GEORGE2008-03-30 21:26:43 // 65153
Hüüü kemény lesz elmagyarázni...szóval a kesztyűtartó alatt bent.....aláfekdüve látszódik majd egy "L" alakú fekete műanyag amit 3db 5,5-es tehát nem 5-ös és nem 6-os dugókulcs...no persze elötte le kell bontani a burkolatot.....
mutant2008-03-30 21:25:08 // 65152
Sziasztok,
A pollenszűrő lelőhelyét keresném, tud valaki segíteni?
A pollenszűrő lelőhelyét keresném, tud valaki segíteni?
Piritu - 1.000.0002008-03-30 21:23:42 // 65151
Az RMS teljesítmény az "igazi", a tartós érték, az a kisebb. Az ohmra figyelni kell, elég gyakran találkozom már 2 ohmra megadott speckóval is (az mutatósabb, mert több).
George Lownoise2008-03-30 21:17:09 // 65150
De az is csak (12V) volt!
George Lownoise2008-03-30 21:16:19 // 65149
220 V-ból nehezebb hifit csinálni mert oda stabilabb áram kell!!
GEORGE2008-03-30 21:15:13 // 65148
de ezek igen egyedi épitések :-)
George Lownoise2008-03-30 21:14:21 // 65147
De 14.4V -ból nagy teljesítményt is előlehet (csalogatni) csak kábel és áram kell hozzá ja és persze a jó cucc. Én ültem olyan furgonban amibe 12000W volt 173dB brutális.
GEORGE2008-03-30 21:11:42 // 65146
Igen úgy van csak azért az sem mind1 hogy 220V van "mögötte" tudom az otthoni erősítő sem a full 220-al megy de azért egy stabil háttér az autó aksijához képest...
GEORGE2008-03-30 21:09:50 // 65145
én is így tudtam...
George Lownoise2008-03-30 20:55:38 // 65144
Ja úgy van ahogy pólo mondja de a házi hifihez csek a teljesítményben van köze
Poló2008-03-30 20:46:18 // 65143
Két Watt szám van megadva, a kisebbiket elbírja viselni folyamatosan, a nagyobbikat csak pillanatokra. Autóhifiben általában 4 Ohm-on adják meg a teljesítményt, szóval úgy kellene összehasonlítani a szobaival, hogy azon is 4 Ohm-on legyen megadva.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-30 20:44:50 // 65142
halika vigyázz magadra....
GEORGE2008-03-30 20:42:37 // 65141
De azok a Wattok valami viszonyszámok osztani kell valamennyivel hogy a valóságos Wattokat megkapd.
GTPeti2008-03-30 20:41:11 // 65140
No, jó éjt!
(Holnap utazom vissza.)
(Holnap utazom vissza.)
GTPeti2008-03-30 20:39:17 // 65139
Én a meghúzott csavar bekenésére gondoltam. És a gyártónak meg amúgy is mindegy, hogy rozsdásodik-e, lévén hogy fogyasztói társadalom van... (Mint írtam a 156 karosszériájától is kicsit többet vártam.)
GTPeti2008-03-30 20:35:15 // 65138
"Ott megszólalt gondoltam akkor csak meg lehet hajtani valahogy 12V-al egy ilyen rendszert is."
Azt igazából én sem értem, hogy még ha lehetséges is (mindent lehet, csak akarni kell, ugye...) mi értelme van annyi teljesítményt bepakolni.
Egy biztos, hogy baromi nagy akksik kellenek és egy bika generátor. SZVSZ hülyeség.
A PMR-es banda, meg show cuccokat rakott be, mint írtam az a teljesítmény "kicsit" fölfelé van kerekítve... Egyébként meg lehet, hogy ők külső tápról hajtották a rendszert, amit nem mutattak.
Azt igazából én sem értem, hogy még ha lehetséges is (mindent lehet, csak akarni kell, ugye...) mi értelme van annyi teljesítményt bepakolni.
Egy biztos, hogy baromi nagy akksik kellenek és egy bika generátor. SZVSZ hülyeség.
A PMR-es banda, meg show cuccokat rakott be, mint írtam az a teljesítmény "kicsit" fölfelé van kerekítve... Egyébként meg lehet, hogy ők külső tápról hajtották a rendszert, amit nem mutattak.
Poló2008-03-30 20:34:18 // 65137
Elvileg nem szabad zsíroznunk a csavarokat, akkor tök más nyomaték jön ki. Vannak a ragasztós csavarok, azokat meg főleg nem szabad.
.:Medve:.2008-03-30 20:32:56 // 65136
Tud valaki a környéken valakit aki kipufogo rendszert épitene a remus hátsó dobomhoz???
Supersprintet néztem, az kb 300 rongyos ezres lenne...:S:S
Ennél olcsóbban akarnám meguszni:)
Supersprintet néztem, az kb 300 rongyos ezres lenne...:S:S
Ennél olcsóbban akarnám meguszni:)
GEORGE2008-03-30 20:31:25 // 65135
Zsolesz2008-03-30 20:29:34 // 65134
Nem a műsorral kapcsolatos amit írtam, vagyis nem annak szántam. Csak George írta hogy kocsiba nem lehet nagy teljesítményt beépíteni mert 12V-al nem lehet elérni nagy teljesítményeket. Ha jól emlékszem abba a kocsiba betettek 2 ilyesmit és még 16 hangszórót, meg mittomén hány erősítőt meg akksikat. Ott megszólalt gondoltam akkor csak meg lehet hajtani valahogy 12V-al egy ilyen rendszert is.
GTPeti2008-03-30 20:27:22 // 65133
Miért, az Audi sem oldja meg normálisan?
Poló2008-03-30 20:24:52 // 65132
Na, ezt mondd el a munkahelyemen :)))
Nem a csavarhelyeknél kell megnézni, hanem azt a vasat az egészet. Függőelegesen van rögzítve a nyúlványhoz (asszem).
Nem a csavarhelyeknél kell megnézni, hanem azt a vasat az egészet. Függőelegesen van rögzítve a nyúlványhoz (asszem).
GTPeti2008-03-30 20:23:22 // 65131
Majd megnézem, de látatlanban zsírral érdemes bekenni (bármilyen csavart) (ajánlott: Mike Sander's, lásd blog).
Poló2008-03-30 20:19:51 // 65130
Nézd meg elöl azokat a fém izékákat, amihez a lökös meg a dobbetét is van rögzítve. A lökösnek a két szélső csavarja megy bele oldalanként, a doblemeznek meg az alsó csavarja tuti, a többit fejből nem vágom. Na ezekre találj valami megoldást :)))
GTPeti2008-03-30 20:18:13 // 65129
Igen, én is mennék, de tudom, hogy lepasszolnának... Úgyhogy magam teszek lépéseket.
Poló2008-03-30 20:16:38 // 65128
8 éves az autóm, még van 2 év garancia átrozsdásodás ellen :))
Mondjuk ha mennék reklamálni, akkor tuti elhajtanának, mert a szervizkönyvben nincs pecsételve az erre vonatkozó rész. Ezt nem értem, mert előző tulaj mindig szakszervizbe vitte az autót...
Mondjuk ha mennék reklamálni, akkor tuti elhajtanának, mert a szervizkönyvben nincs pecsételve az erre vonatkozó rész. Ezt nem értem, mert előző tulaj mindig szakszervizbe vitte az autót...
Dévid2008-03-30 20:13:51 // 65127
Én úgy vettem a kocsim, hogy plexilap volt befaragva a ködlámpa izzója elé üveg helyett (mindkettőbe). A módszert nem ajánlom, mert az izzó felhólyagosította.
GTPeti2008-03-30 20:13:51 // 65126
A mai délutánom az alváz tavaszi ápolásával telt (I. rész).
Ha van lehetőségetek felállni egy emelőre, azt javaslom vessetek egy pillantást ti is a tietekre. Ui, ahogy azt német fórumokon is olvastam, sok helyen (főleg a hosszanti merevítéseknél és kereszt-illesztéseknél) bizony bejut a (sós)víz a műanyagalapú alvázvédő mögé és ott szépen dolgozik. Én sem hittem, hogy egy galvanizált lemez ennyire NEM ellenálló, de sajnos így van. Nálam is több helyen volt felületi rozsda az alvázvédő alatt.
Majd írok blogot az ilyen problémás helyek kezeléséről és a megelőzésről. (Az biztos, hogy ha egyszer új autóm lesz, röviddel a vásárlás után tisztességes anyaggal vonom be az alvázat. Erre [is] a legjobbak a zsírszerű anyagok, mivel azok nem száradnak ki.)
Ha van lehetőségetek felállni egy emelőre, azt javaslom vessetek egy pillantást ti is a tietekre. Ui, ahogy azt német fórumokon is olvastam, sok helyen (főleg a hosszanti merevítéseknél és kereszt-illesztéseknél) bizony bejut a (sós)víz a műanyagalapú alvázvédő mögé és ott szépen dolgozik. Én sem hittem, hogy egy galvanizált lemez ennyire NEM ellenálló, de sajnos így van. Nálam is több helyen volt felületi rozsda az alvázvédő alatt.
Majd írok blogot az ilyen problémás helyek kezeléséről és a megelőzésről. (Az biztos, hogy ha egyszer új autóm lesz, röviddel a vásárlás után tisztességes anyaggal vonom be az alvázat. Erre [is] a legjobbak a zsírszerű anyagok, mivel azok nem száradnak ki.)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-30 20:11:27 // 65125
Győrött voltam 2x is egymás után találkoztam egy taggal, másnap meg a kórházba kellett menni..
Poló2008-03-30 20:10:59 // 65124
Külön üveget szerintem nem kapsz, de maga a lámpa 5-6 ezer Ft körül van.
Alfás 156 "hupikék"2008-03-30 20:10:28 // 65123
üdv! 156 ködlámpa üveget lehet valahol kapni?
GTPeti2008-03-30 20:08:03 // 65122
folyt.:
Az utolsó mondat is a PMR show-car-okra vonatkozott.
Nálam amúgy már ott elszáll a biztosíték, mikor adott "kövér fekete leányzó" bemutatkozó filmjét bejátszák, ami véletlenül profi eszközökkel, vágással és sablonnal készült...
No meg valószínű, hogy a 20 méter széles kertvárosi utca medencés házának lakói 30 éves rozsdás autóval járnak...
Attie, a Bose alapvetően egy márka, kiváló marketinggel és lobby-team-mal (az autógyártók irányába). A Maybach-nál nyilvánvalóan nem egy annyira spórolósak, mint egy tízmilliós autónál. No meg ott nem is extra, hanem alapfelszereltség.
(Egy olyan autóba pl. a Rainbow csúcsszettje való egy jó kis Audison Thesis erősítővel.)
Egyik újságomban van egy részletes ismertető a Cayman gyári hifijéről. Na abban is van a kalaptartóban hangszóró... Inkább tennének bele kevesebbet, de jobbakat.
És meg is érkeztünk a mennyiség pontjához. Ugye a "nyóchangszórós mélynyomós Bose hifi" szép megnevezés marketinges szempontból...
(Egyébként minden ellenére szívesen dolgoznék a Bose-nál, meg is nézem ők hol tevékenykednek. :)
Az utolsó mondat is a PMR show-car-okra vonatkozott.
Nálam amúgy már ott elszáll a biztosíték, mikor adott "kövér fekete leányzó" bemutatkozó filmjét bejátszák, ami véletlenül profi eszközökkel, vágással és sablonnal készült...
No meg valószínű, hogy a 20 méter széles kertvárosi utca medencés házának lakói 30 éves rozsdás autóval járnak...
Attie, a Bose alapvetően egy márka, kiváló marketinggel és lobby-team-mal (az autógyártók irányába). A Maybach-nál nyilvánvalóan nem egy annyira spórolósak, mint egy tízmilliós autónál. No meg ott nem is extra, hanem alapfelszereltség.
(Egy olyan autóba pl. a Rainbow csúcsszettje való egy jó kis Audison Thesis erősítővel.)
Egyik újságomban van egy részletes ismertető a Cayman gyári hifijéről. Na abban is van a kalaptartóban hangszóró... Inkább tennének bele kevesebbet, de jobbakat.
És meg is érkeztünk a mennyiség pontjához. Ugye a "nyóchangszórós mélynyomós Bose hifi" szép megnevezés marketinges szempontból...
(Egyébként minden ellenére szívesen dolgoznék a Bose-nál, meg is nézem ők hol tevékenykednek. :)
Poló2008-03-30 20:07:13 // 65121
Még Liquid említette is, hogy szólhattál volna neki, hogy összefussatok.
GTPeti2008-03-30 20:06:40 // 65120
Zsolesz, a Pimp My Ride, az egy erősen show (értsd: parasztvakítás) beállítottságú műsor. Ott összelapátolják az autókat (gitt mindenek felett), sokszor a motorhoz nem is nyúlnak egy szétesőfélben lévő autónál. Volt szerencsém közelről megcsodálni az egyik művüket. Na igen, tv-n keresztül kinéz valahogy, élőben viszont vastag rozsdára fújták rá a flip-flop lakkot...
Az pedig, hogy 2400 Watt nagyon jól hangzik, de gondolom nem egy Audison szintű gyártó termékének RMS teljesítményére utal az adat... Tudod ráírni sokmindent lehet, nem kerül semmibe. Konkrétan még ha annyit pakolnának egy autóba, akkor sem bírja sem az akksi sem a generátor. (
Az pedig, hogy 2400 Watt nagyon jól hangzik, de gondolom nem egy Audison szintű gyártó termékének RMS teljesítményére utal az adat... Tudod ráírni sokmindent lehet, nem kerül semmibe. Konkrétan még ha annyit pakolnának egy autóba, akkor sem bírja sem az akksi sem a generátor. (
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-30 20:06:18 // 65119
Nekem nem rémlik :) Sokáig kerestem az igaz végül kettő lehetőség maradt, az Alpine és a Clarion..
Poló2008-03-30 20:03:28 // 65118
Mintha a múltkor fejegységért mentél volna Győrbe.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-30 20:01:32 // 65117
végül is fej nélküli egység lesz, nekem cd már nem kell..
Poló2008-03-30 20:01:06 // 65116
Sufni alatt azt értem, hogy egy alap fejegység olyan 25K-ért, egy láda és egy erősítő 40K-ért, a hangszórók meg maradjanak gyáriak, esetleg kalaptartóba oválok 10K-ért. Aztán szinte csak a mélyeket hallani, de azt hallja a fél város :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-30 19:57:40 // 65115
Még nem vettem fejet, most fogok...de neked mit jelent a sufni tuning? Mert ha hifis szemmel nézem a dolgokat, akkor egy jó fegyeség 150K, erölködő mondjuk Steg 80K, hangfalszett 40K...az ez alattiak sufni...:)
Poló2008-03-30 19:52:05 // 65114
A váltón lehet megnézni. Asszem két csavar van rajta, az egyik az az amelyiken leereszted, a másik meg ahol betöltöd. Utóbbit kiveszed és töltesz rá. Nem egyszerű dolog, akna és tölcsér ajánlott hozzá.
Poló2008-03-30 19:48:25 // 65113
Te nem a múltkor vették fejet?
Szett legyen 20K, erősítő 40K, fej 60K, aztán ha akar az ember ládát, akkor az erőlködővel együtt legyen 80K. Nem a sufnituningos hifi a kitűzött cél :))
Szett legyen 20K, erősítő 40K, fej 60K, aztán ha akar az ember ládát, akkor az erőlködővel együtt legyen 80K. Nem a sufnituningos hifi a kitűzött cél :))
Poló2008-03-30 19:45:52 // 65112
Jó, győzd kivárni :))
Következő cserére lehet beszerzek én is egy újat.
Következő cserére lehet beszerzek én is egy újat.
M@do Boy2008-03-30 19:43:56 // 65111
Jo estet. Erdekelne hogy 98as 2000ccm motoron hol lehet megnezni menyi olaj van a valtoban? Mert egy erdekes dolgot csinal, meg hideg a motor es gyorsaban valtok akkor megrecsen a harmadik sebeseg, de ha mar be melegszik akkor semmi gond. En a keves olajra gondolok.
csocsi2008-03-30 19:37:04 // 65110
Jól emlékszel. Hát ő biztos infót tudna adni.
Trombozis2008-03-30 19:12:51 // 65109
Hali ifjak! :-)
ezzel a szívó oldali vezműtengellyel kapcsolatban kérdezném, aki vágja, hogy miben különbözik a másik oldalon találhatóval? (gondolom teljesen más)
meg, mit kell mondjuk egy egynolcasén kokányolni, hogy belemenjen. vagy kérdezzem meg Pirit? 8őt kell? jól emlékszem a nevére?)
Kösze emberek. :-)
ezzel a szívó oldali vezműtengellyel kapcsolatban kérdezném, aki vágja, hogy miben különbözik a másik oldalon találhatóval? (gondolom teljesen más)
meg, mit kell mondjuk egy egynolcasén kokányolni, hogy belemenjen. vagy kérdezzem meg Pirit? 8őt kell? jól emlékszem a nevére?)
Kösze emberek. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-30 19:12:14 // 65108
már 30-50e ft-ban mit értesz? szerintem egy 16e ft-os hangfalszett már százszor jobban szól,mint a gyári...nekem a gyárim egy hulladék, mind a fejegység, mind a hangszórók...még az előző autómból van egy 4 csatornás eröködőm ami sinusban tud 4x75W-ot, meg van egy subcsövem is....most szeretnék venni fejegységet egy Alpine X200-at, ami kemény 38e ft, hozzá egy pár jobb hangszóró 16e...ezért már érdemes megbontani a cuccot:)))
A Bose rendszer szerintem bőven szépen szól, ha az lenne az autómban max fejegységet cserélnék!
A Bose rendszer szerintem bőven szépen szól, ha az lenne az autómban max fejegységet cserélnék!
Attie2008-03-30 18:53:13 // 65107
Na igen 400e felárat tuti nem ér meg :)
Mondjuk a 110e-s cd váltó se semmi.
Mondjuk a 110e-s cd váltó se semmi.
Piritu - 1.000.0002008-03-30 18:44:16 // 65106
Most nézem a 159 árlistát:
CD váltó: 110.000 felár
MP3-as rádió: 43.000 felár
Bose 249.000 felár
+ az alap rádió ára, mert ugye ezek felárak.
Tehát ha kérek egy CD váltós MP3-as fejet Bose rendszerrel az 400.000 Ft?
Már a Bose felárból klassz dolgokat lehet összerakni...
CD váltó: 110.000 felár
MP3-as rádió: 43.000 felár
Bose 249.000 felár
+ az alap rádió ára, mert ugye ezek felárak.
Tehát ha kérek egy CD váltós MP3-as fejet Bose rendszerrel az 400.000 Ft?
Már a Bose felárból klassz dolgokat lehet összerakni...
Piritu - 1.000.0002008-03-30 18:36:18 // 65105
Használt kocsinál más a helyzet, ott kapod, ami van. Még a klímárt sem fizetsz felárat. Szerintem mindenképp jobban jártál, mintha "sima" cucc lenne benne.
Nincs árlistám, de szerintem vagy egy 100-as felár az új vasnál a Bose + amibe már eleve a rádió került. No abból lehetett volna már építkezni.
30-50-ből nem nagyon érdemes építkezni, egy normális rádió simán többe van...
Nincs árlistám, de szerintem vagy egy 100-as felár az új vasnál a Bose + amibe már eleve a rádió került. No abból lehetett volna már építkezni.
30-50-ből nem nagyon érdemes építkezni, egy normális rádió simán többe van...
Zsolesz2008-03-30 17:51:45 // 65104
Akkor nem tudom hogy csinálták de van az MTV-n a Pimp My Ride c. szuper műsor és a srác furgonjába 24000 Watt zenét szögeltek bele. Mikor kipróbálták a műhelyben az összes csavarzhúzó ugrált a polcon...
Online tag
0
Vendég0
549