Fórum >> Típusok >> 156

szasza(SW)2013-10-05 18:38:47 // 141441
Sziasztok!
Ma Gecsával töröltük ezt a két hibakódot.Volt már valakinek ilyen?Mitől volt?
Szabeee2013-10-05 18:16:21 // 141440
lehetséges, hogy én rá leszek kényszerülve a 17-es télire is, mivel az új fékek miatt sok felni már nem fér el...
GTPeti2013-10-05 17:55:27 // 141439
1. Olcsóbb
2. Télen úgysem a kanyarvadászaté a főszerep, a 17-es "feleslegesen sportos"
3. A 17-es gumi oldalfalmagassága kisebb, ezért sérülékenyebb
4. A felni is jobban ki van téve veszélynek az alacsonyabb abroncs miatt, pl. egy vízzel teli kátyú esetén.

Előnye, hogy szebb. B)
Trombozis2013-10-05 17:35:51 // 141438
;-)
Mit jelent az, hogy olcsó? De mivel rosszabb a 17 a 16-nál?
GTPeti2013-10-05 17:03:16 // 141437
Bosch: Az a baj, hogy még így is vakok között a félszemű a király... ;)
Tuningman2013-10-05 16:55:36 // 141436
De igen sajnos:(
Mondjuk a motorral nincs baj csak a Bosch cuccokkal amivel fölszerelték.
Tuningman2013-10-05 16:52:23 // 141435
Van szűrő mindegyik szabályzón, persze amit még nem csonkoltak meg.
Mindenképp az új a megfelelő megoldás, bontott ebben az esetben zsákbamacska.
GTPeti2013-10-05 16:17:25 // 141434
Nem tudom, télire 156-ra eszembe nem jutna 17-est venni. Ha már mindenképpen "nagy" kereket akarsz, akkor ott a jól bevált (és olcsó) 205/55R16.
Trombozis2013-10-05 14:38:57 // 141433
Csak kettő. Valamit nagyon benéztem.
Ez volt rajta: 205/50 R17 és ez van mellette: 215/45R17 (ez a nyári méret is)
Az első ellen az van, hogy túl kevés hely lett a kerékjárati ív és a kerék között és a hó, amikor odafagy nem tudtam leszedni. Egész télen ezzel küszködtem. A második meg egyértelmű, hogy gyári váltóméret.
GTPeti2013-10-05 12:58:48 // 141432
Melyik az a három méret?
Trombozis2013-10-05 12:28:45 // 141431
Elkezdtem felkészülni a télre. :-) Legumiztattam a téli kerekeket. Irány a fényező. Meg lehet nem a jelenlegi gumi kerül vissza. Ezen még gondolkodom, hogy melyik méret fog felmenni. 3 méret van láthatáron. :-)
B.László2013-10-05 12:27:04 // 141430
járt már valaki úgy h az lmm csati ugyan az de mégis más ma néztem a kocsiban szépen fel volt tákolva a csati kötegelővel .. ez a cikkszáma: 0 280 218 019 a csatlakozó nem ment a helyére.. a műanyag biztosító ami rajta van a csatin nem érte el az lmm-en a kis pöcköt amire rá kell menni h ne csússzon le ez most h van ?
a csati rossz v az lmm ?
PistaFR2013-10-05 11:09:34 // 141429
Az a Scudo motor - mivel 2 literes - valójában nem PSA HDI motor?
Störtebeker2013-10-05 10:36:19 // 141428
Hát köszi,de azt hiszem,h csak megpróbálom szétszedni,nem szeretném összekenni az ablakom;)
DobosHunor2013-10-05 08:26:41 // 141427
Hát akkor szereznem kéne bele egy ilyen szabályzót ami működik is :) és 2.4 Jtd. Ezeknek a végén van mikro szűrő? Csak mert az enyémet kiszedtem és nem volt rajta :)
Tuningman2013-10-04 22:47:24 // 141426
Nem biztos, hogy jó bele a Ducato szabályzója. A lényeg, hogy ugyanaz a Bosch szám legyen ami eredetileg benne volt.
A 2.0 JTD Scudomba raktam Alfa 2.4-es nyomásszabályzót, működik vele de csak 3ezerig pörög fel és elég furán jár vele a motor, szóval nem frankó.
Én úgy oldottam meg, hogy kiraktam a Scudot a kert végébe törpék helyett és vettem inkább egy 145-ös benzinest.:D
Tuningman2013-10-04 22:36:25 // 141425
Szerintem simán kibírja a 4 évet. Eddig csak jót tapasztaltam vele.:)
Amúgy a Jász-akku gyártja csak Electric Power néven, olcsóbb áron forgalmazza de lényegében ugyan az.
Nem rossz aksi csak még nem sokan ismerik.:))
Szabeee2013-10-04 20:05:24 // 141424
:))
Bluestrain2013-10-04 19:30:59 // 141423
Hello! Nézd meg katalizátor után a flexicsövet is, ha kifúj, bemegy a szag. Én is így jártam.
Zsolesz2013-10-04 19:19:07 // 141422
Nincsenek, 4 évet menjen el mint a régi és akkor is ideges leszek, de már nem annyira :) 2 év gari van mindegyikre, abban nem volt különbség. Majd beszámolok, hogy meddig bírta :D
GTPeti2013-10-04 18:33:54 // 141421
"Electric Power" Nem legyenek nagy elvárásaid... :(
Zsolesz2013-10-04 18:26:40 // 141420
Szerencsés vagy, nekem az ombre azt mondta a boltban, hogy dízelnél ez a majdnem 4 év teljesen normális.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-10-04 17:44:31 // 141419
Én is azt vettem bele, lassan 3 éves semmi gond vele.
gecsa2013-10-04 17:43:51 // 141418
nekem az előző akksim 2003.08 havi volt, januárban cseréltem... ;)
Zsolesz2013-10-04 17:38:33 // 141417
Ma új akku került a vasba, decemberben lett volna 4 éves az előző. Remélem ennyit elmegy az új, megtaláltam a papírokat a régiekről, 2006-ban vettem egy Bannert, 2009-ben ezt a ZAP-ot, most meg valami Electric Power vagy mi, de 20 fölött nem akartam akkura.
DobosHunor2013-10-04 16:52:44 // 141416
Most olvasgatok itt utána, hogy másnál is volt ilyen és ott a problémát az okozta, hogy

" következő esélyes tehát a turbó maradt, az volt a gyanú, hogy el van kormolódva, nehezen jár a geometria, de ezt is kizártam, maradt tehát ennek a szabályzása. A geometriát egy vákuumos labda mozgatja, azt egy kis mágnesszelep szabályozza, amit meg PWM jellel az ECU vezérel. Ezen a szelepen (VGT szelep, töltőnyomás szabályzó szelep, vagy nem tudom hogy hívják) egy kis finom szűrőn keresztül megy be a levegő a vákuum helyére, ha csökkenteni kell a turbónyomáson. Ez a szűrő (bár nem látszott rajta) pont annyira eldugult, hogy ne tudjon korrektül szabályozni, túl nagy volt a vákuum, és emiatt a turbó szépen dolgozott mikor nem kellett volna neki."

az enyémben is van ilyen lambda? Ez egy 1.9 JTD-ben volt.
DobosHunor2013-10-04 16:44:36 // 141415
na utána jártam. Igen ez volt az amit cseréltünk, bár mint kiderült, hogy az 2.8 Ducatojét tettékbele és az is kiderült, hogy ugyan akkor tiltott. Szóval, az lehetséges, hogy az elektronikája szert be neki?
DobosHunor2013-10-04 16:28:06 // 141414
hát aminek a végén van ilyen mikro szűrő azt cseréltük ki egy teljesen újra azzal mentünk és ugyan úgy megállt. A nagynyomású előtt van vagy utána. Szerintem tudod mire gondolok. 2 oldalon fogja csavar meg ilyen henger alakú nem nagy alkatrész, de nagyon drága :D
Bomi2013-10-04 15:27:30 // 141413
Szia,
Nyomásszabályzószelepet próbáltatok rá egy másikat (oylat ami jó persze), nekem is letilt 3500 1/min felett...nekem azt javasolták hétvégén kapok talán próbadarabot!
DobosHunor2013-10-04 15:21:33 // 141412
Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni. Még mindig fent áll a hiba amiről egyszer itt kérdezősködtem. Szóval az lenne, hogy néha gondolod egyet a kocsi vagyis mikor húzatnám akkor megáll az autó, 3.000-es fordulat felett vagy volt olyan is hogy 90-nél 5-ösbe oda léptem neki akkor is beadta ezt a problémát. Beadja a porlasztócsúcs hiba jelet és ennyi megáll. Viszont rátettük gépre és kiadta a fordulatszámjeladót és nagynyomású pumpát hibának. Szétszedtük tettünk bele újjat kiprobáltuk és akkor is csinálta. Viszont másik hibakodót, meg a csúccsal kapcsolatban semmi hiba nincs. Meg annyi lenne hogy bekatétereztük és a 4-es kicsit le van maradva bár nem sokkal nem nagy az eltérés. Azt mondták ez nem olyan vészes. Már szétszedtünk szinte mindent de még mindig semmi. a Gép pedig csak ezt a 2 kódot adja be folyton. Esetleg valakinél ilyen fajta hiba? Nagyon fontos lenne mert már nem tudok semmit kitalálni. Nagyon szépen köszönöm a segítséget. (2.4 JTD, 136 lovas)
PistaFR2013-10-04 14:05:29 // 141411
Ismerős offosán (4-es Golf) az utas oladi ragadt meg, de nagyon. Végül levettük az összekötő rudat, így a sofőr oldali megy amíg nem vesz egy bontottat. :)
Arslan2013-10-04 06:45:00 // 141410
Köszönöm szépen a választ, ha eljön az ideje ( a fizetésem :D ), megspóroltál egy dobbetét kiszedés-berakás munkát :D
Tuningman2013-10-04 02:05:41 // 141409
Nézd meg, hogy dobott-e hibakódot.
Tuningman2013-10-04 02:03:37 // 141408
Fújd be a mechanikát WD40-el, a csuklókat pedig zsírozd meg.
Persze ehhez ki kel venni az egészet, ami nem nagy ügy, kb. 10perc.
Tuningman2013-10-04 01:58:15 // 141407
A hidrotőkéknek ehhez nincs köze csak akkor lenne ha kitámasztana de akkor összeakadna a motor.
Amúgy nem értem, hogy mit keres a gépműhelyben a hidrotőke..?
Ha gondolod akkor valamikor ránézhetek a motorodra.
B.László2013-10-03 21:17:29 // 141406
Sziasztok a műszerfalon mostmár folyamatosan világít a befecskendező kontrollampa eddig csak ritkán villant fel majd elaludt az elmult napokban 150 es tempónál odalépve a gépnek felkapcsolt a gázt visszavéve meg elaludt a lámpa majd megint és megint aztán jött a kanyar és nem szórakoztam vele tovább ..:D
-ötletetek van h mi lehet a hiba forrása ?
azon kívül h világít a lámpa mást nem tapasztaltam .. :/
nesta2013-10-03 19:29:38 // 141405
sziasztok! érdeklődnék, hogy esetleg valakinek volt e már hasonló problémája, ami a következő: az ablaktörlőim mozgékonysága a nullához hasonlítható :D a biztosítékok jók, úgyhogy fogalmam sincs, hogy mi baj lehet. esetleg valaki aki szintén így járt nem tudná e megmondani nekem hogy hogyan lehetne orvosolni a dolgot, mert most hogy itt az ősz már eléggé bosszantó dolog :D
Zotyy1562013-10-03 18:49:08 // 141404
De már arra is gondoltunk,hogy a gépműhelyben összekutyulták a hidrotökéket,vagy nem tudom :(
Zotyy1562013-10-03 13:13:55 // 141403
a hegerfejet megnézték és jó volt a dugyattyukat megnéztük és jó volt,úgyhogy nem tudjuk mi lehet még a gond
Roll19832013-10-03 10:01:00 // 141402
Én a helyedben az EGR környékét is megnézném, hogynem fúj-e ki valahol.
Otto2013-10-03 08:06:29 // 141401
Injektor?
Frucsi2013-10-03 07:57:33 // 141400
Milyen beállítás kellhet lambda csere után?
Még egy big köszi!!!
Tuningman2013-10-03 00:36:30 // 141399
Ha nincs kompresszió akkor felesleges az elektronika böngészése, mechanikai a hiba.
Pár hsz-el ezelőtt már felvetettem egy esetleges gyűrűproblémát amiért beledolgozhat a forgattyúsházba. Ha nem ez akkor szelep probléma lehet, más nincs.
Nem jutsz előrébb a nem szeded szét újra. Vedd ki a veztengelyeket és úgy mérjél kompressziót. Ilyenkor minden szelep zár. Ha így sincs semmi akkor hengerfej le és fel kell önteni egy kis benyával a szeleptányérokat és így meglátod melyik szelep ereszt.
Ha egyik sem akkor jöhet a gyűrű és dugó vizsgálat.
Lehet, jobb szerelőre és gépműhelyre kellett volna bízni azt a generált.
Imyx2013-10-02 22:23:16 // 141398
Valószínűleg a ventilátor beviszi a kartergázt az utastérbe, a motortérből. A kartergáz-csöveket leellenőrizném, hogy nincs-e valamelyik, elrepedve, vagy lecsúszva. Ha már meleg a motor, és fölé hajolsz, ugyanazt kellene érezd, mint a motortérben :). Bár a dízel technikát nem ismerem, de ez lenne a tippem.
mgabor2013-10-02 21:50:26 // 141397
Srácok van egy kis gondom, és nem tudom merre induljak,

Mostanában mióta 10 fok körül van az idő a fűtéssel együtt néha kipufogó gáz szag van a kocsiban. de csak néha és csak meleg motornál haza felé ha egy piroson nem megyek at elsőre, már érezni. A hangja nem változott, látni nem látok semmit, hol szelelhet. gyorsul, indul ahogy eddig.
Megvárni nem szeretném, hogy valami szét essen.
Zotyy1562013-10-02 21:26:53 // 141396
a trafókábelt lekövettül egésszen a bal toronynál lévő kábelkötegig és van áram a 4. hengerben,valamiért nem nyit a szelep vagy nemtudom... de biztos lessz comp is ha nem jutunk semmire :(
Piritu - 1.000.0002013-10-02 21:22:25 // 141395
Legalább a lehetséges problémák egy részét ki lehetne zárni.
Piritu - 1.000.0002013-10-02 21:21:59 // 141394
Pedig szerinte kéne.
Mi van, ha szakadt a negyedik injektorok áramköre vagy valami más elektromos gubanc van. (Vagy csak kiakadt a vezérlő?) Reszelhetsz, nyomogathatsz akármit, meg nem javul.
Zotyy1562013-10-02 21:19:20 // 141393
Nem dugtuk rá gépre,a következő "próbálkozás azs összes hidrótöke ki és összenyom majd visszatesz,lehet valamelyik kitámaszt,holnap járatnám egy picit hátha az újak felszívják magukat,mert még csattogtak rendesen
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak