Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-27 17:39:53 // 98092
melyikbe? a két legnagyobba nem igazán van..
Vili2009-07-27 17:34:55 // 98091
Hol?Napról napra több a 99-2000 es 66-os a bontókban.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-27 17:29:59 // 98090
136Le nagyon ritkán van bontva....
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-27 17:17:38 // 98089
nem kerestél ott a polcon :) valahogy nem kapkodnak értük...
Vili2009-07-27 17:05:35 // 98088
Lehet,de akkor olaszból is csak újat tudtam hozni.Most szerintem van dögivel.(a136le-shöz)
ystuc2009-07-27 17:01:34 // 98087
Gyanítom, hogy ez is éppen olyan hiánycikk, mint a 146-hoz az olajteknő. Pedig nem mindnek van eltörve...
Vili2009-07-27 16:59:58 // 98086
Nem nullától,89-től van nálam,és 50-től ismerem a gépet.
A turóról csak annyit,hogy tavaly kerestem 2,4-hez de mindenhol azt mondták hogy a bontottat elkapkodják.Biztos mindenki tartalékba vitte hátha tönkre megy:-))
Azóta persze 1000000 angol olasz jó állapotú donor érkezett.
A turóról csak annyit,hogy tavaly kerestem 2,4-hez de mindenhol azt mondták hogy a bontottat elkapkodják.Biztos mindenki tartalékba vitte hátha tönkre megy:-))
Azóta persze 1000000 angol olasz jó állapotú donor érkezett.
Poló2009-07-27 16:34:38 // 98085
Évente kb. 1x szoktam ellátogatni Csörihez kötelező szervizen kívüli dolgot cserélni, idén ez a két hátsó lengőkar volt, tavaly meg a két első felső.
Az előbb kiszedtem a régi halogén lámpáimból az izzókat, amik sosem égtek ki. A tompítottban az egyik Osram volt, a másik Tungsram, a refi pedig mindkettő Tungsram.
Az előbb kiszedtem a régi halogén lámpáimból az izzókat, amik sosem égtek ki. A tompítottban az egyik Osram volt, a másik Tungsram, a refi pedig mindkettő Tungsram.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-27 16:34:22 // 98084
nulla kilométertől van nálad az autó?
dejzel topicban is ott vagyok valahogy nem látom a havonta kettőt de mutasd meg lécci :D
dejzel topicban is ott vagyok valahogy nem látom a havonta kettőt de mutasd meg lécci :D
Vili2009-07-27 16:25:15 // 98083
Hogy bírsz ennyit ennyit szerelőhöz járni nem is értem:-)
Múlt hónapban vissza raktam a gyári lmm-t mert gyertya cserénél azt is cseréltem,de nem kellett volna.
Múlt hónapban vissza raktam a gyári lmm-t mert gyertya cserénél azt is cseréltem,de nem kellett volna.
Poló2009-07-27 16:15:25 // 98082
Gyertyát 100.000-nél cseréltettem Csörivel, vezérlés módosító meg 15.000 km-nél volt cserélve a szervizkönyv és a garanciafüzet szerint. A többi még valószínűleg gyári, most járok 111.000 km-nél.
Vili2009-07-27 15:53:06 // 98081
.".ami biztos hogy tönkre megy a TS-nél és nem olcsó: alapjárati, lambdaszonda(ák), LMM, vezmód, TS gyerták, (rossz LMM teszi tönkre a lambdát, gyertyát), gyertyakábel, trafó stb..."
Ennek ellent mond,hogy 129ezer és 8és fél év után a gyertya és a vezmódon kivül még minden gyári azokból amit írtál.Ahogy a Pólóét elnéztem azon is.
Azt viszont nem vágom,hogy nálad miért csak félévente keresnek 1 túrót,a dizel topicban meg havonta 2-t.
Ennek ellent mond,hogy 129ezer és 8és fél év után a gyertya és a vezmódon kivül még minden gyári azokból amit írtál.Ahogy a Pólóét elnéztem azon is.
Azt viszont nem vágom,hogy nálad miért csak félévente keresnek 1 túrót,a dizel topicban meg havonta 2-t.
GabCsi2009-07-27 13:50:52 // 98080
Sajnos én sem vettem észre, hogy ilyen mértékben fogy az olajam, ahogy azt tegnap leírtam mert egyáltalán nem füstölt menet közben. Álló helyzetben látszottak kis fekete pamacsok, de az is fekete volt, semmi kékes.
Vili2009-07-27 13:28:57 // 98079
Képzeld el a szitut:Rommá törik a verda,kiszállsz nem remeg semmid,fogod felnyitod a moci tetőt (ha még van)és kihúzod a nívót.NAAAAAAA
Piritu - 1.000.0002009-07-27 13:04:44 // 98078
"Mi avval a helyzet amikor huzamosabb tempózáskor hajtókarcsapágyas lesz a moci, mert "megissza" az olajat?"
-azt mindenki tudja, hogy fogyasztja az olajat a TS, nem érhette az illetőt meglepetés szerűen. Nincs olyan hogy mától fogy előtte meg nem! Ha mégis az más problémára utal. Ha meg tudom hogy fogyasztja az olajat nem megyek mint a vakegér, ahogy írod "Pécstől padlózta a csávó"
Ha igaz amit leírtál - miért ne lenne - az azt jelenti, hogy nagyjából 40 liter / 1000 km-re jön ki az olajfogyasztásakkor - ami azért már durva 1:4-5 -ös keveréknek felel meg és ezerrel füstöl is! Észre kellett volna venni, ha csak egyszer is a tükörbe néz és nem csak a gázt nyomja!
Ez nem a motor problémája volt a user volt gondatlan - szerintem.
-azt mindenki tudja, hogy fogyasztja az olajat a TS, nem érhette az illetőt meglepetés szerűen. Nincs olyan hogy mától fogy előtte meg nem! Ha mégis az más problémára utal. Ha meg tudom hogy fogyasztja az olajat nem megyek mint a vakegér, ahogy írod "Pécstől padlózta a csávó"
Ha igaz amit leírtál - miért ne lenne - az azt jelenti, hogy nagyjából 40 liter / 1000 km-re jön ki az olajfogyasztásakkor - ami azért már durva 1:4-5 -ös keveréknek felel meg és ezerrel füstöl is! Észre kellett volna venni, ha csak egyszer is a tükörbe néz és nem csak a gázt nyomja!
Ez nem a motor problémája volt a user volt gondatlan - szerintem.
Vili2009-07-27 09:52:52 // 98077
Ez a realitás olasz bontóban tele a padlás 1.8 al mert ott az volt a sláger.De jóval több jtd moci van a polcokon.De nem azért mert szarabb,hanem csak többet adtak el belőle.
De azért arra a statisztikára kíváncsi lennék,hogy a gari alatt melyik típust hányszor,milyen hibával vitték szervízbe.
De azért arra a statisztikára kíváncsi lennék,hogy a gari alatt melyik típust hányszor,milyen hibával vitték szervízbe.
Liquid2009-07-27 09:35:23 // 98075
nem erről szól a dolog, de ha ez kell a boldogsághoz akkor bevallok mindent :)
ellenpéldák mindig vannak, az hogy az 1.8-ak megbízhatóbbnak néznek ki szerintem leginkább azért van mert a többihez képest elenyésző a számuk, van mondjuk 100 1.8-as, abból ha beborul 1 az 1 %, ugyanígy ha 1000 2.0-ból is beborul 1% akkor már sokkal nagyobb szám jön ki....
de hagyjuk...
ellenpéldák mindig vannak, az hogy az 1.8-ak megbízhatóbbnak néznek ki szerintem leginkább azért van mert a többihez képest elenyésző a számuk, van mondjuk 100 1.8-as, abból ha beborul 1 az 1 %, ugyanígy ha 1000 2.0-ból is beborul 1% akkor már sokkal nagyobb szám jön ki....
de hagyjuk...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-27 09:10:22 // 98074
2003-as TS-ekről is beszélek 2003-tól vannak az Mjet-ek...
GEORGE2009-07-27 09:08:53 // 98073
Látom mélyen érint téged az a tény, hogy nem jók a TS mocik.
Nem kell ennyire felvenni a dolgot, hiszen nem te gyártottad.
Azok szíjszakadásával, akik betartják a cseréket és rá 30-40ezerre elszakad azokkal mi a helyzet?
És nem gagyi szíjakat használtak!
Mi avval a helyzet amikor huzamosabb tempózáskor hajtókarcsapágyas lesz a moci, mert "megissza" az olajat?
természetesen nem minden második motor megy tönkre, de sajnos elég sokon jelentkezik ez a gond is. A bontókban külön polcra teszik a 2.0 TS mocikat mert hiánycikk, úgy mint a 2.0 TS főtengely.
Télen írtam egy balesetről az M6-on amikor megragadt egy TS moci Pécstől padlózta a csávó és az M6-on a 39-es kilométernél megitta az összes olajat és megragadt a moci....elég kellemetlenül érte a dolog a csávót, lett is a 156-ból egy "szép" roncs a szalagkorlátok közt pattogva... de tudom ez is csak egy példa....
Igazad van sokan nem gondozzák alaposan a TS-t, de sokan kényesen figyelnek rá és még is baja lesz a mocinak.....
Azt is jegyezzük meg, hogy valami csoda folytán az 1,8 TS 16v-kel szinte nincs is gond...
Nem kell ennyire felvenni a dolgot, hiszen nem te gyártottad.
Azok szíjszakadásával, akik betartják a cseréket és rá 30-40ezerre elszakad azokkal mi a helyzet?
És nem gagyi szíjakat használtak!
Mi avval a helyzet amikor huzamosabb tempózáskor hajtókarcsapágyas lesz a moci, mert "megissza" az olajat?
természetesen nem minden második motor megy tönkre, de sajnos elég sokon jelentkezik ez a gond is. A bontókban külön polcra teszik a 2.0 TS mocikat mert hiánycikk, úgy mint a 2.0 TS főtengely.
Télen írtam egy balesetről az M6-on amikor megragadt egy TS moci Pécstől padlózta a csávó és az M6-on a 39-es kilométernél megitta az összes olajat és megragadt a moci....elég kellemetlenül érte a dolog a csávót, lett is a 156-ból egy "szép" roncs a szalagkorlátok közt pattogva... de tudom ez is csak egy példa....
Igazad van sokan nem gondozzák alaposan a TS-t, de sokan kényesen figyelnek rá és még is baja lesz a mocinak.....
Azt is jegyezzük meg, hogy valami csoda folytán az 1,8 TS 16v-kel szinte nincs is gond...
Liquid2009-07-27 08:36:21 // 98072
ehhez tedd hozzá azt is hogy a régi 8V JTD-k azért nem csúcsra hegyezett dolgok, a mjetek között pedig még nincsenek tizenévesek, majd meglássuk...
Liquid2009-07-27 08:26:05 // 98071
namármost a szíjszakadás 99%-ban azért következik be mert a tisztelt tulaj elfeledi a vezérléscserét, egy szíjszakadt motor pedig már sosem lesz a régi... azt isten se tudja mi sérült meg láthatatlanul, fullos felújátást pedig nem sokat csinálnak rajta egy szakadás után.
az olajzabálás is általában valami más okra vezethető vissza,
a vezmód valóban nem hosszú életű cucc ezt aláírom.
de azért tegyük hozzá azt is hogy a 156-ok jelentős hányada ( legalábbis a fészlift előttieknél biztosan ) TS motorral futkos, és csak kevesen adják meg neki azt ami jár...
de mindegy nem akartam flamet indítani, csak néha idegesítő hogy gyakorlatilag a szarolaszozás szintjén megy TS fikázás
UFF beszéltem
az olajzabálás is általában valami más okra vezethető vissza,
a vezmód valóban nem hosszú életű cucc ezt aláírom.
de azért tegyük hozzá azt is hogy a 156-ok jelentős hányada ( legalábbis a fészlift előttieknél biztosan ) TS motorral futkos, és csak kevesen adják meg neki azt ami jár...
de mindegy nem akartam flamet indítani, csak néha idegesítő hogy gyakorlatilag a szarolaszozás szintjén megy TS fikázás
UFF beszéltem
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-27 07:37:29 // 98070
figyi én sem akarom fikázni a TS-t mert aki kifog egy normális példányt és vigyáz rá annak nem sok baja van vele de amíg heti 2db fűzött blokkot keresnek nálam addig nem tudom azt mondani hogy "hű de jó konstrukció"....ami biztos hogy tönkre megy a TS-nél és nem olcsó: alapjárati, lambdaszonda(ák), LMM, vezmód, TS gyerták, (rossz LMM teszi tönkre a lambdát, gyertyát), gyertyakábel, trafó stb...érdekes észrevétel az 1.8TS-sel nagyon kevés probléma van....ezzel szemben a dejzelhez max fél évente keresnek turbót vagy kettőstömegűt itt a típushiba az a beömlőcső repedése meg az intercoolercső aztán ennyi....
GEORGE2009-07-27 00:56:51 // 98069
lehet hogy kvázi kopó alkatrészek de ettől még többe kerültek és többet kellett cserélni mindent a TS-ben mint a többet futott Mjetem-ben...
GEORGE2009-07-27 00:54:41 // 98068
Most nem azért, de inkább "ti" húzzátok rám azt, hogy többet fikázom a TS-ket....
Itt az amorén is sok sok TS elvérzett már, olyan TS-ek is akiknek a tulajai sose hajtották a gépüket még is lefogazta a szíjjat, vagy elszakadt...vagy kiitta az olajat és hajtókarcsapágyas lett egyből.
Most ne kelljen neveket felsorolnom, mert hátha megsértődik valaki, mint a múltkor is tette egy illető mert felsoroltam a nevét az elvérzett TS-közt.
Leszögezném itt és most, hogy a hibái ellenére szerettem a 146 ti-t, de váltottam és evvel a motorral minden tekintetben jobb a 156 a146ti-től.
TS 16V motorok sajnos nem téves legenda miatt sz@rok....TS 8V után nincs már jó TS moci :-(
A legtöbb gond.
Szíjszakadás,
Olaj zabálás
Hajtókarcsapágy sérülés,
vez.mód,
Mint fentebb is írtam sajnos nem 2-3-5 motor hullott már szét, hanem sajnos nagyságrendekkel több.....ezt lehet tagadni, lehet nem beszélni róla, meg lehet azt mondani, hogy mióta Mjet-em van többet fikázom a TS-t, de ettől még sajnos nem lesz megbízhatóbb a TS.
Amíg nem volt Mjet-em nem is tudtam azt mondani, hogy jobb vagy nem jobb az Mjet.
Itt az amorén is sok sok TS elvérzett már, olyan TS-ek is akiknek a tulajai sose hajtották a gépüket még is lefogazta a szíjjat, vagy elszakadt...vagy kiitta az olajat és hajtókarcsapágyas lett egyből.
Most ne kelljen neveket felsorolnom, mert hátha megsértődik valaki, mint a múltkor is tette egy illető mert felsoroltam a nevét az elvérzett TS-közt.
Leszögezném itt és most, hogy a hibái ellenére szerettem a 146 ti-t, de váltottam és evvel a motorral minden tekintetben jobb a 156 a146ti-től.
TS 16V motorok sajnos nem téves legenda miatt sz@rok....TS 8V után nincs már jó TS moci :-(
A legtöbb gond.
Szíjszakadás,
Olaj zabálás
Hajtókarcsapágy sérülés,
vez.mód,
Mint fentebb is írtam sajnos nem 2-3-5 motor hullott már szét, hanem sajnos nagyságrendekkel több.....ezt lehet tagadni, lehet nem beszélni róla, meg lehet azt mondani, hogy mióta Mjet-em van többet fikázom a TS-t, de ettől még sajnos nem lesz megbízhatóbb a TS.
Amíg nem volt Mjet-em nem is tudtam azt mondani, hogy jobb vagy nem jobb az Mjet.
Liquid2009-07-27 00:43:47 // 98067
a moci felújításon és a főtengely szimeringeken kívül kvázi kopó alkatrészek szal nem mérvadó...
nem kötekedni akarok veled, csak mióta átnevelődtél a sötét oldalra azóta nagyon TS ellenessé váltál :D
szóval az hogy "baj van a TS-ekkel" hasonló urban legend, mint a szarolaszozás... természetesen vannak problémás példányok, de ebből nem feltétlenül kell általánosítani, pont te szoktál az ilyenek ellen kirohanni
a dízelekkel etéren meg nem illik hasonlítgatni, mert más a működésük célja, a dízel alapvetően munkaeszköz,(vagyis nagyobb futásteljesítményre van tervezve ideális esetben) meg kicsit kevesebbet is pörög
az enyémmel speciel 30e km után (most 175e) sincs gond (tudtommal az előző tulajnál sem volt) nem cseréltem vezmódot, LMM-et, lambdát, semmit csak vezérlést és gyertyákat, pedig hajtom rendesen, persze lehet hogy holnap reggel beomlik és akkor építem én is a statisztikát :)
nem kötekedni akarok veled, csak mióta átnevelődtél a sötét oldalra azóta nagyon TS ellenessé váltál :D
szóval az hogy "baj van a TS-ekkel" hasonló urban legend, mint a szarolaszozás... természetesen vannak problémás példányok, de ebből nem feltétlenül kell általánosítani, pont te szoktál az ilyenek ellen kirohanni
a dízelekkel etéren meg nem illik hasonlítgatni, mert más a működésük célja, a dízel alapvetően munkaeszköz,(vagyis nagyobb futásteljesítményre van tervezve ideális esetben) meg kicsit kevesebbet is pörög
az enyémmel speciel 30e km után (most 175e) sincs gond (tudtommal az előző tulajnál sem volt) nem cseréltem vezmódot, LMM-et, lambdát, semmit csak vezérlést és gyertyákat, pedig hajtom rendesen, persze lehet hogy holnap reggel beomlik és akkor építem én is a statisztikát :)
GEORGE2009-07-27 00:42:26 // 98066
A légkondi használata nem mérhető számottevően!
Több autóm volt, én mindig klímázom.....
A 146ti mindig megállt 9,5 literből bárhová mentünk
A Scudoban sem tudtam kimutatni, hogy kevesebbet enne klíma nélkül.
A mostani 156-om H.telek XIV-ker ingázással párszor Érd 7-7,5 közt iszogat természetesen klímával, araszolással mindennel együtt.
Horvátba most Marty 147-vel mentünk, kifele max. 150 volt a tempoés 6,4-re jött ki a fogyasztás.
Hazafele 160-170 párszor bele kergettem a 180-ba és 7.8 lett a fogyi szintén klímával...
Az hogy mit mutat a fogyi mérő az egy dolog....
Több autóm volt, én mindig klímázom.....
A 146ti mindig megállt 9,5 literből bárhová mentünk
A Scudoban sem tudtam kimutatni, hogy kevesebbet enne klíma nélkül.
A mostani 156-om H.telek XIV-ker ingázással párszor Érd 7-7,5 közt iszogat természetesen klímával, araszolással mindennel együtt.
Horvátba most Marty 147-vel mentünk, kifele max. 150 volt a tempoés 6,4-re jött ki a fogyasztás.
Hazafele 160-170 párszor bele kergettem a 180-ba és 7.8 lett a fogyi szintén klímával...
Az hogy mit mutat a fogyi mérő az egy dolog....
GEORGE2009-07-27 00:32:56 // 98065
Gombóc barátomnak több éve bent van a felújított turbója és már jópár 10ezren túl van és még mindig okés....és ugyan ott készül majd a turbóm.....
GEORGE2009-07-27 00:30:04 // 98064
...én 58ezer kilométerrel ép 5 évesen vettem a 146ti-t. 123ezerrel adtam el 2007-ben.
2db LMM ( Fosch )
2db lambda szonda 1utángyártott majd 1 Fosch
3db főtengely szimering ( a váltó felőli olyan 6ezer darab áron..
2szer vez.mód jav szett majd új vez.módosító.
1 komplett moci felújjítás ( mondjuk garanciában, de ettől még meg volt )
Szóval a Mjet-tel mióta meg van több kilométert mentem mint a ti-vel és most megadta magát a turbó, tavaly meg az LMM...igy is jóval kevesebbe van mint a TS, ja és akkor azt ne is mondjam, hogy az Mjet nem rohadt a szervízben annyit mint a TS..
Jó volt a TS szerettem, meg minden, de messze megbízhatóbb az Mjet meg gyorsabb, rugalmasabb is......ettől soha rosszabb autót!
2db LMM ( Fosch )
2db lambda szonda 1utángyártott majd 1 Fosch
3db főtengely szimering ( a váltó felőli olyan 6ezer darab áron..
2szer vez.mód jav szett majd új vez.módosító.
1 komplett moci felújjítás ( mondjuk garanciában, de ettől még meg volt )
Szóval a Mjet-tel mióta meg van több kilométert mentem mint a ti-vel és most megadta magát a turbó, tavaly meg az LMM...igy is jóval kevesebbe van mint a TS, ja és akkor azt ne is mondjam, hogy az Mjet nem rohadt a szervízben annyit mint a TS..
Jó volt a TS szerettem, meg minden, de messze megbízhatóbb az Mjet meg gyorsabb, rugalmasabb is......ettől soha rosszabb autót!
Ronnie2009-07-27 00:28:41 // 98063
Ez gyári, panna montata metál :o)
Liquid2009-07-27 00:09:38 // 98062
ez valami nóje spéci fényezés? :D
Dévid2009-07-26 23:39:36 // 98061
Csak egy picit. Inkább csak nyáladzom, de szerintem nem vészes. A V6 a gyengém, néha bánom, hogy nem mertem bevállalni... lehet olcsóbban megúsztam volna (na jó, biztosan olcsóbban megúsztam volna). :)
Ronnie2009-07-26 23:37:29 // 98060
csak a szád széle ;o)))
Dévid2009-07-26 23:34:18 // 98059
Találkozókon meg szoktam lesni a vasad, ha ott áll... :D
Ott sem habos soha. :)
Ott sem habos soha. :)
Ronnie2009-07-26 23:31:48 // 98058
Akkor még jó, hogy leöblítették a habot.. ;o)
Dévid2009-07-26 23:27:49 // 98057
Nekem pirosban jobban tetszik... :D
Ronnie2009-07-26 23:21:55 // 98056
Ronnie2009-07-26 22:42:55 // 98053
Ahoj Cartársak
Dévid2009-07-26 22:33:07 // 98052
Melegben még soha nem kapcsoltam klímát a 156-ban, mondjuk a 2 év alatt nyáron nem is használtam még. :)
EngineCoffeeTables2009-07-26 22:30:27 // 98051
Nekem 11 alatt még nem fogyasztott:))))))
Piritu - 1.000.0002009-07-26 22:29:09 // 98050
Attie2009-07-26 22:28:20 // 98049
Pedig... :)
A 155-öm télen inkább 11 litert evett, nyáron inkább 12-t.
A 156-ban is múlt héten többször mentem haza 8-9 között munkából és akkor már nem kapcsoltam be a légkondit. (Ilyen időre van kitalálva a tetőablak :) ). Aztán mentem az egyik nap a szokásos időben 5 óra körül légkondivak. A forgalom hasonló volt (alig vannak a Hungária krt-on :) ), és 2 literrel többeket mutatott az aktuális fogyimérő. Mondjuk elég szarul mér a 156-ban ez a cucc, de a lényeg az, hogy nem kicsit dobja meg a fogyit.
A 155-öm télen inkább 11 litert evett, nyáron inkább 12-t.
A 156-ban is múlt héten többször mentem haza 8-9 között munkából és akkor már nem kapcsoltam be a légkondit. (Ilyen időre van kitalálva a tetőablak :) ). Aztán mentem az egyik nap a szokásos időben 5 óra körül légkondivak. A forgalom hasonló volt (alig vannak a Hungária krt-on :) ), és 2 literrel többeket mutatott az aktuális fogyimérő. Mondjuk elég szarul mér a 156-ban ez a cucc, de a lényeg az, hogy nem kicsit dobja meg a fogyit.
Liquid2009-07-26 22:24:55 // 98048
a 20-30-perc helybenjárás melegben klímával azé más tészta, nem csodálom hogy többet kajál.
Liquid2009-07-26 22:23:05 // 98047
naja, azért vannak kivételek. pl. Esztergomba oda-vissza 7,56 volt a fogy.
Zsolesz2009-07-26 22:22:58 // 98046
Dehogynem. Mióta ilyen melegek vannak és az hogy állok 20-30 percet és várok valakit, miközben kénytelen vagyok járatni a klímát, simán megdobja fél littyóval a fogyasztást.
Piritu - 1.000.0002009-07-26 22:21:55 // 98045
Valaki hoz a következő talira flexet és megoldjuk Erhardnak :-DD
Folyamatosan írom a fogyasztást, télen mindig kevesebb kb 0,5 literrel.
Folyamatosan írom a fogyasztást, télen mindig kevesebb kb 0,5 literrel.
Liquid2009-07-26 22:17:58 // 98044
vicces is lenne az SW tető nélkül :D
Egyébként a klíma fogyasztásnövelő hatására kíváncsi lennék, mert eddig nem vettem észre hogy bejátszana, mondjuk 150 Le-nél már nem is szabad meglátszania szerintem
Egyébként a klíma fogyasztásnövelő hatására kíváncsi lennék, mert eddig nem vettem észre hogy bejátszana, mondjuk 150 Le-nél már nem is szabad meglátszania szerintem
Dévid2009-07-26 22:15:13 // 98043
Ahogy mi közlekedünk, kulturáltan forgatva, dinamikusan, néha egy-egy nagyobb sebességű szakaszt beiktatva.