Fórum >> Típusok >> 156

Liquid2009-07-15 22:22:27 // 97742
90 foknál, vagy ha benyomod a klímát
Tommy sk2009-07-15 22:20:14 // 97741
nekem csak 90 fok felett kapcsol be ugytudom :S
Tom122009-07-15 22:18:40 // 97740
Az 1.2-es Fiaton is..-)
Tommy sk2009-07-15 22:18:37 // 97739
és akkor az 1 fokozatnak állandoan kellene menie?
Tommy sk2009-07-15 22:17:29 // 97738
az 1.8-asokon is?
csocsi2009-07-15 22:06:27 // 97737
Pedig 2 fokozatban kell, hogy működjön alapból.
Tom122009-07-15 22:04:35 // 97736
Egy kisebb fordulatú, aztán 90+ fokos víznél, pl. sorban állva a 2. fokozat, amit már belül is hallani.:-) A Fiatnál is így van, most ott is rögtön a 2. kapcsol be, mert valami érzékelő kell majd hozzá - ha lesz rá időm /a rossz a kesztyűtartóban van/.:-)
+, mint kiderült nekem azért melegedett jobban a kelleténél 100 - körül, ha álltam, mert valami repedés van a hűtővíz tartályon, ahol "el megy a nyomás", így jobban melegszik...
Tommy sk2009-07-15 21:56:16 // 97735
az hogyan hogy 2 fokozat??? nekemis csak 1 megy....bekapcsol és kééx, mikor lehüti a motrot akkor kikapcsol...
Tom122009-07-15 21:36:57 // 97734
Nekem is ezzel volt a gond, sőt van 2 fokozat, mikor kicserélték, csak a 2. fokozat ment, az első /kisebb fordulat/ most kerül majd "terítékre".:-)

Ja! ...és úgy néz ki, kiderült miért kezdett fulladozni szombaton magasabb fordulaton a "ló". Tegnap voltam reklamálni a "szuper mágus szerelőnél", megint a benzinpumpát motyogta, de semmi konkrét ötlete nem volt...:-/ Ma megálltam a megbízható ismerősnél, mondta, hogy majd lemérjük a benzin nyomást különbözö fordulaton, jeladót leellenőrzi, stb. de pont próbaútra ment egy "beteg" Passat-al. Amíg visszajött unalomból "belestem" a motortérbe, hátha találok valami gyanúsat... Legnagyobb meglepetésemre, találtam is. A LMM előtti és utáni fém bilincs csak úgy "lógott" a gumi csöveken, + a folytatás /gumi/ csak szig.-szalaggal volt körbetekerve és nem is igazán ült a helyén a LMM-hez csatlakozó cső sem... Ennyit a minőségi munkáról, amit annyira hangoztatott a csillagászati árakon dolgozó "szakember".
Mikor visszaértek a próbaútról, mondtam, mi volt a helyzet, azt mondta, hogy ilyesmi is okozhatta a "gyengélkedést", próbaúton is voltam /kb. 80 km/, nem "fuldoklott"... Egyébként tegnap egy ismerős is azt mondta, hogy nála Golfon /azóta már 156-osa van :-)/ egy ilyen megrepedt szívócső okozott hasonló tüneteket.
Tommy sk2009-07-15 21:01:23 // 97733
vagy pedig ez, nekem ettöl nem ment :-) a venti ellenálása
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-15 20:16:24 // 97732
amelyik meg van égve :)
B@rney2009-07-15 18:52:33 // 97731
melyik az a sok közül?:)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-15 18:39:10 // 97730
van egy ventikapcsoló relé az akku előtt szerintem az lesz a ludas..
B@rney2009-07-15 17:49:03 // 97729
Hello mindenkinek! Kis gondom támadt....melegszik a víz a vasban, és nem kapcsol be a motor hűtő venti.... Vajon miért? Hőgombát hogyan tudom meg hogy jó e vagy sem? Jah és még egy kis problem: alapjáraton csak kattogást hallok a motortérből, és nem nyom hidget a klíma....fordulaton már nyomja a hüvit! Alapjárati mocinak köze lehet hozzá? Köszi választ előre is!
Ferke2009-07-15 14:07:10 // 97728
Szarolasz:))))
Ferke2009-07-15 14:05:28 // 97727
Na igen, az ú-gyé lámpa az ilyen:)))
GyurikaKemeri2009-07-15 09:24:05 // 97726
Sziasztok!

Egy kis segítség kéne!156-os selespeedem van!

Vasárnap akksit cseréltem!!

És azóta néha mintha nem menne egy néha mintha két henger!
Aztán leállítom újraindítom és utána jó!
Meg olyat is csinál hogy elmegy az ereje, mintha 40-50 paci leülne pihenni!

Lehet ez az akksi csere miatt?Valaki azt mondta nekem hogy amiatt van!
Vagy inkább vigyem szerelőhöz.....?

Előre is köszi
Zsolesz2009-07-14 22:49:00 // 97725
Oké. Válság ide-oda azért lenne mit fejlesztenem a lámpásokon. De ha ez mondjuk beleférne a kasszába akkor nem állok neki projektort faragni a mostaniba... pedig minta darabot már szereztem
Piritu - 1.000.0002009-07-14 22:37:58 // 97724
Jó 8 mindenkinek!
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-14 20:13:01 // 97723
alapjárati, trafók ....már rosszabb is mint nálunk :D
MYSKHA2009-07-14 20:12:33 // 97722
Nem. kiégett az izzó..
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-14 20:10:55 // 97721
nálatok van vezmód, 8db gyertya, lambdaszonda.... egál :P
Dévid2009-07-14 20:10:26 // 97720
Neked is szétesett? :)
Liquid2009-07-14 20:10:19 // 97719
látod milyen jó hogy a helyes oldalon állsz :))) egy hibalehetőséggel kevesebb :D
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-14 20:09:59 // 97718
ha nálam tönkre megy majd én csak újat veszek....felújítás nem sokat ér a bontott meg lutri...
Dévid2009-07-14 20:09:03 // 97717
Hála az égnek, az enyémben nem volt turbo. :D
Attie2009-07-14 20:05:12 // 97716
De jól hangzik...
MYSKHA2009-07-14 20:00:30 // 97715
Hát ma 1000%ra veszem ,hogy csuklott annak az anyukája 3/4 ed órán át aki kitalálta az utángyártott lámpákba a tompitott izzójának a rögzitését... :-/
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-14 20:00:29 // 97714
ritka azért szerencsére...az mjet turbó nem olcsó bontottan is egy normális olyan 150e...az új ára meg kicsit több...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-14 19:58:35 // 97713
van egy egyszerű megoldás hogy külön vezetéken a mostani helyzetjelzőt kivezeted a motortérbe legalább ott is lesz világítás bár nem mint ha kéne :)
Attie2009-07-14 19:57:53 // 97712
Pfff. pont most írtam, hogy nem jellemző a turbó halál.
Erre kiderül, hogy nincs igazam? :)
Attie2009-07-14 19:57:03 // 97711
Mibe fáj egy turbó?
Gyári kerül bele vagy valami nagyobb/jobb?
Vagy egyszerűen felújíttatod?

Csak azért kérdezgetek, mert amikor úgy döntöttem, hogy JTD-t veszek, akkor ez az egy volt amitől paráztam, hogy a turbó az drága mulatság.
Bár idáig nem hallottam, hogy beadnák a kulcsot, de végülis bármikor megtörténhet.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-14 19:56:59 // 97710
2 héten belül a második MJET turbó halál kivi lennék hogy a könnyített tengelyes turbód van e...azok állnak meg mint a bot vagy törnek el :(
GEORGE2009-07-14 19:07:19 // 97709
A kék világítás arra való, hogy a szemből jövők lássák be van kapcsolva a lámpád...ha szeretnél rendesen látni is akkor minél fehérebb xenon a jó.
Nem véletlenül fehéres a gyári xenon is!
GEORGE2009-07-14 19:04:30 // 97708
Onnan hogy 200-ról elég rendesen elkezdte ejteni az utazó tempot, plusz bejelzett a kompjuter is....
Aztán elhallgatott a sziszegőm is, meg egy lusta tohonya dög lett belőle.
Nem füstölt, mert szerencsére a kipufogó oldali lapát szakadt csak le...így az olajzási útvonal megmaradt...
Füstölni is csak akkor fűstől mikor odalépsz neki aztán abba is hagyja, állandó tempónál nem kormol...

Aztán hétfőn leszedtük a turbót Pirinél, ahol bebizonyosodott a turbó vége...
Karakot2009-07-14 18:15:51 // 97707
Az oldalmon van egy fotó, ahol látszik a xenonom színe. Szerintem lehetne kicsit kékebb is.
Karakot2009-07-14 18:12:23 // 97706
Polo ne légy bolond :) mások a törik magukat, hogy minél kékebb legyen a szín, Te meg itt elégedetlenkedsz? :))) Én pl nem találom elég kéknek az én 6000K-s ízzóim színét. Inkább jégfehér, de nem igazán kék. Az enyém pont olyan, mint a a jobb oldali általad belinkelt kép. Ez vajon csak az ízzón múlik, vagy a trafón is? Lehet neked is utángyártott trafó-ízzó kéne. :)
Karakot2009-07-14 18:07:29 // 97705
A sárgán világító helyzetjelző tényleg gáz a xenon fénye mellett. Fogtam az ízzót lefújtam feketére, így nem világít, pontosabban világít, csak nem látszik, ugyanakkor nincs hibajel sem a műszerfalon. :) Ez szerintem a legegyszerűbb megoldás erre a problémára. Hozzáteszem, hogy a helyzetjelzőt nekem funkció szerint soha nem kell használnom.
ystuc2009-07-14 17:32:51 // 97704
Ezt kíváncsian várom. Nem fog hibát visszajelezni? Led, vagy mi a terv? Pont kiégett az egyik oldal, akkor nem cserélem, várom a hófehér megoldást. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-14 09:38:18 // 97703
ok kap hozzá mindenki egy negyed elem-et :D
Liquid2009-07-14 09:24:43 // 97702
helyes, sürgesd meg és negyedeld az árát! :))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-14 09:22:15 // 97701
jön a próba db..
Liquid2009-07-14 09:17:34 // 97700
mi a kotta a gyűjtőlencsés nóje lámpákkal? van valami fejlemény?
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-14 09:00:34 // 97699
mi nem a xenon fényéről beszélünk hogy fos ha nem a helyzetjelzőéről
....mondtam hogy csak 6000k-s van hirtelen....
Poló2009-07-14 00:22:23 // 97698
Nekem ez a kék sem tetszik, amit a xenonom világít :(
Mielőtt megrendelted bele az izzót, megkérdezhettél volna, hogy milyet szeretnék bele, ha már egyszer én fizetem.

Elvileg mindkét képen 6000K-s xenon világít:



Szerintem messziről látszódik a különbség. Azon kívül, hogy nem tetszik, sötétben és esőben semmit nem is látni vele :(
Attie2009-07-13 23:56:03 // 97697
:(((
Honnan tudni hogy turbóhalál? Füstöl?
Nem csak valami LMM vagy hasonló?
Attie2009-07-13 23:55:07 // 97696
:-))
Ha elég nagy szőnyeget veszel, akkor lesz tetőd is és akkor már egész autód is lesz :)
GEORGE2009-07-13 22:59:21 // 97695
Szasztok :-)

Szombaton elvérzett a turbóm :-(
Ép Gombóc barátomhoz iparkodtunk :- Rántott 3 finomat aztán elkezdtünk lassulni és tovább már csak 120-130 közt bírta a verda.....na jó az M6 emelkedőin volt, hogy csak 110-et....
ALFI1562009-07-13 22:32:31 // 97694
Autószőnyeg.com
Mike.2009-07-13 22:27:02 // 97693
És ha elég ügyes vagy akkor tudsz haza is vinni egy kis samponos vizet. :-D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak