2009-11-15 22:00:33 // 102819
Hát vagy úgy :-) vagy van a használtautón egy faszányos Maserati V8 evo....az de kéne :-)))

De a 146 megmarad. Ha meg marad, akkor kap csippet, meg valami sportkatalizátort, vagy vascsövet vagy ilyesmi. Aztán egy lefúvó se lenne rossz, meg egy nagyobb cooler.... :-)
Persze előbb kéne rá 4 felni, 4 új gumi, xenon...régóta tervezgetem ezeket, de amíg egy kormánygömbfej/lengőkarcsapágy cseréhez is 1 hónapig kell várni, hogy le tudjam tenni a kocsit végre 1-2 napra, hát ki tudja mikor lesz ebből valami...
dfg (Tanárúr)2009-11-15 20:17:14 // 102818
elírtad....

Vegyen egy V6TB-t, és csippeljen...

na valahogy így :D
DELFIN2009-11-15 20:01:21 // 102817
Sziasztok ! volt már valakinek olyan tapasztalata, hogy a 145-be a jobb hátsó kerék hol verte be a vizet az ajtó és a kerékÍv közötti részbe, és hogy kerül ki onnan az a kb 3liter viz amit elinduláskor, és megálláskor hallok lötykölődni?????? köszi a válaszokat!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak