Fórum >> Típusok >> 156

Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-26 20:02:47 // 97992
én maradok az újnál ha gáz lesz és nem gyári felújítottnál természetesen (teljesen más a beszerzési forrás) mivel a régit nem kell leadni :P
Vikking 3112009-07-26 20:01:43 // 97991
Nagyon...

Főleg hogy semmi gond nincs a boxival három hónap alatt... :D
/213.000nél... :P/

Ha meg lenne, 2 kilóból új benne a motor mindenestül.

Szóval úgy irigykedek, mint állat... :DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-26 19:58:34 // 97990
kérdezd Andrásbát tud róla mesélni...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-26 19:57:57 // 97989
a tengelye van kikönnyítve...
GEORGE2009-07-26 16:03:24 // 97988
:-)))) :-DDDDÚgy is jó lesz :-)))
GabCsi2009-07-26 16:01:01 // 97987
Ha más nem a büfénél biztos :)
GEORGE2009-07-26 15:55:26 // 97986
:-)))) Addig még sok nap lesz, odaállhatsz mellém :-))
GabCsi2009-07-26 15:50:37 // 97985
Kár, hogy igy alakult , megnéztem volna mit megy 20.-án egy Mjet ellen ;D
GEORGE2009-07-26 15:45:19 // 97984
Az igazi az lenne ha nem lenne gond.
Remélhetőleg helyre áll a rend a gyűrűzéssel...
GabCsi2009-07-26 15:41:18 // 97983
Mondjuk nekem a 45-ön sem volt gond a ts-el még az olajat sem ette, pedig már 180k volt benne. A JTS-el sem volt eddig semmi 10 hónap alatt nulla ráköltés, remélem ezután sem lesz...
GEORGE2009-07-26 15:36:46 // 97982
Kesvesebb a gond mint a TS-el...de, sajna van gond a JTS-kel is :-(((
egyik itteni ismerősöm, aki egyébként tagadja ha esetleg szóba kerülne a dolog, szóval nekik rendszeresen átugrik a vezérlés és szintén issza az olajat.....

Abban igazad van, hogy sokat számit ki volt az elöző tulaj és hogy bánt vele.
GabCsi2009-07-26 15:33:02 // 97981
Inkább kimaradtak a hibák a JTS bol amik a TS ben voltak nem ?
Nemhiszem, hogy ez most konstrukciós hibára utlana, inkább egyedi eset, mondjuk szar olajat használtak az előző tulajok, vagy akármi. Vagy csak ezzel nyugtatom magam? ...
GEORGE2009-07-26 15:30:00 // 97980
Nekem is volt a TS-nél gyűrűzés, de a hónolás elmaradt így 3ezer km után újból ott voltunk ahonnan elindultunk :-(
Sajnos a 2,0 JTS örökölt minden hibát a TS-től :-(
GabCsi2009-07-26 15:25:08 // 97979
Tuti sajnos. Kedd óta csináljak Geriék, holnapra remélem kész lesz, mert holnap indul a nyaralás.
Remélem tartós lesz, már csak azt nem értem hogy megy igy szét egy 110ezret(óraszerint) futott motor.
GEORGE2009-07-26 15:21:31 // 97978
Hüüüüü :-(

Kompressziót mértetek???
Tuti a gyűrűzés??

Ha igen akkor hónoltasd is a hüvelyeket mert különben lósz@rt sem fog érni a gyűrűzés....
GabCsi2009-07-26 15:12:28 // 97977
Szerencsére semmi, csak a xy szerelő le akart húzni. De a gyűrűzést sajnos nem úsztam meg. 2 hete volt olaj cserelve és több mint egy liter ment el a racingbol.
GEORGE2009-07-26 15:09:20 // 97976
Mi csapágyas???
GEORGE2009-07-26 15:07:48 // 97975
17-et és bátran.
Semmivel sem fut többet a 16-os kerekkel a futómű felújjítás nélkül....
Nekem 196ezer van a gépben és ebből több mint 80ezret gurult 17-el a többit 16-al. A hátsó futómű 2 pici szilent cseréjén kívül gyári és hibátlan!
GEORGE2009-07-26 15:03:38 // 97974
tudom volt TS-em......
GEORGE2009-07-26 15:03:02 // 97973
Üdv a csúcs dieselesek közt az az a SPORT DIESEL-ek táborában :-))))
majd megtapasztalod, hogy amiket írtam nem kamuzások hanem maga a valóság :-)
És üdv azok közt akiknek az írásait egyesek "kiszínezősnek" titulálnak :-)))
Dévid2009-07-26 15:00:13 // 97972
Enyémben hála az égnek nincs ilyen alkatrész, de van bőven olyan, ami elromolhat, és meg is teszi.
GEORGE2009-07-26 14:54:32 // 97971
Mesélj arról, hogy a felújítás miért nem ér semmit se?????

Tudod mit takar a felújjítás???

Az újnálé jól vigyázz nehogy a gyári felújítottat kapjad :-)))
GEORGE2009-07-26 14:52:39 // 97970
Bontottan 120-140 közt de inkább az alsó határ a jellemző, ugyanis egy bontós sem tudja garantálni, hogy jó a bontott turbó.

Amúgy meg nagy butaság bontott turbót venni, hisz felújítása se kerül többe mint amit a bontós kér érte, sőt van mikor olcsóbb és az még is egy "új" turbó nem egy lecsavarozott "kitudjamilyen" állapotú

Példámnál maradva Trencsik koma szerint "kevés kilométeres" turbót nem akarja 120ezer alatt oda adni. A Turbós emberke pedig 130ezerből tudja megoldani nekem a felújítást.
A felújítás alkalmával csak a házak nem lesznek kicserélve újra, minden más új lesz.
Ergo így lesz egy "vadiúj" turbóm 130-ból kontra 120 az ismeretlen állapotú turbó. Szóval nem kérdés melyiket választom.
Még egy dolog, nekem sajna sérült a kipufogó oldali ház és azt cserélni kell egy használtra. Ettől lett a 130 ezer, ha a házat nem kéne cserélni akkor még ennyi se lenne.
Úgy hogy ne fusson senki se bontóba turbóért....
GEORGE2009-07-26 14:45:12 // 97969
Nem kell parázni nem mindennapos dolog a turbó "halál"...
GEORGE2009-07-26 14:44:23 // 97968
ja és ki a másik turbó halálos emberke?
GEORGE2009-07-26 14:42:57 // 97967
Garett M54-es a turbóm.

Nem tudom, hogy könnyitett-e majd megkérdem a turbós emberkétől.
Amúgy mit jelent a te olvasatodban a könnyített szó??
NGC2009-07-26 09:53:43 // 97966
irigykedsz? :DD
Vikking 3112009-07-25 20:27:40 // 97965
Jókis csicsafiat...

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-25 20:02:28 // 97962
fentről 4 csavar fogja, kerékdobnál pár csavar ennyi emlékeim szerint :)
NGC2009-07-25 19:59:54 // 97961
valóban, így is lehet... :)
Kócosw2009-07-25 19:53:26 // 97960
Polonak igaza van.kerekeket kikell forgatni es hazzafersz...egyik fele megva kerek atfordit a masik oldalra es mehetnek a masik csavarok..a többit mar Polo leirta.
NGC2009-07-25 19:50:24 // 97959
így is van :DD
Vikking 3112009-07-25 19:18:21 // 97958
Tehát mi a tanulság?

Akármi lehet :DDDDDD
Poló2009-07-25 16:08:56 // 97957
Én ebből csak a harmadik dolgot szoktam levenni, azaz a lököst. A kerék is és a kerékdob is marad a helyén. Bár dízelnél állítólag az intercooler miatt nehéz hozzáférni a csavarokhoz.


A pajzs melletti műanyagokat kell leszedni, ezek pattintva vannak, illetve a középsőt 2 csavar fogja. Ezek alatt fogja 4 csavar a lököst, alul a motorvédő burkolattal fogja együtt 5 db csavar, jobb oldalon a sárvédőhöz belülről 3 db csavar, bal oldalon pedig 2 csavar meg 1 patent.
Zsolesz2009-07-25 16:08:33 // 97956
Ó bazz azt hittem egyszerűbb. A kereket is... Haver hülyét fog kapni már most látom :))
NGC2009-07-25 16:06:24 // 97955
kerék le, kerékdob le, lökös le. így fejből ennyi :)
Zsolesz2009-07-25 15:57:32 // 97954
Hali!
Van valakinek rajza arról hol kell bontani a lököst, hogy le lehessen szedni?
Ha Erhard lerajzolja az is jó. Jöhet mélben is vagy itt, hétfőig kellene egy ilyen. Előre is köszi! Zs.
NGC2009-07-25 15:56:11 // 97953
pont ezt csinálja nálam is.
Hardy2009-07-25 14:46:01 // 97952
Nekem LMM hibával produkálta ezeket a tüneteket! 5000-nél mintha letiltott volna. Alig akart fölé menni!
NGC2009-07-25 10:37:56 // 97951
van egyébként valami műszeres bemérés, hogy biztosra kiderüljön, hogy a lambdaszonda a rossz?
ystuc2009-07-24 23:07:23 // 97950
Na igen... Elkerülhetetlen volt. :-)
GabCsi2009-07-24 22:20:53 // 97949
Jo sok horpadás lehet a kocsidon :DD
Ferko2009-07-24 22:05:56 // 97948
Nekem eddig olyan volt, hogy kinyitottam a csomagtartót de lezártam az ajtókat. Aztán lecsaptam és elkezdett vijjogni.:-)))

De a manualban azt olvastam, hogy ha lezárás után csippant még akkor vagy az van,hogy valami nyitva van még, vagy az, hogy van valami rendellenesség van.
Ronnie2009-07-24 21:47:47 // 97947
Látom a családi vasnak is nekiestél, előkerült 1-2 spoiler ;o)))
ystuc2009-07-24 21:07:58 // 97946
Szeged. :-)
Ronnie2009-07-24 21:07:18 // 97945
Holnap Balaton ;o)
ystuc2009-07-24 21:05:38 // 97944
Helllló!
Holnap Szeged? :-)
Ronnie2009-07-24 21:04:57 // 97943
Halihó kollégák :o)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak