Poló2007-11-24 05:39:42 // 52043
Mostanában hírdettek pár bontott 156-ost az adok-veszekben.
Poló2007-11-24 05:38:57 // 52042
Vagy postán, ekkor 700-800 Ft a postaköltség. Vagy ha valamely ismerősöd, környékbeli cartársad találkozik Mike-kal, akkor ő elviheti neked. Asszem december 1-én és 7-én lesz fent Bp-n Mike. Vagy van egy harmadik verzió is. Mike kollégája ha jár felétek, akkor elviheti.
Dévid2007-11-24 01:06:12 // 52041
Nincs valakinek egy bontott első löksije?
Trombozis2007-11-24 00:14:13 // 52040
belekérdezek egy durvát, mert mostanában keveset vagyok és nem tudok olvasni (vissza). Naptárat postán fogjuk megkapni? :-))))))
Poló2007-11-23 23:57:51 // 52039
Optima, és akkor nem kell 3 évente cserélni ;)
-----------2007-11-23 22:56:15 // 52038
vaterán láttam múltkor ilyesmit, nézz szét!
Poseidon2007-11-23 22:17:57 // 52037
Továbbmegyek, mindkét kürt is kéne a kocsiba, mert a kapcsoló hibájából mindkét kürtöm néma... biztosíték cserét követően is, tehát vélhetően kampó...
(úgy tudom két kürt van, igaz??)
(úgy tudom két kürt van, igaz??)
Piritu - 1.000.0002007-11-23 22:17:13 // 52036
Kicsit húzós az ár, már nem is tetszik annyira a dolog :-(
Poseidon2007-11-23 22:17:03 // 52035
Ja és még valami. Bal első ajtó kapcsolótáblája (4 kapcsoló + LOCK gomb) Ha van valakinek eladó és teljesen működőképes az sikítson nagyon hangosan!!!
Poseidon2007-11-23 22:15:51 // 52034
Sziasztok! Lenne valakinek egy eladó 156-os (facelift előtti) kormánya AKÁRMILYEN állapotban? Nekem csak a dudakapcsoló szerkezet kellene belőle igazából.
Ha szép komplett fakormánya van valakinek, végső soron az is érdekel. Légzsákom az van bele.
Lényeg az, hogy a kürt kapcsolója jó legyen és a kis gumibakok amiken ül a szerkezet.
Ha szép komplett fakormánya van valakinek, végső soron az is érdekel. Légzsákom az van bele.
Lényeg az, hogy a kürt kapcsolója jó legyen és a kis gumibakok amiken ül a szerkezet.
GEORGE2007-11-23 22:07:32 // 52033
GEORGE2007-11-23 22:02:00 // 52032
Így nagyon nehéz bármit is mondani, hogy a hangot nem hallani....
GEORGE2007-11-23 22:00:37 // 52031
"Az állófűtések valamennyi vízhűtéses autóba beépíthetők. A hazai piacot uraló két nagy német gyártó az Európában forgalmazott teljes autókínálatot lefedi. Mivel a két cég gyári beszállító is, az egyes típusok beépítési utasításait minden esetben az autógyártók is jóváhagyják.
A beszerelés átlagos szintideje egy-két nap. A kályhát általában a motortérbe, valamelyik sárvédő közelébe vagy a lökhárító mögé, jól hőszigetelt helyre építik be. Elektromos bekötést csak az égéstér levegőellátását adó ventilátor, az izzítószerkezet (begyújtó), a vezérlőelektronika és annak kimenetei, az álló motor hűtőfolyadékát keringető villamos vízszivattyú, valamint az üzemanyagot (benzin, vagy gázolaj) a tankból vagy a befecskendezés visszafolyó ágából a kályha égésterébe juttató pumpa igényel. A nagy állófűtésgyártók a beépítéshez beszerelőkészleteket is adnak, ezek rendszerint csak a legszükségesebb kiegészítőket tartalmazzák, de általában tökéletesen elegendők. Típusspecifikus elemekből álló további készletek is léteznek, ezek azonban többnyire már nincsenek benne az állófűtés árában, külön kell őket megvásárolni. A forró égéstermékek a kályha kéményén távoznak, általában lefelé, a padlólemez irányába, ezért a kivezetést különösen körültekintően kell kialakítani."
A beszerelés átlagos szintideje egy-két nap. A kályhát általában a motortérbe, valamelyik sárvédő közelébe vagy a lökhárító mögé, jól hőszigetelt helyre építik be. Elektromos bekötést csak az égéstér levegőellátását adó ventilátor, az izzítószerkezet (begyújtó), a vezérlőelektronika és annak kimenetei, az álló motor hűtőfolyadékát keringető villamos vízszivattyú, valamint az üzemanyagot (benzin, vagy gázolaj) a tankból vagy a befecskendezés visszafolyó ágából a kályha égésterébe juttató pumpa igényel. A nagy állófűtésgyártók a beépítéshez beszerelőkészleteket is adnak, ezek rendszerint csak a legszükségesebb kiegészítőket tartalmazzák, de általában tökéletesen elegendők. Típusspecifikus elemekből álló további készletek is léteznek, ezek azonban többnyire már nincsenek benne az állófűtés árában, külön kell őket megvásárolni. A forró égéstermékek a kályha kéményén távoznak, általában lefelé, a padlólemez irányába, ezért a kivezetést különösen körültekintően kell kialakítani."
GEORGE2007-11-23 21:57:30 // 52030
"Mivel az állófűtések valójában kis gázolaj- vagy benzinfűtésű kályhák, használati szabályaik nagyon hasonlóak a többi fűtőkészülékekéhez. Benzinkúton tilos a használatuk, csakúgy, mint minden olyan helyen, ahol biztonsági okból tiltott a dohányzás és a nyílt láng használata. Ugyanígy tilos a használat zárt helyiségekben és mélygarázsokban is, hiszen a kályha levegőnél nehezebb égéstermékei lent összegyűlve mérgezést okozhatnak. Mivel a legtöbb kivitel „kéményét” valahol az autó alján vezetik ki, kerülendő a száraz fűre, illetve avarra parkolás is."
Vikking 3112007-11-23 21:55:32 // 52029
Üdv Cartársak! No, előjött az első komolyabbnak tűnő probléma. Ill kettős is, de a kinyomócsapágy az elég nyilvánvaló :D A másik az egy furcsa kérdés... Kb egy éve egyesben, meg kettesben lehetett hallani egy furcsa hangot, olyan, mint amikor a turbó elkezd tölteni. Ha lenne benne turbo, akkor se lenne jó, mer 5000 körül kezdi el nagyon durván... Szóval az volna a kérdésem, hogy nem tudja valaki, hogy mitől lehet ez? Mostanában már alacsonyabb fordulaton is elő-előjön. Van a városban egy másik 156-os, az is nagyon durván hallatja ezt a hangot, bár az már évek óta. Nem ékszíj, az biztos. Na?
GEORGE2007-11-23 21:51:47 // 52028
GEORGE2007-11-23 21:47:53 // 52027
pedig a Webasto a benzinesekhez benzinkályhát ad.....az még lehet egy régi cucc volt
Piritu - 1.000.0002007-11-23 21:46:45 // 52026
Találtál valahol árakat?
Piritu - 1.000.0002007-11-23 21:44:20 // 52025
A főnököm ex (OFF) mergájában egy kempingpalack volt (gyárilag) berakva arról ment az állófűtés mert benyás volt.
GEORGE2007-11-23 21:37:52 // 52024
Gázos???
Benzines van meg gázolajaos....
Benzines van meg gázolajaos....
GEORGE2007-11-23 21:37:32 // 52023
Így igaz4 Nézzétek meg a Webasto oldalát!
GEORGE2007-11-23 21:37:05 // 52022
A állófűtés egy mini 5KW-os gázolajkályhával műkődik!
Webasto nekem volt a Scudoban!
2-3 perc alatt képtelen felmelegíteni! cirka 30 perc kell neki ha a vízhőfok átlépi a 60-at akkor indul 1-ben az utastéri ventilátor....
1 óra alatt cirka 0,5 gázolajat használ el!
Webasto nekem volt a Scudoban!
2-3 perc alatt képtelen felmelegíteni! cirka 30 perc kell neki ha a vízhőfok átlépi a 60-at akkor indul 1-ben az utastéri ventilátor....
1 óra alatt cirka 0,5 gázolajat használ el!
Piritu - 1.000.0002007-11-23 21:34:13 // 52021
Van ebből gázos és olajos is - egyszer egy mellettem állt a szállodánál. Én vakartam a jeget ő beült és elment. Azt mondta hogy rendes olajkályha van beépítve.
Piritu - 1.000.0002007-11-23 21:32:47 // 52020
Bár nem is az a gondom, hogy nincs fűtés, hanem az hogy közben szegény motor nem bír felmelegedni. Múlt héten is a németeknél havas úton mentem 80 km-t (persze szép lassan, mert csúszott) közben leereszkedtünk 850 méterről 200-ra és ez lett az eredmény:

Nem csoda, hogy nem maradt kalória a melegedésre.

Nem csoda, hogy nem maradt kalória a melegedésre.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-23 21:30:57 // 52019
mert az állófűtést arra használják, hogy hidegben mielőtt elindulnál dolgozni megnyomod a fűtés gombot s kb 2-3 perc alatt felmelegíti a motort 70 fokra, az utasteret meg amennyire állítod...nah ehez kell egy kis amper....
GEORGE2007-11-23 21:27:25 // 52018
mert nem fűtésre tervezték :-)
Piritu - 1.000.0002007-11-23 21:24:49 // 52017
Mondjuk furcsa hogy épp egy olajkályha nem ad elég meleget....
GEORGE2007-11-23 21:23:53 // 52016
Miért kell aksit cserélni?? :-o
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-23 21:20:56 // 52015
jah meg hozzá egy új akku 70e ft...amit 3 évente lehet cserélni...55Ah a kezdő amper 1050A...jahtokba is azt teszik :)))
GEORGE2007-11-23 21:13:43 // 52014
Az állófűtés is cirka 300ezer forint! Mondjuk jó dolog is!
Piritu - 1.000.0002007-11-23 21:12:01 // 52013
Nem is hagytam, hogy megnézzék.... első hallásra is soknak tűnt. Az állófűtést ajánlották.
GEORGE2007-11-23 20:59:28 // 52012
Kár :-(
Amúgy cirka árat se mondtak?
Amúgy cirka árat se mondtak?
Piritu - 1.000.0002007-11-23 20:58:16 // 52011
Jut eszembe megkérdeztem a villamos utastérfűtést a szaxervízben. Felejtős a dolog, mert komplett radiátorházat kellene cserélni, ami elég húzós úgyhogy minden marad eredetiben.
csocsi2007-11-23 20:54:56 // 52010
Akaratlanul is :))
Piritu - 1.000.0002007-11-23 20:52:34 // 52009
Van gyűrűm is, egyszerűen a mágnes túl nagy útban van a lemez. A TS-ben be volt izzítva a lemezolló, most nincs szívem. Az eredeti burkolatot meg mindeképp meg akarom tartani.
Meg nem is valami csúcs cucc úgyhogy nem érdemes kombinálni.
Meg nem is valami csúcs cucc úgyhogy nem érdemes kombinálni.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-23 20:52:19 // 52008
nem, mert a kuplunghoz nincs köze csak közvetve...nem olyan drága...
GEORGE2007-11-23 20:48:23 // 52007
És mi lenne ha kiemelő gyűrűt vennél és úgy tennéd be!!! Kérdezz csak a hifisnél...
Hiperoxid2007-11-23 20:47:19 // 52006
Értem hát az nem egy olcsó dolog ha jól tudom!? de nem kéne akkor a kuplungnak magának is szaroznia?mert kb két helyen hallani kattanást és érezni is a pedálban picit akkor meg akad a pedál vissza felé sokkal kevésbé csinálja..
Piritu - 1.000.0002007-11-23 20:46:58 // 52005
Piritu - 1.000.0002007-11-23 20:43:12 // 52004
Amúgy most jöttem be a garázsból, megpróbáltam a TS-ből való hangszórókat berakni előre (eddig a hátsó ajtóba való koax mélye volt elöl próbára és hátra kellene tenni már) szomorúan tapasztaltam, hogy nem jött össze. A kibitumenezett ajtót nem akarom farigcsálni, a plé peremtől nem fér el a nagy mágnes. Valami kisebb mágnesűt kellene keresni.
Még szerencse hogy holnapra Szombathely van betervezve ott van médiamarkec körül tudok nézni. Csak most nincs semmi a bal első ajtóban :-((
Még szerencse hogy holnapra Szombathely van betervezve ott van médiamarkec körül tudok nézni. Csak most nincs semmi a bal első ajtóban :-((
Mike.2007-11-23 20:40:32 // 52003
Na én meg így szoktam elbaxni. :-)
GEORGE2007-11-23 20:39:09 // 52002
megérzés volt akkor tudat alatti :-.)
Piritu - 1.000.0002007-11-23 20:38:39 // 52001
Máskor "vadászni" szoktam - egyszer sem jött össze, most meg "csak úgy" beköszönök és tessék.
Piritu - 1.000.0002007-11-23 20:37:07 // 52000
Jéééé, tényleg :-))))
GEORGE2007-11-23 20:36:01 // 51999
Szeva! Direkt figyeltél a K-ra, vagy csak a szokásos fotós beköszönés? :-)
csocsi2007-11-23 20:34:34 // 51998
Szeva :))
gratula a K-hoz :))
gratula a K-hoz :))
Piritu - 1.000.0002007-11-23 20:30:33 // 51997
Attie2007-11-23 20:24:49 // 51996
Van ott egy rugó. Az el szokott törni. Ettől majd még tovább tudsz menni, csak nem fog annyira visszajönni a pedál.
Vagy rosszabb esetben az lesz, ami velem, hogy a pedált és a munkahengert összekötő gömbcsukló szerű izé széttörik és akkor onnantól nem lesz kuplungod. Bár ez nekem nem adott ki hangot a törés előtt.
Vagy rosszabb esetben az lesz, ami velem, hogy a pedált és a munkahengert összekötő gömbcsukló szerű izé széttörik és akkor onnantól nem lesz kuplungod. Bár ez nekem nem adott ki hangot a törés előtt.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-23 20:22:40 // 51995
Kuplung főhenger kezdi magát megadni...
Hiperoxid2007-11-23 20:11:58 // 51994
Sziasztok! Mai nap el kezdett akadni picit a kuplung pedálom maga szerkezet biztos nem de a pedál igen és van ki kattogó hang a pedál felől de a menettulajdonságokat egyátalán nem befolyásolja és álló motornál is csinálja!!
Szerintetek mi lehet vele pác?
Szerintetek mi lehet vele pác?