Fórum >> Típusok >> 156

ALFI1562007-04-06 20:49:26 // 33742
Ezt se tudtam.Tavaly Lacházán milyen időt mentél 200 ill. 400m-en?
Ronnie2007-04-06 20:46:46 // 33741
a 156 V6 GYÁRILAG 6 seb.
Ronnie2007-04-06 20:46:07 // 33740
jaja, +1 sebesség, és ha véletlenül nem vinné 6.ban tiltásig, megkérem nitrobácsit a hátsó üllésen hogy toljon meg! ;o)))
ALFI1562007-04-06 20:44:59 // 33739
Mikor került be a 6-os váltó?
Liquid2007-04-06 20:42:52 // 33738
Komoly! Az enyém is kb. ennyit forgott 5-ben 200-nál, csak neked még van 1 sebességed.
Ronnie2007-04-06 20:38:18 // 33737
figyeltétek, 5-ben 6492-es fordulaton valós 201km/h-t ment a padon. kíváncsi leszek a gps V-max mérésre, mikor 6-ban 7200-ig elnyomom neki! :oP
ALFI1562007-04-06 20:35:58 // 33736
Ok.Köszi.Majd a papiról lelesem a tel.számot és a címet.
Ronnie2007-04-06 20:34:02 // 33735
de nekem volt szélessávú szondázás közúton is, a csak mérés lehet olcsóbb
ALFI1562007-04-06 20:30:46 // 33733
Árba mit képvisel egy ilyen mérés?
Ronnie2007-04-06 20:17:45 // 33732
Egyenlőre itt tart a dolog:

A 3.0 szívósor miatt teljesen át kell írni a progit, bár teljesítményre nem rosszabb a gyárinál, de iszonyat szar a görbém, és végig szegény a keverékem is. A mérések alapján még további kb. 18-20LE és 20-22 Nm tartalék van benne, egy kedvezőb görbén.. még jó hogy eddig nem nyúztam a nitrót, mert egy ilyen keveréknél tuti meghalt volna!

Mike.2007-04-06 20:16:42 // 33731
Pedig nem az volt tervben neki, de aztán legyőzte az Alfa vírus! :-))
csocsi2007-04-06 20:13:43 // 33730
Azt nem meri leírni :)))
ALFI1562007-04-06 20:03:05 // 33729
És mit mutat a mérőpad?
csocsi2007-04-06 19:46:50 // 33728
Akkor rendben. Csak a múltkori miatt merült fel bennem a dolog.
Ronnie2007-04-06 19:45:36 // 33727
Megszorítom én neked mindjárt! ;o)
Trombozis2007-04-06 19:45:23 // 33726
Kitartok. Jó lesz. Jó csávó csinálja, bízom benne.
Trombozis2007-04-06 19:44:36 // 33725
beszéltük mi is kollegával, hogy mennyit bír az autóm. Kérdezte mi a vége. Mondtam, hogy 205 volt óra szerint, de mitől menne többet. Ahogy az egyik szerelő mondta anno. Örüljünk, hogy a 156 az egyhatos motorral el bír indulni. Még jó, hogy nincs belőle egynégy, mint az oktáviából.
csocsi2007-04-06 19:40:23 // 33724
Hát akkor kitartás.
Trombozis2007-04-06 19:40:11 // 33723
:-D Megy az egyhat fika? :-))))
Trombozis2007-04-06 19:38:19 // 33722
Üdv emberek. :-) Holnap délután a gép szerelőhöz megy. Átnézzük, hogy melyik tömítés fingott meg. Szép olajos már a motortér jobb eleje. 500 km egy liter olaj. Vagy még több. Meg megnézzük melyik kerékcsapágy cserés és jövőhéten pici műtétek kezdődnek. :-D Már várom, hogy rendelhessem az alkatrészeket. Pestre haladva meghajtottam egy csepet így is. 170nél elvettem egyszer a gázt oszt fújt egy szép kék füstöt ott ahol nyomja az olajat. Gyönyörű volt. Nem is néztem meg most mi a vége, pedig szerettem volna.
csocsi2007-04-06 19:37:43 // 33721
Ez nem is rossz ötlet :)
Ronnie2007-04-06 19:31:44 // 33720
Helló fiúk! Végre beindult a tuning végső fázisa! :o) Felkerültem a mérőpadra, végre látjuk feketén fehéren mi nem kóser! .. jövő hétvégére muzsikálnni kell
Poló2007-04-06 18:48:12 // 33719
Én meg válaszoltam rá ;)
tipoatti2007-04-06 18:45:13 // 33718
Persze, tudom én is. csak szeretem leopelozni. :)
Nyirkos2007-04-06 18:44:56 // 33717
Írtam mailt Poló. Ha Mórra indulsz, vagy arra jársz, és szólsz előtte, akkor elugranék hozzád... És köszi a leírást. Most már kíváncsi vagyok rá nagyon.
Poló2007-04-06 18:43:01 // 33716
Úgy tudom, a blokk GM.
tipoatti2007-04-06 18:39:07 // 33715
Az igaz, de akkor is becsicskulunk a globalizációnak!!! A Kalbfel olasz név szerinted? Német főnök, "német" moci... :(
Poló2007-04-06 18:35:54 // 33714
Az Opel nem vette meg egy az egyben az Alfát.
tipoatti2007-04-06 18:34:44 // 33713
Akkor innentől kezdve az összes 156/147 utáni Alfa-modellt is elfelejtheted(jük)... Opel motorokkal... :( Engem pl. a 159 sem fog meg annyira, mint a Giugiaro-156... Belül végképp nem. Ha mást nem, a kormányt tovább vihették volna. Ennyire szépet, jó fogásút, mint a faceliftekben van, nem láttam még más autóban. Emléxem, anno elgondolkodtam a még a Passat idején a 3 ajtós Stilóban. Kívülről még tetszik is, de belül.... :( semmi cuore, mintha egy 4-es Golfban, vagy egy Octaviában ülnék... a 159 enteriőrje is hasonlóan germanoid nekem. Persze azért nagyon kéne! És, ha az asszony 1x egy Gallardo-val akar meglepni, TEGYE! A Murciélago pedig gyönyörű... Egy olasz autóban a világítást a bal bajuszkapcsolón kelljen baxtatni, és punktum!!! Ne kelljen balra lenyúlni a forgókapcsolóhoz, mert az más autókra emlékeztet engem. :)
Poló2007-04-06 16:46:09 // 33712
Csak azt akartam mondani, hogy ha itt készül a blokkja, akkor vw-audi.
Peti16V2007-04-06 16:45:37 // 33711
Azér' az kevésbé, igaz a moci AMG. De az sem egy tipikus olasz verda, inkább csak a formaterv, bár én egyáltalán nem vagyok érte oda. A részletek tetszenek rajta, de a forma önmagában nem. Én inkább a Bugattit tenném a lambó mellé, az is egy vw. Na nem OFF-olom tovább a topicot. Jó hétvégét, Kellemes Ünnepeket!
Peti16V2007-04-06 16:41:08 // 33710
Ez még nem lenne tragédia, a ferka kasztnik is készültek (készülnek?) Szfehérváron az ALCOA-nál. És szinte a legtöbb alkatrészt ők is beszállítóktól veszik a világ minden tájáról. A baj ott van, hogy az alapját egy audi V8-as adja. Hiányzik a pedigré, ahogy Jeremy Clarkson mondaná.
ruszman2007-04-06 16:39:21 // 33709
jól tetted! én se vittem volna el a Lambo-t! :)) Nekem is böki a szemem hogy majdnem fauvé.. ugyaneza a helyzet a Pagani Zonda-val is nem?
Poló2007-04-06 16:31:03 // 33708
Ezzel én is ugyanígy vagyok. A V10-es blokkok megmunkálása itt történik Győrben.
GEORGE2007-04-06 16:29:44 // 33707
A V.Zsolt barátomnak volt egy 155V6 160-után ki kellett kerülnöm addig is ott voltam a fenekében! Akárhányszor gyorsultunk nem tudott megfogni. Aztán Kaposon is lenyomtam egy 155V6-ot. Mikor már 3an ültünk elment. Itt nem fényéveknyi távolságokról van szó, hanem egy egy autónyiról.
Peti16V2007-04-06 16:28:18 // 33706
OFF Amióta germán kézbe került a lambó, nem hoz tűzbe a márka. Valahogy nem tudok rá úgy gondolni, mint az olasz életstílus megtestesítőjére, pedig a murciban még állítólag a tervezésben főként olasz emberkék vettek részt. Egy Countach vagy Diablo az igen, de egy ilyen gájjárdó....... A 30. szülinapomra a feleségem ki akart nekem bérelni egy Ferrarit, de sajna sehogy nem jött össze. Viszont lett volna helyette (Flatcar-nál) egy Gallardo, amit odaadtak volna simán. Szegény nem tudta, hogy örülni fogok -e neki, ezért inkább rákérdezett. A kereskedők nem akartak hinni a fülüknek, hogy nemet mondtam rá. Totál hülyének gondolhattak, és lehet hogy az is vagyok, de akkor sem tudok már úgy gondolni ezekre, mint olasz autókra. Qrvagyors, jó hangja van, lapos, stb. de akkor sem tud a hatalmába keríteni úgy, mint egy Ferrari. ON
tipoatti2007-04-06 16:23:51 // 33705
Te nyertél, Lexikon Úr! Azért piros lámpánál óvatosan a "csak" 170 lovassal is... :))
Satti2007-04-06 16:22:46 // 33704
Nekem volt régebben eladásra 525i 24v BMW-ém,a 192 lovas,és az nagyon jól ment,pedig az már elég nagy kaszni,és az végseb.re is vitte a 230-at. A súly teljesítmény arány,biztosan sokat számít a külőnböző típusoknál,meg persze,hogy milyen váltó van rajta.
tipoatti2007-04-06 16:22:26 // 33703
Mármint a 155-nek! Erről írt George, nem a Bömösről... :)
Poló2007-04-06 16:21:29 // 33702
Sorjás perem... Haverom II-es puntójában a csomagtartóban milyen sorjás műanyagok vannak. És még azt kérdezi, hogy miért jobb az én verdám? :D Hát mondom pölö nem tesznek bele ilyen műanyagot :)
Poló2007-04-06 16:19:00 // 33701
Szóval lényeg a lényeg, hogy 2,5-ös és 170 lovas. Ez hasonló, mint a 155-ben a 2,5 V6. Múltkor mondta valaki, hogy nem volt elájulva tőle, csak a hangja jó. Asszem George is írta, hogy a ti-vel megfogja, de ebben nem vagyok biztos.
Poló2007-04-06 16:17:52 // 33700
Lángnál nincsen, én ott próbáltam venni először.
Satti2007-04-06 16:15:42 // 33699
A 325i,az 24 szelepes és 192 lovas.Később volt olyan,hogy 323i,az színtén 2.5-ös 24 szelepes hat hengeres,de 170 lovas.
Poló2007-04-06 16:12:49 // 33698
A 325 TDS 143 lovas. 325i-ből volt 170 illetve 190 lóerős változat is.
Poló2007-04-06 16:11:51 // 33697
Made by fosvágen... :(
tipoatti2007-04-06 16:10:08 // 33696
A 170 lovas a TDS lesz szvsz. Azt sem fogod meg könnyen... majd' ugyanolyat megy, mint a benyás. Ilyenhez is volt szerencsém... :)
Poló2007-04-06 16:09:21 // 33695
Hogyhogy 80-at jelent a második vonás? Az lenne a logikus, hogy 70-et mutasson.
Poló2007-04-06 16:08:04 // 33694
E36-ban volt 170 és 190 lovas 325 is. Én a 170 lovasra gondoltam, a 190-est tudom, hogy nem fogja meg.
GEORGE2007-04-06 16:07:42 // 33693
Én szerintem jól járt vele! De az élet úgyis bebizonyitja....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak