Fórum >> Típusok >> 156

Poló2007-11-24 05:39:42 // 52043
Mostanában hírdettek pár bontott 156-ost az adok-veszekben.
Poló2007-11-24 05:38:57 // 52042
Vagy postán, ekkor 700-800 Ft a postaköltség. Vagy ha valamely ismerősöd, környékbeli cartársad találkozik Mike-kal, akkor ő elviheti neked. Asszem december 1-én és 7-én lesz fent Bp-n Mike. Vagy van egy harmadik verzió is. Mike kollégája ha jár felétek, akkor elviheti.
Dévid2007-11-24 01:06:12 // 52041
Nincs valakinek egy bontott első löksije?
Trombozis2007-11-24 00:14:13 // 52040
belekérdezek egy durvát, mert mostanában keveset vagyok és nem tudok olvasni (vissza). Naptárat postán fogjuk megkapni? :-))))))
Poló2007-11-23 23:57:51 // 52039
Optima, és akkor nem kell 3 évente cserélni ;)
-----------2007-11-23 22:56:15 // 52038
vaterán láttam múltkor ilyesmit, nézz szét!
Poseidon2007-11-23 22:17:57 // 52037
Továbbmegyek, mindkét kürt is kéne a kocsiba, mert a kapcsoló hibájából mindkét kürtöm néma... biztosíték cserét követően is, tehát vélhetően kampó...
(úgy tudom két kürt van, igaz??)
Piritu - 1.000.0002007-11-23 22:17:13 // 52036
Kicsit húzós az ár, már nem is tetszik annyira a dolog :-(
Poseidon2007-11-23 22:17:03 // 52035
Ja és még valami. Bal első ajtó kapcsolótáblája (4 kapcsoló + LOCK gomb) Ha van valakinek eladó és teljesen működőképes az sikítson nagyon hangosan!!!
Poseidon2007-11-23 22:15:51 // 52034
Sziasztok! Lenne valakinek egy eladó 156-os (facelift előtti) kormánya AKÁRMILYEN állapotban? Nekem csak a dudakapcsoló szerkezet kellene belőle igazából.

Ha szép komplett fakormánya van valakinek, végső soron az is érdekel. Légzsákom az van bele.
Lényeg az, hogy a kürt kapcsolója jó legyen és a kis gumibakok amiken ül a szerkezet.
GEORGE2007-11-23 22:07:32 // 52033
Ime a kályháról egy kép.



Nekem ilyen volt a Scudoban.
GEORGE2007-11-23 22:02:00 // 52032
Így nagyon nehéz bármit is mondani, hogy a hangot nem hallani....
GEORGE2007-11-23 22:00:37 // 52031
"Az állófűtések valamennyi vízhűtéses autóba beépíthetők. A hazai piacot uraló két nagy német gyártó az Európában forgalmazott teljes autókínálatot lefedi. Mivel a két cég gyári beszállító is, az egyes típusok beépítési utasításait minden esetben az autógyártók is jóváhagyják.
A beszerelés átlagos szintideje egy-két nap. A kályhát általában a motortérbe, valamelyik sárvédő közelébe vagy a lökhárító mögé, jól hőszigetelt helyre építik be. Elektromos bekötést csak az égéstér levegőellátását adó ventilátor, az izzítószerkezet (begyújtó), a vezérlőelektronika és annak kimenetei, az álló motor hűtőfolyadékát keringető villamos vízszivattyú, valamint az üzemanyagot (benzin, vagy gázolaj) a tankból vagy a befecskendezés visszafolyó ágából a kályha égésterébe juttató pumpa igényel. A nagy állófűtésgyártók a beépítéshez beszerelőkészleteket is adnak, ezek rendszerint csak a legszükségesebb kiegészítőket tartalmazzák, de általában tökéletesen elegendők. Típusspecifikus elemekből álló további készletek is léteznek, ezek azonban többnyire már nincsenek benne az állófűtés árában, külön kell őket megvásárolni. A forró égéstermékek a kályha kéményén távoznak, általában lefelé, a padlólemez irányába, ezért a kivezetést különösen körültekintően kell kialakítani."
GEORGE2007-11-23 21:57:30 // 52030
"Mivel az állófűtések valójában kis gázolaj- vagy benzinfűtésű kályhák, használati szabályaik nagyon hasonlóak a többi fűtőkészülékekéhez. Benzinkúton tilos a használatuk, csakúgy, mint minden olyan helyen, ahol biztonsági okból tiltott a dohányzás és a nyílt láng használata. Ugyanígy tilos a használat zárt helyiségekben és mélygarázsokban is, hiszen a kályha levegőnél nehezebb égéstermékei lent összegyűlve mérgezést okozhatnak. Mivel a legtöbb kivitel „kéményét” valahol az autó alján vezetik ki, kerülendő a száraz fűre, illetve avarra parkolás is."
Vikking 3112007-11-23 21:55:32 // 52029
Üdv Cartársak! No, előjött az első komolyabbnak tűnő probléma. Ill kettős is, de a kinyomócsapágy az elég nyilvánvaló :D A másik az egy furcsa kérdés... Kb egy éve egyesben, meg kettesben lehetett hallani egy furcsa hangot, olyan, mint amikor a turbó elkezd tölteni. Ha lenne benne turbo, akkor se lenne jó, mer 5000 körül kezdi el nagyon durván... Szóval az volna a kérdésem, hogy nem tudja valaki, hogy mitől lehet ez? Mostanában már alacsonyabb fordulaton is elő-előjön. Van a városban egy másik 156-os, az is nagyon durván hallatja ezt a hangot, bár az már évek óta. Nem ékszíj, az biztos. Na?
GEORGE2007-11-23 21:47:53 // 52027
pedig a Webasto a benzinesekhez benzinkályhát ad.....az még lehet egy régi cucc volt
Piritu - 1.000.0002007-11-23 21:46:45 // 52026
Találtál valahol árakat?
Piritu - 1.000.0002007-11-23 21:44:20 // 52025
A főnököm ex (OFF) mergájában egy kempingpalack volt (gyárilag) berakva arról ment az állófűtés mert benyás volt.
GEORGE2007-11-23 21:37:52 // 52024
Gázos???

Benzines van meg gázolajaos....
GEORGE2007-11-23 21:37:32 // 52023
Így igaz4 Nézzétek meg a Webasto oldalát!
GEORGE2007-11-23 21:37:05 // 52022
A állófűtés egy mini 5KW-os gázolajkályhával műkődik!
Webasto nekem volt a Scudoban!
2-3 perc alatt képtelen felmelegíteni! cirka 30 perc kell neki ha a vízhőfok átlépi a 60-at akkor indul 1-ben az utastéri ventilátor....
1 óra alatt cirka 0,5 gázolajat használ el!
Piritu - 1.000.0002007-11-23 21:34:13 // 52021
Van ebből gázos és olajos is - egyszer egy mellettem állt a szállodánál. Én vakartam a jeget ő beült és elment. Azt mondta hogy rendes olajkályha van beépítve.
Piritu - 1.000.0002007-11-23 21:32:47 // 52020
Bár nem is az a gondom, hogy nincs fűtés, hanem az hogy közben szegény motor nem bír felmelegedni. Múlt héten is a németeknél havas úton mentem 80 km-t (persze szép lassan, mert csúszott) közben leereszkedtünk 850 méterről 200-ra és ez lett az eredmény:

Nem csoda, hogy nem maradt kalória a melegedésre.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-23 21:30:57 // 52019
mert az állófűtést arra használják, hogy hidegben mielőtt elindulnál dolgozni megnyomod a fűtés gombot s kb 2-3 perc alatt felmelegíti a motort 70 fokra, az utasteret meg amennyire állítod...nah ehez kell egy kis amper....
GEORGE2007-11-23 21:27:25 // 52018
mert nem fűtésre tervezték :-)
Piritu - 1.000.0002007-11-23 21:24:49 // 52017
Mondjuk furcsa hogy épp egy olajkályha nem ad elég meleget....
GEORGE2007-11-23 21:23:53 // 52016
Miért kell aksit cserélni?? :-o
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-23 21:20:56 // 52015
jah meg hozzá egy új akku 70e ft...amit 3 évente lehet cserélni...55Ah a kezdő amper 1050A...jahtokba is azt teszik :)))
GEORGE2007-11-23 21:13:43 // 52014
Az állófűtés is cirka 300ezer forint! Mondjuk jó dolog is!
Piritu - 1.000.0002007-11-23 21:12:01 // 52013
Nem is hagytam, hogy megnézzék.... első hallásra is soknak tűnt. Az állófűtést ajánlották.
GEORGE2007-11-23 20:59:28 // 52012
Kár :-(

Amúgy cirka árat se mondtak?
Piritu - 1.000.0002007-11-23 20:58:16 // 52011
Jut eszembe megkérdeztem a villamos utastérfűtést a szaxervízben. Felejtős a dolog, mert komplett radiátorházat kellene cserélni, ami elég húzós úgyhogy minden marad eredetiben.
csocsi2007-11-23 20:54:56 // 52010
Akaratlanul is :))
Piritu - 1.000.0002007-11-23 20:52:34 // 52009
Van gyűrűm is, egyszerűen a mágnes túl nagy útban van a lemez. A TS-ben be volt izzítva a lemezolló, most nincs szívem. Az eredeti burkolatot meg mindeképp meg akarom tartani.
Meg nem is valami csúcs cucc úgyhogy nem érdemes kombinálni.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-23 20:52:19 // 52008
nem, mert a kuplunghoz nincs köze csak közvetve...nem olyan drága...
GEORGE2007-11-23 20:48:23 // 52007
És mi lenne ha kiemelő gyűrűt vennél és úgy tennéd be!!! Kérdezz csak a hifisnél...
Hiperoxid2007-11-23 20:47:19 // 52006
Értem hát az nem egy olcsó dolog ha jól tudom!? de nem kéne akkor a kuplungnak magának is szaroznia?mert kb két helyen hallani kattanást és érezni is a pedálban picit akkor meg akad a pedál vissza felé sokkal kevésbé csinálja..
Piritu - 1.000.0002007-11-23 20:46:58 // 52005
Akkor még egy:

(Andorra)
Piritu - 1.000.0002007-11-23 20:43:12 // 52004
Amúgy most jöttem be a garázsból, megpróbáltam a TS-ből való hangszórókat berakni előre (eddig a hátsó ajtóba való koax mélye volt elöl próbára és hátra kellene tenni már) szomorúan tapasztaltam, hogy nem jött össze. A kibitumenezett ajtót nem akarom farigcsálni, a plé peremtől nem fér el a nagy mágnes. Valami kisebb mágnesűt kellene keresni.
Még szerencse hogy holnapra Szombathely van betervezve ott van médiamarkec körül tudok nézni. Csak most nincs semmi a bal első ajtóban :-((
Mike.2007-11-23 20:40:32 // 52003
Na én meg így szoktam elbaxni. :-)
GEORGE2007-11-23 20:39:09 // 52002
megérzés volt akkor tudat alatti :-.)
Piritu - 1.000.0002007-11-23 20:38:39 // 52001
Máskor "vadászni" szoktam - egyszer sem jött össze, most meg "csak úgy" beköszönök és tessék.
Piritu - 1.000.0002007-11-23 20:37:07 // 52000
Jéééé, tényleg :-))))
GEORGE2007-11-23 20:36:01 // 51999
Szeva! Direkt figyeltél a K-ra, vagy csak a szokásos fotós beköszönés? :-)
csocsi2007-11-23 20:34:34 // 51998
Szeva :))
gratula a K-hoz :))
Piritu - 1.000.0002007-11-23 20:30:33 // 51997
Szép estét mindenkinek!
Attie2007-11-23 20:24:49 // 51996
Van ott egy rugó. Az el szokott törni. Ettől majd még tovább tudsz menni, csak nem fog annyira visszajönni a pedál.
Vagy rosszabb esetben az lesz, ami velem, hogy a pedált és a munkahengert összekötő gömbcsukló szerű izé széttörik és akkor onnantól nem lesz kuplungod. Bár ez nekem nem adott ki hangot a törés előtt.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-23 20:22:40 // 51995
Kuplung főhenger kezdi magát megadni...
Hiperoxid2007-11-23 20:11:58 // 51994
Sziasztok! Mai nap el kezdett akadni picit a kuplung pedálom maga szerkezet biztos nem de a pedál igen és van ki kattogó hang a pedál felől de a menettulajdonságokat egyátalán nem befolyásolja és álló motornál is csinálja!!
Szerintetek mi lehet vele pác?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak