Jahh.
1,6 és 1,8 16V. Abban nincs hőgomba. De a hőgombás berakható, csak vissza felé macera.
Marklar1552011-12-12 23:41:46 // 119681
Marklar1552011-12-12 23:38:08 // 119680
Fiat Tipo :-PPPP
Marklar1552011-12-12 23:37:08 // 119679
"0+ probléma" Teháth semmi olyan amit az első pár km-n ne észleltem volna ;)
A törött segg miatt volt occó:)
Bővebben a bloggomban :)
Szerdán majd meglátod:)
Jahh.
Mondjuk miután lemostam láttam csak, hogy a bal oldala, csík alatt full szarúl lett fújva ;)
A törött segg miatt volt occó:)
Bővebben a bloggomban :)
Szerdán majd meglátod:)
Jahh.
Mondjuk miután lemostam láttam csak, hogy a bal oldala, csík alatt full szarúl lett fújva ;)
süsnye2011-12-12 23:23:06 // 119678
eper online.. ;)
de sztem se ugyanaz..
de sztem se ugyanaz..
afri2011-12-12 23:02:44 // 119677
ok ... köszi azért! ;-)
Fairlane2011-12-12 22:50:14 // 119676
Kell kotorni cikkszámokat az unixból, aztán valami valeo katalógusban talán meg lehet találni a méreteket...
De még az is játszhat, hogy klímás, vagy klímátlan autóba megy...
De még az is játszhat, hogy klímás, vagy klímátlan autóba megy...
afri2011-12-12 22:45:29 // 119675
már késő ... megrendeltem az uj V6ba való aluhűtőt! :-)
a TS hűtő azért érdekelne, mert kéne egy arcnak, akinek 8V-je va, kilyukadt a a hűtője, csak nem tudja/tudom, hogy a 16V-jé jó-e rá ....
a TS hűtő azért érdekelne, mert kéne egy arcnak, akinek 8V-je va, kilyukadt a a hűtője, csak nem tudja/tudom, hogy a 16V-jé jó-e rá ....
Fairlane2011-12-12 22:37:22 // 119674
Nemtom, így rémlik... :)
Méret, csőkivezetések?
De ha érdekel, asszem van bontott ts és v6 hűtőm is :)
Méret, csőkivezetések?
De ha érdekel, asszem van bontott ts és v6 hűtőm is :)
pb_2011-12-12 22:37:06 // 119673
Az túl snassz.D
TSiga ( I am the TSIG)2011-12-12 22:30:21 // 119672
Simán elsőkerekessen.
pb_2011-12-12 22:28:51 // 119671
Subaru hajtással.DDD
TSiga ( I am the TSIG)2011-12-12 22:27:03 // 119670
155 Boxer? :-DD
pb_2011-12-12 22:21:13 // 119669
Csak jó tanácsot adtam.)) Folyamatban, folyamatban, de még a fektetett hengerelrendezésnél is van még bőven mit tanulni.D
afri2011-12-12 22:12:38 // 119668
méééééé (?)
:-)
:-)
Fairlane2011-12-12 22:03:28 // 119667
Asszem, hogy nem...
TSiga ( I am the TSIG)2011-12-12 21:58:27 // 119666
Enyém márciusban lesz 20. Xarok a 3 év garanciára! :-D
G-Burt2011-12-12 21:52:22 // 119665
és ez most nagy dolog?:D
afri2011-12-12 21:47:49 // 119664
egy kérdés ...
a 8V és a 16V vízhűtője megegyezik??? ugyanaz???
köszi ...
a 8V és a 16V vízhűtője megegyezik??? ugyanaz???
köszi ...
Vikking 3112011-12-12 20:47:00 // 119663
19! :DDDD
És engem nem zavar, én Alfát vettem. MAjdnem húsz éveset :D
És engem nem zavar, én Alfát vettem. MAjdnem húsz éveset :D
Fairlane2011-12-12 20:44:26 // 119662
Ja, hogy félig össze van törve, az nem probléma.... :P
Fogyasztás?
Fogyasztás?
Marklar1552011-12-12 20:29:32 // 119661
Hihetettlen. Vesz valaki egy 15 éves 155-t. S jönnek a gondok. Már egy hete használom a 16V-t. 600km-t mentem vele. Azt 0 + probléma:)))) Koppkoppkoppkopp :)))
sprint832011-12-12 19:29:08 // 119660
Ez nem a beszólós topic ahol minden baj:)) Jó lenne ha kitanulnád ezeket is nemcsak a boxereket:))))
sprint832011-12-12 19:25:09 // 119659
Biztos igényes lehet a fényezése, ahogy a képekből kiderül:)))) Elég röhejesen néz ki egyébként...
sprint832011-12-12 18:46:42 // 119658
Nagyon benne vagy már ebbe a méregetésekbe:)) Kár, hogy a végén eladod a V6-ot... A másik motort is adod vele? Egyszer mondtál valami turbós motort is, az megvan még?
Vikking 3112011-12-12 15:48:05 // 119657
Oké :) Akkor egy az út :D
Vikking 3112011-12-12 15:47:14 // 119656
Oké, meglesz.
Ha megtettem, amit megkövetelt a haza, akkor újból jelentkezem.
Köszöntem mindenkinek a segítséget :))))
Ha megtettem, amit megkövetelt a haza, akkor újból jelentkezem.
Köszöntem mindenkinek a segítséget :))))
Longman2011-12-12 15:46:10 // 119655
Hát ebből (is) csak Bosch!!
Vikking 3112011-12-12 15:38:20 // 119654
Jut eszembe: ha ez a jeladó szar, akkor csak bosch, vagy ebből jöhet akármilyen is?
Longman2011-12-12 15:37:52 // 119653
Nem tart soká hogy kimérd a jeladót, lehúzod a csatit, beindítod, és hidegen mérsz egy ellenállást. Aztán üzemmeleg motorral is. Lényeges különbségnek kell lenni.
Egyúttal rámérsz a lambda csatlakozóra is a szonda felől, milyen V értékeket produkál..
Egyúttal rámérsz a lambda csatlakozóra is a szonda felől, milyen V értékeket produkál..
Vikking 3112011-12-12 15:32:55 // 119652
Köszi, megjegyzem magamnak! :)
(Először meglesem ezt a jeladót, ha nem segít, akkor jöhet más megoldás :) )
(Először meglesem ezt a jeladót, ha nem segít, akkor jöhet más megoldás :) )
Vikking 3112011-12-12 15:31:30 // 119651
Kb minden arra utal, hogy dús :)
De jobb lett volna, ha megúszom a lambda lehúzással :D
De jobb lett volna, ha megúszom a lambda lehúzással :D
Vikking 3112011-12-12 15:29:09 // 119650
Benzin - öngyújtó? :D
Megnézem eztet a hőmérségletjelagyót, csak nem hagy nyugodni :)
Megnézem eztet a hőmérségletjelagyót, csak nem hagy nyugodni :)
Vikking 3112011-12-12 15:27:59 // 119649
Jaj félre ne értsd, nem vártunk csodát!
Csak kíváncsiak voltunk egyre s másra :)
Megpróbáltuk, nem jött össze. Tényleg el kell vinni rendes szakemberhez... :)
Ezt szűrtük le mi is ott :D
Csak kíváncsiak voltunk egyre s másra :)
Megpróbáltuk, nem jött össze. Tényleg el kell vinni rendes szakemberhez... :)
Ezt szűrtük le mi is ott :D
süsnye2011-12-12 15:17:57 // 119648
LOL
"gyári műszerrel megdiagnosztizál olcsón"
elnézted a topicot, nem? :P :))
"gyári műszerrel megdiagnosztizál olcsón"
elnézted a topicot, nem? :P :))
Fairlane2011-12-12 14:53:57 // 119647
Látogass el Szatyihoz, gyári műszerrel megdiagnosztizál olcsón...
G-Burt2011-12-12 14:45:36 // 119646
biztos, h dús a keveréked, mert a gyertyáid korom feketék voltak:)
Longman2011-12-12 14:29:52 // 119645
Már rá is jöttél mit kell tenned! Hajrá! :)
Longman2011-12-12 14:29:21 // 119644
Csak azt nem értem hogy akkor mi értelme az ilyen otthoni próbálkozásoknak? A kábel/csatlakozó átalakítóból kijön néhány normális vizsgálat friss paraméterekkel, szakembernél.
Pláne hogy ha valaki úgy indul neki, hogy majdan ez a masina megmondja mit kell kicserélni..
Durván félrevezeti saját magát az ember..
Pláne hogy ha valaki úgy indul neki, hogy majdan ez a masina megmondja mit kell kicserélni..
Durván félrevezeti saját magát az ember..
Vikking 3112011-12-12 14:11:52 // 119643
Akkor ez lesz a terv, legalább nem fogok unatkozni :)))
Vikking 3112011-12-12 14:10:35 // 119642
"dús keveréktől is torpanhat" naja, ráadásul zabrál is rendesen (10,5 l vegyes volt most), úgyhogy szerintem minden dús keverékre mutat. Ja, ha jobban megfigyelem, benzinszagú is a kipufogógáz....
Vikking 3112011-12-12 14:08:28 // 119641
Igen, csak az 1.7es motronichoz 3.0nál újabb fiatecuscan kell, nekünk meg olyan nem volt regisztrált verzióban... A nem regisztrálttal meg pont élőadatot nem lehet kimérni:(
de ha valakinek van ötlete / crackje a 3.3hoz, akkor az sokat könnyítene a dolgokon:)
de ha valakinek van ötlete / crackje a 3.3hoz, akkor az sokat könnyítene a dolgokon:)
RoliQ42011-12-12 12:34:02 // 119640
minden Q4 eladó .. mondjuk 1et tudok ami nem:) mellesleg ennyiért inkább Győziét választanám:)
süsnye2011-12-12 12:30:28 // 119639
ahogy látszik hőmérséklet függő a dolog, valamint írtad, h kormosak a gyertyták.. ahogy Longman is írta, ezek alapján sztem is inkább keverékképzési probléma lehet, tehát lamdba (jel és fűtés) és vízhőmérséklet jeladó kiméréssel kéne kezdeni..
Longman2011-12-12 12:23:21 // 119638
Vagy lehet pont az a baj hogy folyamatosan alacsony hőmérsékletet "jelent" vmelyik egység? (na melyik? :) )
Dús keveréktől is torpanhat a gép..
Dús keveréktől is torpanhat a gép..
Longman2011-12-12 12:17:52 // 119637
Attól hogy a gép azt dobta, nem biztos hogy az is a baj, konkrétan. Ha már a gép rajta volt, nézhettetek volna élő adatokat, úgy nem kéne méricskélni..
A hibakód nem egy alkatrész kicserélést határozza meg!
Ettől még lehet, mondjuk a mot.hőfok jeladód is.
A hibakód nem egy alkatrész kicserélést határozza meg!
Ettől még lehet, mondjuk a mot.hőfok jeladód is.
Vikking 3112011-12-12 12:07:58 // 119636
Pont rád gondoltam, amikor ezt emlegettem.
De a furcsa az, hogy mégis valami motorhőfokkal kapcsolatos dolog. AZért gondoltam a lambdára eddig, mert 50 fok alatt semmi baja az autónak, nem rángat, semmi.
És ugye amit írtál, egy darabig nincs lambda szabályozás.
Szóval hááát nem tudom :D
Ami még beleszólhat, az tényleg a motorhőfok jeladó lehet.... Vagy van valami más, ami alacsony hőfokon nem szól bele, de később igen?
(LMM ugye alapból ki volna zárva, mert az mindig beleszól. )
De a furcsa az, hogy mégis valami motorhőfokkal kapcsolatos dolog. AZért gondoltam a lambdára eddig, mert 50 fok alatt semmi baja az autónak, nem rángat, semmi.
És ugye amit írtál, egy darabig nincs lambda szabályozás.
Szóval hááát nem tudom :D
Ami még beleszólhat, az tényleg a motorhőfok jeladó lehet.... Vagy van valami más, ami alacsony hőfokon nem szól bele, de később igen?
(LMM ugye alapból ki volna zárva, mert az mindig beleszól. )
Fairlane2011-12-12 11:38:04 // 119634
Ja, én konkrétan úgy fúrtam ki a régi szonda maradványait a kipuffból...
A használttal csak szívni fogsz, én kettőt is kipróbáltam... Ebayről érdemes rendelni eredeti új bosch-t, jóval olcsóbb, mint itthon.
Egy bizonyos motorhőfok alatt nincs lambda szabályzás, akkor kb ugyanazon az alap programon megy az autó, mint lehúzott szondával.
Ha meg egyébként is rossz a szondád, lehet azért nem tűnik fel a különbség.
A használttal csak szívni fogsz, én kettőt is kipróbáltam... Ebayről érdemes rendelni eredeti új bosch-t, jóval olcsóbb, mint itthon.
Egy bizonyos motorhőfok alatt nincs lambda szabályzás, akkor kb ugyanazon az alap programon megy az autó, mint lehúzott szondával.
Ha meg egyébként is rossz a szondád, lehet azért nem tűnik fel a különbség.
Vikking 3112011-12-12 11:08:54 // 119632
Én is úgy gondoltam, hogy focilabda, de először töröltük a hibakódot, aztán lehúztuk, mégsem változtatott a dolgon semmit.
Rendben, a héten nekiveselkedek egy multiméterrel. Manualban eddig csak a zoilgombát lestem, de azt egyszerűbb volt egyből cserélni, mint méricskélni.
De a labda nem olyan olcsó játék újban, a használtat meg ugyanúgy ki kell(ene) mérni előbb... Akkor meg az nem tesz semmit, ha előbb a régit is kimérem. Ráadásul ahogy láttam, nem olyan egyszerű a régit kiműteni, hogy ha van is valakinek (navajonkinek :D ) használt, akkor az még visszaműthető. Szóval csak marad az új...
DE Elméletben a lehúzástól nem kellett volna változnia a dolognak? HA a lambda lenne az?
Oké, hogy a gyakorlat más, de dobta is a hibát, szóval valami csak van vele.
LMM hibát szokta írni hibának?
Rendben, a héten nekiveselkedek egy multiméterrel. Manualban eddig csak a zoilgombát lestem, de azt egyszerűbb volt egyből cserélni, mint méricskélni.
De a labda nem olyan olcsó játék újban, a használtat meg ugyanúgy ki kell(ene) mérni előbb... Akkor meg az nem tesz semmit, ha előbb a régit is kimérem. Ráadásul ahogy láttam, nem olyan egyszerű a régit kiműteni, hogy ha van is valakinek (navajonkinek :D ) használt, akkor az még visszaműthető. Szóval csak marad az új...
DE Elméletben a lehúzástól nem kellett volna változnia a dolognak? HA a lambda lenne az?
Oké, hogy a gyakorlat más, de dobta is a hibát, szóval valami csak van vele.
LMM hibát szokta írni hibának?