admirális2011-02-15 00:15:19 // 117692
Azért ebből csak a fekete órák érnek kb 25E-t.
Poló2011-02-15 00:12:39 // 117691
A medve nem játék :D
Ez a vicc jut róla eszembe :)
Ez a vicc jut róla eszembe :)
admirális2011-02-15 00:08:49 // 117690
Amit most írtál, az nekem sokkal korrektebbnek és tényszerűbbnek tűnik mint az előző. Én csak azt mondom, vagy kérem hogy ne állítsátok már be azért úgy a JTD-ket, mint egy soha el nem romló dolgot, amiben csak olajat kell cserélni, valamint igenis, LMM, turbó, féltengely, kuplung, stb hibákat is meg kell említenünk.
Egyébként nem tudom hányan vannak még így a LMM, lambda élettartamával mint én, elképesztő, már-már arcpirító lenne ha beírnám, mennyi km-t mentem eddig a gyári beépítésűekkel. Évjáratból kb be lehet határolni, oldalamon olvasható. És TS-ről van szó ráadásul. Sajnos azonban nagyon nem ez a jellemző a legtöbbre.
Egyébként nem tudom hányan vannak még így a LMM, lambda élettartamával mint én, elképesztő, már-már arcpirító lenne ha beírnám, mennyi km-t mentem eddig a gyári beépítésűekkel. Évjáratból kb be lehet határolni, oldalamon olvasható. És TS-ről van szó ráadásul. Sajnos azonban nagyon nem ez a jellemző a legtöbbre.
Liquid2011-02-14 23:44:18 // 117689
keresgélj még kicsit, ez elég drága
Dévid2011-02-14 22:55:20 // 117688
Enyém sem mutat szinte soha mínuszokat. Tényleg, a hőmérő érzékelője ugye a jobb tükörben van, alul az a kis dudor? Az nálam le van fényezve, az okozhatja a dolgot?
Szabeee2011-02-14 22:53:21 // 117687
nekem is nagyon jó lenne légzsák nélkül.... ma kaptam ajánlatot, karbon középkonzol, fekete órák, bőr kormány, bőr váltógomb kb 50 000 Ft egyben...... hát mondtam, hogy annyiért bőröztetem a fa kormányt, meg veszek momo váltógombot és még karbonoztatásra is marad pénz...
Ferke2011-02-14 21:16:15 // 117686
Az tényleg brutál jó ár!:)
Liquid2011-02-14 21:12:27 // 117685
az nagyon jó ár! az enyém majd 2x annyi volt anno (igaz szállítással)
Ferke2011-02-14 21:11:56 // 117684
Sztem csak lefelejtette a szmájlit:))
Liquid2011-02-14 21:11:27 // 117683
ígyvan, jólmondja kend! nálam is úgy nézett ki van 2 kicsi rozsdafolt, és miután lejött az alvázvédő kiderült hogy van 2 nagy folt és egy rakás kicsi ami addig nem látszott
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-14 20:46:25 // 117681
melyik autóban nem rossz a LMM-ő? :) A DPF is érdekes dolog páran szívnak vele de ennek is meg van az oka mivel a gyártó nem tud olyan olajat adni ami megfelelne a specifikációnak....vicc :(
Az újabb MJET-nél sem tudok olyan kirívó hibaforrást ami mindegyiknél elő jönne, a kuplung hirtelen halála a többségnél a box vagy chip miatt van...
Mondtam hogy azonos korú benzines állítsunk szembe dízellel mondjuk legyen egy 2001-es évjáratú 156.
A lista amiket keresnek ezekhez:
Benzines:
- Gyújtókábel, trafó, LMM, alapjárati, lambdaszonda, vezérműtengely jeladó, főtengely jeladó, előtét katalizátor, kuplungszett, fűzött blokk, A20k az olajevés miatt, vezmód, vezérműtengely, szívó torokra rámenő harmónikacső, AC gyertyaszett...
Dízel:
- lendkerék, kuplung, főtengely jeladó, lmm, alsó, felső turbócső, nagy ritkán turbó, még ritkábban porlasztó, ritkán főtengely szíjtárcsa, izzítógyertya...
futóműbe, kormányműbe stb nem megyek bele mert az mind a kettőnél ua....
Az újabb MJET-nél sem tudok olyan kirívó hibaforrást ami mindegyiknél elő jönne, a kuplung hirtelen halála a többségnél a box vagy chip miatt van...
Mondtam hogy azonos korú benzines állítsunk szembe dízellel mondjuk legyen egy 2001-es évjáratú 156.
A lista amiket keresnek ezekhez:
Benzines:
- Gyújtókábel, trafó, LMM, alapjárati, lambdaszonda, vezérműtengely jeladó, főtengely jeladó, előtét katalizátor, kuplungszett, fűzött blokk, A20k az olajevés miatt, vezmód, vezérműtengely, szívó torokra rámenő harmónikacső, AC gyertyaszett...
Dízel:
- lendkerék, kuplung, főtengely jeladó, lmm, alsó, felső turbócső, nagy ritkán turbó, még ritkábban porlasztó, ritkán főtengely szíjtárcsa, izzítógyertya...
futóműbe, kormányműbe stb nem megyek bele mert az mind a kettőnél ua....
Kócosw2011-02-14 19:30:19 // 117680
persze de Devid Teso kerdez es ez igy van jol :))
GTPeti2011-02-14 19:14:58 // 117679
A könyv blog pedig a legjobb barát. :)
Kócosw2011-02-14 19:14:24 // 117678
de ugy tanul a gyerek ha kerdez :)
GTPeti2011-02-14 19:12:33 // 117677
Elég, ha elolvassa a blogom vonatkozó bejegyzéseit. ;)
dfg (Tanárúr)2011-02-14 19:06:50 // 117676
El nem hiszitek, de 6000-ért kaptam egy hibátlan darabot légzsák nélkül.
Szabeee2011-02-14 19:00:41 // 117675
nekem is kell :D
Kócosw2011-02-14 18:58:48 // 117674
Kerdezzed direktben GTPetit-t :))
ebben a temaban top-on van :))
ugye Peti? :))
ebben a temaban top-on van :))
ugye Peti? :))
dfg (Tanárúr)2011-02-14 18:55:56 // 117673
BŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐRkormÁÁÁÁÁÁány!!!!
istenem, már el is felejtettem milyen jó :D
istenem, már el is felejtettem milyen jó :D
GTPeti2011-02-14 18:36:37 // 117672
Csatlakozom. Az alváz alapos vizsgálata szolgálhat meglepetésekkel. (A rossz minőségű gyári alvázvédő sokszor többet árt, mint használ. Mert repedezik és megáll mögötte a víz.)
Zoszko2011-02-14 18:23:08 // 117671
Pedig nem is vagyok az. Meg mivel szinte teljese egészében alkalmatlan vagyok a feladatra amire menetközben jöttem rá nem is hiszem, hogy leszek. Tehát akkor marad az eLearninges "megnézem más honnan kapja a kinti hőfok jelét" és ha nem befolyásol semmit az infocenteren kívül akkor nem foglalkozok vele...
Ferke2011-02-14 18:20:09 // 117670
Komolyra fordítva: ki kéne mérni, ahogy Kettősügynök kollega is mondja:) Vagy ha nincs műszer, akkor sorra kipróbálni az összetevőket. Én a külső tükörrel kezdeném:)
Ferke2011-02-14 18:18:31 // 117669
Mert úgy beparáztak ettől az admin-dologtól, hogy már segíteni sem mernek!:)))))
Ferke2011-02-14 18:17:48 // 117668
Na igen...de ha pusztán ezek a szempontok állnak fenn, akkor ad1: nem kéne amore-s tapasztalat, ad2: egy kívülálló személy is alkalmas lenne erre, akár anyám is, mert csak a szabálykönyvet kellene hasonlítgatnia az itt leírtakkal:))))
tényleg ne szívd mellre, csak 1 kérdés volt, rílex:)))
tényleg ne szívd mellre, csak 1 kérdés volt, rílex:)))
Piritu - 1.000.0002011-02-14 18:09:15 // 117667
Gyanúm, hogy valami egyedi problémával állsz szemben. 5 éve 156-osozom (ill. már két hete nem), de nem emlékezetem szerint itt a fórumon ilyen gond lett volna a terítéken.
Szét kellene szedni, bemérni.
Így távolról csak okoskodni lehet :-(
Szét kellene szedni, bemérni.
Így távolról csak okoskodni lehet :-(
Zoszko2011-02-14 17:49:42 // 117666
Látod Ferke ezért szeretek én kérdezni na meg idejárni fórumozni... :D
Piritu - 1.000.0002011-02-14 17:47:19 // 117665
elromlott :-(
Kócosw2011-02-14 17:44:54 // 117664
ki tudja :) nem vok tavgyogyasz :))
Zoszko2011-02-14 17:39:27 // 117663
Inkább azt mondanátok meg mi baja a hőmérőmnek... ahelyett, hogy az agyam húzzátok! :D
Kócosw2011-02-14 17:23:12 // 117662
OFF! OFF! OFF!
:DDD
:DDD
Zoszko2011-02-14 17:21:46 // 117661
Szerintem ez - mint ahogy a kiírásban is olvasható - nem arról szól, hogy ki milyen jóban van a másikkal. Persze szeretnék minél több alfás barátot, de a szabályok betartatása nem azon múlik, hogy ismersz-e. Ha valaki betéved a fórumra mint külsős egy olyan képet kéne, hogy kapjon ami arra ösztönzi, hogy csatlakozzon. De ez nagyon OFF a 156 topikba...
admirális2011-02-14 17:12:40 // 117660
Én a 159 topicban olvastam rossz LMM-ről, meg rossznak vélt LMM-ről, nem tudom végül is megoldódott-e az a para, de pl a 159-esekben katasztrófa a részecske szűrő is.
Ferke2011-02-14 17:11:32 // 117659
Egyébként szerintem kicsit rosszul állsz hozzá...nem volt gondom azzal, hogy keveset irkálva is megtalálod a legtöbb bajodra a megoldást, mert van, aki nulla irkálással is megtalálja, pl felhív telefonon:))
Nem erre vonatkozott a hszem, csakcsupán leírtam, amire emlékeztem a kiírásból, és én hirtelen arra gondolnék, hogy azok jelentkeztek, akik azért kommunikálnak jó ideje a srácok nagy részével itt:))
Ettől még persze lehetsz alkalmas, nehogy félreértsd, de ha most így ugrasz egy hsz-re, akkor mi lesz majd később?:))))
Irkálni meg azért sem árt, mert később, ha pl. adminsegéd leszel, mondjuk könnyebben elfogad kritikát egy kb 5 éve ide irkáló emberke, ha mondjuk legalább egy szót váltott már itt Veled, mintha nem...:)))
Nem erre vonatkozott a hszem, csakcsupán leírtam, amire emlékeztem a kiírásból, és én hirtelen arra gondolnék, hogy azok jelentkeztek, akik azért kommunikálnak jó ideje a srácok nagy részével itt:))
Ettől még persze lehetsz alkalmas, nehogy félreértsd, de ha most így ugrasz egy hsz-re, akkor mi lesz majd később?:))))
Irkálni meg azért sem árt, mert később, ha pl. adminsegéd leszel, mondjuk könnyebben elfogad kritikát egy kb 5 éve ide irkáló emberke, ha mondjuk legalább egy szót váltott már itt Veled, mintha nem...:)))
Kócosw2011-02-14 17:09:59 // 117658
öcem mimegy itt män megent :))
Ferke2011-02-14 17:05:49 // 117657
Aaaaz mekkoraaa:))
Ferke2011-02-14 17:05:07 // 117656
Ajjaj, ha nem érted a mosoly jelet, akkor az nem jóóó:)))
admirális2011-02-14 16:54:16 // 117655
Olvassatok vissza, most volt róla szó. Egyébként inkább az erősebb JTD-kre jellemzőek bizonyos hibák, tegnap kitárgyaltuk.
admirális2011-02-14 16:40:57 // 117654
Aksi saru le
Kormány hátulján 2 imbusz ki
Légzsák ki, de óvatosan, mert rövid "pórázon" van
Vezeték le
Nagy anyacsavar le
Kormány le.
Kormány hátulján 2 imbusz ki
Légzsák ki, de óvatosan, mert rövid "pórázon" van
Vezeték le
Nagy anyacsavar le
Kormány le.
dfg (Tanárúr)2011-02-14 16:14:39 // 117653
Gyerekek! hogy jön le a kormány a 156ról?
Zoszko2011-02-14 15:01:18 // 117652
Ebből az egészből meg az jön, hogy: a sör nem ital; az asszony nem ember; a medve nem játék!
Mike.2011-02-14 13:44:00 // 117651
Küszöbök és az első taposó lemezek, vagyis, inkább az egész alját annak vehetjük ... sajnos.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-14 13:30:49 // 117650
én is kíváncsi vagyok :)
Liquid2011-02-14 13:17:23 // 117649
küszöbök eleje, hátulja, lököst tartó konzol (ami a kerék előtt van), az alja a "víz kifolyóknál", kb. az első ülések mögött, én eddig ezekkel találkoztam a sajátomon
Liquid2011-02-14 13:15:16 // 117648
ebből pedig az következik, hogy a Jeti nem szekrény :DD
Dévid2011-02-14 12:51:12 // 117647
Szervusztok!
A 156 karosszériája hol szokott rozsdásodni? A héten viszem hegesztetni a kipufogóm (állat hangja van így dob nélkül, de azért visszarakatom), és ha már ott lesz a karosszériás sráccal megnézetném, kérnék egy árajánlatot a karosszéria rendbetételére. Ehhez kellenének azok a pontok amiket tüzetesebben is megnézessek Vele. Két pici foltban nyomja el a festést a két küszöb, de ezeken kívül nem látok máshol korróziót, csak még az első sárvédő alján, ahol valami leverte a fényezést, de az is csak vékony, felületi rozsda.
A 156 karosszériája hol szokott rozsdásodni? A héten viszem hegesztetni a kipufogóm (állat hangja van így dob nélkül, de azért visszarakatom), és ha már ott lesz a karosszériás sráccal megnézetném, kérnék egy árajánlatot a karosszéria rendbetételére. Ehhez kellenének azok a pontok amiket tüzetesebben is megnézessek Vele. Két pici foltban nyomja el a festést a két küszöb, de ezeken kívül nem látok máshol korróziót, csak még az első sárvédő alján, ahol valami leverte a fényezést, de az is csak vékony, felületi rozsda.
cseko762011-02-14 12:42:49 // 117646
én is kíváncsi vagyok,h mi a gyenge pontja a JTD-nek; csak,h mire készüljek? :)
vm2011-02-14 12:22:59 // 117645
Ebből következik, hogy a torta nem verseny ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-14 12:17:50 // 117644
"Az élet nem egy verseny." pontosítsunk az élet nem egy habostorta :P
Zoszko2011-02-14 12:15:37 // 117643
Lassan egy éve vagyok tag. Az, hogy a legtöbb bajomra megtalálom a megoldást felesleges irkálás nélkül is nem tudom miért baj. Miért tiltanálak le? Nekem attól nincs bajom senkivel, hogy a kájhája jobban megy mint az 1.6 TS... Az élet nem egy verseny. (szerintem)