G-Burt2013-07-16 23:29:22 // 132305
pont kinéztem trágyázós vasnak:D
Tomi1452013-07-16 23:27:19 // 132304
Van egy jó és egy rossz hirem.
A jó hír az hogy a lehuzott lambda szondával hideg inditásnál pöcc és röff. :) Semmi dadogás és semmi fordulat szám lejtés. Viszont a menet közbeni rángatás meg maradt.
A rossz hír hogy adódott egy ujabb problémám a jobbos ajtoval.Nem akar becsukodni és ugy maradni, ha becsukodva is marad nem zárja a központi mert vissza nyit. Be fujkáltam meg minden és semmi. Este 11kor jo móka volt de végül becsukódott és sikerült lezárni.
Valakinek valami ötlete? Kárpit lekap és bezsírozni mindent?
A jó hír az hogy a lehuzott lambda szondával hideg inditásnál pöcc és röff. :) Semmi dadogás és semmi fordulat szám lejtés. Viszont a menet közbeni rángatás meg maradt.
A rossz hír hogy adódott egy ujabb problémám a jobbos ajtoval.Nem akar becsukodni és ugy maradni, ha becsukodva is marad nem zárja a központi mert vissza nyit. Be fujkáltam meg minden és semmi. Este 11kor jo móka volt de végül becsukódott és sikerült lezárni.
Valakinek valami ötlete? Kárpit lekap és bezsírozni mindent?
G-Burt2013-07-16 23:21:45 // 132303
ha még sokat halogatod a cserét nemsokára magas fordulaton is rákezd:)
Benz2013-07-16 22:55:27 // 132302
alapjáraton igen olyan mint a diesel ... :D csak mikor terhelésen van akkor alacsonyabb fordulatszámnál is " zörög"
1pityu3892013-07-16 22:44:04 // 132301
Ma jöttem le Budárol elég tempósan erős jobbos kanyarban kattant egy nagyot a bal oldali futóműben valami :((( nagyon olyan hangja volt mintha a lengőkarban lévő gömbfej adta volna meg magát :S az a szép hogy fél éves a lengőkar,meg egy hete cseréltem lengéscsillapitót direkt átnéztem hogy minden rendben van e semmi nem is lógott. Majd ha lesz időm lekapom a kereket de 90% hogy lengőkar :S
Axl Trans2013-07-16 22:43:25 // 132300
Az a szerencsésebbik eset. A Peti haverja szerintem is egy kicsit túlárazza a dolgokat...
1pityu3892013-07-16 22:39:09 // 132299
Alapjáraton is csúnya hangja van? én úgy tudom ha rossz akkor alapjáraton dieseles hangja van! valaki biztos tud okosabbat mondani :)
DieselManiaco(NagyVad)2013-07-16 21:44:35 // 132298
hát ez olcsóbb lenne mint marklar haverja:D de megoldódott a helyzet,mert a fékrásegítő sz*patott meg....
Benz2013-07-16 21:19:33 // 132297
Nekem is lenne egy kisebb probléma . Lehet hogy a vezérlésmódosító alacsonyabb fordulátszámról való gyorsításkor is zörög? mikor üresen pörgetem hallom hogy 2000 fordulattól elkezd zörögni , de mikor 30- nál gyorsítok mondjuk 3 fokozatból akkor is ilyen zörgő hangja van. Lehet hogy teljesen behalt?
Benz2013-07-16 21:17:11 // 132296
Egy tipp ! Próbáld meg ultrahangos tisztítással kitisztítani a befecskendező szelepeidet ! Sok helyen van ilyen gép és csodákra képes ! Dzsozy- nak is kitisztítottam anno neki is dadogva indult és le is állt. Volt mikor 1 henger nem is ment reggel neki .Utánna ez a probléma megoldódott.
G-Burt2013-07-16 20:57:25 // 132295
leírom még1szer, hidegen nincs lambdaszabályzás
NT Kundi2013-07-16 20:28:18 // 132294
William2013-07-16 19:50:50 // 132293
Sziasztok! Egy olyan problémàm lenne,hogy néha nyikorgó hangot hallok előröl! Inkàbb indulàsnàl hallom, nem tudom mi lehet. Valakinek volt màr ilyen jellegü problémàja?
William2013-07-16 19:47:43 // 132292
Hideg indítàsnàl nekem is van hogy leàll, pedig volt màr lamda szonda cserélve, vezérlés mósosító, légtömegmérő, ac pumpa...... mindenből gyàri! És még így is meglep a kicsike:-)
Marky Mark2013-07-16 17:50:34 // 132290
Ezt tapasztalom én is. Hideg indításnál 2-3 finom gázfröccs kell neki, hogy ne álljon le. Ezek szerint nem biztos, hogy jó irány a lambda szonda cseréje... Kíváncsi leszek, hogy mi lesz a megoldás.
Lehet, hogy van olyan állapota a lambda szondának, hogy "kicsit már rossz"!? :-)
Lehet, hogy van olyan állapota a lambda szondának, hogy "kicsit már rossz"!? :-)
Axl Trans2013-07-16 17:38:38 // 132289
Marklar155 cartárs egy haverja árult egyet, vagy többet. Kérdezz rá nála.
DieselManiaco(NagyVad)2013-07-16 14:48:58 // 132288
ciao !
Nem tud valaki td motort (1,9) eladót? fűzött blokk is érdekel csak hengertömb-dugó-gyűrű-hajtókar-főtengely,sallangok nélkül.
Nem tud valaki td motort (1,9) eladót? fűzött blokk is érdekel csak hengertömb-dugó-gyűrű-hajtókar-főtengely,sallangok nélkül.
1pityu3892013-07-15 23:32:03 // 132287
Amikor hozzámkerült a kocsi rossz volt a termosztát 60 foknál nem melegedett fel jobban. 1 hónapig kénytelen voltam így járni vele. Párszor nekem is rángatott elég idegesítő volt! Termosztát csere után volt egy 500 km es autópályázás 140 el végig azóta soha nem rángatott ennek durván 8 hónapja.
Tomi1452013-07-15 23:17:09 // 132286
Nekem is vannak hasonló gondjaim. Nekem napi első inditásnál alig akarja felpörgetni ezerre a fordulatot, 500-600 környékén dadog majd gázadásra magához tér.Utána ez a jelenség már nem jön elő az nap ha még megyek valahova, viszont van rángatás bizonyos fordulatoknál, és gáz elvételnél durrog a kipufogo (igaz sport dob) van rajta de nem hiszem hogy normális. Voltam tegnap Zé Cartársnál és most ott tart a dolog hogy lehuzta a lambdaszondát és igy jöttem vele haza. Azota nem mentem vele igy a hideg inditást még nemtudom hogy elmult e, viszont a rángatás most már sürübb és intenzivebb lett. Érdekes dolog ez.
1pityu3892013-07-15 21:34:46 // 132285
Na majd egy ráérős hétvégén szét kapom mint foxi a lábtörlőt :))) próbát megér.
Totti 1462013-07-15 21:05:01 // 132284
Szignó ezek a problémákkal küzdöttem, sőt cseréltem próbaként lmm-t, de nem segített!
Majd egy nagy elhatározásra szétszedtük a pillszelepházat, fojtószelep érzékelő ki, levegőcső ki, hőmérő ki, stb, kitakarítottunk mindent, féktisztítóval, az elektromos dolgokat meg zsírtalanító, gyorsan párolgó kontaktsprével. Egyedül ezek után a lmm -höz nem nyúltam. Majd később akksi vissza,s újból jó lett, csak az alapjárat kb. 150-200km után tanult be az 1000-1100-rol ismét ~850-re. Ez nekem kicsit hosszúnak tünt.
Majd egy nagy elhatározásra szétszedtük a pillszelepházat, fojtószelep érzékelő ki, levegőcső ki, hőmérő ki, stb, kitakarítottunk mindent, féktisztítóval, az elektromos dolgokat meg zsírtalanító, gyorsan párolgó kontaktsprével. Egyedül ezek után a lmm -höz nem nyúltam. Majd később akksi vissza,s újból jó lett, csak az alapjárat kb. 150-200km után tanult be az 1000-1100-rol ismét ~850-re. Ez nekem kicsit hosszúnak tünt.
1pityu3892013-07-15 20:04:40 // 132283
Nem régen volt komplett csere,vezérlésmódositóval,vízpumpával,feszítőgörgővel 8000 km van benne kb.
G-Burt2013-07-15 18:03:48 // 132282
vezérlésed mikor volt cserélve?
1pityu3892013-07-15 17:54:55 // 132281
levegő hömérséklet érzékelő,vagy lmm? más nem nagyon van ami okozhatja. de ha az lmm rossz akkor alapjárat is ingadozik nekem pedig atom stabil 800 melegen nagy hidegeben 1300 ha csak igy nyáron pl reggel inditom olyan 1100 fokozatosan lemegy 800ra de ingadozás nincs.
G-Burt2013-07-15 17:43:14 // 132280
hidegen nincs lambdaszabályzás, bizonyos hőfokon indul, de addigra már megszűnik a problémád, szóval kizárt dolog
1pityu3892013-07-15 16:47:32 // 132279
Az üzemanyag rendszerem elvileg dugulás mentes,és tiszta. 5000km van a szűrőben,de a régi szürő is tiszta volt. olyan mint ha nem épülne fel egyböl az üzemanyag nyomás! de ennek meg ellentmond hogy nagy gázra normálisan megy. lambda szonda lehet... Én már gondoltam arra is hogy szétkapom a szívó részt és kitakaritom. Egyenlőre tanácstalan vagyok. Az biztos hogy a teljesítmény nem változott,ma voltam bent melóhelyemen az inditás utáni 20mp után semmi tünete nem volt annak hogy valami nem oké.
Marky Mark2013-07-15 16:38:56 // 132278
Hasonló gondom van nekem is, annyi különbséggel, hogy nem durrog és gázadásra vissza erősödik.
Két dologra gyanakszom. Az egyik a lambda szonda a másik meg az üzemanyag rendszer.
A szűrőket szeretném végig nézni. Azt egyelőre nem tudom, hogy a szondát hogyan lehet ellenőrizni.
Van valakinek esetleg ilyen tapasztalata?
Két dologra gyanakszom. Az egyik a lambda szonda a másik meg az üzemanyag rendszer.
A szűrőket szeretném végig nézni. Azt egyelőre nem tudom, hogy a szondát hogyan lehet ellenőrizni.
Van valakinek esetleg ilyen tapasztalata?
BalintDkny2013-07-15 15:03:23 // 132277
146-147en ugyan akkora az első embléma?
1pityu3892013-07-14 11:40:45 // 132276
Tegnap este uj hibával lepett meg a kocsi! leraktam délután,és este indítottam ujra. Szokásos módon pöccre indult,stabil alapjárat semmi ingadozás. Viszont az elsö 30mp-ben 1800-as fordulat alatt erőtlen sött le akar fulladni! óvatosan nyomva a gázt veszi a fordulatot,de kicsit nagyobb gázra vagy befullad,vagy durrog. 30mp-után a hiba eltünik és tökéletes a kocsi. Műszerfalon nincs hibajelzésem!
GTVili2013-07-13 15:13:40 // 132275
Ó....:-) Megtisztelsz......
NT Kundi2013-07-13 15:04:09 // 132274
durva a cucc és már 10 éve, az iiigen !! :)
Axl Trans2013-07-13 14:15:53 // 132273
Ne felejtsem el megemlíteni, hogy sok tanácsot és segítséget kaptam GTVili cartárstól!
Axl Trans2013-07-13 14:11:53 // 132272
Néha mikor beérek a városba, a pirosnál, a mellettem állók fölhúzzák az ablakot... Nem értem:)
pb_2013-07-13 13:58:14 // 132271
Fektetett henger Lrendezés.
GTPeti2013-07-13 13:39:06 // 132270
Ez egy szép lista kérlekszépen. ;)
GTVili2013-07-13 13:38:46 // 132269
JVC KD-SH 77....Monacor Carpower......
Axl Trans2013-07-13 13:34:07 // 132268
Alpine fej, DLS R6 első szett, erősítője egy MacAudio referencia kétcsatornás erősítő. Hátul zárt ládában egy 25-ös Monacor Carpower Sonic 10-es, egy egycsatornás digitális Alpine erősítővel. Brutálisat szól. A DLS megvan több mint tíz éve(!) és most is hibátlanul működik, pedig megjárt vagy öt autót. Csak a minőség miatt mondom. A mélyről meg egy kép, látszik hogy a mágnes akkora mint a hangszóró...
DieselManiaco(NagyVad)2013-07-13 10:12:05 // 132267
a hertz az jó csak a somogyi erőlködő nem nagyon sztem az hajtotta szét az egyik egy év után elkezdett cincogni:(
DieselManiaco(NagyVad)2013-07-13 10:10:39 // 132266
Pioneer usb-s fej,Hertz 16.5cm-es 2 utasok 130W,hátul JVC 12cm-es asszem a foglalat, egy somogyi WRC erősítő,hajt egy 250W-os somogyi boxer szubcsövet. amikor bennt nagyon hangos azt kinnt felhúzott ablakkal nem hallan,csak a mélyet,ha lehúzom akkor sem hangos kinntre,valahogy jól le van szigetelve pedig gyári,én nem szigeteltem.
a somogyi cuccokat el kell felejteni,szarok,a két hangváltó még bírja a mély már volt tekercselve.
a somogyi cuccokat el kell felejteni,szarok,a két hangváltó még bírja a mély már volt tekercselve.
NT Kundi2013-07-13 10:05:56 // 132265
sziasztok!
ki milyen hangtechnikát használ? egyses márkákkal milyen tapasztalaitok vannak, miket hallottatok?
Infokra volna szükségem, mert szeretném hogy belül is jóL szóljon
ki milyen hangtechnikát használ? egyses márkákkal milyen tapasztalaitok vannak, miket hallottatok?
Infokra volna szükségem, mert szeretném hogy belül is jóL szóljon
Kau2013-07-13 06:57:13 // 132264
Volt. Az akksi előtt van pár relé és biztosíték. A biztiket cseréld ki, ha semmi, akkor a relék lábait csiszold meg. Nálam az volt a gond, hogy eloxidálódott a bizti és miért ne pont az áramtalanítás után jelentkezzen ez a hiba... :(
2 napot állt a kocsi, mire rájöttünk a hibára. :( Amúgy minden jó volt.
2 napot állt a kocsi, mire rájöttünk a hibára. :( Amúgy minden jó volt.
Tomi1452013-07-12 20:33:12 // 132263
A 13. kerületben lévő bontoban (alfadepo.hu) ugy emlékszem hogy 5ezerért árulják. Állapotra nem láttam.
Gábor145JTD2013-07-12 19:42:28 // 132262
nekem matrica van...de ugye mivel neked letörték először is vegyél bontóba egy kopottat....persze ha vmi occsó áron adják csak akkor...a blogomba van fennt kép
DELFIN2013-07-12 19:21:25 // 132261
Sziasztok! Valami köcsög ma letörte a matricás elforditható hátsó jelemet. //száradjon le a keze!// Tudtok valami olcsóbb megoldást annál mint az új embléma, amit mindenhol 8-ezerért próbálnak eladni???
Atika19902013-07-12 18:54:43 // 132260
Sziasztok!
Akadt ma egy olyan problémám, hogy klímát szerettem volna töltetni,de sajnos nem bírták a csövek így szét robbantak. Ki kellett szedni sajnos őket, hogy kicseréljük, aztán le szedtem az aksit olyan 30 percre s mikor vissza raktam aztán indítani akartam a műszerfalon megjelent egy kulcs aztán nem indul be a motor. Nagy valószínűséggel elfelejtette a kódot. Volt már valakinek ilyen problémája?
Akadt ma egy olyan problémám, hogy klímát szerettem volna töltetni,de sajnos nem bírták a csövek így szét robbantak. Ki kellett szedni sajnos őket, hogy kicseréljük, aztán le szedtem az aksit olyan 30 percre s mikor vissza raktam aztán indítani akartam a műszerfalon megjelent egy kulcs aztán nem indul be a motor. Nagy valószínűséggel elfelejtette a kódot. Volt már valakinek ilyen problémája?
Driver2013-07-11 22:23:54 // 132259
sziasztok,
Eladó a képeken látható Alfa Romeo 145/146 gyári Special Edition alufelni garnitúrám rejtett szelepekkel. A felniket két éve vettem, a homokfújást és a szinterezést is én csináltattam.
A felnik mérete: 6Jx15, 4x98x58, ET49,5 - gyári mérete a 145/146-nak. Teljesen épek, sérülés és padkamentesek. A rejtett szelepekhez adok három adaptert, valamint a felniken levőkön kívül további két tartalék szelepsapkát és javítófestéket.
Érdeklődni a falamon, vagy a driver@alfaamore.hu címen tudtok.
Eladó a képeken látható Alfa Romeo 145/146 gyári Special Edition alufelni garnitúrám rejtett szelepekkel. A felniket két éve vettem, a homokfújást és a szinterezést is én csináltattam.
A felnik mérete: 6Jx15, 4x98x58, ET49,5 - gyári mérete a 145/146-nak. Teljesen épek, sérülés és padkamentesek. A rejtett szelepekhez adok három adaptert, valamint a felniken levőkön kívül további két tartalék szelepsapkát és javítófestéket.
Érdeklődni a falamon, vagy a driver@alfaamore.hu címen tudtok.
Atttis2013-07-11 21:12:14 // 132258
Sziasztok! Van egy eladó klíma kompresszorom. 1.6 boxerből való! Ha valakit érdekel szóljon!
Bugrincs2013-07-10 08:05:32 // 132256
Szia! Nekem volt egy Xsaram az úgy csörgött a normál95-től mintha szét akart volna esni! Tankoltam rá kis etanolt és jobb lett!