GT Ɨ|ѯ2013-09-20 07:15:42 // 134414
Blú én mí, nagyon jó:-)))
Buksi2013-09-20 01:42:04 // 134413
Aztaqrva... nem is kérdezem, hogy mennyit locsoltál rá a megvétel óta! :-/
Marklar1552013-09-20 00:19:14 // 134412
afri2013-09-19 20:39:05 // 134411
Grat.!
Sok jó élményt vele!
:)
Sok jó élményt vele!
:)
GT Ɨ|ѯ2013-09-19 19:49:42 // 134410
Kitartást!
Legalább marad 1 rendes gazdánál:-)
Legalább marad 1 rendes gazdánál:-)
Thomika2013-09-19 18:39:12 // 134409
Ezek sajnos mind olyan cuccok, amik pont nem voltak még cserélve...csapágyak társai, lengőkar, kutyacsontok, hátsó gumibak annyira kész van ,hogy ma le kellett támasztanom a garázsba a kocsit...innen még egy út lesz, be a szervizbe :/ És még lesz egy váltó rudazat felújítás, kicsi lakatolás és alvázvédelem :( Ez már üti 400Ezret :(
Buksi2013-09-19 17:56:59 // 134408
Na bakker, ez nem jó hír! :-(
Egyébként miket kell még cserélni? Nemrég raktad rendbe, nem? :-/
Egyébként miket kell még cserélni? Nemrég raktad rendbe, nem? :-/
Thomika2013-09-19 17:53:23 // 134407
Sziasztok!
Sajnos úgy néz ki, nálunk eljött egy nagyobb szerviz ideje. A vezérlésen kívül még 9 dolgot kell cserélni futóműben és egyéb helyeken. Alsó hangon 200K lesz a vége...:((
Sajnos úgy néz ki, nálunk eljött egy nagyobb szerviz ideje. A vezérlésen kívül még 9 dolgot kell cserélni futóműben és egyéb helyeken. Alsó hangon 200K lesz a vége...:((
SD2013-09-19 15:40:05 // 134405
karika1552013-09-19 15:24:31 // 134404
Attamindenit,nagyon kösz a hozzászólásokat! :)
Ja igen ide elfeledtem beírni,hogy benzines 1.8 16v (113ló) 1996-os(a mieinkkel hasonló korabeli születésű :),
szagértő kell az bizti
én elsőre nem gondolnék vezérlésre,(de a sajátomon én is lecseréltettem mikó megvettem :) ),mondjuk az én 55öm nem is produkált még ilyet
valóban benyaszűrőt nem cseréltem neki,de az ún. szervizbe állítólag mértek nyomást is
sajna a barátomnál is most a pénz aza legkevesebb,friss jogsi,meg még nappalin tanuló(mellette dógozik),szemtelenül fiatal(hozzám képest) és a spórolt pénzéből vette a vasat+átírás ,amúgy meg jó arc,ezért próbálok segíteni,csak itt megállt a tudomány
továbbítom neki a hozzászólásokat,oszt megálmodjuk,hogyan tovább :)
Skacok,köszi még1szer
Ja igen ide elfeledtem beírni,hogy benzines 1.8 16v (113ló) 1996-os(a mieinkkel hasonló korabeli születésű :),
szagértő kell az bizti
én elsőre nem gondolnék vezérlésre,(de a sajátomon én is lecseréltettem mikó megvettem :) ),mondjuk az én 55öm nem is produkált még ilyet
valóban benyaszűrőt nem cseréltem neki,de az ún. szervizbe állítólag mértek nyomást is
sajna a barátomnál is most a pénz aza legkevesebb,friss jogsi,meg még nappalin tanuló(mellette dógozik),szemtelenül fiatal(hozzám képest) és a spórolt pénzéből vette a vasat+átírás ,amúgy meg jó arc,ezért próbálok segíteni,csak itt megállt a tudomány
továbbítom neki a hozzászólásokat,oszt megálmodjuk,hogyan tovább :)
Skacok,köszi még1szer
Fairlane2013-09-19 12:42:19 // 134403
Benyaszűrőt is cseréltél?
Marklar1552013-09-19 11:28:11 // 134402
Szagértőhöz kék vinni... :)
Amúgy, ha a 131 lovas motor, akkor az majdnem TS nélküli 16V :)
Amúgy, ha a 131 lovas motor, akkor az majdnem TS nélküli 16V :)
Marklar1552013-09-19 11:26:10 // 134401
Szerintem a 155 (nem úgy, mint a 145//6/56) a legyártott darabszám miatt sem volt még ez az Alfa. ;) A 90's években sajna csak 1x 91-ben jártam Itáliában :)
GT Ɨ|ѯ2013-09-19 11:01:43 // 134400
Német Misi Dunakeszi:-)
RoliQ42013-09-19 10:29:05 // 134399
Pedig könnyen lehet vezérlés is... meg még kb. 100 dolog. Egyébként autòvàsàrlàsnàl az első, hogy cseréljük a vezérlést.
karika1552013-09-19 09:48:29 // 134398
Üdv,skacok!
szomszéd haversrácnak lenne 1 problem az autójával,
gondoltam megkérdezlek titeket is hátha,mert a Fiat fórumon nem tudtak néki segíteni...
tehát az autó : Fiat Bravo 1.8 GT
3000-től 4000-ig eltelik egy örökkévalóságnyi idő,és onnan sem húz igazán,nincs benne kraft
ki is próbáltam,"megszakértettem":),cseréltem neki gyertyákat,olajjal+szűrőkkel eggyütt mert,hogy nemrég vásárolta az autót,de én ehhez tovább nem tudtam hozzászólni,mert különösebb dolgot nem találtam rajta,az autó amúgy pöcröff indul ,nem füstöl,egyenletes az alapjárat,kicsit eszegeti az olajat,
de : elvitte a helyi függettlen servicébe,ahol állítólag rádugták gépre,ami szerint minden érték jó,viszont szét akarták szedni a vezérlést !
na erre mondtam,hogy hozza el onnan az autót,majd keresünk valakit :)
bocsi,hogy ilyen hosszú voltam
várom szíves hozzászólásokat,tippeket,szervizeket,aki már látott ilyet,vagy beszélt már olyannal aki hallott valakitől ilyesmit :)
köszi
szomszéd haversrácnak lenne 1 problem az autójával,
gondoltam megkérdezlek titeket is hátha,mert a Fiat fórumon nem tudtak néki segíteni...
tehát az autó : Fiat Bravo 1.8 GT
3000-től 4000-ig eltelik egy örökkévalóságnyi idő,és onnan sem húz igazán,nincs benne kraft
ki is próbáltam,"megszakértettem":),cseréltem neki gyertyákat,olajjal+szűrőkkel eggyütt mert,hogy nemrég vásárolta az autót,de én ehhez tovább nem tudtam hozzászólni,mert különösebb dolgot nem találtam rajta,az autó amúgy pöcröff indul ,nem füstöl,egyenletes az alapjárat,kicsit eszegeti az olajat,
de : elvitte a helyi függettlen servicébe,ahol állítólag rádugták gépre,ami szerint minden érték jó,viszont szét akarták szedni a vezérlést !
na erre mondtam,hogy hozza el onnan az autót,majd keresünk valakit :)
bocsi,hogy ilyen hosszú voltam
várom szíves hozzászólásokat,tippeket,szervizeket,aki már látott ilyet,vagy beszélt már olyannal aki hallott valakitől ilyesmit :)
köszi
karika1552013-09-19 09:24:46 // 134397
Q-tya jó lehet,gratula.
Megmarad a Q2-is rohangálós autónak? :)
Megmarad a Q2-is rohangálós autónak? :)
RoliQ42013-09-19 00:16:53 // 134396
Azon leszek... ;)
GEORGE2013-09-18 23:50:46 // 134395
Kint olaszba jobbléti életforma van. megtehetik az emberek, hogy javarészt friss autókkal járjanak. A 155-ök kiöregedtek, csupán ezért látni belőle keveset. A maga korábban minden utcában volt legalább 10 darab, és egy-egy jelentéktelenebb lámpás kereszteződésnél is összefutott, min 3-4 darab.
De majd mi éltetünk párat ezekből a szerintem remek kis autókból.
De majd mi éltetünk párat ezekből a szerintem remek kis autókból.
Marklar1552013-09-18 23:21:02 // 134394
Marklar1552013-09-18 23:11:09 // 134393
Remélem sokáig bírja majd...
Marklar1552013-09-18 23:09:13 // 134392
Gratula.Azért a 166 jobban bejövős, mint a 156 :)
Marklar1552013-09-18 23:02:24 // 134391
Fiat Lámpák, Lancia maszk, Lancia belső, felnikkel :) Dögös kis verdák. 170 loval még jól is mehet :)
TSiga ( I am the TSIG)2013-09-18 21:07:08 // 134389
Gratula! :-D
karika1552013-09-18 13:55:40 // 134385
Hi,én lecsapnék a 155-re :)
köszi
köszi
Marklar1552013-09-18 08:33:43 // 134384
Buksi2013-09-18 00:24:33 // 134383
Gratula az új jövevényhez! :-)))
Buksi2013-09-18 00:24:04 // 134382
Húúú, de király mindegyik! :-)
sprint832013-09-17 23:30:43 // 134381
Kicsinek nem mondanám, inkább olyan passzosabbnak. Mivel a hatalmas 171 centis magasságommal nem vagyok egy nagy helyigényű elférek benne rendesen.:)) Csak az ülés van picit furcsán magasan. A garázsba viszont könnyebben elfér, ott meglátszik a méret különbség rögtön. A 166ban egy nagyon bosszantó dolog volt nekem, hogy nem lehetett lenyitni a hátsó üléseket. Hiába volt viszonylag nagy űrtartalmú a csomagtartó pl. a modell repülőim közül csak az egyik fért be, a többit mindig szét kellett szednem.
Fairlane2013-09-17 23:19:31 // 134380
Nem fogod kicsinek érezni a 166 után? :)
sprint832013-09-17 23:14:03 // 134379
1 gazdás volt eddig, meg is látszik rajta. Belseje patika, fényezése szép, leszámítva a csomagtérajtót az picit narancsosra sikerült. Ezt orvosoljuk majd, egyébként a többi helyen gyári értékeket mértem mindenhol. De látszik is az elemeken, hogy nem voltak még buherálva. Rozsda szinte jelentéktelen, egy rosszul sikerült emelés miatt van minimális az egyik ponton, de a 156-ra jellemző szétrohadásnak nyoma sincs sehol. Szépen egyben van, az első futóművet kell majd cserélni, néha már hallatja magát valamelyik gömbfej. Néztem, megbontva még nem volt se elöl se hátul semmi. Motortérben is minden gyári, sehol semmi kókányolás minden a helyén ahogy kijött a gyárból. A hab a tortán a Ragazzon rendszer, az valami brutál szépen kiadja a V6 hangját:))
Megnéztem pár autót ez előtt, főleg 166 V6-okat, de a magyar kínálat az néha a szeméttel egyenlő. Ezen kívül nem volt olyan amire azt mondtam volna, hogy kell. Néztem a novula V6 SW-t is, az is első magyar tulajos, de nem volt olyan része amihez ne kellene nyúlni.
Megnéztem pár autót ez előtt, főleg 166 V6-okat, de a magyar kínálat az néha a szeméttel egyenlő. Ezen kívül nem volt olyan amire azt mondtam volna, hogy kell. Néztem a novula V6 SW-t is, az is első magyar tulajos, de nem volt olyan része amihez ne kellene nyúlni.
Fairlane2013-09-17 23:02:38 // 134378
(meg)értem :)
süsnye2013-09-17 22:45:21 // 134377
gratula!
pont a napokban nézegettem ezt a gépet. Ha nem vettem meg volna a szürkét, erre biztos én is rámozdultam volna. :) Belső FL, piros bőr.. :) EUR3 motor az már más kérdés :)
Milyen állapotban van?
pont a napokban nézegettem ezt a gépet. Ha nem vettem meg volna a szürkét, erre biztos én is rámozdultam volna. :) Belső FL, piros bőr.. :) EUR3 motor az már más kérdés :)
Milyen állapotban van?
sprint832013-09-17 22:40:57 // 134376
A nagyvad bejött inkább a D betű nem az én világom.
szasza9112013-09-17 18:07:20 // 134375
gyorsan ment a csere. szép az új is, gratula!
GT Ɨ|ѯ2013-09-17 18:03:20 // 134374
Fairlane2013-09-17 16:06:35 // 134373
Na, nem jött be a D nagyvad? :)
afri2013-09-17 15:47:59 // 134372
Nahh, igaze csak nem birod V6nélkül??
XDD
XDD
sprint832013-09-17 11:36:02 // 134371
TSiga ( I am the TSIG)2013-09-17 11:28:39 // 134370
Akkor én vagyok a lázadó, mert egy OFF Espace III-at készülök üzembehelyezni. :-D
Fairlane2013-09-16 22:09:07 // 134369
Az kb ugyanez, csak egy generációval korábbi :)
afri2013-09-16 21:29:53 // 134368
És a Lancia Zeta-ról mi a véleményetek??
Belülről b@szott jó az is ...
Belülről b@szott jó az is ...
Fairlane2013-09-15 21:20:45 // 134367
Kössz :)
Ha közelebb lennék, szívesen megsasolnám a gépet, de a táv...
Hét üléssel mennyire jelképes a csomagtartó? :)
Ha közelebb lennék, szívesen megsasolnám a gépet, de a táv...
Hét üléssel mennyire jelképes a csomagtartó? :)
Alfás Theo2013-09-15 17:47:11 // 134366
Eléggé jó mind a kettő. Valaki a 2.2 említi jobbnak, van aki a 2.0-t, mint én is. Ami gebasz lehet az a porlasztók kiszedése, kettős tömegű lendkerék, illetve olyan elektronikás személyt találni, aki érti is a francia kocsik "lelkét". 2.0 olcsóbb a fenntartás biztosítás adók, fogyasztás 1 literrel jobb, ha kell a sebesség akkor chiptuning és tud annyit mint a 2.2.
Alfás Theo2013-09-15 17:42:24 // 134365
Végig olvastam ca 1000 hszt, amivel lemaradtam, és a végén meglepődtem, hogy az az eurovan2 fórum lett?! 8o))
OFF
Nemrég ajánlottam Marklarnak az ulyssekat. Látom el sikerült ültetnem a bogarat benne (is). 8o)
Ha szabad megjegyeznem, a HDI és a jtd is jó elnevezés, de igazából ez pözsó hdi motoros mindegyik. Franciák rakják össze, egy soron készült mind a 4 EV2. 2010 vagy 2011 augusztusban álltak le velük, bocs a pontatlanságomért, ekkor un. bi turbós 170 LE dízel volt a csúcs. Sokféle motorral forgolódnak, nekem pl 2.0 hdi/jtd-m van. Fogyasztása 6,7-9.0 között, lábtól és helyszíntől függően. Ez nem sok és nem is kevés, de üresen majd 2 tonnáról beszélünk, állandó klíma vagy kiegészítő fűtéssel. Extrákkal nagyon el van engedve, de sok a kisnavis mono chrómos kijelzős. Praktikus tágas kicsit buszos, nagyon franciás. PL a sok mindenre figyeltek a tervezéskor, de a műanyagok irtózatosan könnyen karcolódnak, com2000 kontaktra hajlamos, mindent a szgépek sokasága felügyel....
A phedra és az ulysse majdnem cserélhető az eleje, de mégsem. A lámpák, moci tető, első maszk, lökös és a zárhíd teljesen eltérő. Átépítés esetén mindent kell cserélni. Pl ulysse első lámpa csoport 100.000-350.000/db. Megéri? Nem.
Belül mind a 4 totál ugyanaz, csak a lancia full alcantrás az ajtón, műszerfalon, és műfa betétes a belső csíkja. Kisgyerekek mellé, nem ajánlott, mert koszolódik nagyon. A kijelzők terén 2 variáció él, ami igazából 3. Van 2 mono chrómos, és 1 nagy 7 collos színes kijelzős. Ami inkább az olasz vasakban van bent, jellemzően a phedrában. Én is most építettem át az enyémet színes kijelzősre.
Alkatrész terén a citroentől érdemes rendelni, mert ök 20-25%val olcsóbbak, mint a pözsó és a fiat. PL a fiattól rendeltem optikai kábelt, pözsó matricás csomag volt 6500 ért, de fiat rányomta a ricambi originale-t és eladta sajátként 8000-ért. Ha valakit érdekel akkor várom a kérdését bármikor, akár össze is futhatunk valahol.
Bocsi a hosszért.
ON
OFF
Nemrég ajánlottam Marklarnak az ulyssekat. Látom el sikerült ültetnem a bogarat benne (is). 8o)
Ha szabad megjegyeznem, a HDI és a jtd is jó elnevezés, de igazából ez pözsó hdi motoros mindegyik. Franciák rakják össze, egy soron készült mind a 4 EV2. 2010 vagy 2011 augusztusban álltak le velük, bocs a pontatlanságomért, ekkor un. bi turbós 170 LE dízel volt a csúcs. Sokféle motorral forgolódnak, nekem pl 2.0 hdi/jtd-m van. Fogyasztása 6,7-9.0 között, lábtól és helyszíntől függően. Ez nem sok és nem is kevés, de üresen majd 2 tonnáról beszélünk, állandó klíma vagy kiegészítő fűtéssel. Extrákkal nagyon el van engedve, de sok a kisnavis mono chrómos kijelzős. Praktikus tágas kicsit buszos, nagyon franciás. PL a sok mindenre figyeltek a tervezéskor, de a műanyagok irtózatosan könnyen karcolódnak, com2000 kontaktra hajlamos, mindent a szgépek sokasága felügyel....
A phedra és az ulysse majdnem cserélhető az eleje, de mégsem. A lámpák, moci tető, első maszk, lökös és a zárhíd teljesen eltérő. Átépítés esetén mindent kell cserélni. Pl ulysse első lámpa csoport 100.000-350.000/db. Megéri? Nem.
Belül mind a 4 totál ugyanaz, csak a lancia full alcantrás az ajtón, műszerfalon, és műfa betétes a belső csíkja. Kisgyerekek mellé, nem ajánlott, mert koszolódik nagyon. A kijelzők terén 2 variáció él, ami igazából 3. Van 2 mono chrómos, és 1 nagy 7 collos színes kijelzős. Ami inkább az olasz vasakban van bent, jellemzően a phedrában. Én is most építettem át az enyémet színes kijelzősre.
Alkatrész terén a citroentől érdemes rendelni, mert ök 20-25%val olcsóbbak, mint a pözsó és a fiat. PL a fiattól rendeltem optikai kábelt, pözsó matricás csomag volt 6500 ért, de fiat rányomta a ricambi originale-t és eladta sajátként 8000-ért. Ha valakit érdekel akkor várom a kérdését bármikor, akár össze is futhatunk valahol.
Bocsi a hosszért.
ON