Fórum >> Típusok >> 156

András bácsi2008-05-08 10:06:21 // 68593
Szerintem simán lehúzóval. Asszem kúpos, ékes.
Ferke2008-05-08 10:02:11 // 68592
De mi volt a konrét gond? Mert nekem nem rázott, csak egy az egyben eltört a csapágy kiemelő füle. Nekem amikor rázott, az a kettős tömegűtől volt...
tazo2008-05-08 09:56:59 // 68591
Hello,

detto ugyanígy jártam - vadi új kinyomócsapágy és vadi új kuplung tárcsa. Természetesen mindegyik gyári. Úgy rázott a kuplungom utána, mint a huzat. Elmondtuk a problémát riegleréknek - aszongyák, olyan nincsen. Amikor bevittük a kocsit megmutatni, akkor meg aszongyák: nahát, ilyen tényleg van és gyorsan kicserélték. Szóval egy az egyben ugyanígy jártam... Ennyit a gyári cuccokról
Ferke2008-05-08 09:38:20 // 68590
Megvan még, csak nem volt időm belepróbálni. Aztán mikor lett volna kicsi időm, akkor nem volt aknám, így nem mertem szétszedni. Most hétvégén belepóbálom, nagyon remélem, hogy az a baja! Egyébkként a tárcsa hogyan jön le a generátorról? Van valami trükk? Csak mert ha ez lesz a gond, éscserélnem kell, kb mire számítsak?:)
Ferke2008-05-08 09:35:43 // 68589
Ezen már én is gondolkoztam, aztán végül nem volt időm xarakodni vele, és vettem egy újat. Szerintem ez a cső nem bír ki 50k km-nél többet. Következőre tuti nem veszek 12k-ért egy ilyen vacak csövet, a tuti megoldás a fémcső.:)
András bácsi2008-05-08 09:17:02 // 68588
Húúúúú, tényleg, hol a generátorom? :)
András bácsi2008-05-08 09:15:23 // 68587
Nem, az saját darabolás/rácsozás. :)
GTPeti2008-05-08 00:20:58 // 68586
(A pontosság kedvéért, nem a "teljesítményt" szeded ki az akkuból, hanem az abban tárolt energiát.)
GTPeti2008-05-08 00:20:06 // 68585
Melegszik a tekercselés, a belső feszültségstabilizátor-áramkör sem örül neki, elkezd csökkenni a feszültség. És igen, az akkuból kezded kiszedni a teljesítményt. De ez már egy szélsőséges eset. Itt is igaz, mint sok helyen. Ha tényleg a névleges értéket akarod kiszedni belőle, akkor érdemes inkább betenni egy nagyobbat. Vagy egy másodikat, ami külön hajt meg fogyasztókat.
Poló2008-05-08 00:19:29 // 68584
Jó éjt!
GTPeti2008-05-08 00:15:03 // 68583
Jó éjt!
Poló2008-05-08 00:13:24 // 68582
És mi van, ha többel terhelem meg? Akkor nem tud annyit tölteni a generátor, mint amennyit én használok és le fog merülni?
GTPeti2008-05-08 00:11:26 // 68581
55 amperes.
(Tehát a max terhelés 14,4V x 55 A, vagyis kb. 800W lehet. Elvileg.
Az erősebb/illetve dízel 156-okban emlékeim szerint 120 amperes van.)
Poló2008-05-08 00:07:47 // 68580
Mindig rekord mennyiséget állítunk elő, aztán meg verik a mellüket, hogy így meg úgy. Mikor fizetés emelést kéne adni vagy prémiumot, akkor meg húzzák a szájukat...
Poló2008-05-08 00:06:54 // 68579
Ez mit jelent, hogy 55A-s a generátor?
GTPeti2008-05-07 23:56:31 // 68578
Olvastam a minap a zindexen, hogy rekordmennyiségű motrot szereltél össze. Vagy hát lehet, hogy azért segítettek. :))
Poló2008-05-07 23:54:28 // 68577
Ha te sínylődsz a melóban, akkor mit szóljak én? És akkor még nem beszéltünk a nehéz fizikai munkát végzőkről :-b
Ferke2008-05-07 23:47:51 // 68576
Na, ez nekem is + info, mert Bandi is erre tippelt. Hétvégén ki is kéne próbálnom a másik generátort...klassz lesz kivenni:)
GTPeti2008-05-07 23:33:26 // 68575
OK, az új és pozitív információ, hogy még nem láttál rossz gen-t.

Azzal számolok, hogy pl. egy felújítás, többe kerülne. (Az Uno-nál olyan 12eFt volt. Mondjuk az egy 55A-s gen, úgy emléxem.)

Arról viszont már én is hallottam, hogy a szíjtárcsa időnként igényli a cserét. Konkrétan egy Kappa JTD-nél is elferdült kicsit a tárcsa és szakította a szíjakat.
Ferke2008-05-07 23:30:05 // 68574
Na csak felfogtam!:) Nem is tudom. Szerintem még nem is láttam olyan 147/156-ot, amiben elfogytak volna a szénkefék. Még 200k km-nél sem. Eleve pont az önindító, geerátor szerintem kizárható hibaforrásokból, asszem még nem is láttam ezekből rosszat.
Én most a gen.tárcsa miatt akarom kicserélni. Valami ütemesen rángatja a hosszbordás szíjamat, és nem a feszítő az. Tehát lehet a generátor szabadonfutós tárcsája. (a szervószivattyú, vagy a klímakompresszor mellett.:)) ). Szóval nem biztos, hogy érdemes. Mindenesetre ha belevágsz, nem lesz olyan könnyű menet, mint az unonál, az ziher!:))
GTPeti2008-05-07 23:23:58 // 68573
Azt akarom megelőzni, hogy az Alfánál, valahol elfogyjanak a szén(bronz)kefék. Tehát inkább tennék/tetetnék bele újakat, akkor le lenne tudva egy ideig. (Tehát egy lehetséges hibaforrással kevesebb.) A majd' 1000km es utak miatt megpróbálok odafigyelni erre-arra.
Ferke2008-05-07 23:20:33 // 68572
Jaaa, hogy ez már kész is van? Akkor nekem most nagyon késő van, de nem értem...mi akarsz megelőzni?:))))
GTPeti2008-05-07 23:13:26 // 68571
Az tény, hogy egyszerűbb. Úgy emlékszem 2 perc alatt szedte le a barátom... És még mondják, hogy az olasz autók nehezen szerelhetők...
GTPeti2008-05-07 23:12:35 // 68570
"Nem lehet, hogy a fesszabályzó döglődik?"

Nem döglődik már semmi. Az Uno-ban már nem, az Alfában pedig... Remélem nem is fog. (A generátort a Fer-Vill-nél újítattam fel. Korrekt cégnek tűnt.)
Ferke2008-05-07 23:05:11 // 68569
Jah, vagy úgy! Az UNO!:) Az kicsit 1xűbb!:) Valószínűleg hétvégén kapom szét hugom puntoján a generátort, mert azon meg szól a csapágy. Megnézem, hogy mennyire trükkös, de szerintem tökegyszerű. Tuti, hogy szénkefe? Nem lehet, hogy a fesszabályzó döglődik? A sprinten engem most az szivatott meg, pislákolt a töltés lámpám, és érezhetően ingadozott minden elektronikus külyü működése (szerencsére nem sok van benne)
GTPeti2008-05-07 22:59:21 // 68568
Az Uno-mban fogytak már el a szénkefék No. felé félútón. 2 órával később igen kalandos volt... Szóval ezt szeretném megelőzni.

(Az Uno-nál az önindító is igényelte a tisztítást kb. 180ekm-nél.)
Ferke2008-05-07 22:55:28 // 68567
Miért, kevés a töltésed, vagy nem 100%-os az önindítód? boxeren felújítottam mindegyiket, de a 156-osnál 2 hónap alatt még odáig sem jutottam, hogy a Banditól 1-2 napra kölcsönkért generátort kicseréljem próbaképp.
Hatalmas xopás hozzáférni a generátorhoz. Kb olyan lehet, mint az önindító. Azt már 3x leszedtem, miközben szanaszétszentségeltem magam...:)
GTPeti2008-05-07 22:49:46 // 68566
Beugrott: Nem cseréltél még véletlenül szénkeféket a generátorban/önindítóban?
Ferke2008-05-07 22:48:45 // 68565
Nem a kuplung? Ha nem, akkor az olajcsere?:)))
Ferke2008-05-07 22:48:10 // 68564
Tudja valaki a 156 gyári hangszóróinak a méreteit? Milyen átmérőjű és max milyen mély hangszóróket lehetne beakni a gyári heyére???
GTPeti2008-05-07 22:47:18 // 68563
Akartam tőled vmit kérdezni, csak közben elfelejtettem. :))
Ferke2008-05-07 22:47:04 // 68562
A kemény az, ha a gyerek kelt ilyenkor! Azt nem tudod lenyomni!:)))
Ferke2008-05-07 22:46:25 // 68561
No, mindenki ilyen korán fekszik?!:) Üdv itt!:)
GTPeti2008-05-07 22:44:59 // 68560
Az kemény. Jó éjt!
ALFI1562008-05-07 22:41:49 // 68559
Akkor most jó éjt!
Marty2008-05-07 22:34:32 // 68558
Még nem:D
_ÁRPÁD_2008-05-07 22:32:54 // 68557
Akkor még nem alszik mindenki :D
...de nemsokára azt teszem,mert 5:40-kor csörög a vekker :)
GTPeti2008-05-07 22:25:36 // 68556
Én is vagyok még.
_ÁRPÁD_2008-05-07 22:23:58 // 68555
Még itt vagyok :)))
A többieknek köszöntem.
ALFI1562008-05-07 22:21:49 // 68554
Neked is!
_ÁRPÁD_2008-05-07 22:04:33 // 68553
jaj, közbe lepihent mindenki?
utólagosan is ... Jó éjt nektek!
_ÁRPÁD_2008-05-07 22:02:33 // 68552
Bocs az offért....
de bejelenkezett a család....
GTPeti2008-05-07 21:23:04 // 68551
Szép kép. Szép autó. Jó 8!
ALFI1562008-05-07 20:56:58 // 68550
Neked is jó éjszakát!
Piritu - 1.000.0002008-05-07 20:55:17 // 68549
További szép estét mindenkinek, léptem.
GTPeti2008-05-07 20:39:57 // 68548
Nem szeretném még elkiabálni! De lehet, hogy nyugatabbra. Koppanásig (No). Sajnos.
ALFI1562008-05-07 20:39:12 // 68547
Hogy lopakodobb legyen!
GTPeti2008-05-07 20:38:52 // 68546
Ködlámpa-karikák?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-05-07 20:38:51 // 68545
itt nem ez történt :) a titok nyitja ez a 166 a fiat magyarország vezéréjé volt ez meg tesztautó...az elsőkből
GEORGE2008-05-07 20:38:50 // 68544
merre költözöl?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak