
Piritu - 1.000.0002007-09-11 22:42:38 // 45393
GEORGE2007-09-11 22:36:29 // 45392
Mivel ez a 156 SW alap így már nem lepődünk meg azon hogy lemásolták.....
Attie2007-09-11 22:32:03 // 45391
Dede... ezt máshol nem nagyon említik meg :/
VZalan2007-09-11 22:30:20 // 45390
Szevasztok! Valaki tudna segiteni hogy mien a 159 és a bréra 18" gyári kereke?
Adrián2007-09-11 22:27:39 // 45389
Alfa Sw !Tolvaj banda!!!!
csocsi2007-09-11 22:26:39 // 45388
Az ember lassan már nem is ragál az ilyenek hallatán illetve láttán.
GEORGE2007-09-11 22:25:26 // 45387
Szólj ha valami nem megy segitek bármikor ha tudok!! .-)))
GTPeti2007-09-11 22:25:02 // 45386
Gyerekek, a Kia cikk kapcsán senki sem hördült fel ezen:
"Elsősorban nem a literek miatt jó kombi a Cee'd, hanem néhány, más autón is használt, de itt egyszerre jelen lévő ötlet miatt. A legjobb közülük, hogy a csomagtérajtó nem a tető sarkánál fordul felfelé, hanem a zsanérjai vagy húsz centivel előrébb vannak, kicsivel a hátsó utasok feje mögött."
Khm... Nem is tudom. Hol is láttam már ilyet??
"Elsősorban nem a literek miatt jó kombi a Cee'd, hanem néhány, más autón is használt, de itt egyszerre jelen lévő ötlet miatt. A legjobb közülük, hogy a csomagtérajtó nem a tető sarkánál fordul felfelé, hanem a zsanérjai vagy húsz centivel előrébb vannak, kicsivel a hátsó utasok feje mögött."
Khm... Nem is tudom. Hol is láttam már ilyet??
Zsolesz2007-09-11 22:24:55 // 45385
Egy agytröszt vagy el kell ismernem. Mégis csak jó valamire az az erőmű. Ilyenkor is még pörögsz :)
☻SKULL☻2007-09-11 22:24:07 // 45384
GEORGE2007-09-11 22:22:32 // 45383
Hálás lesz a moci az új hűtőért! .-)
Adrián2007-09-11 22:22:23 // 45382
A kavicsok és a bogárhad!Nem semmi!
GEORGE2007-09-11 22:22:09 // 45381
Segitek Koma .-))
Írd le a telószámát és holnap hívd fel :-)))
Írd le a telószámát és holnap hívd fel :-)))
Zsolesz2007-09-11 22:21:00 // 45380
Ez eszembe sem jutott :)) Mindjárt írok is. De az a baj ha válaszol azt én ma már nem látom holnap meg megyek Biatorbágyra a céghez és lehet össze tudnánk valahol futni ott büdi környékén
☻SKULL☻2007-09-11 22:18:57 // 45379
Úgy nez ki hogy a kevés használattól
GEORGE2007-09-11 22:18:54 // 45378
Írj az oldalára .-)
GEORGE2007-09-11 22:18:37 // 45377
Hüüüüüü asszem bátran ki lehet jelenteni, hogy itt volt az ideje a cserének!
Zsolesz2007-09-11 22:17:00 // 45376
Üdv!
Erhard kolléga volt ma már? Múltkor mondott valami ablaktörlőt olcsón az érdekelne. Főleg hogy hogy tudok hozzájutni.
Erhard kolléga volt ma már? Múltkor mondott valami ablaktörlőt olcsón az érdekelne. Főleg hogy hogy tudok hozzájutni.
Mike.2007-09-11 22:12:34 // 45375
Húú az a használt az nagyon gázos. Mitől lett ilyen?
GTPeti2007-09-11 22:12:27 // 45374
Az alsó kéne. :))
☻SKULL☻2007-09-11 22:08:23 // 45373
Ödi2007-09-11 21:48:38 // 45372
Sziasztok
Segítségre lenne szükségem.Kellene egy foto 2.0 TS kuplungszerkezetéröl és tárcsájáról.
Elöre is köszönöm:-)
Segítségre lenne szükségem.Kellene egy foto 2.0 TS kuplungszerkezetéröl és tárcsájáról.
Elöre is köszönöm:-)
someday2007-09-11 21:43:21 // 45371
erre csak ennyit tudok : :(
nem volt jó olvasni a posztodat.
nem volt jó olvasni a posztodat.
Adrián2007-09-11 21:35:49 // 45370
A xenon vetített képében csak megerősíteni tudom GEORGE cartársunkat ill gratulálok a szép rajzhoz :-DDDD
Adrián2007-09-11 21:32:00 // 45369
Na ez akkor tényleg hamar megoldódott! ;)
Nem szabad mindig a legrosszabra gondolni engem is beijesztettek már!
Nem szabad mindig a legrosszabra gondolni engem is beijesztettek már!
Attie2007-09-11 18:23:11 // 45368
Na ez jó hír! :)
Gyűrűtörés... még mit nem :))
Gyűrűtörés... még mit nem :))
admirális2007-09-11 18:13:18 // 45367
Tök jó. Én gondoltam hogy a gyertyacsere megoldja a gondokat, mert rajtam is az segített nem rég. És elsőre én sem hittem benne hogy ilyen fontos. Az elszíneződött pipa nem jelent önmagában rosszat.
Mike.2007-09-11 18:01:34 // 45366
Na ezt olcsón megúsztad! :-)
mesa2007-09-11 17:39:04 // 45365
WOW !
Majdnem karamboloztam egy szűk utcában, pedig kímélve a hideg motrot csak CITY módban közlekedte!
Egyelőre nem volt semmi gond, szépen indult és végig szépen is viselkedett.
Nem hittem volna, hogy ennyire xarak voltak a gyertáim!
Most jut eszembe, hogy a szíj melletti henger (4-es ?) pipáin olyan világos kristályosodás szerű volt. Lehet hogy áthúz ?
Most hazaérve egy picit megnyugodtam. :)))
Köszi mindenkinek aki eddig is lelkesített! ;-)
Majdnem karamboloztam egy szűk utcában, pedig kímélve a hideg motrot csak CITY módban közlekedte!
Egyelőre nem volt semmi gond, szépen indult és végig szépen is viselkedett.
Nem hittem volna, hogy ennyire xarak voltak a gyertáim!
Most jut eszembe, hogy a szíj melletti henger (4-es ?) pipáin olyan világos kristályosodás szerű volt. Lehet hogy áthúz ?
Most hazaérve egy picit megnyugodtam. :)))
Köszi mindenkinek aki eddig is lelkesített! ;-)
mesa2007-09-11 16:20:46 // 45364
Na lejött, az aláfeszítés segített!
Nem is voltak rendesen meghúzva a gyertyák! Februárban volt 100k-s szervízen és ott az addigi tulaj nem kérte a szokásos gyertya cserét, így visszatekerték a régieket, csak elfelejtették meghúzni nyomatékra.
Kicseréltem mind a nyolcat Championra. Ez volt olcsóér'.
Viszont miután beindítottam, az elején ugyanúgy köhécselt egy párat!!!
Aztán beállít és szépen vette a fordulatot, azonnal gázreakciókkal, nem volt olyan lomha, fázis késéses reakció. Talán benne volt még az égéstérben az előző szar gyertyás keverék ? :o
Most jöttem rá, milyen gyönyörű hangja is van ennek a TS mocinak! :D
Sokat számít egy gyertyacsere! :)))
De azért még tartok tőle, hogy valami más gebasz is van :(
Majd a hazaútnál kiderül. Ha akkor is prüszköl, akkor nem tudom mi a köv. lépés.
Trafósor ? Vagy valami jeladó xaraxik ? Meglátom.
Nem is voltak rendesen meghúzva a gyertyák! Februárban volt 100k-s szervízen és ott az addigi tulaj nem kérte a szokásos gyertya cserét, így visszatekerték a régieket, csak elfelejtették meghúzni nyomatékra.
Kicseréltem mind a nyolcat Championra. Ez volt olcsóér'.
Viszont miután beindítottam, az elején ugyanúgy köhécselt egy párat!!!
Aztán beállít és szépen vette a fordulatot, azonnal gázreakciókkal, nem volt olyan lomha, fázis késéses reakció. Talán benne volt még az égéstérben az előző szar gyertyás keverék ? :o
Most jöttem rá, milyen gyönyörű hangja is van ennek a TS mocinak! :D
Sokat számít egy gyertyacsere! :)))
De azért még tartok tőle, hogy valami más gebasz is van :(
Majd a hazaútnál kiderül. Ha akkor is prüszköl, akkor nem tudom mi a köv. lépés.
Trafósor ? Vagy valami jeladó xaraxik ? Meglátom.
Attie2007-09-11 15:55:29 // 45363
hmmm, pedig mostanában nem is túlórázok nagyon. Majd a jövő hónapban.
7:45 és 8 között szoktam indulni. 17:30 és 18:00 között már otthon vagyok. De lehet, hogy elmegyek edzeni, és akkor később van csak ott az autó :)
7:45 és 8 között szoktam indulni. 17:30 és 18:00 között már otthon vagyok. De lehet, hogy elmegyek edzeni, és akkor később van csak ott az autó :)
admirális2007-09-11 15:49:29 // 45362
Elég erősen van megcsinálva, nem hinném hogy a leszedésnél törik. Feszíts alá csavarhúzóval! Amúgy mind3 imbusz csavart leszedted a trafósorról?
mesa2007-09-11 15:20:43 // 45361
Elkezdtük leszedni a tarfósort, csak a nyakunba zúdult az a fránya eső :((
Persze leszedni nem sikerült! A kicsi pipák már lenn vannak, meg a trafósor bal oldala is megindult (szemben állva) de jobb oldalon nem engedi a genya. Nem merem megfeszíteni, mert tuti törik valami rész...
Valami tanács ? :o
Persze leszedni nem sikerült! A kicsi pipák már lenn vannak, meg a trafósor bal oldala is megindult (szemben állva) de jobb oldalon nem engedi a genya. Nem merem megfeszíteni, mert tuti törik valami rész...
Valami tanács ? :o
Attiska2007-09-11 15:13:42 // 45360
Attie,
Mostanában nem látom a 156-ot, vagy korán mész, és későn érsz haza? :)
Mostanában nem látom a 156-ot, vagy korán mész, és későn érsz haza? :)
Attiska2007-09-11 15:11:59 // 45359
A 156 GTA-t pontosan meddig gyártották? 2004 vége?
Amúgy sajnos csütörtökön kilépek a 156 táborból, sőt egyelőre nemhogy Alfa tulaj nem leszek, hanem olasz autóm sem lesz. :( Nagyon nehéz volt meghozni a döntést, hiszen olyan autótól válok meg, ami 2-3 ée álmaim autója volt. De vannak előrébb való dolgok, ugye a gyerekeknek enni kell.
Remélem azok az emberek, akik miatt ezt most meg kell tennem, azt a pénzt amivel tartoznak, családtagjaik temetésére költik.
Amúgy sajnos csütörtökön kilépek a 156 táborból, sőt egyelőre nemhogy Alfa tulaj nem leszek, hanem olasz autóm sem lesz. :( Nagyon nehéz volt meghozni a döntést, hiszen olyan autótól válok meg, ami 2-3 ée álmaim autója volt. De vannak előrébb való dolgok, ugye a gyerekeknek enni kell.
Remélem azok az emberek, akik miatt ezt most meg kell tennem, azt a pénzt amivel tartoznak, családtagjaik temetésére költik.
Dévid2007-09-11 14:52:43 // 45358
Az enyém még úgy sem húzott, mint az előző 1.4 -es offos verdám, igaz 142000 kmnél még gyári gyertyák voltak benn. Mint a hétvégén kiderült, 3 nem adott szikrát, 1 meg nem is bele való volt.
GTPeti2007-09-11 14:16:34 // 45357
Hiszek neked fotó nélkül is!!
(De ha megtennéd, hogy lefotózod, az sem lenne baj. Arra vagyok kíváncsi, mennyire egyenletes a fény. Gondolom nagyon, hiszen projektoros.)
(De ha megtennéd, hogy lefotózod, az sem lenne baj. Arra vagyok kíváncsi, mennyire egyenletes a fény. Gondolom nagyon, hiszen projektoros.)
András bácsi2007-09-11 14:05:36 // 45356
Tényleg? Ilyen gonoszak ezek? .))))
Erhard 242 (Pure Energy)2007-09-11 14:01:37 // 45355
Mit mit azt, hogy a kötelező szervíz 15e km-ként van egy olajcsere 40e ft.....ha kopik a betét meg a tárcsa akkor már 80e ft...stb
jó biznisz ez meg jó hüle, aki ilyenbe belevág...végül is 7 évre biztos partner a cégnek :))))
jó biznisz ez meg jó hüle, aki ilyenbe belevág...végül is 7 évre biztos partner a cégnek :))))
GEORGE2007-09-11 13:21:35 // 45353
Az engem is érdekelne :-))
De csak ezért nem megyek be megkérdezni :-)
De csak ezért nem megyek be megkérdezni :-)
András bácsi2007-09-11 13:13:39 // 45352
Azért megnézném, mit tudnak 7 év alatt a garanciába betenni.
mesa2007-09-11 13:03:11 // 45351
Amióta az ex Hondás haverom vett egy ilyet, azóta sok mindent megtanultam szinte csak erről hajlandó beszélni! :DD
Egyébként nagyon kultúrált az autó, bazi csend van belül, hatalmas a hely, jó érv a 7 év gari meg az 5 csillagos NCAP.
Ha egyszer szép belsőt is adnának hozzá, tuti új nevet kapna a "GOLF-kategória" elnevezés...
Egyébként meg innen olvastam, benne van minden technikai bravúr.
Egyébként nagyon kultúrált az autó, bazi csend van belül, hatalmas a hely, jó érv a 7 év gari meg az 5 csillagos NCAP.
Ha egyszer szép belsőt is adnának hozzá, tuti új nevet kapna a "GOLF-kategória" elnevezés...
Egyébként meg innen olvastam, benne van minden technikai bravúr.
GEORGE2007-09-11 12:33:53 // 45350
Azért ez a Kia Ceed igen csak jól sikerült. Meszebbről simán benézed totyának, de semmi esetre sem Kia-nak. A 7 év gari se megvetendő, belülről is egész pofás, legalább is amit tegnap néztem.
Inkább ilyen mint egy gooof.
Inkább ilyen mint egy gooof.
Attie2007-09-11 12:10:57 // 45349
Hű nagyon vágod a témát :)
Amúgy mindenhol nagyon jókat írnak róla.
Amúgy mindenhol nagyon jókat írnak róla.
GTPeti2007-09-11 11:53:49 // 45348
...és mindegyik SW neve és formája koppintás.
mesa2007-09-11 11:12:33 // 45347
OFF
Akkor rosszul írták. Kovács Miklós elmondta az m1-en egyszer, hogy ő csak a koncepció autó formájáért felelős, és hogy sokat kellet küzdenie a koreai tervezőkkel , mert még ennél is többet akartak letörölni a végső modellről, a koncecpióautóhoz képest.
A belsőteret David Labrosse tervezte, a színeket Dominique Raye, a kocsi vázát Jun-Moo Her, az erőátvitelt Seog-Jae Lee
Nem akarom fényezni az autót, de rendkívűl sok kategóriájában vezető megoldással rendelkezik, az övék a legkissebb kocsi alatti kavargó szél ellenállása (erre dierekt építettek egy szélcsatornát), ami miatt kevesebbet fogyaszt és jobban az útra tapad, aztán minden modellbe kormányvezérlős audió kerül, mindbe 6 légzsák, 5 csillagos törésteszt,elektromos szervokormány, mind az 1.6-os, mind a 2.0-s CRDi dízeljükbe változógeometriájú turbo kerül stb.
Akkor rosszul írták. Kovács Miklós elmondta az m1-en egyszer, hogy ő csak a koncepció autó formájáért felelős, és hogy sokat kellet küzdenie a koreai tervezőkkel , mert még ennél is többet akartak letörölni a végső modellről, a koncecpióautóhoz képest.
A belsőteret David Labrosse tervezte, a színeket Dominique Raye, a kocsi vázát Jun-Moo Her, az erőátvitelt Seog-Jae Lee
Nem akarom fényezni az autót, de rendkívűl sok kategóriájában vezető megoldással rendelkezik, az övék a legkissebb kocsi alatti kavargó szél ellenállása (erre dierekt építettek egy szélcsatornát), ami miatt kevesebbet fogyaszt és jobban az útra tapad, aztán minden modellbe kormányvezérlős audió kerül, mindbe 6 légzsák, 5 csillagos törésteszt,elektromos szervokormány, mind az 1.6-os, mind a 2.0-s CRDi dízeljükbe változógeometriájú turbo kerül stb.
Liquid2007-09-11 11:07:43 // 45346
Röppent a lóvé :) Rövidesen megy a mail is.
Attie2007-09-11 10:48:20 // 45345
Most olvastam a TC cikket róla. Abban azt írják, hogy ezt is az a magyar ember tervezte.