Fórum >> Típusok >> 156

ALFI1562008-07-04 19:55:36 // 73243
Nem értem én fére,csak lusta vagyok meg béna.Komolyan kérdezem,hogy egy találkozó alkalmával nem csinálnád e meg.Viszek mindent amit mondassz.
GTPeti2008-07-04 19:50:24 // 73242
Ne érts félre, engem nem zavar, ha te úgy gondolod, hogy az úgy jól van!
(Egyszerűen más a véleményem. Főleg, hogy kis munka gyárihoz közelesőre megcsinálni.)
ALFI1562008-07-04 19:49:14 // 73241
Hobbi kocsi.Télen nincs használva.Mi kicsit túldramatizálunk mindent.Olajt,szűrőket is tízezrenként cserélünk.A ford is pl.huszonötezrenként kell.Azt úgy is tökéletessen működik.
ALFI1562008-07-04 19:46:42 // 73240
Ne a tidról csinálj képet hanem egy találkozón csináld meg a mienket.
GTPeti2008-07-04 19:46:24 // 73239
F@sza lehet, amikor télen a sós pára a lámpában landol.
ALFI1562008-07-04 19:45:29 // 73238
Semmi.Van akinek évek óta nincs fent.
GTPeti2008-07-04 19:44:03 // 73237
Alfinak is javaslom, hogy tegye vissza azt a fedelet... Nem véletlenül van az ott.
ricka2008-07-04 19:41:22 // 73236
Az jó lenne, köszi!!!
GTPeti2008-07-04 19:40:26 // 73235
(A "felett" alatt azt értem, hogy van ott még egy kis szabad felület, ahova ügyesen pozícionálva elfér az átvezető. És megygyőződésem, hogy ez a legtisztább és legjobb megoldás. A labirintust pedig nem zavarja ez. Majd (1x...) csinálok képet az enyémről.
ricka2008-07-04 19:39:12 // 73234
Bocs,nem Neked, Alfinak.:-))
GTPeti2008-07-04 19:37:03 // 73233
Nekem címezted a kérdést?? (Plíz használd a buborékot a hozzászólás jobb alsó sarkában!)
ricka2008-07-04 19:35:28 // 73232
Vissza sem tetted?:-)

És pára ilyesmi?Nem fordult még elő?Porosodás?Nekem így is poros kicsit belül, sajna gondolom azt nem lehet takarítani.
GTPeti2008-07-04 19:34:55 // 73231
A lélegző labirintus felett általában elfér a gumigyűrű...
ricka2008-07-04 19:33:47 // 73230
Azért nem fúrtam ki, mert a hátfal kifúrása esetén is rés lett volna.Ahogy néztem a a hátfalon van egy árok, azon pedig nem pontosan illeszkedik a gumigyűrű.
ALFI1562008-07-04 19:10:07 // 73229
Na ugye,hogy könnyen ment?Én vissza se tettem a fedelet.
GTPeti2008-07-04 19:06:24 // 73228
Erhard, mennyi nálad az alkoholszonda? :)
GTPeti2008-07-04 19:00:48 // 73227
"Gondoltam kihézagolom, sziloplast vagy valmi hasonlóval, de elég nehéz a hozzáférés"

És akkor ez most sokkal jobb megoldás, mint fúrni egy lyukat?? Főleg, hogy az izzó kábelén ott figyel az átvezetőgumi.
ricka2008-07-04 18:57:27 // 73226
No megvan, kész a xenon beépítés.
A tompított fedelét nem fúrtam ki csupán lyukat köszörültem rá, így most a kábelek mellet jó egy centis hézag van.Gondoltam kihézagolom, sziloplast vagy valmi hasonlóval, de elég nehéz a hozzáférés.
Ti ezt, hogy oldottátok meg?

Kösz
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2008-07-04 18:23:06 // 73225
Lancia dedra -155 futómű hátsó legalábbis egyezik a ts16v vel
Az első csak részben. lengőkar pl más, kormánymű is más, azaz bemegy csak fordulási iv változik :D

A 164 meg a themaval párosodik. a hátsó futó fullra ua.
GTPeti2008-07-04 18:21:22 // 73224
És van egy mondat a cikkben, ami különösen nagy hülyeség ebben a formában.
"Általában az izzó a méretei miatt nincs a lámpatest fókuszpontjában, és vakít."
Kivételek lehetnek, de a legtöbb izzó kínai létére igenis megfelelő fókuszponttal rendelkezik. Nem egy nagy kunszt ui. jó helyre tervezni. (Tolómérő szükségeltetik...)
GTPeti2008-07-04 18:08:40 // 73223
A gyári szintszabályozáshoz annyit azért hozzátennék, hogy teljesen más elven működik, mint a kézi állítás. Sokkal gyorsabb motor van benne, hogy gyorsítás és fékezés esetén is korrigálni tudjon. Természetesen jöhet olyan hirtelen hatás, amit ez sem tud követni. Ilyen esetekben még egy sima halogén is szépen vakít.

"A spriccelős fajta torzítja a xenon vetítési képét azzal, hogy egy folyadékréteget képez a felületen."
"Remek" megállapítás... Arra a pár másodpercre, amíg mosó van az üvegen, nem mindegy???
admirális2008-07-04 18:04:34 // 73222
Igen, okvetlen szükség van rá! Ezt én is alátámasztom. Egyik ismerősöm 156-osán az bal fényszóró elég ordenáré állapotban van, aztán jobban megnéztem, láttam, hogy a kupak nincs rajta. Hát ezt én senkinek nem ajánlom, mert vagy sok idő vagy sok pénz rendbe hozni.
GTPeti2008-07-04 18:02:03 // 73221
"Nem fúrtam ki, hanem megdeformáltam így elfér. De olyan is volt aki egyszerűen kivette a kupakot"

A magam részéről nem értem, miért nem lehet a kupakot kifúrni?? Szükség esetén még mindig be lehet szerezni két kupakot... Aki meg egyszerűen nem teszi fel, annak csak gratulálni lehet... Arra ui. érthető okokból szükség van.
András bácsi2008-07-04 14:16:30 // 73220
Egyébként az összes 156 rugó beépíthető amásik helyére, kivéve az SW hátsója. Mindegy milyen motor. Illetve annyiban nem mindegy, hogy a V6 és a kályhák nehezebbek, mint a TS-ek, ezért ha pl kályha normál rugót rax be TS-be, akkor kapsz egy offroados gépet. :)
Trombozis2008-07-04 14:14:16 // 73219
Tegnap mentem meló után haza, vagyis mentem volna. Csajost meg hoznom kellett volna melóba. :-) Riasztó sípolt, de központi nem nyílt. Játszottam még vele, mert úgy gondoltam, hogy megbolondult a melegben. Kulccsal nyitotta az összes ajtót. Szóval működött a központi. Mondom mindegy, majd feléled. Gyújtás rá, közben persze már ablakok le. Venti pörög, hogy már fújja nekem a meleget. :-) Várom a szervíz lámpa elalvását, hogy indítsam a kocsit. Ááááááá semmi. Semmi hang. Mondom mi a rák. Venti elhalkul, lámpák nem világítanak. Aksi lemerült. Ablak nem jött már fel többet, központi se zárt. :-) Pffff. Ott kellett hagyni a melóhelyen a kocsit lehúzott ablakokkal. De délután fater zsigulival vissza és bebikáztuk. Utána vettem észre, hogy a belső pilácsot hagytam folyamatoson, mert valamit nem láttam. :-S Ez szívta le az aksim. Szegény éven belül már második bikázást kapja. A következő ilyen és tényleg cserélem. Ja még érdekesség, hogy a parkolóra keresztbe itt beállnak a kamionosok, mert az jó nekik, de persze kiállni nem tudok. Amikor mentem volna, majdnem odaszóltam az inasnak, hogy állj már onnan, nem látod, hogy a kocsihoz jövök. MI égés lett volna, hogy eláll onnan, oszt a kocsi meg nem indul. :-))) De, amikor fater jött bikázni, akkor is odaáll egy csíra és még beugatott, hogy be kell indítani a kocsit, ha én ráindítok. De nem zavarta, hogy a kábeleket raktuk még a sarukra. Fater vissza is szólt neki egy kicsit szépen, hogy tudjuk te b@zi gyerek a k@..a an... szólsz bele. :-DDDD Nem volt most az öregnek jó kedve. Nem tudom miért. :-) Utána még utközben kifordult elé egy inas (gondolom ittasan, mert ismerem), faternak nem tetszett és beintett neki, mert a zsigán a duda nem műkszik. A srác meg lassított és mutogatott a kereszteződésnél. Kiszállni nem kellett senkinek. De jó volt egy kis regény írásnak. :-)
A kocsi persze indul. :-) A zsiguli is.

Más:
Intéztem már 270 forintos benzint. Ideje volt már régen kaptam ilyen olcsón. Azóta csak a gázolaj cseppen mindenhol ilyen árban.
András bácsi2008-07-04 14:13:19 // 73218
Igen hülye lehet. :))) A 155 egyezik a dedrával, de a 156 még szemre is egész más.
Karakot2008-07-04 13:53:04 // 73217
Áááá, teljes a zűrzavar. :) A tied psortcsomagos, nálad sárga pötty van. Az enyém nem csportcsomagos volt, de ültetett, a pöttyök színe zöld és piros. :) Eibachot is láttam már pirosban és feketében is. :) Egy tuti, a weitec az zűűűűűd. George kedvenc színe. :)))
Karakot2008-07-04 13:45:51 // 73216
Nekem még megvannak a gyári rugóim. Tudom, hogy V6, de ha neked megér egy próbát, szívesen odaadom. Piri bepróbálja az egyik elsőt, ha jó, akkor mehet be a többi, ha nem, akkor sem veszett sok munka kárba...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-07-04 13:35:45 // 73215
akkor hülyeséget mond...
Mike.2008-07-04 13:33:23 // 73214
Az lehetséges, hogy a dedra rugója azonos a 156-éval? A bontós szerint igen.
Mike.2008-07-04 13:32:25 // 73213
Szerintem már megmarad ez.
És fellendül az utólagos xenon lámpák beépítése! :-))
Adrián2008-07-04 13:24:38 // 73212
;) sebaj ! kiváncsi leszek meddig lesz ez igy! Rem. sokáig!
Mike.2008-07-04 12:33:27 // 73211
Igaz nem az egészet, de Erhard bemásolta már egy részét a cikknek. :-))
VMate2008-07-04 11:33:46 // 73207
hello, valaki nem tudja véletlen hogy a faceliftes 156os 1.9 mjeten, 150 lovas, pontosan mien turbo van ?
Poló2008-07-04 11:29:24 // 73206
Gyárilag az övé sem volt sportcsomagos.
Mike.2008-07-04 11:11:18 // 73205
Hiába beszélek ha a bontósok hülyék hozzá! Kelletlen lófaszjóska mind!
admirális2008-07-04 11:10:40 // 73204
Csak arra kell vigyázni, hogy a V6-ba teljesen mást szereltek, mint az összes többibe.
Poló2008-07-04 11:09:25 // 73203
Beszélj Karakottal, múltkor elég jól körbejárta a témát, hogy melyik pötty mit jelent, melyik a sportcsomagosé stb.
Mike.2008-07-04 11:07:55 // 73202
Sár pöttyök! :-D
Szerintem nincs rajta. Vagyis a "normális" rugó nincs jelölve.
Poló2008-07-04 11:05:06 // 73201
Neked ami most bent van, azon milyen pöttyök vannak?
Mike.2008-07-04 11:01:11 // 73200
Hívtam pár bontót. ... Hááát, ... elég furcsán adják elő. És még sírnak , hogy nem megy a bolt. Ritka bunkó némelyik.
Mike.2008-07-04 10:59:26 // 73199
Bocsi, én értettem félre, azt adta meg ő is.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-07-04 10:59:23 // 73198
ilyen eperszám nincs azt mondja....
Mike.2008-07-04 10:58:11 // 73197
Pedig nem bántam volna ha leugrasz oszt szétkapod most. :-)))
admirális2008-07-04 10:56:56 // 73196
Amit én bemásoltam, azt Erhard nem találja? Vagy már nem rendelhető? Mert én a 97-2000 évjáratos sportcsomagos TS -be szerelt rugók cikkszámát másoltam be, tehát a tiedhez valót.
csocsi2008-07-04 10:56:16 // 73195
Akkor még jó, hogy nincs fényszóró mosóm :))
Poló2008-07-04 10:55:55 // 73194
Azt merre kell keresni rajta? :)
Ha nem gond, akkor most nem szívesen szedem szét a futóművet :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak