Sziasztok!
Meg lett cwsinálva a szelepcsere és minden ami hozzá kell,összeraktuk újra a motort,és most pedig nem indul be :( az önindító teker,de mintha nem lenne szikra :) lehet az immo tiltott le,vagy valami jeladót tettünk tönkre miközben raktuk össze? a comp. észleli,ha pl egy jeladó nem jó?
Zotyy1562013-10-10 19:39:39 // 141542
gecsa2013-10-10 16:14:07 // 141541
ja, mondjuk az az átalakítás nem rossz ötlet.. :) nem is értem miért nem így lett gyárilag.. én úgy gondolom, hogy csak a tompított asszimetrikus, hogy ne vakítsuk el a szembejövőt, a refi meg gondolom tolja amilyen messze csak tud..
Zsolesz2013-10-10 16:04:29 // 141540
Köszi, akkor megnézem a készletemet otthon, mert egy időre (pont télen???) lehet ki kéne szednem a xenon-t, azt is rendbe kéne tenni, meg azon gondolkodom, hogy át kellene kicsit faragni a lámpatest rögzítést, hogy ne kelljen a kocsi elejét lebontani egy lámpa cseréhez, hanem csak a felső 2 csavart kiszedni, alul meg bepattanjon valahova...
Ricoe1562013-10-10 15:36:52 // 141539
Köszönöm mindenkinek az infot.
A kormányzárra gyanakodtam én is, de hiába forgattam a kormányt nem volt lezárva.
Ha ki van kopva az csöcs gondolom. Az nem olyan, hogy fogom kiveszem berakom az alkatrészt,ugye?
A kormányzárra gyanakodtam én is, de hiába forgattam a kormányt nem volt lezárva.
Ha ki van kopva az csöcs gondolom. Az nem olyan, hogy fogom kiveszem berakom az alkatrészt,ugye?
Abarai2013-10-10 15:26:01 // 141538
Ha elakad a kulcs, mozgasd meg a kormányt. Lehet, hogy a kormányzár szórakozik veled.
Ferke2013-10-10 14:43:06 // 141537
Ha a kulcs nem fordul tovább, annak semmi köze ahhoz, hogy mennyit vársz!:) Teljesen alaphelyzetből (ahogy bedugod a kulcsot) kell indulni, és akkor enged indítani. Ki van kicsit kopva a mechanika, és van, hogy ilyet csinál némelyik...
Ferke2013-10-10 14:41:04 // 141536
Nálam van, de hogy hogy tud eljutni feléd...na ez jó kérdés.:)
sparco2013-10-10 13:02:22 // 141535
aranytl2013-10-10 10:26:53 // 141534
Talán sokáig vársz az ikonokra. Egy idő után nem engedi az indítózást. Szerintem indítózz azonnal, az ikonok majd elalszanak, nem kell rájuk várni.
6UR202013-10-10 09:50:10 // 141533
Nekem a 2 első az elvileg jó. Ezt már csak azért is gondolom mert most műszaki átment gond nélkül. Úgy hogy elvileg el van benne fordulva ez a hátsó tehát a dolgát nem nagyon tudja ellátni, viszont nincs semmi hibakod ezért reménykedem benne hogyha kivesszük akkor sem lesz mert az sem különbözik nagyon a mostani állapottól viszont így tutira visszafogja az autót......
hg6idn2013-10-10 08:07:10 // 141532
Ha jól gondolom, a kat. utáni szonda felügyeli katakizátir működését. Nálam a két első gyengélkedik, időnként dobja is a hibakódot. A középső zörög, de még nem nyomoztam ki, hogy katalizátor, vagy csak dob...
6UR202013-10-10 06:33:48 // 141531
szerintem sem, viszont a hibakódon kívül elvileg mást nem csinálhat...na majd kiderül :)
Piritu - 1.000.0002013-10-09 19:47:40 // 141530
Szerintem nem.
Ricoe1562013-10-09 19:30:50 // 141529
Gyújtáskapcsolós problémával melyik szakemberhez kell menni?
A gond a következő:
Gyújtást ráadom, megvárom amíg nem világítanak az ikonok,indítóznék, de mintha falba ütközne a kulcs,nem tudom elfordítani. csinálom 3-5alkalommal, majd sikerül elfordítanom. Ja ez random , ritkán fordul elő.
A gond a következő:
Gyújtást ráadom, megvárom amíg nem világítanak az ikonok,indítóznék, de mintha falba ütközne a kulcs,nem tudom elfordítani. csinálom 3-5alkalommal, majd sikerül elfordítanom. Ja ez random , ritkán fordul elő.
Skodra2013-10-09 19:16:12 // 141528
Szia! Az alsó is katalizátor,és ha kiiktatod,kiütöd, előbb-utóbb jön a hibakód,mert annak szerepe van,azért van a lambda utána!
6UR202013-10-09 19:11:45 // 141527
azt értem az a kontroll szonda, de ami előtte van az is katalizátor? (mert az eper csak katalizátor hangtompítónak írja közvelen fordításban) És ha kiiktatom a másik 2 az elég e h hibakód nékűl működjön?
sparco2013-10-09 18:13:17 // 141526
Szerintem izzito gyertya lesz az... De allitolsg attol meg hs nehezen is, de indulnia kellene... :S
Teljes hasztalansag. :(
Teljes hasztalansag. :(
Piritu - 1.000.0002013-10-09 18:00:06 // 141524
A nagy utáni felügyeli a katalizátor működését.
Piritu - 1.000.0002013-10-09 17:58:52 // 141523
Csak az övé benzines, a tied meg gázolajos.
Olyan nincs, hogy egy benzinesnél nem változtat rajt. (A Spider pl. még euro2-es, a CO-n nagyon jól látni, hogy hidegindítás után mikor melegszik fel kat.)
Olyan nincs, hogy egy benzinesnél nem változtat rajt. (A Spider pl. még euro2-es, a CO-n nagyon jól látni, hogy hidegindítás után mikor melegszik fel kat.)
6UR202013-10-09 17:54:23 // 141522
Kérdés hogy abban 1 vagy 3 katalizátor van? Ha már itt tartunk elvileg az enyémben 3 van (2 kicsi a leömlőknél és egy nagy a flexi cső után) ami a felxi cső után van a szerelőm szerint keresztbe van fordulva. Na ha most azt kiütjük belőle fog vmi hibát bejelezni? Csak azért mert az enyémben 3 lambda van (kettő a kicsik előtt és egy a nagy után). Eperben próbáltam informálódni de ott erre a nagyra csak azt írja h: catalyst silencer akkor ez most micsoda is benne? Márcsak azért is mert ha keresztbe van benne fordulva és fontos lenne akkor dobna egy hibakódot h vmi nem stimmel de hibakód az nulla....
Attika012013-10-09 16:55:48 // 141521
Üss át rajta egy csövet, vagy betonvasat.............. Nekem nem változtatott a Co-n semmit, és jobban is megy......
Piritu - 1.000.0002013-10-09 16:23:29 // 141520
Bontottat kell keresni, sok 156 bontódik.
Roll19832013-10-09 15:32:43 // 141519
Jó az új verdád! :)
Petya772013-10-09 15:27:10 // 141518
Szewastok.
Szeretnem megkerdezni h valaki cserelte mar katalizatort a 156osan.Mert nekem nem volt jo a kipufogo gaz kibocsajtas.
Erdemes e eredetit venni vagy univerzalisat?Mert azt mondtak hogy ay univerzalissal sem volna jobb eredmeny.De az eredetit meg nem tudom megfizetni(600Eu)
Elore is koszi a tanacsokat.
:)
Szeretnem megkerdezni h valaki cserelte mar katalizatort a 156osan.Mert nekem nem volt jo a kipufogo gaz kibocsajtas.
Erdemes e eredetit venni vagy univerzalisat?Mert azt mondtak hogy ay univerzalissal sem volna jobb eredmeny.De az eredetit meg nem tudom megfizetni(600Eu)
Elore is koszi a tanacsokat.
:)
Imyx2013-10-09 15:24:44 // 141517
Urak,
Típushűtlen lettem :/, de a topicot természetesen továbbra is látogatni fogom :).
Típushűtlen lettem :/, de a topicot természetesen továbbra is látogatni fogom :).
Attika012013-10-09 14:28:57 // 141516
Előfűtő, a szűrőd tetején, a műanyag dolog amin csatlakozó van. Előmelegíti a gázolajat izzítás közben, és után........................ Ha működik.
sparco2013-10-09 14:09:12 // 141515
Na a kovetkező hibákat dobta a gép:
P0704 - kuplung kapcsoló
- szakadt
P0380 - előfűtő egység
- létezik
Mit jelent ez konkrétan? Izzitógyertyák felmondták a szolgálatot, azért nem indulna?
P0704 - kuplung kapcsoló
- szakadt
P0380 - előfűtő egység
- létezik
Mit jelent ez konkrétan? Izzitógyertyák felmondták a szolgálatot, azért nem indulna?
gecsa2013-10-09 11:46:47 // 141514
azokban a körökben nem egy alfa fordult már meg.. :D
Roll19832013-10-09 11:20:00 // 141513
Vályi Pista is vett egy 56 SW-t most láttam fb-n.
Zsolesz2013-10-09 11:11:53 // 141512
Poén volt, nem is szeretnék ebből semmi következményt. Csak mindig nevetek, hogy minden fórumon van ilyen hsz, hogy használd a keresőt :)
gecsa2013-10-09 10:55:38 // 141511
szerintem csak a tompított..
sparco2013-10-09 10:39:36 // 141510
Nehogy ebbol most vita alakuljon ki! :)
GTPeti segitokesz, hasznos tagja a topicnak, legalabbis Nekem nem 1x segitett mar a hasznos tanacsaival. A blogja megintcsak hasznos. Es sokszor nalam is kivernek a biztositekot a kerdesek, amikre az ember magatol megtalalhatja a valaszokat.
Errol ennyit sztem!
Majd jelentkezem, hogy mi volt a gondja a gepnek!
GTPeti segitokesz, hasznos tagja a topicnak, legalabbis Nekem nem 1x segitett mar a hasznos tanacsaival. A blogja megintcsak hasznos. Es sokszor nalam is kivernek a biztositekot a kerdesek, amikre az ember magatol megtalalhatja a valaszokat.
Errol ennyit sztem!
Majd jelentkezem, hogy mi volt a gondja a gepnek!
Zsolesz2013-10-09 10:37:23 // 141509
Ha már beléptem.
Az angol fényszóróban és az európaiban a refi is különbözik? Vagy csak a tompított?
Az angol fényszóróban és az európaiban a refi is különbözik? Vagy csak a tompított?
Zsolesz2013-10-09 10:21:47 // 141508
És amíg ezt a hsz-t begépelted a blogod linkjét is betehetted volna vagy a szöveget ctrl+c ctrl+v-vel beilleszted és már mindenki mehet is a dolgára.
De aki nem tudja, hogy van kereső az oldalon, annak is szolgáltál hasznos infoval :D
De aki nem tudja, hogy van kereső az oldalon, annak is szolgáltál hasznos infoval :D
sparco2013-10-09 09:41:08 // 141507
Igen, miutan megkerdeztem, eszembe jutott, hogy olvastam rola a blogodban (nagyon hasznos dolgok vannak benne, koszi!!!)+ eszembe jutott a kereso is... + hogy Neked az ilyen kerdesek, amiket megtalalhat az ember a kereso segitsegevel, a halalod! :D
Ne vedd sertesnek, igazad van vegulis! :)
Ne vedd sertesnek, igazad van vegulis! :)
GTPeti2013-10-08 23:36:31 // 141506
51.: Alulról. Nagy vész esetén féloldalasan felállva egy magas járdára hozzáférsz alulról. A váltó és a motor találkozása körül kell keresni. A generátor környékén van egy tartó, ami a kábelét rögzíti. Érdemes előtte megjegyezni merre van elvezetve. Úgy emlékszem egy Torx csavar tartja magát a jeladót. Én ERA gyártmányút vettem, amit a blogban is írtam.
sparco2013-10-08 22:45:22 // 141504
Honnan ferek hozza legkonnyebben?
GTPeti2013-10-08 21:45:34 // 141503
Ha még nem volt cserélve, úgyis esedékes mostanra. Ezen egy pillanatig nem gondolkoznék.
sparco2013-10-08 21:35:32 // 141502
Most egy kis reményt adtál! :)
GTPeti2013-10-08 21:25:03 // 141501
Lehet, holtponti is.
Állítólag kitartó indítózás után holtponti nélkül is beindul, ekkorra hiszi el az ECU, hogy eltávozott a szenzor. Ilyenkor a vezérműtengely-szenzor jeléből határozza meg a fordulatszámot.
Állítólag kitartó indítózás után holtponti nélkül is beindul, ekkorra hiszi el az ECU, hogy eltávozott a szenzor. Ilyenkor a vezérműtengely-szenzor jeléből határozza meg a fordulatszámot.
mreni2013-10-08 19:43:48 // 141499
nem feltétlen meleg motornál áll meg,az is csak egy tipikus hiba
sparco2013-10-08 19:37:41 // 141498
Az a baj, hogy 100km-re van ottholról, de ma a sötétben nem szórakozok vele, holnapra hátha helyrejön magától, mint a múltkor, viszont meg kell nézni, hogy mitől van, mert ez így nem okés... :S
sparco2013-10-08 19:35:49 // 141497
Holtponti meleg motornál áll le, nem?
Nekem hideg motornál csinálja, több órás állás után.
De átnézem még, amiket írtál! ;)
Nekem hideg motornál csinálja, több órás állás után.
De átnézem még, amiket írtál! ;)
mreni2013-10-08 19:33:35 // 141496
elsőnek diag,de holtponti jeladó is lehet vagy a csúcsokon a csati kontaktos,van pár lehetőség
sparco2013-10-08 19:00:32 // 141495
Kössz! Ha van még esetleg valakinek vmi más tippje, szívesen veszem!
Zsolesz2013-10-08 18:59:17 // 141494
Én jártam már így, húzd le az üzemanyag szűrőről a csövet, hogy az AC nyom-e valamit. Ha nem akkor a relét nézd meg, hogy azzal mi van. Emiatt ragadtam egyszer majdnem BP-en, mert nem indult a gép és előtte már szarakodott párszor.
Dokika2013-10-08 18:48:50 // 141493
Visszavonva:
Nem figyeltem, h motorhibás! :S
Nem figyeltem, h motorhibás! :S