Fórum >> Típusok >> 156

admirális2012-04-06 17:30:33 // 127366
A kapcsoló körüli rést óvatosan meg kell feszíteni lapos csavarhúzóval. De ha nem akarsz vele vacakolni, vegyél egy új panelt!
NGC2012-04-06 17:20:58 // 127365
Szétszedtem, viszont a kapcsolót az istennek sem tudtam kikönyörögni belőle.
Rolee1562012-04-06 16:20:50 // 127364
Sziasztok.

Komplett futóművet kell vásárolnom a 156-osomhoz... Valaki mondja meg legyen szíves honnan tudhatom azt, hogy az enyém sport kivitel-e vagy sima? Ugyanis a futóműveknél ez fel van tüntetve mint eltérés.
Az oldalamra válaszoljon valaki.
Előre is köszönöm szépen!!!
Üdv.: Roland
GTPeti2012-04-06 15:04:23 // 127363
Nagy szerencséd volt, hogy csak ennyi történt. Egy ismerősömnek fullra lenullázta egy állat az autója elejét.

Bontóból mindent megkapsz gyáriban. Az utángyártott (új) elemeket viszont felejtsd el!!
Gábor1562012-04-06 15:01:18 // 127362
Sziasztok!

Kicsit off de ha valaki tud segíteni megköszönném :) Telibe kaptam egy jól megtermett szarvast, feltettem egy hirdetést aki esetleg tud mondani valami jót örömmel várom :)

http://alfaamore.hu/adokveszek/32927

Köszönöm :)

admirális2012-04-06 11:53:32 // 127361
Az a 2 csavar tartja, majdnem biztos hogy eltört a gomb.

Cserélni lehet a gombot külön, kapcsoló nélkül is, vagy az egész panelt, ahogy jobban tetszik.
NGC2012-04-06 10:13:44 // 127360
Köszönöm!
Kócosw2012-04-06 10:09:39 // 127359
eleg ha azt kiszeded..
igy jönnek ki a panelek
NGC2012-04-06 10:06:18 // 127358
Üdv!

Az utasoldali elektromos ablak kapcsolója tegnap kicsit lebetegedett, lifeg, és nem mindig működik. Az elég a szétszedéshez, ha az ajtóbehúzó mélyedésben lévő két csavart kiszedem, vagy szét kell bontani az egészet ahhoz, hogy megnézzem a kapcsolót?

Köszi előre is!
Szabeee2012-04-05 22:12:49 // 127357
nekem is elég hideg levegőt fújt tavaly nyáron álló helyzetben... csak valahol ereszt a rendszer, így 2 hónap használat után már nem kapcsol a kompresszor :(
Alfa GT-Csaba2012-04-05 21:31:56 // 127356
Valószínű hogy azért nem
jelez a biztonsági öved ha nincs bekötve,mert az ülés alatt szét van húzva a kábele!!Én a múltkor összedugtam,rögtön sípolt!
Liquid2012-04-05 21:19:17 // 127355
ez fura, emlékeim szerint egészen hideget tud tolni álló helyzetben is, de majd megmérem
GTPeti2012-04-05 13:01:36 // 127354
Klíma téma.

"Szabvány szerint a légkondicionálónak a motor alapjárata mellett 7 fokos levegőt kell befújnia a szellőző kettes fokozatán, de inkább 5 fok az átlag, egyes autók 3 fokos levegő befújására is képesek."

Az én autóm (vagy általában a 156?) pl. nem tartozik ezek közé. A klímások is mind azt mondták, hogy rendes menetszéllel fog tűrhető hideget fúji csak.
Spec. nekem annyira nem is hiányzik, nem vagyok nagy klímahasználó.
Zsolt852012-04-05 10:37:16 // 127353
Nem a légzsák visszajelzőről beszéltek ? (bekötött ember előtte meg egy lufi). Még jó hogy kialszik ha működik :)
Nekem a kézifékre ha picit is behúzom a kart( még első kattanást el sem éri), azonnal csipog meg, kiírja a szöveget is felkiáltójellel, + ég a piktogram a műszerfalon. Ellenk. esetben lehet kontakt hiba nemtom .
teracod2012-04-05 08:45:27 // 127352
kb. 1,5 éve van meg az autóm és eddig csak 3x - 4x írta ki :)
Bilux2012-04-05 08:29:23 // 127351
Ez új, nekem sose írja ki csak a felkiátó jel a műszerfalon.
Imyx2012-04-05 08:27:51 // 127350
Ha nem kötöm be magam, nekem se jelez vissza :)).
Hát ez az, nagyon ritkán jelzi ki nekem is, ha behúzom a kéziféket.
Erre én is kíváncsi lennék, miért nem jelzi ki mindig..
teracod2012-04-05 08:12:53 // 127349
Koszi szépen mindenkinek SIKERULT ,de az osszes bor lejott a kezemrol :D

Még annyit szeretnék kérdezni,hogy ha gyujtásra teszem akkor világít a biztonsági öv jelzö,de ki is alszik ha bevan kapcsolva az öv ha nincs (piros emberke leszíjazva). Használtan vettem az autót és esetleg lekötötték volna? + ha behúzom a kéziféket akkor néha kiírja,hogy Handbreake ON,de csak nagyon riktán. Kontakt hiba vagy mikor szokja ezt kiírni?

Elore is köszi
Bilux2012-04-05 08:03:47 // 127348
Én könnyen cseréltem. Van a foglalaton egy "toll" amit megfogva csak ki kell húzni a lámpatestből. Nekem is FL-tes a kocsim.
Imyx2012-04-05 07:39:28 // 127347
Ha már megfogtad, a felén túl vagy :)), utána tekerd el jobbra vagy balra, és kicsúszik :).
Speed2012-04-05 07:27:34 // 127346
Ki kell rázni belőle. :D
teracod2012-04-05 07:14:29 // 127345
Sziasztok cartársak

Elso helyzetjelzo izzót,hogy a jó budos rákba kell kicserélni? Sehogy sem férek hozzá. A tompított "lyukon" próbálom meg kihúzni,de csak megfogni tudom, kivenni már nem mert nincs elég helyem és a kezemet sem birom mozgatni a kevés hely végett :S

help pls.
sparco2012-04-04 18:30:42 // 127344
Aha, Nekem is ugyanez a probléma! Remélem ez lesz!
Köszi!!!
Alfa GT-Csaba2012-04-04 17:57:07 // 127343
fordulat szám mérőbe ment ki egy tranzisztor.Nekem anno ugyan ez volt csak úgy birtam lekapcsolni a jobb hátsó lámpámat ha kivettem belőle az izzót,amúgy folyamatosan égett akkor is ha levetem a gyújtást!
pmolnar2012-04-04 17:27:07 // 127342
szia

szerintem a fordulatszám mérőben szállt el valami az elektronikánál...én már jártam így..
sparco2012-04-04 16:36:08 // 127341
És annak van vmi biztosítéka vagy valami, vagy inkább jobb is, ha elektronikussal nézetem meg egyből???
sparco2012-04-04 16:34:55 // 127340
Akkor muszály vagyok másik szerelőhöz menni, mert ,,látszólagos" hibát nem találni...valszeg ki kell mérni akkor! :(
mreni2012-04-04 13:46:55 // 127339
vagy az amit András bácsi mond vagy a body comp,esetleg test hiba valahol
Speed2012-04-04 13:32:03 // 127338
És van alúl is burkolat
Speed2012-04-04 13:28:46 // 127337
A vezérmű tengelyek közt van egy görgő és állítólag az alá szorúlt be. ott meg van búrkolat. A lényeg hogy a másik is új volt. Ha rendesen rakta volna vissza akkor nem lett volna gond. 3000 km-ig jó volt, utána egész pontosan 460 km-t ment el.
András bácsi2012-04-04 11:11:08 // 127336
Hihetetlennek tűnik, de a km-órában van egy elektronika, ami a világítást valami úton-módon vezérli. Abban szállhatott el egy bigyó. (legalábbis én már jártam így)
sparco2012-04-04 10:42:17 // 127335
Alfa 156 jtd-ben (2002) először folyamatosan világított a bal hátsó lámpa (ha levettem a gyújtást, akkor is)... majd már egyszer csak egyáltalán nem is világít... :S (féklámpa része viszont jó)

Szerelő bűvelődött vele 4 órát, de nem tudta megcsinálni....

Valakinek valami 5let? Esetleg tapasztalat ezzel kapcsban? Mi lehet a hiba??? :O
Liquid2012-04-04 08:12:11 // 127334
lejjebb nincsen burkolat, ott egymás mellett fut a 2 szíj. Igaz TS-nél, de hallottam már olyat hogy a szétszakadó hosszbordás beszorult a vezérműszíjhoz és elcsettent
Speed2012-04-04 01:22:40 // 127333
Így elnézve, még nagyobb f@szságot mondott a "szerelő". Már a búrkolat miatt sem szorúlhat semmi a vezérműszíj alá, a másik darabjából.
Köszi a képeket.
Speed2012-04-04 01:14:35 // 127332
Igen.
piktortom2012-04-03 21:30:20 // 127331
Ezeket töröltük, újra csak a P0191-Fuel Rail pressure jött elő. A motor indítása közben (ami nem sikerült) az üzemanyag nyomást ellenőrizve pedig 80 bar körüli érték volt leolvasható...Ami azt hiszem sovány a sikeres indításhoz. Ha jól értesültem, legalább 150-180 bar körül kéne lennie. Amikor pedig sikerült egyszer beröffenteni a dögöt, akkor 306 bar volt a nyomás, rálépve a pedálra, hirtelen felugrott, majd leesett 200 közelébe, és ismét fel 300 felé. Ezekből az adatokból azt szűrtük le, hogy a nyomásszabályzó szelep a ludas a dologban. Kérdés, hogy valóban az okozhatja-e a nyomásingadozást?
Speed2012-04-03 17:22:43 // 127329
Köszi ez jó. Az ékszíjaknak kell látszódnia.
Dévid2012-04-03 15:16:35 // 127328
Minek kellene rajta látszania?
piktortom2012-04-03 14:39:52 // 127327
Nem, nem szállt az el sehova. :)
szivagyerek2012-04-03 14:32:34 // 127326
Hali! Ha valaki tudna 2002-es 156,1.9Jtd 85Kw-hoz,jó állapotú felső turbó csövet,legyen szíves írjon a falamra,elég sürgős lenne ! Köszönöm! (... bocs hogy ennyi topicba kirakom,de elég sürgős lenne ...)
Speed2012-04-03 12:47:31 // 127325
Lentebb kérdeztem hogy tud-e valaki képet a V6-os motorról. Tényleg fontos lenne.
Speed2012-04-03 12:44:57 // 127324
Nem tudom. Szegény keveréknél magas a hőmérséklet, dúsnál alacsony. de hőmérséklet akkor is van. A nagynyomású szelep miatt még mutatnia kéne. Akkor is ha a szivatyú hibás. Ettől függetlenűl persze hogy generálhatja más hiba is. Főleg hogy elég sok minden hibakódos. Tök úgy néz ki mitha a vezérlés szállt volna el.
Ferke2012-04-03 10:27:30 // 127323
Egyik a másikat tudja generálni, szóval nem biztos, hogy az hiba:)
piktortom2012-04-03 02:19:02 // 127322
A hibaelháritás folyamatban van, az utolso hibat tartom nyomasztonak, hiszen arra ir magas "erteket", es tartja eltaroltnak. Persze egyetertek hogy a tobbi sem elhanyagolhato.
Speed2012-04-03 01:38:24 // 127321
Aztán a többi hibakód sem éppen olyan amire nem kell figyelni.
Speed2012-04-03 01:28:45 // 127320
Jónak nem jó ha az ECU nem kap jelet a szenzortól. Töröld ki a hibakódot és ha újra előjön, akkor nézesd meg a jeladót.
piktortom2012-04-03 00:54:26 // 127319
Miután április elsején a "kis bestia" megmakacsolta magát, belenéztünk a gondolataiba :) és a következőket találtuk ott:

Mivel teljesen LÁMA vagyok a témában, nem tudom, hogy ez most jó, vagy sem...
Liquid2012-04-02 21:32:30 // 127318
létezik, csak nem lehet kapni :) legalábbis mikor utoljára néztem csak angliába szállító eladó volt, és eszetlen áron. De a sima hosszabbítót megbontom és beépítem a kapcsolót.
Piritu - 1.000.0002012-04-02 21:30:58 // 127317
Létezik belőle hármas szett, különböző színnel. A FES meg írja, mikor melyik kell.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak