Poló2011-03-05 23:17:58 // 118442
Köszi, majd meglesem.
szasza(SW)2011-03-05 23:16:13 // 118441
Elöl a sínben bent,hátul aszem lehajló füleken,de már nem emlékszem a hátsókra.Aszem 4 van.Told előre-hátra az ülést úgy látod őket.crovával elég jól hozzá lehet férni.
Poló2011-03-05 23:11:22 // 118440
Hol vannak az imbuszok?
szasza(SW)2011-03-05 23:09:55 // 118439
Anyósülésnél,ha van légzsák vagy ülésfűtés akkor nem árthat,ha leveszed.Aztán ingbuszok ki és sínnel együtt ki.Ha jól rémlik:)
Poló2011-03-05 22:51:11 // 118438
Első üléseket hogy tudom kivenni?
Akksi sarut le kell hozzá venni? Oldallégzsákom nincs.
Akksi sarut le kell hozzá venni? Oldallégzsákom nincs.
szasza(SW)2011-03-05 22:36:37 // 118437
Na ehhez nem értek.Két kábelt még odatartok ahova kell,meg megnézem mit mutat a műszer aztán kifújt a tudomány:)))
Trombozis2011-03-05 22:34:02 // 118436
...de azért a zenét visszakötöttem. :-))))
Trombozis2011-03-05 22:33:17 // 118435
Tetszik a blogod. Most csak beleolvastam. Hmmmm érdekes a bikázásos rész...igen sokat bikáztam a tavalyi évben.
Trombozis2011-03-05 22:28:49 // 118434
Nekem indítás után nincs töltés. :-)))
Dióda híd?
Dióda híd?
Trombozis2011-03-05 22:27:31 // 118433
Ezzel az aksival mentem kb 30 km-ert, hogy nem volt jó a generátor. Azóta nem használtam. Gondolom nem töltötte vissza. ???
Igen úgy mértem. Mondjuk a garázsig el kellett gurulnom (max 1 km), mert a műszer ott figyel.
Elolvasom a blogod.
Igen úgy mértem. Mondjuk a garázsig el kellett gurulnom (max 1 km), mert a műszer ott figyel.
Elolvasom a blogod.
szasza(SW)2011-03-05 22:26:35 // 118432
Hát én nem adtam gázt,csak indítottam és úgy volt 13,8V.Na legközelebb nyomom a gázt is:)Menj éjjel és nézd a holdat:))Az aksim 1 éves ,lehet azért tartja jobban a Voltokat:)
Inter156 (il mascalzone)2011-03-05 22:24:41 // 118431
Ma együtt parkoltam be a BP. Hunyadi téren egy szintén fekete 156-os kollégával,persze hogy kiszúrtuk egymást.Neki álltunk beszélgetni,láttam hogy végig van húzva az egész bal oldala,de azért úgy nyitottam a beszélgetést,hogy szép autó...szóval mikor körbe udvaroltuk egymást,elmondta hogy elaludt az M3-on és valami korlátnak neki ment ...aztán azt mondta,hogy ez az autó mentette meg az életét,szóval folyamatosan dicsérte,holott nagyon sokat költött rá,mivel egy szakszerűtlen motor mosásba belement és elmondása szerint,tönkre vágta az egész elektronikát neki.Jót beszélgettünk,miközben jártuk a zöldség piacot és egyet értettünk abban,hogyha lesz következő autó,az is csak Alfa lehet.Nem Amore tag a srác,de szeretne belépni,viszont Egom-ba jön...talán ott folytatjuk ezt a hasznos beszélgetést:))))
GTPeti2011-03-05 22:23:08 // 118430
A 11,9-et ráadott gyújtásnál mérted?
Mondjuk mindenképpen túl alacsony az érték. A blogomban leírtam, hogy mennyi fesz., kb. mennyi töltöttségnek felel meg. Ez viszont nyugalmi állapotban érvényes, úgy, hogy mondjuk 3 órát hozzá sem nyúltál az autóhoz. (Értsd: ha mérés előtt kinyitod az ajtókat, akkor már nem érvényes ez a táblázat. Vagyis úgy kell, hogy a mháztető karját meghúzod, bezárod az autót és 5 óra múlva mháztető kinyit és mér.)
Mondjuk mindenképpen túl alacsony az érték. A blogomban leírtam, hogy mennyi fesz., kb. mennyi töltöttségnek felel meg. Ez viszont nyugalmi állapotban érvényes, úgy, hogy mondjuk 3 órát hozzá sem nyúltál az autóhoz. (Értsd: ha mérés előtt kinyitod az ajtókat, akkor már nem érvényes ez a táblázat. Vagyis úgy kell, hogy a mháztető karját meghúzod, bezárod az autót és 5 óra múlva mháztető kinyit és mér.)
Trombozis2011-03-05 22:20:29 // 118429
Nálam ezek az értékek vannak.
Álló motornál: 11,9V
Indítás után természetes még nincs töltés csak az első gázadás után. Ekkor 14,0V lehet mérni.
Akkor? Még mindig nézek a napba. :-D
Álló motornál: 11,9V
Indítás után természetes még nincs töltés csak az első gázadás után. Ekkor 14,0V lehet mérni.
Akkor? Még mindig nézek a napba. :-D
GTPeti2011-03-05 21:39:52 // 118428
Egy vadiúj Ceed-nél tényleg nincsenek. Asszem azt írta Cgo. Egy 10+ éves BMW-nél vannak, ez egyértelmű.
GEORGE2011-03-05 20:14:44 // 118427
De ahhoz képest, hogy Cgo cartárs azt mondta-írta, hogy ilyen hibák az OFFoknál nincsenek...
Szabeee2011-03-05 19:54:58 // 118426
ejha! ez csinos :)
Alfa GT-Csaba2011-03-05 19:27:24 // 118425
Az én gt-m is 2004-es és az Euro 3-ba tartozik
Alfa GT-Csaba2011-03-05 19:25:32 // 118424
Szerintem 3
Alfa166JTD2011-03-05 19:24:11 // 118423
Sziasztok!
Az 1,9 jtd 16v, 2004-es évjárat milyen EURO besorolási osztályba esik?
Az 1,9 jtd 16v, 2004-es évjárat milyen EURO besorolási osztályba esik?
András bácsi2011-03-05 08:47:16 // 118422
Ne szórakozz, sirokkós! ;)
András bácsi2011-03-05 08:46:50 // 118421
De-de, annyi. Hülye fejjel azt gondoltam, hogy mivel drágább, mint a gyári, nem várok pár napot. :)
Trombozis2011-03-05 08:32:57 // 118420
Nekem, amikor gázt adok akkor is pislákol. Folyamatosan pislákol. :-D K.rva anyját!
Trombozis2011-03-05 08:31:43 // 118419
Akkor gondolom mehet le megint. :-D Jövő héten visszaállok vele. Nézzék meg inkább az egészet.
Ferke2011-03-05 08:20:39 // 118418
Ja, és szétszedted, lezsíroztad, mielőtt beraktad?:)
Ferke2011-03-05 08:19:37 // 118417
Mármint ruville felső lengőkar kedvességgel 25k?? Necsináldmáár:)
András bácsi2011-03-05 08:16:36 // 118416
Nem csak azon múlik. A múltkor kísérletképpen vettem egyet a jó drága ruville felsőből. Kedvességgel valami 25 körül van. Na az is nyikorog.
lausz2011-03-05 06:38:09 // 118415
GTPeti2011-03-04 23:55:18 // 118414
Úgy is fogalmazhatnék, hogy ha egy 11 éves autónál vki ezekkel nem számol, akkor elég optimista alkat. :)
GTPeti2011-03-04 23:54:19 // 118413
Ezek egyike sem komoly hiba SZVSZ. Bármelyikünk 156-jában előjöhet bármelyik ezek közül. Kellemetlen és pénzbe kerül, de ezek sajnos a kopó alkatrészek a mi autóink évjáratánál.
(Kieg.: Légtömegmérő)
(Kieg.: Légtömegmérő)
GEORGE2011-03-04 23:24:35 // 118412
A kollégámnak van egy 2000-es évjáratú bömös 318 TD-je.
214e van benne.
ma fogalmazta az eladási hírdetés szövegét.
majdnem 1 éve van nála 1.000km baja van....
Óriásit csalódott a béemvében, pedig nagyon be volt előtte ájulva tőle.
Amiket cserélt meghibásodások alkalmával:
vízhűtő
vízcsövek ( elkezdtek porózusak lenni )
elöl és hátul szilenteket ( ha kell valakinek külön megkérdem hol és melyiket )
izzítógyertya
turbó nyomócső! ( hoppá nem csak Alfában kell ilyent cserélni?? )
Légtömeg mennyiség mérő
Klímát nem tudják valamiért rendesen feltölteni, pár havonta minid elmegy a gáz...
214e van benne.
ma fogalmazta az eladási hírdetés szövegét.
majdnem 1 éve van nála 1.000km baja van....
Óriásit csalódott a béemvében, pedig nagyon be volt előtte ájulva tőle.
Amiket cserélt meghibásodások alkalmával:
vízhűtő
vízcsövek ( elkezdtek porózusak lenni )
elöl és hátul szilenteket ( ha kell valakinek külön megkérdem hol és melyiket )
izzítógyertya
turbó nyomócső! ( hoppá nem csak Alfában kell ilyent cserélni?? )
Légtömeg mennyiség mérő
Klímát nem tudják valamiért rendesen feltölteni, pár havonta minid elmegy a gáz...
Ferke2011-03-04 23:19:26 // 118411
Így van, nekem bizonyított, ezért dupláztam is...igaz, hogy a második most azért szívat rendesen:)
Azt hittem, rosszul számolok, de majdnem 10et evett jétédé létére...igaz, a 146-os computerével megy, szerintem széthülyülhetett tőle:))
Azt hittem, rosszul számolok, de majdnem 10et evett jétédé létére...igaz, a 146-os computerével megy, szerintem széthülyülhetett tőle:))
Speed2011-03-04 23:18:34 // 118410
Két éve gyakorlatilag állnak. A piros meg bár eladva, de gyakorlatilag a családban maradt. Legközeleb csak akkor veszek, ha valami tényleg ütős kijön, és nem miniturbó. Egy 4C-ért az asszonyt is eladnám.
kando.2011-03-04 23:16:26 // 118409
Mi szoftverfejlesztéses kooperációban vagyunk a cégünk olaszországi embereivel. Hát sejthető, emnyit kell velük levelezni meg ,,ütni őket'', hogy Gianni és kollégái kijavítsanak egy-egy szoftverhibát vagy módosítsák a programot az általunk adott javaslatok alapján.. :D
Nem is értem, egy német cég miért olaszokat bíz meg _szoftver_ fejlesztéssel? :D :D de komolyan...
Nem is értem, egy német cég miért olaszokat bíz meg _szoftver_ fejlesztéssel? :D :D de komolyan...
Speed2011-03-04 23:15:01 // 118408
Szerintem sem egy rossz autó, csak talán nem volt szerencsém vele.
GTPeti2011-03-04 23:12:48 // 118407
:)
Egy meggyőződéses 156 tulaj véleményét hallottuk. :)
Egy meggyőződéses 156 tulaj véleményét hallottuk. :)
Ferke2011-03-04 23:08:46 // 118406
Abból kiindulva, amilyen autók körülöttem szétesnek, én sosem adom el a 156-ost:) Ez egy iszonyat megbízható autó a többi vacakhoz képest:))
osee_selespeed2011-03-04 22:42:42 // 118405
Szerintem azért dől be gázadáskor meg fékezéskor, mert a lengéscsillapítók már nem épp fénykorukat élik. :)
GEORGE2011-03-04 22:13:47 // 118404
Amikor az én 156-om eladó lesz, többet fogok érte kérni, mert az enyém messze nem produkál ilyen szerviz költséget!
És az írásod- írásaitok alapján nem ez a természetes :-)
Szóval megbízható 156-os lesz majd eladó :-)
És az írásod- írásaitok alapján nem ez a természetes :-)
Szóval megbízható 156-os lesz majd eladó :-)
Speed2011-03-04 22:04:04 // 118403
A 2.0 TS-el simán nekivágtam. Persze fullos biztosítással. Ami a hazaszállítást is tartalmazta.
Ferke2011-03-04 21:51:02 // 118402
A stab. szilentjeid nyikorognak, és/vagy ha volt olyan ügyes a szerelőd, és csak úgy, kezeletlenül rakta be a "halfaroknak" nevezett felső lengőkarokat, akkor már egész korán az is tud nyikorogni.
Nem dől az be, csak úgy érzed:) Vezérlést meg mindenképp cserélj, én nem indulnék el így, elég xar 4000 km-re megállni az éjszakában elkaszált szelepekkel:)
Szervoolaj gondolom akkor volt cserélve a szervoval együtt, de nem ártott volna fékolajat is, meg a gumi fékcsöveket cserélni.
Nem dől az be, csak úgy érzed:) Vezérlést meg mindenképp cserélj, én nem indulnék el így, elég xar 4000 km-re megállni az éjszakában elkaszált szelepekkel:)
Szervoolaj gondolom akkor volt cserélve a szervoval együtt, de nem ártott volna fékolajat is, meg a gumi fékcsöveket cserélni.
Poló2011-03-04 21:50:16 // 118401
A dízelpártiak mondanák:
"TS? Akkor minden km egy ajándék."
A vezérlést mindenképp cseréltesd.
"TS? Akkor minden km egy ajándék."
A vezérlést mindenképp cseréltesd.
Frank156Rosso2011-03-04 21:38:27 // 118400
Cartársak! Kezdjek félni? :)
A paripában 182e km van napi használat mellett.
Cserélve voltak a fékek, a halfarok alakú szilentek, termosztát és szervó, most szépen megy, ha leszámítom, hogy a fekvőrendőrön, gázadásnál és fékezésnél kicsit szerintem jobban bedől a kelleténél és valami nyikorgás is van minden éktájból. Jó pörgős a motor, mindig elsőre indul, nem fullad le, jó az alapjárat is, az úttartás-kanyarodás kiváló.
Kicsit aggaszt a fent említett nyikorgás és a motortérben található címke, miszerint vezérműszíjat utoljára 95ezres km állásnál cseréltek...Téligumi,olaj és a többi folyadék rendben van a jelek szerint.
Most egy 4000 km-es túrára készülök Európában, igen, ezzel a kocsival :)
Szerintetek a vezérműszíj cserén kívül cseréljek valamit vagy még az sem kell, bátran neki lehet indulni? :)
További nyugodalmas jó éjszakát és Alfás álmokat kívánok! :)
Frank156Rosso
A paripában 182e km van napi használat mellett.
Cserélve voltak a fékek, a halfarok alakú szilentek, termosztát és szervó, most szépen megy, ha leszámítom, hogy a fekvőrendőrön, gázadásnál és fékezésnél kicsit szerintem jobban bedől a kelleténél és valami nyikorgás is van minden éktájból. Jó pörgős a motor, mindig elsőre indul, nem fullad le, jó az alapjárat is, az úttartás-kanyarodás kiváló.
Kicsit aggaszt a fent említett nyikorgás és a motortérben található címke, miszerint vezérműszíjat utoljára 95ezres km állásnál cseréltek...Téligumi,olaj és a többi folyadék rendben van a jelek szerint.
Most egy 4000 km-es túrára készülök Európában, igen, ezzel a kocsival :)
Szerintetek a vezérműszíj cserén kívül cseréljek valamit vagy még az sem kell, bátran neki lehet indulni? :)
További nyugodalmas jó éjszakát és Alfás álmokat kívánok! :)
Frank156Rosso
kando.2011-03-04 21:36:24 // 118399
Egyszer mindegyik elkezdi a hisztit :) :)
Ferke2011-03-04 21:29:54 // 118398
Nem, erről biztos nem meséltem, mert ezt most kezdte el...még csak nem is idegesítene a dolog, ha nem lenne olyan ocsmány nehéz kivenni a generátort:)
kando.2011-03-04 21:26:49 // 118397
Túlzó (.eq. csicsa) dolog lenne ha pl. generátor-feszültségmérőt vagy akkufeszültség-mérőt kitennék valahova a műszerfalra? Mondjuk inkább analóg kijelzésűt (,,mutatós'' vagyis Depréz), de akár egy 3,5 digites egységet.. (Mondjuk azon azért filózok régóta, hogy valami mérésadatgyűjtő-egység esetleg kéne.. Kéne? :D )
GTPeti2011-03-04 21:25:04 // 118396
Érdekesség: Egy félig kisült akku töltésekor alig több, mint 1 óráig mardhat a töltőáram 5 Amper felett. Egyszerűen nem folyik több, ennyi adódik a feszültségkülönbségből. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy az ultra bika töltőknek egy személyautóakksi esetén egyszerűen nincs értelme, mert sosincsenek kihasználva.
Pontosan ez a magyarázat arra is, hogy hiába 100A-s a generátor, alig pár amperrel töltődik egy átlagos töltöttségű akksi...
Pontosan ez a magyarázat arra is, hogy hiába 100A-s a generátor, alig pár amperrel töltődik egy átlagos töltöttségű akksi...
kando.2011-03-04 21:23:23 // 118395
Ez még az, amiről múltkor meséltél?
GTPeti2011-03-04 21:21:36 // 118394
Ha már témánál vagyunk... :)
A suszter és cipőjének tipikus esete... egyszerűen nem jutok hozzá, vagy elfelejtem, hogy lemérjem a generátorom feszültségét. Az autórádióm ugyan kijelzi, 13,8V körül szokott lenni. (Ám ez az érték erősen tájékoztató jellegű.)
Ugye az optimális töltőfeszültség a külső hőmérsékleten kívül attól is függ, hgoy az ember milyen hosszú utakat tesz meg. (Pontosabban az indítások és az út időtartamának arányától.) Mivel én idekint max 30km-t megyek egy huzamban, lehet, hogy kevés ez a töltőfesz, ahhoz hogy a megtett hétvégi utak alatt kompenzálódjon az önkisülés, stb. okozta veszteség. Ezért gondoltam már arra, hogy be kéne tenni egy kicsit nagyobb, mondjuk 14,2V-os fesszabályozót. (Ha létezik ilyen csereszabatosban.)
(Sorry, nem állom meg: szabályozó, helyesen. Ezt belénkverték a főiskola automatizálás óráin. :)
A suszter és cipőjének tipikus esete... egyszerűen nem jutok hozzá, vagy elfelejtem, hogy lemérjem a generátorom feszültségét. Az autórádióm ugyan kijelzi, 13,8V körül szokott lenni. (Ám ez az érték erősen tájékoztató jellegű.)
Ugye az optimális töltőfeszültség a külső hőmérsékleten kívül attól is függ, hgoy az ember milyen hosszú utakat tesz meg. (Pontosabban az indítások és az út időtartamának arányától.) Mivel én idekint max 30km-t megyek egy huzamban, lehet, hogy kevés ez a töltőfesz, ahhoz hogy a megtett hétvégi utak alatt kompenzálódjon az önkisülés, stb. okozta veszteség. Ezért gondoltam már arra, hogy be kéne tenni egy kicsit nagyobb, mondjuk 14,2V-os fesszabályozót. (Ha létezik ilyen csereszabatosban.)
(Sorry, nem állom meg: szabályozó, helyesen. Ezt belénkverték a főiskola automatizálás óráin. :)
Ferke2011-03-04 21:15:02 // 118393
Ne izgulj,nekem is van x-aktám:) fel lett újítva a generátorom, amiről aztán kiderült, hogy nem abba való, hanem a fészliftbe....feéújított generátor kivesz, bele egy belevaló. Ez 2 hétig jó volt, most pályán 160-nál, ha elveszem a gázt, bepislákol...de csak motorféken:)))
Gondolom fesszabályzó.:)
Gondolom fesszabályzó.:)