Fórum >> Típusok >> 156

admirális2006-09-01 21:24:18 // 18292
HA a műszerfal alatt leköveted a jel vevő zsinórját, eljutsz egy dobozhoz, amibe csatlakozik egy szélesebb csati is. Mind a 2-t lehúzod, besprézed WD40-el, visszateszed és jó hosszú ideig nem lesz gond. Egyesek szerint lehúzott akku saruval érdemes megcsinálni.
kékalfa 1562006-09-01 21:19:38 // 18291
Akkor marad a kódkártya és a használati utasitás ! Ha nincs meg a használatid akkor szóljál!
kékalfa 1562006-09-01 21:18:19 // 18290
Bocsi,csak már kicsit álmos vagyok és elnéztem!
KGB2006-09-01 21:17:10 // 18289
Köszi a válaszokat. A másik kulccsal már próbálkoztam, azzal sem indul.
GEORGE2006-09-01 21:16:26 // 18288
Egyenlőre KGB gondja de köszi! Remélem nekem nem lesz ilyen gondom!
kékalfa 1562006-09-01 21:05:58 // 18287
Hali!Keresd elö a kódkártyát,ha van,mert az alapján be tudod inditani. Ha nincs meg,akkor próbálkozz a tartalékkulcsal,ha az sincs meg akkor még megnézheted a transzponder vevöjét a kormányoszlopon,lehet,hogy ott a baj.Az a baj hogy legtöbbször a transzponder megy tönkre a kulcsba.
GEORGE2006-09-01 21:01:52 // 18286
Miután kialudt akkor kellene csak indulnia...hisz ez a védelem ,hogy más kulcsal ne lehessen indítani. Ha égve marad a kulcs akkor a vevő nem azonosítja a kulcsodat.
Poló2006-09-01 21:00:09 // 18285
Asszem ha ég és nem indul, akkor azzal van a bibi.
KGB2006-09-01 20:57:08 // 18284
Sziasztok! Kéne 1 kis segítség. A CODE kulcsnak mikor kell elaludnia a műszerfalon? Indítás után vagy már közben ill. előtte? Illetve ha nem indul és ég az a kis kulcs akkor azért nem indul mert az ég vagy egyéb...
Trombozis2006-09-01 20:56:14 // 18283
HoAz első ködlámpa sem biztos. Colosnak például nincs a gépben. először arra gondultunk, hogy törve volt, de nem, mert a kapcsoló helye sincs meg.
Trombozis2006-09-01 20:49:28 // 18282
Részvét. Annyira örülök, hogy nem is figyeltem mi folyik itt. Bocsi. sajnálom a dolgot. :-/
admirális2006-09-01 19:41:40 // 18281
Ja igen. De durva. Remélem még mindig jobb, mint egy MÁV-os. :/
Poló2006-09-01 19:38:57 // 18280
Mivel cseh az elkövető, így valami cseh lehet.
admirális2006-09-01 19:37:27 // 18279
Először is sajnálom az esetet. Másodszor: melyik biztosító volt?
Trombozis2006-09-01 18:52:46 // 18278
Megmozgattam egy picit a gépet. Amióta kész van eddig ez a leghosszab táv neki. Nem olyan sok úgy hogy le se írom. :-P De hihetetlen keveset evett, a csajossal le voltunk döbbenve. Mondjuk ezeken az utakon nem tudtam száguldozni, de a csikzsebembe maradt még pénz. Valamelyik nap meg megtaláltam azt a kocsit a parkolóban, amelyik meghúzta a löksöm már 2.-jára. Mondjuk lehet ő csak egyszer volt, de szépen látszik a kocsija oldalán. Majd elbeszélgetek vele.
Szabi(kispalinagyobbikfia)2006-09-01 17:41:26 // 18277
Neked is a hátulját törték? Mert kíváncsi vagyok mennyi egy hátsó lökhárító...
Pietro2006-09-01 17:31:27 // 18276
Ááááá, részvétem! Tudom, milyen érzés....sajnos.
csocsi2006-09-01 17:16:57 // 18275
Remélhetőleg hamar rendeződik a dolog.
Szabi(kispalinagyobbikfia)2006-09-01 17:14:33 // 18274
Hát igen elszórakozok vele egy darabig.... :-((( Használni lehet, nem arról van szó, csak sza...ul néz ki... :-((( Meg nagyon nem hiányzott, h biztosítóknál töltsek napokat...
csocsi2006-09-01 17:10:38 // 18273
Akkor betétlapot adott gondolom. Sajna a kárt nem lehet teljes mértékben megfizetni. Az utána járás és egyebek nem kerülnek kifizetésre :(( Remélem hamar pénzhez jutsz és meg tudod csinálni a gépet, mielőbbi javulást kívánok.
Szabi(kispalinagyobbikfia)2006-09-01 17:08:29 // 18272
Jöttem mórról hazafelé (fehérvár)... Elöttem egy VW Polo későn gondolta úgy, h lekanyarodik... én meg tudtam állni mögötte, a mögöttem érkező cseh skodás nő már nem... :-((( Hiába azért a négy tárcsa nem hazudik... :-) Aztán nekem koccant... nem lett nagy gáz, csak a lökhárítóm törött, de nagyon nem esett jól... ráadásul ki tudja mikor fog fizetni a biztosító... :-(((((
csocsi2006-09-01 17:04:18 // 18271
Részvétem :(( Hogy történt?
Szabi(kispalinagyobbikfia)2006-09-01 16:59:22 // 18270
Nem tudja valaki mennyibe fáj manapság egy új hátsó lökhárító??? Sajnos ma sikeresen belémjöttek hátulról... :-((((
tipoatti2006-09-01 16:36:57 // 18269
Az enyémen még nem... :(
Peti16V2006-09-01 16:29:09 // 18268
Ezek az 1,9JTD motorok voltak benne: AR32302 105LE elvileg ilyen a Tiéd, AR37101 110LE ezt tették bele 2000 év végétől, de inkább 2001-ben jellemző, 937A2.000 115LE ez pedig 2001 májusától váltotta az előzőt. Hogy miben különböznek a motorok, azt sajna nem tudom, de az biztos, hogy nem csak az elektronikában. Valszeg módosítottak a befecskendezésen, a turbón és a töltőlevegőhűtőn, tehát elég sok mindent kéne cserélned. Állítólag a DCS-ék egész szépen fel tudják húzni ezek a mocikat:katt ide!
Béta2006-09-01 16:00:34 // 18267
Sziasztok! Segítsetek. Egy 2000 évjáratú 156 1.9JTD-m van 77KW/105LE, létezik ebben az évjáratban 1.9 dízel nagyobb teljesítménnyel? Ha igen, ezt elektroikával oldják meg? lehet ilyet szerezni valahol? Beszéltem a márkaszervízzel és ők nem is hallottak róla. Valami olyan megoldás érdekelne, ami nem sufnituning, hanem rendes megoldás, mert igen csak csapkodni kellett a lovakat egy-egy előzésnél. Köszi BéTa
BeeGee2006-09-01 15:54:05 // 18266
Tesztautóba nem szoktak piros bőrt rendelni. :) Valamelyik fejesé lehetett inkább... Végülis mind1, nem mintha meg akarnám venni... :)
Poló2006-09-01 15:41:02 // 18265
Lehet, hogy valamelyik szaloné és bemutató autó vagy ilyesmi. Azt írja, hogy gyária chip... A gyárak nem szoktak ilyet csinálni. Inkább csinál egy limitált szériát és ott mondjuk nem 200LE, hanem 220LE a teljesítmény vagy akármennyi. Nálunk is csináltak a TT-ből egy limitált széirát, volt egy-két dolog amiben eltért a hagyományostól, sportosabb volt, az 1.8 Turbo pedig nem 225 LE-t teljesített, hanem 240-et.
ribipeti2006-09-01 15:38:23 // 18264
Sztem tesztautó, tuti a kereskedő az első tulaj. De ha úgy lenne ahogy te mondanád, akkor bezáratnám a lükét aki megválik tőle, az tuti.
BeeGee2006-09-01 15:35:25 // 18263
Még be se járatta és már nem kellett neki? Nem értem az ilyeneket...
ribipeti2006-09-01 15:26:17 // 18262
Apámé is 2001-es, 1.6-os, de az nem hűtött, má' megin' egy érdekesség. :) AMúgy, csak hogy gyönyörködjetek: 159 SW
Szilárd2006-09-01 14:59:14 // 18261
A tiéden már igen. Az enyémen még nem olyanok voltak.
BeeGee2006-09-01 14:52:29 // 18260
1.8-ra elől hűtötek a tárcsák!
VersionX2006-09-01 14:09:14 // 18259
Okés Köszi előre is. Nem rohanós a dolog, ahogy normál tempóben pakolsz a garázsban úgy majd csak meglesz.
ribipeti2006-09-01 13:54:52 // 18258
Na, akkor csak megoldható ez az átalakítás. VersionX, tegnap este nem találtam a spillantót, ma tovább kutatom. Költözés közben/végén vagyunk ugyanis, és minden szanaszéjjel van. Főleg a garázsban. Ha meglesz nyomok ide fel képet.
Peti16V2006-09-01 13:34:13 // 18257
Amit ígértem: Első tárcsa: (1,6TS-1,9JTD, nem hűtött) Ate: 10.022,- Zimmermann: 9.077,- Textar: 4.874,- (1,9JTD 16V-2,5 V6, hűtött) Ate*: 17.262,- Zimmermann: 11.646,- Zimm.Sport 21.000,- ABS: 9.540,- Első betét: (1,6TS-1,9JTD, nem hűtött tárcsához) Ate: 15.665,- Textar: 10.662,- ABS: 8.438,- (1,9JTD 16V-2,5 V6, hűtött tárcsához) Ate: 13.986,- Textar: 14.018,- ABS: 8.600,- Hátsó tárcsa: (2002-ig) Ate*: 7.443,- ABS: 5.162,- (2002-től) Textar*: 13.140,- Hátsó betét: (2002-ig) Ate: 14.967,- Textar: 11.108,- ABS: 5.715,- (2002-től) Textar: 5.343,- A féktárcsák ára darabra vonatkozik, a fékbetéteké garnitúrára! A *-gal jelzett alkatrészek jelenleg nincsenek raktáron. A fékbetétek közül leginkább az ATE-t ajánlom, de az ABS sem annyival rosszabb, mint amennyivel olcsóbb! A féktárcsáknál már nehezebb okosnak lenni, mert össze-vissza csomagolnak mindenfélét a saját nevük alatt. Az ABS-ben pl. leggyakrabban Brembo, Bradi vagy Zimmermann szokott lenni. De van olyan képem a Zimmermann gyárból, ahol épp Textar és Ate tácsák jönnek le a szalagról. Na erre varrjatok gombot! :))
Zsifi2006-09-01 13:09:22 // 18256
A leírás szerint nem, a valóságban hűtött, Eper szerint szintén.
Poló2006-09-01 13:03:38 // 18255
Akkor amit én írtam, az csak az első széirára érvényes.
Zsifi2006-09-01 13:02:17 // 18254
Gyári tárcsa 46000HUF/db.
Peti16V2006-09-01 13:01:27 // 18253
Én átalakíttattam az enyémet. A hűtött tárcsásnak más a féknyerge, tehát azt is cserélni kell. Ha jól emléxem, 6ezerért vettem Banditól darabját, tehát nem egy nagy kiadás! Ezután mehet bele a hűtött tárcsa és az ahhoz való fékbetét! Mindenkit rábeszélnék akié eredetileg tömör tárcsás, mert a hűtött sokkal jobban bírja az autópályás fékezéseket, tehát megéri átalakítani! Ha érdekel valakit, írok árakat a fékalkatrészekre, hogy mit mennyiért tudok hozni?!
Zsifi2006-09-01 12:59:26 // 18252
Az enyém hűtött!
Poló2006-09-01 12:22:14 // 18251
Erről valaki olyant kellene megkérdezni, aki ért is hozzá. De szerintem tárcsák, betétej, nyergek biztosan.
ribipeti2006-09-01 12:11:37 // 18250
Szerintem meg igen! :DDD
ribipeti2006-09-01 12:10:53 // 18249
Na, akkor had okosodjak, mit? Csak hogy megéri-e áttérnie annak, akié nem hűtött.
Poló2006-09-01 12:06:02 // 18248
Nem lehetett kihagyni :-)))
Poló2006-09-01 12:05:23 // 18247
Az nem csak úgy műxik, hogy sima tárcsa le, hűtött fel. Mást is kell ahhoz cserélni.
ribipeti2006-09-01 12:01:59 // 18246
Vót beszóni vazze? :P
ribipeti2006-09-01 12:01:00 // 18245
De ha felraksz egy hűtöttet, akkor még műxik ,nem? Ha már csere van, akkor érdemes jobbat felrakni. Andi 147-ese 1.6 Eco, legalapabb 147, és elöl hűtöttek vannak, sztem nem azzal voltak alapból szerelve. De fax tuggya. :)
Poló2006-09-01 12:00:03 // 18244
"Elektromos tükör elöl" A hátsók már biztos az extralistát képezik :-PPPP
ribipeti2006-09-01 11:58:15 // 18243
Nem tudom pontosan mert az enyém 2000-es, de ABS tuti, 1 légzsák tuti, légkondi nem tuti. Elektromos ablak elöl, elektromos tükör elöl, első ködlámpa. Kábé ennyi. Csak nem cseréled le a 164-est? :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak