Fórum >> Típusok >> 145-146

H@nß2013-07-22 19:36:19 // 132350
Milyen sebesség és fokozat mellett csörög?
Benz2013-07-22 18:42:56 // 132349
Üdv !!

Nyugtassatok meg !!! Az alfának terhelésnél 2000- 2500 fordulat között meglehetősen hangos csörgő hangja van utána elhagyja . Álló helyzetben pörgetve sincsen ilyen hangja, csak mikor menet közbe gyorsítva van vele. Ugye NEM hajtókarcsapágyas ?????. Vez. mód lehet? csöröghet az ?
<Tomika>2013-07-22 18:27:44 // 132348
köszi..és valami tipp h kért csinálhatja ezt??
Jorjie2013-07-22 13:10:36 // 132347
A pirosat kellene gyújtásra kötni, de nálam ez direktre van, hogy mindig szóljon, a sárga pedig a memória, annak állandó 12V kell, hogy ne felejtse el a beállításokat. Mivel a kettőt összehoztam, ezért a memória is kapja az áramot, és a fejegység is mindig szólhat, vagyis minden f...a :-)
Nem lesz baja, ha erre vagy kíváncsi, sőt láttam már olyat, hogy a fejegység csatlakozóin is össze lehetett hozni a kettőt.

BalintDkny2013-07-22 12:13:32 // 132345
Ha összesodrod a pirosat meg a sárgát az mit eredményez?
WarbiRunner (Gyuri)2013-07-22 10:35:28 // 132344
Sztori...A srác aki behozta, magának hozta, az információ töredékek erre engednek következtetni. Élből lekoccolta az elejét, ennek köszönhetem a TYC lámpákat és a vadiúj hűtőt. Aztán mivel autószalonban dolgozott, szétkapták és újrafényezték az egészet. Ennek köszönhető hogy nagyon jól néz ki a mai napig, szép munkát csináltak rajta. Következő lépés lehetett az autóhifi.
Mikor próbakörre mentünk, a srác anyukája jött velelünk. Nem tudtuk bekapcsolni a rádiót. Matatott, közben magyarázta, hogy itt valami képernyőnek kéne kijönni előbb...áá hát persze...a Kenwood kazettás fejegységből képernyő.

A gyanú hanar igazolódott, a ménynyomó rögzítőfurataira hamar ráleltem a hátső űlés hátoldalán a lemezben. Szóval így eshetett az az átdrótozás, nem bántam, legalább nem hazudott a "magamnak hoztam"-ot illetően :-)
Jorjie2013-07-22 10:30:50 // 132343
Az a gyári rádió nálam is ment gyújtás nélkül. Az utólagos fejegységeket mindig úgy kötöttem be, hogy a piros és sárga vezetékeket összesodortam, és az kapta az állandó 12V-ot. Nem szórakozunk gyújtással meg park állásokkal :-)
DieselManiaco(NagyVad)2013-07-21 23:10:31 // 132342
ott össze lehet valami kutyulva rendesen:D nekem is megy gyújtás nélkül,indítás közben off,aztán ahogy visszajön a delej a tyúkbelekbe akkor on és folytatja ahol abbahagyta:D
WarbiRunner (Gyuri)2013-07-21 22:57:27 // 132341
Nektek parkoló állásban pl szól a rádió? Nálam a jtd-n már biztos át van drótozva, mert helyzetjelző vagy tompított világítás kell hozzá és gyújtáson vagy park állásban szól csak :-) Ha 0-ára teszem a világítást, nem lehet bekapcsolni. De amúgy sem teszem 0-ára soha, nekem fixen tompítotton van hagyva, sose nyúlok a kapcsolóhoz se. Ha egyszer nímet ótóm lesz, meghülyülök majd a bimbammozástól..:-) Parkoló állásban szintén megy, ilyenkor a kulcsot is ki lehet venni.
A TD-nél viszont gyári a bekötés és a rádió is, és megy gyújtás nélkül.
Piritu - 1.000.0002013-07-21 22:22:35 // 132340
Az biztos nem.
<Tomika>2013-07-21 22:14:52 // 132339
sziasztok kinek van 146 os alfája???? lenne egy olyan kérdésem h az autó mért csinálja azt hidegen ha nem megy vissza az alapjárat akkor leáll ha egy pici gázt nyomok neki...meg indulásnál ráengeden a kuplungot gáz nélkül akkor is reál..régebben nem csinált ilyen...ez lehet a felső hóldponi jeladó miatt????
Piritu - 1.000.0002013-07-21 22:04:47 // 132338
Nem csoda. Az eddigi rádióim úgy működtek, hogy csak akkor kapcsolt be gyújtással, ha az előző alkalommal be volt kapcsolva. Tehát, ha szólt a rádió a motor leállításakor, akkor a következő indításnál bekapcsolt. Ha nem, nem.
Bagee2013-07-21 21:48:44 // 132337
Sziasztok!

Van valakinek hátsó vonószem takaró műanyag bizbasza? Ha Rosso Proteo színben lenne az még jobb vóóóna :)

BalintDkny2013-07-21 20:49:07 // 132336
A témán felbuzdulva én is megpróbáltam átkötni a rádióm, hogy ne kelljen neki a gyújtás. Találtam is egy piros leragasztott kábelt amit rádugtam a sárga helyére(ugye a sárga elvileg a gyujtás utáni 12V), szikrázott is picit, tehát tényleg volt benne áram, de sehogy nem kapcsolt be vele a rádió... Más pirosat meg nem találtam, pedig 2-3éve még úgy volt bekötve, hogy nem kellett neki gyújtás. Keressek további piros kábeleket? :D
GTVili2013-07-21 09:09:12 // 132335
Elvileg egy izzó is elég....de a multi jobb lenne.
Ha csak kiveszed a rádiót....akkor a rádió kábelei alapján (hogy melyikkel van szemben) meg tudod nézni,hogy mi micsoda....
A rádióból kijövő kábelek,biztosan ilyen színűek...:
fekete.:test (negatív)
sárga.:állandó pozitív (memory van ráírva,ennek mindig kell fesz,különben elveszti a beállításokat)
piros.:kapcsolt pozitív
narancs.:illuminator (mikor felkapcsolod a világítást,lejjebb veszi a kijelző háttérvilágítását,ha be van állítva)
kék,általában fehér csíkkal.:motoros antenna vezérlő kábele ill. az erősítő kapcsolószála.

A többi,amiből négy pár van (2fehér,2lila,2szürke,2zöld) a hangszóró kábelei...
11hh2013-07-21 09:01:09 // 132334
Én nem vagyok műszerész hogy tudom megállapítani hogy a melyik csatlakozó mikor kapcsol ? Multiméter kellene ? Vagy elég egy izzót szerezni?
1pityu3892013-07-20 23:17:22 // 132333
Lehetséges,hogy megvan a kopogó hang forrása! Stabilizátor rúd szilent nagyon oda van. bárdinál megrendeltem 3500ft a 2db gumi szilent.
Piritu - 1.000.0002013-07-20 20:57:11 // 132331
A használati utasítása szerint az "A" csati 4-es pontja a fix 12 Volt, a 7-es pedig a gyújtás. Érdemes lenne megnézni a csatlakozót, mert ha a kapcsolt nem a 7-esen van, akkor mintha ott se lenne. (Az Alfa gyári csatlakozói nem mindig passzolnak az utólagos rádiókhoz.)
CHARLY2013-07-20 20:47:23 // 132330
Köszi köszi köszi. :)
William2013-07-20 20:44:14 // 132329
Keresd GT-t! Neki van mindenféle matricàja,ha meg nincs, akkor legyàrtja!
CHARLY2013-07-20 20:41:45 // 132328
Sziasztok. segítene nekem valaki? Alfás matricát szeretnék beszerezni. Pl: Cuore sportivo, Alfa sárkányt a index alá és a többi. elöre is köszönöm
11hh2013-07-20 20:33:17 // 132327
SILVERCREST SAB 160 A1

Még én raktam be, egy Sony autórádióm volt, de annál százszor jobb. Csak átdugdostam és működött. A Sony rádió is ugyan így működött független volt a gyújtástól.
Piritu - 1.000.0002013-07-20 16:23:56 // 132326
Milyen rádiód van? Elvileg a tetejére rá van rajzolva a bekötés, ha nincs a használatijában min benne kell, hogy legyen.
Piritu - 1.000.0002013-07-20 16:22:46 // 132325
Sőt a legtöbb rádiónak van fix és kapcsolt vezetéke is. Ha a fixre tesszük a 12Voltot, akkor nem felejti el a beállításokat. A kapcsolt 12-re meg mehet a gyújtás, és akkor automata is lesz.
GTVili2013-07-20 14:00:39 // 132324
Abszolúte nem.....kiveszed a helyéről,és átdugod a kábelt.
Az autó biztosítékától jövő pozitívat a rádió piros kábelével kell összedugni.
Most valószínűleg a sárgával van összedugva.
A sárga kábel az állandó....a piros a gyújtáskapcsoló által kapcsolt pozitívat jelenti....

Mindenképpen próbáld ki,mert egyes rádiók elvesztik a beállításokat....pl rádióállomások...
11hh2013-07-20 13:54:45 // 132323
Bonyolult átkötni?
GTVili2013-07-20 11:38:11 // 132322
Teljesen normális. A rádiót kétféleképpen is be lehet kötni.....vagy állandó pozitívat kap,vagy csak a gyújtásra kap pozitívat.....
11hh2013-07-20 11:08:44 // 132321
Sziasztok!

Az normális ha leveszem a gyújtást és az autórádió nem kapcsol ki? Már így vettem a kocsit, hogy a rádiót bármikor tudom használni, látszólag semmi sincs kóburálva rajta.
Tomi1452013-07-20 09:12:34 // 132320
Elkepzelheto hogy feltengely(csuklo).
1pityu3892013-07-19 23:37:36 // 132319
Na a helyzet a következő.

Lekaptam a kereket átnéztem mindent,megfeszegettem a gömbfejeket,megrángattam a kereket tehelten,terheletlenül de meg sem moccan. oké... kerék fel próba. Naná hogy kattan valami. Ismét felemelem megrángatom izombol meg sem moccan,kereket lekapom megfeszegetek izombol mindent meg sem moccan semmi! Féltengely gyanus nekem de az csinál olyat hogy csak egyet kattan??? A diagnózis a következö: :D elindulásnál kitekert kormánnyal kattan egyet,lassu tempóval jobbos kanyarban kattan egyet (elég nagyot) Viszont pl. haladok 80al elkezdem rángatni a kormányt mint a hülyegyerek semmi hang minden rendben! Egyébként nem bizonytalan az úton. Fogalmam nincs mi lehet bűnös! elejében minden fél éves. féltengelyeket leszámitva. Valakinek valami tipp??????
G-Burt2013-07-17 22:46:10 // 132318
Gyertyák, trafók, lambda, lmm, vezmód, stb
Marky Mark2013-07-17 21:46:03 // 132317
Az látszólag rendben van, de már gondolkodtam azon, hogy beszerzek valami komolyabb készletet.
GTVili2013-07-17 17:36:20 // 132316
A gyertyák rendben vannak....?
Én mostanában szívtam hasonló problémával....
Marky Mark2013-07-17 16:07:07 // 132315
Igen értem köszi! Nem a hideg indítással van a gond, hanem azzal, hogy menet közben, már bőven üzemi hőfokon is megtorpan néha az autó.
G-Burt2013-07-17 12:39:02 // 132314
Javítható, át kell fújkálni wd-vel vagy hasonlóval a csatlakozásait, kicsit megmozgatni és jó lesz:)
Tomi1452013-07-17 11:17:32 // 132313
Ja bocs a zarrudazatra gondoltam. Csere vagy javithato altalaban?
William2013-07-17 10:48:11 // 132312
Hàt nem tudom! És az a baj,hogy nem kindig nem ugyan annàl a sebességnél! Remélem a szilent is dràga:-D
G-Burt2013-07-17 10:29:48 // 132311
Szét szokott esni a zár belseje, nem tudod elfordítani a kulcsot. Elvileg javítható, de egyszerűbb cserélni.
Tomi1452013-07-17 08:47:04 // 132310
Javithato a benne levo vagy csere az egesz?
Béci Ɨ|ѯ2013-07-17 06:55:20 // 132309
Nem lehet, hogy az egyik szilent nyikorog a futóműben?
G-Burt2013-07-16 23:59:41 // 132308
hogy esik szét ha nincs benne?
Tomi1452013-07-16 23:33:33 // 132307
Abban az ajtóban nincs zár betét, csak a vezetői fel tudom nyitni. Akkor is fenn áll a szétesés veszélye?
G-Burt2013-07-16 23:30:40 // 132306
zárrudazat, típushiba, következő lépcső az, h szétesik a zárbetéted, ha kulccsal nyitod
G-Burt2013-07-16 23:29:22 // 132305
pont kinéztem trágyázós vasnak:D
Tomi1452013-07-16 23:27:19 // 132304
Van egy jó és egy rossz hirem.
A jó hír az hogy a lehuzott lambda szondával hideg inditásnál pöcc és röff. :) Semmi dadogás és semmi fordulat szám lejtés. Viszont a menet közbeni rángatás meg maradt.
A rossz hír hogy adódott egy ujabb problémám a jobbos ajtoval.Nem akar becsukodni és ugy maradni, ha becsukodva is marad nem zárja a központi mert vissza nyit. Be fujkáltam meg minden és semmi. Este 11kor jo móka volt de végül becsukódott és sikerült lezárni.
Valakinek valami ötlete? Kárpit lekap és bezsírozni mindent?
G-Burt2013-07-16 23:21:45 // 132303
ha még sokat halogatod a cserét nemsokára magas fordulaton is rákezd:)
Benz2013-07-16 22:55:27 // 132302
alapjáraton igen olyan mint a diesel ... :D csak mikor terhelésen van akkor alacsonyabb fordulatszámnál is " zörög"
1pityu3892013-07-16 22:44:04 // 132301
Ma jöttem le Budárol elég tempósan erős jobbos kanyarban kattant egy nagyot a bal oldali futóműben valami :((( nagyon olyan hangja volt mintha a lengőkarban lévő gömbfej adta volna meg magát :S az a szép hogy fél éves a lengőkar,meg egy hete cseréltem lengéscsillapitót direkt átnéztem hogy minden rendben van e semmi nem is lógott. Majd ha lesz időm lekapom a kereket de 90% hogy lengőkar :S
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak