Föckös2007-01-06 16:31:44 // 26458
mégjóhogy nagybetűs szerelem:-)
én mentem egy próbakört, majd közöltem a tulajjjal, h most nem szálok ki csak otthon, és akkor megírjuk a foglalót:-)))))
Atesz19872007-01-06 16:29:46 // 26457
Naon cépek, de nekem már ez is túlzás. :) Már az alap gép sem éppen visszafogott külsejű... Persze, mentalitás kérdése. :) Én biztos nem fogom bántani az enyimet. :) A harmónia a legfontosabb egy autó külselyében, szerintem. Ha már ráköltési kényszerem lesz, akkor zene, GPS, és még több belső baromság. :D Azért vettem ilyen autót, mert nem akartam rákölteni még 400 ezret, hogy ki is nézzen valahogy. ;) Így talán érthetőbb az állás pontom. És persze nagyb etüs SZERELEM első látásra!!!
Föckös2007-01-06 16:28:55 // 26456
Pfff nekem volot olyanom!:-)
mindig eltörtem a kormányt..
de combos kisgyerek lehetsz tőle!dolgozik a kéthengeres:-)))
szasza(SW)2007-01-06 16:27:19 // 26455
Én tudom a titkot már régi álma volt!
Kivette a motor és most lábalhajtós.Kis korában nem jutott neki a moscvicsból:DD
Poló2007-01-06 16:26:39 // 26454
Előbb-utóbb úgyis eladják őket ;)
Föckös2007-01-06 16:25:10 // 26453
DE! azok naon!:-)
mindkettővel egy baj azért van...
nem az enyém...
:-)
Föckös2007-01-06 16:23:48 // 26452
na vazze mánaon kiváncsi vagyok!
de melyik része? a tit, vagy az ok?
:-)
Poló2007-01-06 16:22:34 // 26451
Na ha ezt Kau elolvassa :)))
George és Ystuc gépe? Azok nem annyira?
Atesz19872007-01-06 16:18:48 // 26450
HaNGYa 145-öse nagy cép. :) Nagyon különleges így, egy kicsit olyan nem is tom... :) Más, mint a többi. Ettől függeltenül szerintem pirosban mutat a legnagyobbat a kocsi. :) 146-ből így hirtelen Kau gépe, ami nem néz ki rosszúl. Főleg a gyári alcsifelcsik miatt! Meg persze az ezüst is elegáns, és jól áll neki. :)
Poló2007-01-06 16:17:26 // 26449
Akkor már 3-at látna ;)
Atesz19872007-01-06 16:16:50 // 26448
Hol lax, oda költözök a szembe szomszédba! :P :D Felénk sajna nincs amúgy annyi...
szasza(SW)2007-01-06 16:16:03 // 26447
Szerintem kb. úgyan annyi van belölük még ha itt a tagokat nézük akkor sincs szinte külömbség.Én ha kinézek az ablakon látok egyböl 2db 145-öst :)
Poló2007-01-06 16:12:07 // 26446
45-ösből talán még kevesebb van, mint 46-ből. Na nem mintha az gyakori látvány lenne
Egyik spanoméknak 2 db 146 áll az udvarban. Egy 1.6 Boxi (spanomé), meg egy 1,6 TS (tesójáé) :))
Amúgy igazad van, végülis nincs belőlük sok.
Neked kinek a 45-öse és 46-osa tetszik a legjobban? Leszámítva a tiédet :))))
Poló2007-01-06 16:09:32 // 26445
Leon biztos elaludt a rajtnál :DDD
Atesz19872007-01-06 16:07:24 // 26444
Na persze a teljesítménye az nekem is tetszene. Főleg, ha nem nekem kell tankolni, meg fenn tartani. ;) :D
szasza(SW)2007-01-06 16:06:30 // 26443
Atesz19872007-01-06 16:05:51 // 26442
De minek is még egyedibbé tenni,mikor 45-ösből talán még kevesebb van, mint 46-ből. Na nem mintha az gyakori látvány lenne. A saját lakókörzetmebn jó ha 10-t összetudnék szedni. Na ez a nem mind1. :) Amúgy, Punisher gépével nekem csak az lenne bajom, hogy kinéznének belőle. Meg, "hülyegyereknek" tartanának, akármilyen komoly vagyok valójában. :-S Nincs igazam?
Atesz19872007-01-06 16:02:11 // 26441
Ohhh... Hónapok óta nézegetem már vágyakozva a cartarsak autócsodáit. Pnisher gépére szerény véleményem szerint nem kellene a szárny, de persze izlés kérdése. Ha lenne az orrán alfa jel, és nem lenne rajta szárny, akkor tetszene. De hol van ebben Rosso fényezés? HM?! :D :P Mindenetre, sok munka van benne, és nincs is túlzásba víve...
ystuc2007-01-06 16:00:42 // 26440
Még kezelés alatt áll... Majd a jövő héten lesz kész minden... A titok egy része is. :-P
szasza(SW)2007-01-06 16:00:10 // 26439
Én is figyelem a fejleményeket ott a forumban kiváncsi leszek a kész autóra:)
Föckös2007-01-06 15:59:13 // 26438
a csórótróger mi?
pfff
na miujs az autóddal?
megvolt az "olajcsre"?
ystuc2007-01-06 15:57:35 // 26437
Vagy rosszabb esetben az a következő alany... :-(
Amúgy a képeket nézegetve a srác udvarában áll egy RX8-as Madzag is...
Föckös2007-01-06 15:53:28 // 26436
Okos:-)
Egyébként Punisher autója tényleg büntet, de azon is simán elférne a gyári Alfa jel!:-)
szasza(SW)2007-01-06 15:50:06 // 26435
Poló2007-01-06 15:48:28 // 26434
Nézd meg Punisher cartárs autóját ;)
Vélemény? :)
Föckös2007-01-06 15:37:51 // 26433
Jól beszél az új srác!!!:-)
Föckös2007-01-06 15:28:27 // 26432
jól néz ki, csak ez (már) nem Alfa, hanem egy nagy adag üvegszálas műanyag...
Az ilyen miért nem csinál inkább jópofa vázákat, vagy hamutartókat?
pfff
Atesz19872007-01-06 15:10:47 // 26431
Jah, és még egy apróság a jeleltávolításról. Újabban ez nagyon divat, nem tudom miért. Azt megértem, hogy egy VW-ről, vagy francia, vagy egy akármilyen autóról le szedegetik a jelet. De egy Alfáról?! Hát nem tudom. Szerintem egyrészt nagyon szép az az embléma, másrészt más autókkal ellentétben hozzátartozik a dizjánhoz, sőt szerves részét képezi. Más autóknál csak megcsinálják a formatervet, aztán rádobálják a hűtőrácsra, meg hátulra a márkejelzéseket. Nagy külömbség. Persze mindenki csinál amit akar, ed ha nem néznének hülyének, Én még inkább kiemelném, hogy egy Alfáról van szó.
Zsé145 Ɨ|ѯ2007-01-06 15:06:01 // 26430
Ebben igazad van!Zerge cartárs vasalódeszkája már túlzás nekem is!
Atesz19872007-01-06 15:04:05 // 26429
Akkor egy kicsit helyesbítek. :) Egy kicsit túloztam. Maradjunk annyiban, hogy vannak autósok, akik a felismerhetetlenségig optikázzák az autójukat, és nagynehezen lesz belőle egy szép autó. A 45 erre nem alkalmas. Csinosítani persze mindig lehet, ezt aláírom. De ha ez már a jellegének, és az autóharmóniájának a rovására megy, akkor az már bűn. Így oks? :)
GabCsi2007-01-06 15:00:12 // 26428
A szépség relativ. Kinek mi teccik.
Lásd visszább a felni témát.
Ha valaki vasalódeszkát tesz a hátuljára az a ő szive joga. Ha neki ugy tetszik hát csinálja.
Zsé145 Ɨ|ѯ2007-01-06 14:54:48 // 26427
Szerintem nincs mert az tény,hogy gyönyörű a 45-ös de aki egy picit szebbé akarja tenni az az ő dolga, mert lehet szépen és szolidan is tuningolni ezért senkit nem kellene fikázni!
ystuc2007-01-06 14:54:03 // 26426
Én is belenyúltam kicsit az autómba... De az Alfaságát nem veszítette el! :-) Ez a lényeg!
Atesz19872007-01-06 14:43:51 // 26425
Én egy virtuáls tuning portálon láttam egy tuingolt 145-öst, amit egy versenyre szántak. Nos, a bírák azzal a finom kritikával illették a művet, hogy ez a munka olyan, mintha a Mona Lisára festenénk egy bajuszt. Ez az autó már önmagában olyan szép, mint egy igazi mestermű. Ennél hatásosabb elsimerés szerintem nem kell. :) És teljesen egyetértek. Lehet, hogy nem mindenkinek tetszik, amit mondok, de szerintem annak, aki ehhez a formához hozzányúl, vagy még """szebbet""" próbál kihozni belőle, el kéne törni a kezét, leönteni forró szurokkal, tollba forgatni, a házát felgyújtani, és a helyét sóval leszórni. Ezt a dizájnt már csak elrontani lehet, szerintem. A cica tuingot hagyjuk meg a golfosoknak, meg a többi jellegtelen autó tulajnak. Nincs igazam? :)
GabCsi2007-01-06 12:58:03 // 26424
Több benne az üvegszálmeg a mügyanta mint egy 40 lábas hajóban :D
GEORGE2007-01-06 12:56:48 // 26423
Szerintem is jobban kéne mennie a ti-nek ha minden Ok, de ezen nem akarok vitatkozni.
Más megitélni egy autót ,hogy hogyan megy mikor benne ülsz.
Anno az öcsém R5 turbojára azt mondtam nagyon megy nincs ellenfél.
Aztán fej fej mellette az akkori Tipomal 1,8 16v-vel már nem volt jó.
A turbo jól lögdöste előre de csak akkor húzott jól mikor a turbo segitette.
A Tipo meg végig húzott.
Igaz érzésre elmaradt a R5-től.
Szóval egymás mellé kell állitani a két gépet és akkor eldöl melyik a jobb.
ystuc2007-01-06 12:54:31 // 26422
Franciaországban 2005 szeptemberében belekezdtek egy 146-os Alfa teljes átépítésébe. Ilyen volt akkor az autó:

Érdekesen alakul az autó sorsa. Vannak részletek benne, amik egész jók, de a nagyja sajnos ellett cseszve. Még nincs kész az autó (szerencsére?), de ki tudja mi lesz belőle végül... Kár érte...
Munkafolyamatok:

Úgy nézem sikerült végérvényesen tönkretenni. :-(
Ha valakit érdekel a teljes munkafolyamat, az EBBEN a fórumban követheti az eseményeket. A vége felé már nem is erről az autóról van szó, lehet be sem fejezik... De franciául nem tudok...
Kár szegényért... :-(


Érdekesen alakul az autó sorsa. Vannak részletek benne, amik egész jók, de a nagyja sajnos ellett cseszve. Még nincs kész az autó (szerencsére?), de ki tudja mi lesz belőle végül... Kár érte...
Munkafolyamatok:











Úgy nézem sikerült végérvényesen tönkretenni. :-(
Ha valakit érdekel a teljes munkafolyamat, az EBBEN a fórumban követheti az eseményeket. A vége felé már nem is erről az autóról van szó, lehet be sem fejezik... De franciául nem tudok...
Kár szegényért... :-(
BFMSE2007-01-06 12:49:09 // 26421
Hat akkor mehet, de ha minden OK a ti-n akkor en nehezen tudom elkepzelni, hogy jobban menjen.
GEORGE2007-01-06 12:23:44 // 26420
Ha el van rakva a ti vezérlése vagy nem jó benne az a "kiválló" német minőségű fosch légtömegmérő akkor mehet jobban a honda 140 loval is!
BFMSE2007-01-06 12:21:47 // 26419
Az a honda ment jobban ami a honlapodon van a ti-nel?
GEORGE2007-01-06 11:52:44 // 26418
Szegény ZENDERESEK ha látnák, hogy egyszerűnek nevezted a küszöbb spoilerüket :-))))))))
GEORGE2007-01-06 11:44:57 // 26417
Ezt nem is vitatta itt senki sem!!!!!!
De az Alfa -Honda talin nagyon óvatosan álltak csak ki Alfa ellen!!!!
És csak is piszkált VTI-k voltak a "bátrabbak"
Alatta egyszerűen nem álltak Alfa mellé.
Honda ellen persze igen de ha kérted jöjjön veled nemet mondott.
Ez megint nem piszkálás, hanem tény.
Ott voltam láttam, hallottam.
Benőke2007-01-06 11:43:12 // 26416
A súlytöblet szerintem számít. Attól ilyen gyorsak a Hondák (mármint a felesleges súly hiánya miatt). Gyakorlatilag 1t körüliek. A Ti jó 200kg -al több. (Pontosan nem tudom a súlyát)
Ezért gyorsul jobban a Honda.
Közútra kihoztak egy kis versenytechnikát. Valószínűleg azért rövidebb életű lesz a motor, de annyira azért még sem lett az. hogy jelentősen csökkentené a használati értékét. Tisztán gyorsuláásban a könnyű blokk és a könnyű autó miatt igencsak jól megy. Alfa is csinált 2000ccm -es közel 200 lovas autót, csak nem közútra, abból csak kis széria volt. Aszem a 2000 GT volt. Ez se mai fejlesztés azért :)
GEORGE2007-01-06 11:40:15 // 26415
Most akkor sértödjél be! De inkább ne! .-)
De te látod rosszul, nem lenézésről van itt szó.
Na szóval két autót hasonlitottunk össze a GTI kategóriából.
A VTI-it és a 146ti-t.
Sajnos igen is nézni kell a súlytöbletet és nem "kicsinyességből" mert mind a két autó egyforma lóerős, bocsánat a VTi 5-el erősebb.
Az összerelési minősége az Alfának jobb akárhogy is nem tetszik ez egy VTi-nek!
Merevebb is a kasznija, de ezen okonál fogva nehezebb is!!!!
Azért amikor fej fej mellett kell megmérközni ne mondmár, hogy nem számitanak a kilok?
Szóval 160 ló visz majd 200 kilóval könnyebb kasznit!
Ehhez képest abszolut nincs szégyenkezni valója az Alfának.
Ugyan is azt nem lehet mondani, hogy a VTI-k minden gyorsulást nyernek a ti-vel szemben.
Ha viszont egyforma súlyra hozzuk öket nagyon csúnyán kikapnak!
Amúgy amiről te beszélsz ugye az Si az a 140 lovas verzió?
Na avval sokkal jobban megszoritott a barátom mint a VTi-vel!!!!!!!
Az Si-t nem tudtam megverni a 155-el!!!!
Vezérlés módositó eredetileg Hitachi márkájú! Mit mond ez neked?
A többi kacat meg ami elromlik az Alfában bosch az a FOSCH!
Na ennyit a megbizhatatlan Alfákról.
GEORGE2007-01-06 11:25:56 // 26414
Nem elözött le Joe engem se, de 170-nél is még a fenekemben volt hiába húzattam ki a 146ti-t.
Tudom, hogy Joe Turbos meg dizel és nem egy kategória.
Evvel azt akartam csak bizonygatni, hohy ha Mjet-et veszel ott sincs szégyenkezni való ha oda kell lépni neki.
Benőke2007-01-06 11:24:42 // 26413
De WTCC ben nem VTI motorral mennek véletlen a hondások? Nem láttam sokat győzni egyiket sem :) Jó jó nem gyári támogatású csapat(ok).
dfg (Tanárúr)2007-01-05 23:44:08 // 26412
szal. NE nézzétek
dfg (Tanárúr)2007-01-05 23:35:22 // 26411
Én csak azt mondom, nézzétek le ezeket a gépeket. ők ugyanannyira szeretik a gépeiket, mint mi a mieinket. és azok közt is van 1-2 szuper taxi.
dfg (Tanárúr)2007-01-05 23:21:07 // 26410
Miről beszéltek?
nekem volt hondám, meg sem próbálom hasonlítgatni komfortban, vagy külsőben, vagy biztonságban hasonlítgatni az alfával. Itt szigorúan a gyorsulásról és a tartósságról beszéltem. nekem nem VTI-m volt, csak 140lovam volt, mégis sokkal jobban gyorsult, mint a ti. kb 170-180-ig. és azzal a hondával minden kalibra verve volt, kivéve a turbós. ne beszéljetek súlytöbletről, mert ez kicsinyes dolog. akkor én azt mondom a jtd kapcsolja ki a turbót, mert nekem nincs. és valóban pörgetni kell, de ugye a teljesítmény négyzetesen arányos a fordulatszámmal. Pl.: az F1-ben majd 20000-et forognak. 6000 az alapjáratuk. és a tartósság. Olyat még nem hallottam, hogy a v-tech rossz, mi a helyzet a vezmódosítóval? És én nem mentem a hondával 4000 alatt, mégsem ment tönkre sose. 1600 ccm. ültetek 1.8 VTI-ben? na apám az igen. Ja igen a gsi 230-et megy alapból. tehát én azt mondom, hogy nem a leggyorsabb, és nem is a legtartósabb. De ettől függetlenül nem adnám oda akocsimat 15 hondáért, és 85 gsi-ért sem.