ilyen izzók mennek a műszerfalba?
Szabeee2012-02-20 12:41:43 // 126292
Adrián2012-02-20 11:58:34 // 126291
Ez jó tavaszltól őszig de télen mikor "sózzák" jégmenetsítik az utakat 1 törlés és kifehéredik a szélvédő nem szalad ott semmi:))
Liquid2012-02-19 21:12:34 // 126290
igen, tudom milyen
GTPeti2012-02-19 14:58:30 // 126289
Szabeee2012-02-19 14:54:54 // 126288
én is meg vagyok vele elégedve, bár már cseréltem benne gumit.... csere után 1000x jobb lett, mint előtte :) nem tudom hány éves törlő lehet
vm2012-02-19 14:48:02 // 126287
Nincsenek vízcseppek. Ha jól van az üveg kezelve, olyan gyorsan szaladnak szét, hogy nem is látod. Komolyan... Ha meg lassan mész, egyszerűen lefolynak, nyom nélkül.
GTPeti2012-02-19 14:42:16 // 126286
Az én ablaktörlőm is kiválóan töröl. De személy szerint jobban tetszik, ha lepereg a víz, minthogy órákon keresztül csapkodjon előttem az ablaktörlő. :))
Liquid2012-02-19 14:16:23 // 126285
:)
egyénként én is használtam ilyet párszor (apór tolja nagyon régóta) de nekem nem annyira bejövős, idegesítenek a vízcseppek :)
mondjuk az Aerotwin viszont nagyon szépen töröl nagy sebességnél is, valszeg ezért nem hat meg
egyénként én is használtam ilyet párszor (apór tolja nagyon régóta) de nekem nem annyira bejövős, idegesítenek a vízcseppek :)
mondjuk az Aerotwin viszont nagyon szépen töröl nagy sebességnél is, valszeg ezért nem hat meg
GTPeti2012-02-19 14:14:38 // 126284
Jól van, nem a legjobb kifejezés az idejétmúlt.
Liquid2012-02-19 14:11:50 // 126283
hát ha lepereg, akkor nem feltétlenül kell, de mondjuk attól még mindig nem vágási mitől idejétmúlt (ilyen vízlepergető cucc volt már 10 éve is)
Piritu - 1.000.0002012-02-19 14:02:55 // 126282
2005-óta (legalább is azóta vagyok aktív az Amore-n és azóta olvasom) beszélgetünk a termosztátokról (meg még néhány gumicsontról), miért baj, ha hozzászól?
Ráadásul konkrét tapasztalatról számolt be, olyanról, amit nem sokan tesznek meg.
Ráadásul konkrét tapasztalatról számolt be, olyanról, amit nem sokan tesznek meg.
GTPeti2012-02-19 13:50:24 // 126281
Nem kell ablakot törölni, ha amúgyis lepereg a víz... (Csak néha.)
GTPeti2012-02-19 13:48:42 // 126280
Cartárs, neked is leírom: az elmúlt hetekben sokat beszélgettünk a termosztátokról. (Konkrétan tegnap is... Visszaolvasni nem bűn ám. ;)
No mind1. Az a lényeg, ha országúton nem közelíti meg (1-2mm-re) a függőleges osztást a mutató, akkor 90%, hogy csereérett a termosztát.
A város egy mai dízelnél nem mérvadó. Az teljesen normáis, hogy a motor nem termel annyi veszteséghőt, hogy nagy hidegben felmenjen 90 fokra a hőfok. Magyarul városban szinte lehetlen kideríteni, hogy jó-e a termosztát, vagy nem.
No mind1. Az a lényeg, ha országúton nem közelíti meg (1-2mm-re) a függőleges osztást a mutató, akkor 90%, hogy csereérett a termosztát.
A város egy mai dízelnél nem mérvadó. Az teljesen normáis, hogy a motor nem termel annyi veszteséghőt, hogy nagy hidegben felmenjen 90 fokra a hőfok. Magyarul városban szinte lehetlen kideríteni, hogy jó-e a termosztát, vagy nem.
Liquid2012-02-19 13:47:19 // 126279
értemén a jelentését, csak azt nem mi az indok :)
márminthogy ha vizes az ablak, akkó letöröljük, a sebességtől ez a dolog szerintem alapvetően független.
ez olyan mint a tankolás...:D bár ilyen üzemanyagárak mellett az is elavulttá válik lassan :)
márminthogy ha vizes az ablak, akkó letöröljük, a sebességtől ez a dolog szerintem alapvetően független.
ez olyan mint a tankolás...:D bár ilyen üzemanyagárak mellett az is elavulttá válik lassan :)
GTPeti2012-02-19 13:44:55 // 126278
Úgy értem, hogy elavult, túlhadott.
Rizzo2012-02-19 13:35:52 // 126277
Szerintem a melegtől nyit ki . A 155-ön(2.0 TS 8V) nekem sem ment 60-70 'C fölé a vízhőfok ,aztán vettem egy új termosztátot és próbaképpen mind a kettőt kifőztem lábasban a tűzhelyen . A régi is működött de korábban nyitott ,lehűtésnél pedig később és lassabban zárt be.
Most beszerelve melegedés után beáll 90 'C-ra.
A JTD-vel ugyan ez a gondom,70'C fölött még soha sem volt ,ráadásul ha alapjáraton melegednék a kocsiban ,képes visszahűlni 50'C-ra.
Most beszerelve melegedés után beáll 90 'C-ra.
A JTD-vel ugyan ez a gondom,70'C fölött még soha sem volt ,ráadásul ha alapjáraton melegednék a kocsiban ,képes visszahűlni 50'C-ra.
Liquid2012-02-19 13:34:17 // 126276
anakronisztikus? ezt hogy érted? :)
egyébként valóban jó cucc a Rain-X
egyébként valóban jó cucc a Rain-X
GTPeti2012-02-19 11:46:34 // 126275
Próbáltam régen Motip Rain Away-t is, annál nagyon zavaró volt a törlés utáni homályosodás.
De a Rain-X tényleg jó. B)
De a Rain-X tényleg jó. B)
vm2012-02-19 11:38:22 // 126274
Jók ezek a cuccok.
Jártam már én is így felhőszakadáskor, mikor mögöttem megállt a forgalom, nekem meg lassítanom sem kellett.
Jártam már én is így felhőszakadáskor, mikor mögöttem megállt a forgalom, nekem meg lassítanom sem kellett.
GTPeti2012-02-19 11:33:52 // 126273
Ma megvolt a párszáz km pályázás, szemerkélő esőben. Azon gondolkoztam, hogy feltűnik-e a szembejövőknek - akiknek folyamatosan ment az ablaktörlője -, hogy az én autómon nem megy. :)
Én mondom, jó dolog a Rain-X... 100 fölött folyamatosan ablaktörlőzni számomra már-már anakronisztikus dolog.
(A Rain-X legújabb verziójánál már a törlés után rövid ideig történő elhomályosodást is gyakorlatilag megszűntették.)
Én mondom, jó dolog a Rain-X... 100 fölött folyamatosan ablaktörlőzni számomra már-már anakronisztikus dolog.
(A Rain-X legújabb verziójánál már a törlés után rövid ideig történő elhomályosodást is gyakorlatilag megszűntették.)
Szabeee2012-02-19 11:10:36 // 126272
valamikor erre találtam olyan magyarázatot, hogy a termosztát nem a hőfok miatt nyílik, hanem a víz nyomásától, ha nem alapjáraton forog a motor... mert 1000 körüli fordulatnál nekem is szépen felmegy 90-re a víz, még télen is... ventilátor is kapcsol, viszont ha elindulok valamerre, akkor 83 fokra visszaesik... (de ott megáll és úgy marad)
GTPeti2012-02-19 11:06:21 // 126271
Erről van szó.
Szabeee2012-02-19 10:01:09 // 126270
nekem nyáron is max 87-re megy
Rizzo2012-02-19 08:23:44 // 126269
Elméletileg úgy tudod ellenőrizni hogy , ameddig nem éri el a műszer a 80-90fokot ,
addig a vízhűtőbe menő két vastag csőnek hidegnek kell lennie.
addig a vízhűtőbe menő két vastag csőnek hidegnek kell lennie.
alfa1562012-02-19 06:50:49 // 126268
Nyáron felmegy. Csak télen nem. Nyáron nagyon pontos 90-100 körül kapcsolja a ventilátort.
Szabeee2012-02-19 01:48:08 // 126267
nekem sem éri el és már én is cseréltem termosztátot
mreni2012-02-18 20:40:38 // 126266
ő nem,csak én azt néztem hirtelen,hogy melyik kommentre válaszoltál...
lehet sok volt a pálesz!!?? :D :D
lehet sok volt a pálesz!!?? :D :D
GTPeti2012-02-18 20:29:47 // 126265
Skodra nem cserélt termot még.
mreni2012-02-18 20:03:58 // 126264
de ha cserélt termot,és a fűtés is fasza akkor az a lehetőség kilőve :P
GTPeti2012-02-18 20:03:00 // 126263
Persze, az is lehet. Bár a 156-nál a termo esélye 10:1-hez :)
GTPeti2012-02-18 19:57:03 // 126261
Ha nyáron sem éri el a függőleges osztást, akkor termosztát.
alfa1562012-02-18 19:39:23 // 126260
PL. Én 135 ször cseréltem termosztátot. Már meguntam , de lehet a müszerfalban a müszer hülye . a 12 év alatt télen soha nem megy óraszerint fel a vizem 50 nél feljebb.Amugy minden jó a motor üzemi hőfokon van füttés nagyon jó . Már lemondtam róla hagyom igy és minden oké csak 50 et mutat had mutasson nekem mindegy.
Skodra2012-02-18 14:19:15 // 126259
Sziasztok! Azt kérdezném hogy a termosztát működését hogyan tudnám ellenőrizni? Mert sajnos sokszor még az 50C fokot sem éri el a hőmérséklet! Köszönöm
Skodra2012-02-18 12:21:31 // 126258
Megcsináltam,és így sem engedi kipipálni!!Hol találok másik progit??
Piritu - 1.000.0002012-02-18 12:03:34 // 126257
Indítsd el a progit, de ne dugj rá semmit, de válaszd ki a kocsit és az ECU-t! Ctrl+F10-el indítsd el teszt üzemmódban és úgy próbáld meg kipipálni.
Ha így se megy, akkor a progi a hibás.
Ha így se megy, akkor a progi a hibás.
Skodra2012-02-18 11:45:45 // 126256
Igen 3 paramétert enged a free verzió is! Már pár hónappal ezelőtt használtam is,most meg nem tudom!!
GTPeti2012-02-18 11:42:11 // 126255
Ez érdekes.
Ha a regisztált verzió hiánya lenne a gond, akkor NEM ezt írná, hanem, hogy az adott ECU csak regisztrálva elérhető. Tudtommal a motorECU-k nagyrészét a free is tudja.
Ha a regisztált verzió hiánya lenne a gond, akkor NEM ezt írná, hanem, hogy az adott ECU csak regisztrálva elérhető. Tudtommal a motorECU-k nagyrészét a free is tudja.
Skodra2012-02-18 11:39:45 // 126254
Igen,olvastam,és be is állítottam! Kapcsolódik az ECU-val kiírja a versio számot meg mindent,de a paramétereket nem tudom kipipálni!
GTPeti2012-02-18 11:36:44 // 126253
Olvastad a felinstallált program könyvtárában található PDF-et? Le van írva, hogy melyik kábelnél milyen beállításokat kell manuálisan eszközölni.
Skodra2012-02-18 11:35:48 // 126252
vag com KK/L
Skodra2012-02-18 11:35:20 // 126251
Azt írja nincs hiba!! NEM engedi kipipálni!!!!!De miért nem szerinted?!
Piritu - 1.000.0002012-02-18 11:35:02 // 126250
Milyen kábeled van?
Skodra2012-02-18 11:20:50 // 126249
Azt jelenti hogy felismerte az ECU-t ,de semilyen paramétert nem tuok megnézni vele!
GTPeti2012-02-18 11:18:29 // 126248
Mit jelent, hogy nem működik rendesen?
(Vszínüleg a tört sem fog, mert vmi nincs jól beállítva.)
(Vszínüleg a tört sem fog, mert vmi nincs jól beállítva.)
Átok79146TD2012-02-18 11:18:13 // 126247
mit keresek én itt???....:)))))
Átok79146TD2012-02-18 11:17:05 // 126246
keress rá a filecrop-on.
Skodra2012-02-18 11:14:47 // 126245
Sziasztok! Tudna valaki segíteni hogy honnan Tudnék FiatEcuscan-t letölteni??A free verzió valamiért nem működik rendesen sajnos! Köszi!
Zotya 1642012-02-18 11:12:02 // 126244
De NAGY vagy!!!! :DD