Fórum >> Típusok >> 156

Ferke2007-10-04 11:56:13 // 47743
Előbb-utóbb minden Alfás eljut az útválasztóhoz. Vagy eladja az autót, és ír egy lehúzó értékelést a totalcaron, vagy keres egy nomális szerelőt, aki nem "szakszervíz". Ez utóbbi akár még önmaga az Alfás is lehet. :)
TI lliék2007-10-04 11:54:34 // 47742
Te hova hordod? :)
TI lliék2007-10-04 11:54:12 // 47741
:PPP :)))) Pont ezaz hogy sajna nem. :)
TI lliék2007-10-04 11:52:45 // 47740
Zsámbék, Kontakt.
TI lliék2007-10-04 11:52:10 // 47739
Pontosan ezért furrcsáltam én is , mert eddig mi is ennyiért szereztük be.
Ferke2007-10-04 11:51:39 // 47738
Na jó, de a 159 az egy luxusszemélygépkocsi.:))
TI lliék2007-10-04 11:51:34 // 47737
levegő: 7.150.- pollen: 3.850.- gaázolaj: 4.940.- olaj, 5 liter: 15.600.- olajszűrő: 4.140.-
András bácsi2007-10-04 11:45:28 // 47736
Egy átlag olajszűrő 1300-1500 HUF. A 159-be volt a gyári szűrőbetét 3e. Annak a gyári légszűrője 6100.
Ferke2007-10-04 11:44:46 // 47735
4k-ért már nem is tudom, hogy milyen olajszűrőt kapni....talán sport-direkt olajszűrőt?!:))
Ferke2007-10-04 11:44:00 // 47734
Ez melyik "szervíz"?:))
András bácsi2007-10-04 11:43:55 // 47733
Hát olyan egy órás meló az összes csere. Ahhoz képest sok. Mondjuk számít az, hogy milyen szűrőket kapott, mert azért ott is vannak horror áru cuccok.
Ferke2007-10-04 11:43:41 // 47732
Huuuh...meg sem merem kérdezni, hogy mennyi volt a többi..:(
Ferke2007-10-04 11:43:13 // 47731
Akinek jól megy...:))))
TI lliék2007-10-04 11:37:04 // 47730
Eddig mindig mi vettük meg az alkatrészeket meg az olajat és úgy vittük oda, de most mindent rájuk bíztunk. A tegnapi lista alapján amit kaptunk a szervízben: pl.: olajszűrő 4.140-ért számolták fel..........
TI lliék2007-10-04 11:34:58 // 47729
Na mert mi 40-et fizettünk munkadíjjal együtt. Nagyon sok?
András bácsi2007-10-04 11:34:00 // 47728
Olyan 20-25e az anyagköltsége.
TI lliék2007-10-04 11:32:51 // 47727
Mennyibe szokott Nektek kerülni az olaj ( Selenia WR diesel ) + szűrők( pollen, levegő, olaj, gázolaj) cseréje?
Ferke2007-10-04 11:22:55 // 47726
Én még sehol nem tapasztaltam, hogy gyilkolná.
mesa2007-10-04 11:21:31 // 47725
WD40 nem gyilkolja a gumit ?
mesa2007-10-04 11:19:08 // 47724
Soha nem tankolom tele.
Hallásból pedig nem tudfom megállapítani mennyi maradt még :P
Ferke2007-10-04 10:58:42 // 47723
Az is van, úgyhogy megoldjuk. Ez eszembe juthatott volna tegnap, és akkor már így lenne.:))
András bácsi2007-10-04 10:54:11 // 47722
Ha van rá lehetőség akkor egy kis csavarrövidítés is megteszi. Ha egy 5mm-rel rövidít rajta a szaki, akkor tökéletes. Jó ha van otthon eszterga. :)
Ferke2007-10-04 10:50:46 // 47721
Nah, ez mekkora ötlet!:)) Következ nyiszogáskor asszem megcsinálom ,köszi!:))
Ferke2007-10-04 10:41:43 // 47720
Attól nem lesz semmi baja (wd40-et is nyomathatsz rá kívülről) de ez max 1-2 napig megoldás, minvel az anyag nem jut be eléggé a fém és a gumi közé.
Ha egy olyan megoldást csináltak volna, mint pl a mercik segédkormányművénél, tehát a perselyben a gumi és a fém közé mondjuk tűgörgős csapágyat raktak volna, akkor nem volna semmi gond.
Érdemes szétszedni, így kb annyit bír majd, mintha újat venne az ember.
András bácsi2007-10-04 10:41:17 // 47719
Ha a felső lengőkar átmenő csavarját a másik irányból dugod be, mint ahogy gyárilag van, egy kb 3mm vastag alátéttel hézagolva simán elfér. Akkor elég a későbbiekben a dobbetétet kivenni egy lengőkar-levételhez.
Attie2007-10-04 10:35:11 // 47718
Hát nem hinném, mert itt a pedál nem egy bowdent huzogat, hanem egy potméter ad jeleket a motornak, hogy éppen hogy áll a pedál. Ha kiiktatom, akkor valszeg el sem indul :))
Seriff2007-10-04 10:29:27 // 47717
És nem lehet deaktiválni valahogy? Lehúzott csati, kivett biztosíték, rövidre zárás, oder etwas?
Attie2007-10-04 10:26:32 // 47716
Ezt megerősítem. Múlt héten voltam Szamosiéknál, és mondtam, hogy nézzék meg hogy mi nyiszog. És semminek nem volt baja. Még nekem laikusnak is látszik szemre, hogy tök újak a cuccok benne :) Szóval nem tom mitől nyiszog.
Ha szilikon spray-t befújok oda az árthat hosszú távon neki?
Ferke2007-10-04 10:16:25 // 47715
Szeva Alfistik! Felső lengőkar nyüszögés témához visszatérhetnénk, mert jön a reggeli nyirkos hideg időszak, és tök aktuális.
Nekem elkezdte. Szétszedtük, és a tapasztalat: ha semmi baja nincs a lengőkar szilentjeinek, akkor teljesen felesleges újat venni, mert az is pillanatokon belül nyiszogni kezd.
Nem nagy meló kiszedni: alsó lengőkarról le kell kötni a villát, felülről lekötni a lengőkar konzolját+a gátlót. Így már ki lehet buktatni. Hosszú csavart kivenni, fél doboz szilikonzsírt bele, a stabokat pedig kicsit ázni hagyni wd40-ben vagy valami hasonlóban.
Aztán mehet össze, és legalább addíg csöndbe marad, mintha újakat vennénk tizenezerért.
Csinálhatták volna valamilyen csapágyas megoldással ezeket a szilenteket, mert ez így nagyon gáz sajnos. :((
Attie2007-10-04 10:03:07 // 47714
Amúgy még arra gondolok, hogy ez a hülye elektronikus gázpedál lehet a ludas. Egyszer a Totalcaron azt írták, hogy akár félgáz állapotnál is tolhatja be az üzemanyagot úgy, mintha padlózva lenne, mert ő éppen úgy itéli meg :/
Attie2007-10-04 09:59:47 // 47713
Valami baj van a technikámmal biztosan :)
Seriff2007-10-04 09:47:46 // 47712
Tankolni azért csak szoktál?:P
mesa2007-10-04 09:47:18 // 47711
nekem nincs problémám a fogyasztással. Sosem tudom mennyi. Nincs kijelzése :)
Seriff2007-10-04 09:42:26 // 47710
Ja és az egy "öreg" benzines és nem egy korszerű olajkályha...
Seriff2007-10-04 09:41:52 // 47709
Apám az enyémmel 8 és felet fogyasztott városban, amikor hajtotta egy ideig:S
Azt mondta nem pörgette... mondom ööö...izé, ennyit is lehetne fogyasztani? Nekem a városi szinte mindig 10, de én szeretem a direktszűrő hangját;)
Attie2007-10-04 09:39:00 // 47708
Én is soknak érzem, de a 155 ilyenkor benyelte a 12-t.
A 8 literrel még megelégednék.
Seriff2007-10-04 09:37:09 // 47707
A 8.9 nem sok egy kicsit ilyen "taxis" üzemmódban?
Attie2007-10-04 09:27:41 // 47706
Idáig nekem "csak" 2 litert csalt.
Attie2007-10-04 09:25:18 // 47705
Úgy értem, hogy addig is ritkán, de afölött sosem :)
tipoatti2007-10-04 09:22:27 // 47704
"sosincs pörgetve és az is csak ritkán. " Most akkó' hogy?? :) Igen, a fedcomp. nagyon jóindulatú velem is... nekem 7,8-at ad átlagfogyinak... :)))
Attie2007-10-04 09:11:35 // 47703
Reggelt!
Ismét fogyi téma :)
A fed komputer elszámolási csúcsot döntött... :/
Szerinte 5.8 volt a fogyim, de a valóságban 8.9. Szép.. lassan a felét fogja mutatni? :)
Vazz... a Bp-i közlekedés semmihez nem hasonlítható. És ez úgy jött ki, hogy 1800-2200 körül váltok., 3000-3200 fölé sosincs pörgetve és az is csak ritkán.
mesa2007-10-04 09:11:25 // 47702
Gyújtásra téve villan egy párat a narancs -ha ki van kapcsolva az utasoldal-, utána kialszik
GEORGE2007-10-04 08:39:04 // 47701
Modósitok, friss a kép, csak egy tréleres leállás után leamortizálodott az első lökös, ezért van most csak egy gyári fenn.
GEORGE2007-10-04 07:03:01 // 47700
Ez egy régebbi kép lehet mert azóta már más az első spoiler rajta. pont most indulok hozzá majd mondom neki micsoda kép van róla .-)
csocsi2007-10-04 06:06:39 // 47699
Csatlakozom hozzád :))))
Karakot2007-10-04 00:41:28 // 47698
Jé, mit találtam a Duen-en. Hajrááá Piri!!! :)
Karakot2007-10-03 23:41:34 // 47697
A lámpatest felső részén van egy csavar. Azzal tudod manuálisan állítani a magasságot.
.:Medve:.2007-10-03 23:36:47 // 47696
hi

most tettem be xenonokat tompitottba. állitani kéne rajt, mert ami a belső állitást illeti nem ér semmit, olyannyira kéne:) magam is tudok valamit tenni vagy mindenképpen szalon kell?
Liquid2007-10-03 22:58:23 // 47695
részvétem, sajna mindenütt van néhány ilyen idióta, aki nemcsak parkolni nem tud, hanem még el is sunnyog...
Zsifi2007-10-03 22:55:35 // 47694
Holnap szemrevételezem tüzetesebben.:(((
Horpadást nem láttam rajta tegnap este csak fényhibát.:(((
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak