Fórum >> Típusok >> 156

gecsa2012-04-11 19:58:15 // 127490
ja..hát úgy könnyű...
arról nem volt szó,hogy csalsz...:D:D:D
mreni2012-04-11 19:52:56 // 127489
4nap alatt simán le van papírozva vizsgáztatva az autó :)
Dévid2012-04-11 19:46:45 // 127488
Szinte könnyebb, mint itthonról venni egyet.
Dévid2012-04-11 19:44:47 // 127487
Nekem 12 km Ausztria. Nem lenne nagy gond kimenni és megnézegetni a közelben árult kocsikat. 10-15.000-ből hazahozható.
gecsa2012-04-11 19:19:11 // 127486
hazahozatalt,és ilyen apróságokat is beleszámoltál a marad 200000be?ha csak szomszédos országban gondolkodunk,az is odavissza 1000km..ha kocsival mész kifelé is,akkor meg visszára kettőt tankolni,vagy ha tréleren hazahozzák,az még drágább...nomeg arról nem is beszélve,hogy valamit képről megvenni elég nagy zsákbamacska...mi van,ha mégsem úgy van ahogy..azért ez szerintem nem olyan,hogy elugrok a szomszéd kereskedésbe,és megnézem..de ez csak az én véleményem..
Dévid2012-04-11 19:00:46 // 127485
Csak itthon 700.000-től indul egy olyan kocsi, ami kinn 300.000-ből megvan. Még mindig marad ca. 200.000-ed, hogy rendbe tedd. Ez a nem mindegy.
Alkatrésznek még jobban megéri egyet behozni, főleg ha van helyed, ahol elfér. Ha lett volna régebben elég eszem és mindig csak donort veszek, nem alkatrészt, akkor nem 3.000.000-ba került volna a kocsim rendbetétele, csak max. 1.000.000.
gecsa2012-04-11 18:53:05 // 127484
ha rászámolod az utánajárást,meg a sok mókát,amivel jár honosítani,nem biztos,hogy sokkal olcsóbban jön ki a dolog...és az sem igaz,hogy a külföldi autók jobb állapotúak...van abból is,ami elég gatya..ausztriában pl ilyenkor még keményen sózzák az utakat..ha onnan hoznék,tuti tüzetesen megvizsgálnám az alvázat,meg a rohadásra hajlamos részeket..
Dévid2012-04-11 17:35:51 // 127483
Ez igaz. Én is külföldi papíros V6-ban gondolkodom, soha többé 2.0 TS, nekem nem vált be, persze elég szar volt a kiindulási alap is sajna.
Ferke2012-04-11 17:16:30 // 127482
Hát én nem annyira csak a ha.hu-t néztem, elég vicces összeg most már a regadó, szerintem teljesen felesleges magyar papírost nézni...
gecsa2012-04-11 17:09:49 // 127481
felszereltséget is néztem..;)
Dévid2012-04-11 16:20:57 // 127480
Nekem egy darab olcsóbbat, ami komolyabb hiba nélküli, magyar papírost dob ki, azt 490.000-ért.
Én is nézegetem őket, csak én alkatrésznek. Motor kellene, meg kábelek.
Lehet olcsóbban kijövök ha komplett autót veszek, nem csak bontott alkatrészeket.
A vicc az, hogy eladni akkor is csak 4-500.000ért tudom majd.
Ferke2012-04-11 16:04:16 // 127479
Most nézem, majdnem behúztál a csőbe:) Igaz, ki van emelve a hirdetés, de ezen kívül van még pár olcsóbb is, meg kb ugyanennyiért egy csomó, kb teljesen ez az ára, vagy talán még ennyi sem.
Ferke2012-04-11 16:01:13 // 127478
Mert gondolom eladni akarja, nem árulni.:) Enyém cca 800-zal volt olcsóbb sérülten, megmondta az ember, hogy nincs ideje árulgatni, 1 hetet szán az eladásra. Mondjuk így 1 nap alatt elkelt neki:)
Vannak ilyenek, nem feltétlen jelenti azt, hogy xar, csak mert nem pont annyi, mint a többi, mindig vannak olcsóbbak, meg drágábbak:)
gecsa2012-04-11 15:15:22 // 127477
nem..a többihez képest olcsóbb közel 100al..
Ferke2012-04-11 15:09:54 // 127476
Hogyhogy miért ennyi?:) Ez egy közel 14 éves olasz autó? Vagy úgy érted, hogy drága?
gecsa2012-04-11 14:51:10 // 127475
semmiképpen nem városi kocsikázásra kellene..inkább hosszabb utakra..esetleg melóba bemenni néha,de az is 30km..
admirális2012-04-11 14:30:24 // 127474
Városon kívüli használatra nem rossz döntés.
gecsa2012-04-11 13:53:18 // 127473
ok,köszi!:D
moloch1562012-04-11 13:42:11 // 127472
kérdezd meg tőle: http://alfaamore.hu/tagok/6509
Piritu - 1.000.0002012-04-11 13:20:26 // 127471
... lehet a comp is kakukk és fals hibaüzenetet ad :-P
gecsa2012-04-11 12:52:42 // 127470
EZZEL szemezgetek...tud valaki róla valamit? miért ennyi? asszem egy ilyen lesz a következő beruházásom..mire figyeljek a vételnél?mik szoktak lenni a jellemző hibái?

előre is köszi a válaszokat..
Ferke2012-04-11 09:13:02 // 127469
Te vagy a diagnosztika, egy multiméterrel vagy ha ügyes vagy, egy db dróttal is meg lehet fejteni, ha valamelyik gyertya elköszönt, de mielőtt bevásárolnál, ezt ellenőrizd, mert többször előfordult már, hogy nem a gyertya szállt el, hanem a relé, mint legutóbb pl Soprano új szerzeményén is.
Ferke2012-04-11 09:10:30 // 127468
Háát, nem biztos, mert pl van, hogy egyik gyertya se kakukk, és más para van:DDD pl relé.
Ferke2012-04-11 09:09:16 // 127467
Szerintem nem. Ez nem gyújtógyertya. Vagy megy, vagy nem, én nem cserélném ki az összes ablakemelőt sem, ha 1 bexarik:))
Kócosw2012-04-11 08:28:52 // 127466
en aztcsereltem ami elromlott... ugyis jelez ha a egy masik is megmacskasodik...
Kareszka19842012-04-11 08:22:49 // 127465
és amennyire én értek a dízel motorokhoz, nem árt ilyenkor az összeset cserélni...így van?
atika2012-04-11 07:45:45 // 127464
Ugyanez volt a gondom pár napja! Nem írja ki hogy melyik, de egy szakadásvizsgálóval nagyon egyszerűen kiszűrhető! A műszer pozitív szálát az izzítógyertya hegyéhez érteted a negatívat pedig a blokkhoz bárhová! Ha szakadás van nincs ellenállása!
Szabeee2012-04-11 00:33:57 // 127463
szép estét az éjszakázóknak :)
zalan2012-04-10 23:43:20 // 127462
ha már sztem ott van dolgod lecsekkolhatod az összeset.
zalan2012-04-10 23:42:04 // 127461
én úgy tudom - 120-180 másodpercig villog. ez egyik gyertyád kuka. nekem is villog de pöcre indul. de ez inkább télen parás, mint nyáron. báár rend a lelke mindennek ... kikéne cserélni :)
Rodoman2012-04-10 21:44:15 // 127460
No ez tök jó!
De azért köszönöm!
Vajon a diagnosztika megmutatja hogy melyik?
Piritu - 1.000.0002012-04-10 21:41:01 // 127459
A kocsi használati utasításának 63. oldalán vagyon írva: "villog, ha üzemzavar lépett fel az izzítógyertyák fűtési rendszerében". Magyarul: valamelyik izzítógyertya kakukk.
GTPeti2012-04-10 21:32:14 // 127458
Legalább egy izzítógyertya hibás. Ez okozza.
Rodoman2012-04-10 21:26:12 // 127457
Heló Alfások!
Jól jönne egy kis segítség, hátha találkozott már más is hasonló jelenséggel!
Van egy 156-s Alfám, 1.9 JTD motorral. Miután beindul és kialszik az összes kontroll lámpa, fogja magát és az izzítószál kontroll lámpája pár másodperc múlva elkezd villogni kb. 15 másodpercig aztán az is kialszik és ennyi. Az autó indul amúgy, nem áll le, és nincs vele semmi gond (szerintem) de pár napja ezt csinálja! Eddig sose villogott az izzítószál lámpája! Mit jelenthet, készüljek valamire?! Valakinek van elképzelése?
Köszönöm előre is!
Liquid2012-04-10 14:38:54 // 127456
kösz a tippet, megnézem ezt is
Krisz1562012-04-10 14:34:16 // 127455
Köszi!
bega19862012-04-10 11:41:40 // 127454
Nekem ez a vezérlésmódosítás hiba akkor jött elő amikor lehúzva felejtettem a vezérlésmódosító mágnesszelepének csatlakozóját. Lehet ott van kontakthiba, vagy esetleg szakadt a mágneskapcsoló tekercs.
GTPeti2012-04-09 21:51:42 // 127453
Kétfajta 156 létezik... B)
Liquid2012-04-09 21:49:39 // 127452
ok, köszi ezt kipróbálom
Piritu - 1.000.0002012-04-09 21:48:19 // 127451
Tapasztalatom szerint reset után mindig jön egy lambdával kapcsolatos hibaüzenet. Amíg a hozzá tartozó önbeálló paraméter nem áll "nagyjából" helyre dob egyet. Töröld ki és ha minden oké, nem jön elő. Ha előjön, élőjelet kellene figyelni, de sanszos a lambda csere.
A másikra nincs tippem.
Liquid2012-04-09 21:12:48 // 127450
ma csináltam egy kis resetet a gépen... levettem az akkusarut úgy 2 órára, plusz toltam neki egy önbeállítási paraméter resetet a FES-sel. A TRA hiba eltűnt, érzetre rendben van minden (mondjuk nem is volt rossz), de 2 hiba visszajött, az első a P0170 már 1-2 km után, a másik hazafele úton valamikor. Nincs tippetek mi nem tetszik neki? Mit tudok tenni?
mizooo2012-04-09 17:49:50 // 127449
Ha az immo lámpa elalszik, akkor főtengely jeladónak hangzik, nekem nem volt ilyen problémám de sokaknak igen.

üdv,
Rizzo2012-04-09 15:04:06 // 127448
Régebben az volt itt a téma ,hogy a jtd motor hidegben nem termel annyi hőt ,hogy a mutató a 90"C-nál álljon.
Egész télen nekem sem akart a vízhőfok 70"C-nál föntebb menni,sőt ha alapjáraton melegedtem a kocsiban, képes volt visszahűlni 50"C-ig. A termosztátcsere
(elötte:BEHR 6éves most:eps-facet) megoldotta a problémát.Beállt 90"C-ra 5-6 km után és ezt tartja is. +1"C volt a kinti hőmérséklet.Remélem télen se lesz gondom.
Krisz1562012-04-08 22:00:45 // 127447
Sziasztok, egy kérdéssel fordúlnék hozzátok az autó már többször produkált olyat, hogy kisebb vagy nagyobb utak után nem indúl még a pótkulcsal sem, majd várok egy két órát és minden rendben. Milyen hiba lehetőségek vannak?
sty2012-04-08 21:18:08 // 127446
+1
Piritu - 1.000.0002012-04-08 21:07:32 // 127445
akkor: lájk :-DD
Liquid2012-04-08 20:22:45 // 127444
én is a "nincs a fészen" klub tagja vagyok :)
Gábor1562012-04-08 19:58:42 // 127443
Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne felétek, hogy szedte már ki valaki az első lökhárítóból ezt az lámpamosó bigyót? Ugyanis szeretném fényezőhöz vinni a lököst de ahhoz szerintem ki kéne szedni. Ha megpróbálom elforgatni azt a nagy anyát ami belül van akkor forogna vele az egész. Tud valki valami okosat mondani??
Köszi :)
Piritu - 1.000.0002012-04-08 18:26:45 // 127442
"Nincs profilom facon, nem letezem. :-)" - már azt hittem, hogy csak én vagyok így ezzel :-))
Liquid2012-04-08 14:33:48 // 127441
ott a pont! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak