Fórum >> Típusok >> 145-146

WarbiRunner (Gyuri)2010-12-21 23:15:48 // 115908
A választ minden bizonnyal tudod, legalábbis ha érted és értelmezted amit írtam fölösleges X? (keresztkérdés :-)) volt.
Axl Trans2010-12-21 23:14:44 // 115907
Sajnos én sosem tudtam különbséget tenni a nyomatékcsúcs és a nyomatékkulcs között.
mreni2010-12-21 22:02:01 // 115906
Pontosan mire gondolsz?
pb_2010-12-21 22:00:05 // 115905
Nem ezen múlik.
pb_2010-12-21 21:43:52 // 115904
Nem egészen.)
pb_2010-12-21 21:43:21 // 115903
Akkor is ragaszkodál a nyomatékcsúcshoz tartozó fordszám(körülihez), 1 benzines motor, max nyomatékát 4ks fordulaton adja le, de 2ks fordulaton már tudja a max nyomatéka több 90%t?
GTVili2010-12-21 20:02:10 // 115902
Sziasztok!

Szükségem lenne egy darab,komplett gyújtótrafóra. CF 1-es,1.8-2.0TS motorhoz.A vezérlés oldali,szélső hengerem egyik gyertyája nem működik rendesen,mert a pipa és a trafó csatlakozása odavan.....
Adnék érte egy KOMPLETT SOR CF 3-as gyújtótrafót! Ami kiváló állapotnak örvend...
Pete1452010-12-21 19:58:22 // 115901
Hát azért köszike!
Beszéltem a szerelő mesteremmel közben és azt mondta úgy is van egy ping-pong party-k a két ünnep között és akkor szétkapjuk hogy ránézzünk.
mreni2010-12-21 19:39:06 // 115900
Nekem gyanus hogy valami ilyesmi lehet a gond,de láttam már olyat is,hogy "felvizesedett" a fékolaj...
Pete1452010-12-21 19:37:28 // 115899
Nem tudom próbáltam megnézni de nem jött össze az eső és a sok retek miatt!
mreni2010-12-21 19:28:26 // 115898
nincs kiszakadva a munkahenger porvédője?
Pete1452010-12-21 19:24:47 // 115897
Értem de mitől lehetett?
mreni2010-12-21 18:09:02 // 115896
Ezt magyaráztam neki én is:))
Mostanában sokat "játszok" ezekkel a diagnosztikai cuccokkal,menetközben tudja mutatni a számított motorterhelést,illetve némelyik a valós terhelést is,ezen nagyon jól látszik az amit leírtál,viszont benzinest szerintem sincs értelme nyomatékcsúcs körül használni pl TS ha nem tévedek 4700körül volt a maximumom,szemben a mostani motorommal.
Itt a nyomatékgörbém,viszonylag egyenletes:)


Bazsa1452010-12-21 17:49:06 // 115895
De talán lassabban hűl ki és kevésbé éri a hideg menetszél ?!
Driver2010-12-21 17:41:35 // 115894
reggel valószínűleg azért volt meleg, mert a tárcsa és a betét összeért. ez délutánra elmúlt és akkor már nem forrósodott fel
WarbiRunner (Gyuri)2010-12-21 17:10:34 // 115893
Fedélzeti comppal néztük meg a dízel Focusnál legutóbb. Hiába kínoznánk 1500-as fordulaton, nem lenne értelme. 1750-nél volt minden körülmények közt a legjobb a fogyasztása, 2000 körül nyomatékcsúcs. 1700 alá engedve növekszik a pillanatnyi fogyi, nem beszélve arról, hogy árt is a motornak. Benzinesnél én ugyanígy a nyomatékcsúcshoz igazodnék, egyszerűen azért, mer ott a legjobb a hatásfoka a motornak. Egy dolog ugyanis a fordulatonként beszívott levegő és a hozzá öntözött benzin adag, de ennek az egész körfolyamatnak van egy nem állandó (töltéscsere) hatásfoka. Ami igencsak függ többekközt a vezérműtengelytől. Legjobban ehhez úgy tudsz igazodni, hogy feltételezed hogy nyomatékcsúcson a legjobb a hatásfok. Ez alá ha valamivel leengeded a fordulatot (akár érzésből), akkor optimalizáltad a romló hatásfok és fordulat miatt csökkenő benzinadag összefüggést.
Sokat elmond egy autó nyomatékgörbéje is arról, hogy hogy érdemes autózni vele, hol érdemes váltani.
Pete1452010-12-21 16:46:46 // 115892
Sziasztok!
Egy kis segítség kéne!MA reggelre befogott a bal első tárcsafék!Nem volt még ilyen.Mitől lehet és mit javasoltok?Alíg mentem a kocsival 3-4 km-t a városban és meglehetősen felmelegedett a tárcsa.Viszont amikor hazafelé jöttem akkor már nem forrósodott annyira át mint reggel(10:00-kor)Hazafelé 12-kor jöttem.Lehet hogy befagyott volna valami???
pb_2010-12-21 15:42:38 // 115891
Azt kamuzta, hogy antibiotikumot szed.)))
pb_2010-12-21 15:40:47 // 115890
Ki volt az, Papa?)))
Mást is rosszul szoktál csinálni.D
mreni2010-12-21 13:08:49 // 115889
Megérkezett a motorvezérlőm az immo eltávolítás után,nagy köszönet érte tzoli155 cartásrnak:)
Axl Trans2010-12-21 11:08:45 // 115888
Úgy könnyebb rajzolni:D
Ferke2010-12-21 10:32:02 // 115887
Háát az nagyonnnagyvolt:) És hogy letagadta, hogy elesett:DDD
Föckös2010-12-21 09:57:39 // 115886
:-)
hülyék.

nem tudom ki jött vissza minden egyes brúzolás után havas térdekkel...

vagy térdelve kell brúzolni a hóban?
mert akkor én rosszul csináltam.
Ferke2010-12-21 08:21:42 // 115885
Jaaa:) Az mondjuk megértem, ha még tisztul a szervezete a szombati móka után:)))
pb_2010-12-21 08:01:27 // 115884
Csak hányni volt.DD
Ferke2010-12-21 07:56:24 // 115883
Naa, Te már fent vagy? Durvul a kapitalizmus, vagy mivan?:))
Föckös2010-12-21 07:54:35 // 115882
azután még hatékony lehet ha bekened egy picit rántotthússal is :-)))
pb_2010-12-20 23:23:24 // 115881
Azért nem mind1.) 1-1 padlózás szinte semmit sem számít rendes mérésnél.
G-Burt2010-12-20 23:14:29 // 115880
Kizárólag galambpostával és gondolkozom még egy festhető szilón isXD
mreni2010-12-20 23:09:55 // 115879
oké,küldhetem?xD :D:D
G-Burt2010-12-20 23:09:02 // 115878
kinyomjuk szilóval oszt' jóvan:D
mreni2010-12-20 23:09:00 // 115877
Tökmindegy milyen fokozatban van ilyen fordulaton,padlózni meg amúgy sem célszerű ha a fogyasztásra játszunk:)
mreni2010-12-20 23:07:02 // 115876
nekem csak TS-hez van:S
G-Burt2010-12-20 23:03:49 // 115875
Na a mai nap se telt eseménytelenül. A próbakör után (hajnali fél három) most beszart az önindító, természetesen akkor, amikor minden össze van rakva:) Sírjak vagy nevessek?

Ugyanitt boxer önindítót keresek, sürgős lenne.
Föckös2010-12-20 23:02:46 // 115874
te is megjöttél barátom?

látjátok? a sör mindent megold:-)

én most tele vagyok szeretettel...
:-D
Ferko2010-12-20 22:47:21 // 115873
pfffffff.......
pb_2010-12-20 22:47:15 // 115872
Nyilván 1,5-1,7ks fordulatról nem célszerű 5ben padlózni.)
pb_2010-12-20 22:38:40 // 115871
Ngedd alá, az az igazi móka, úgy autózni vele.)
Föckös2010-12-20 22:38:05 // 115870
kapja be a fogaskerék :-)
mreni2010-12-20 22:37:02 // 115869
Dehogynem:)
1500as fordulatról minden BENZINES autónak sz@rul esik gyorsítani:)
Vikking 3112010-12-20 22:36:32 // 115868
kabberohaggymeg :DDDDDDDDDDD
Föckös2010-12-20 22:36:07 // 115867
olyan jó látni, hogy baráti a hangulat most:-)
pb_2010-12-20 22:35:19 // 115866
Ha nem bánsz durván a gázzal, akkor nem.)
pb_2010-12-20 22:33:10 // 115865
Ne vedelj annyit, vatte!DD
Vikking 3112010-12-20 22:29:54 // 115864
2 sör fél sör... 3 sör 1 sör de egy sör nem sör. Ilyen az élet :D
pb_2010-12-20 22:28:18 // 115863
Papa, sztem nem stimmelnek a számok.
Föckös2010-12-20 22:24:29 // 115862
háezzabaj bszod...
egy sör nem sör:-)
Vikking 3112010-12-20 22:17:49 // 115861
:) Van, amikor nem. Illetve persze többet mint alapjáraton, de a boxert én hiába hagyom max 2500-as fordulaton. Maximum szenved.
pb_2010-12-20 22:16:17 // 115860
Az a baj, hogy sokat matekozol.))
mreni2010-12-20 22:12:52 // 115859
a túl alacsony fordulat is magas fogyasztást eredményez... az aranyközép a megoldás itt is:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak