Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-09 21:18:11 // 98542
remélem már nem sokáig rontom a 156 topic imidzsét :D
GEORGE2009-08-09 21:15:06 // 98541
A művészi alkotást elnézve, arra tippeltem, hogy legalább 11-ig aludtál :-)))
GEORGE2009-08-09 21:14:18 // 98540
Ne hülyéskedj, ezen Ő már csak rontani tud, jó ez így :-))))))))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-09 21:14:13 // 98539
áh gyerek ébreszt pontban 7kor :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-09 21:13:47 // 98538
rohadt tácspad :DDD
GEORGE2009-08-09 21:09:15 // 98537
Hüüüüüüüü api, te ma jó későn ébretél :-)))))))))))
Attie2009-08-09 21:08:17 // 98536
Az SW övvonalán még dolgozni kell egy kicsit, de a többi egyértelmű :)))))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-09 21:04:23 // 98535
Ferko2009-08-09 21:02:54 // 98534
No akkor már én is:
Üdv 156-osooook.:-DDDD
Mert megtehetem.:-DDDDD
Üdv 156-osooook.:-DDDD
Mert megtehetem.:-DDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-09 20:29:55 // 98533
szépet mindenkinek :)
GEORGE2009-08-09 20:12:49 // 98532
üdv 156-ok :-)
Piritu - 1.000.0002009-08-09 20:08:17 // 98531
Dévid2009-08-09 19:38:21 // 98530
Igen, a hátsónál...
Trombozis2009-08-09 19:31:38 // 98529
A napfénytetőnél? :-DDDDDDDD
Dévid2009-08-09 19:29:02 // 98528
Csak picit ért le a teteje... :P :DDDDD
Trombozis2009-08-09 19:27:34 // 98527
Vagy rosszul értelmeztem az írásod? :-DDD Hogy folyik ki a tetején? :-D
Trombozis2009-08-09 19:26:43 // 98526
:-) Ááááá azért nem. :-)
Dévid2009-08-09 19:24:40 // 98525
Hmm, igaz... :D
Attie2009-08-09 19:23:12 // 98524
Ez övön aluli volt :)))))
Trombozis2009-08-09 19:22:44 // 98523
:-) De én nem szoktam tetőn parkolni. :-))))
Dévid2009-08-09 19:21:42 // 98522
Egyszer nekem is fogyott. Azt hittem valahol elfolyt, de rájöttem, hogy mikor parkoltam, kifolyt a tartály tetején. Utántöltöttem, és azóta nem úgy parkolok, nem is fogy. :)
Trombozis2009-08-09 19:15:47 // 98521
Jujj, utána töltöttem a fékfolyadéknak, de ma ismét meglestem, hogy mennyi van. Nem tetszik. :-S Fogyatkozik. Irány surány majd vissza az inashoz. Lesse meg, mert így nem fasza.
alfa1562009-08-09 19:02:06 // 98520
Hali , a kuplunghoz lenne annyi hozzásuollásom , hogy kb egy hónapja észrevetem , hogy , minden ok nélkül felpuhult egy kicsit.Amugy semmi más ugyanúgy ment csak puhább volt és egy kicsit nagyobb a holtjátéka az elején amikor benyomtam.Irány az alfaszerviz. Köztudomásul én csak szervizben javittatok győrben. Kicserélték a felső munkahengert mert az volt a hiba oka. Nem is volt nagyon huzós. Eltelt kb egy hónap a hiba ujra jelentkezett.Szerviz a nagy meleg volt az ok . Már nem is foglalkozom vele néha csinálja néha nem . Idegesit egy kicsit hogy puhább a megszokottnál de nem érdekel.Minden oké néla nem csuszik nem megy máshogy csak nagyobb a holtjátéka és puhább. Az az érdekes ha leállitom és ujra inditom akkor jó.Szerintem ne babrálj vele a KM után tudnod kell hogy mennyit ment a kuplung addig jónak kell lennie.Én is igy vagyok vele . Alfa ezzel vele kell éllni . Már husz éve alfáim vannak tudom a gondolataikat is.Érző lelkek , és néha produkálnak meglepő dolgokat amiket a szerelők sem tudnak megfejteni.
Dévid2009-08-09 17:10:12 // 98519
Én már ráfizettem. :DDDDD
Piritu - 1.000.0002009-08-09 16:45:43 // 98518
ezt lerajzolhatnád :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-09 13:49:35 // 98517
ok ráfizetek 1 millát mehet? :D
Tom122009-08-09 13:25:48 // 98516
Nem biztos, "érdekes" dolgok fordulnak elő néha a kuplunggal...
Én ki akartam cseréltetni még a szabadság előtt, de se nekem, sem a szerelőnek nem volt már annyi ideje, hogy öszehozzuk... Sebaj, gondoltam, anyagilag, +lelkileg felkészültem rá, hogy legrosszabb esetben megállok Zadarban /úba esett, van ott egy kipróbált, megbízható szerelő "emberi árakkal"/ és ott kicseréltetem... A csoda végül az volt, hogy elég igényes /dugók, hegyek - völgyek, stb/ kb. 1800 km elteltével a kuplung még mindig tökéletesen működik. Az érdekes az, hogy, ha nem pörgetem "extrém" fordulatokig /6 - 7000/, akkor semmi baja. Akkor "puhult be" párszor, ha nyomtam egy keményebb "sportos" szakaszt, de utána pár km után újra gond mentes volt. Nem igazán értem, hogy mi lehet az összefüggés a fordulatszám és a kuplung "ereje" között...
...vagy egyáltalán a kuplung lehet a hibás?
Egyébként meg úgy néz ki, hogy tényleg a cukros benzin nem tetszett a gépnek /kb. 1 - 1,5 hónapja írtam itt róla/. Ugyanis elindultunk Splitbe, kb 150 km után újra kezdte a "fuldoklást", ezt még "lenyeltem", pár mp volt. Aztán az újabb tünetmentes kb. 80 km után újra kezdte, de tovább tartott, nekem az az 1 - 2 perc egy örökkévalóságnak tűnt. A 3. "rohamnál" úgy döntöttem, hogy visszafordulok, kb. 8-ra pont a "kontárnál" lehetek és "megbeszélem vele" a történteket...:-) Megálltunk egy pihenőben /autópálya/, ott aztán a család /+ a másik, 2 autóval mentünk/ lebeszélt a dologról. Szerencsé/jük :-)/re utána mindig ritkábban jelentkezett a "fulladozás" a motornál, és egyre rövidebb időkre. Ott már csak 1x, aztán vissza felé kb. félúton, 3 - 4 mp-re, azóta semmi. Szerintem valami cukor azért mégis csak kerülhetett a rendszerbe, ami kb. ennyi km / idő után ürülhetett ki. ...lehet, hogy téves az "elméletem", de ez tűnik a legvalószínűbbnek...
Én ki akartam cseréltetni még a szabadság előtt, de se nekem, sem a szerelőnek nem volt már annyi ideje, hogy öszehozzuk... Sebaj, gondoltam, anyagilag, +lelkileg felkészültem rá, hogy legrosszabb esetben megállok Zadarban /úba esett, van ott egy kipróbált, megbízható szerelő "emberi árakkal"/ és ott kicseréltetem... A csoda végül az volt, hogy elég igényes /dugók, hegyek - völgyek, stb/ kb. 1800 km elteltével a kuplung még mindig tökéletesen működik. Az érdekes az, hogy, ha nem pörgetem "extrém" fordulatokig /6 - 7000/, akkor semmi baja. Akkor "puhult be" párszor, ha nyomtam egy keményebb "sportos" szakaszt, de utána pár km után újra gond mentes volt. Nem igazán értem, hogy mi lehet az összefüggés a fordulatszám és a kuplung "ereje" között...
...vagy egyáltalán a kuplung lehet a hibás?
Egyébként meg úgy néz ki, hogy tényleg a cukros benzin nem tetszett a gépnek /kb. 1 - 1,5 hónapja írtam itt róla/. Ugyanis elindultunk Splitbe, kb 150 km után újra kezdte a "fuldoklást", ezt még "lenyeltem", pár mp volt. Aztán az újabb tünetmentes kb. 80 km után újra kezdte, de tovább tartott, nekem az az 1 - 2 perc egy örökkévalóságnak tűnt. A 3. "rohamnál" úgy döntöttem, hogy visszafordulok, kb. 8-ra pont a "kontárnál" lehetek és "megbeszélem vele" a történteket...:-) Megálltunk egy pihenőben /autópálya/, ott aztán a család /+ a másik, 2 autóval mentünk/ lebeszélt a dologról. Szerencsé/jük :-)/re utána mindig ritkábban jelentkezett a "fulladozás" a motornál, és egyre rövidebb időkre. Ott már csak 1x, aztán vissza felé kb. félúton, 3 - 4 mp-re, azóta semmi. Szerintem valami cukor azért mégis csak kerülhetett a rendszerbe, ami kb. ennyi km / idő után ürülhetett ki. ...lehet, hogy téves az "elméletem", de ez tűnik a legvalószínűbbnek...
Dévid2009-08-09 13:25:29 // 98515
Nekem kellene egy olyan kocsi, ha létezik. Lenne egy ajánlatom....
Nem kell egy ezüst pénztemető? Neked olcsón adok hozzá egy kevés méteres blokkot is, új vezérlés, friss olaj, a tetőn sincs már lyuk, a világítása olyan amilyen, futómű nem kopog, üzemanyagtakarékos 185/65-ös gumik, és persze 2.0 TS, kis nyomaték, de jó gyorsulás, nagy fogyasztással... A belső tér kissé romos...
Nos, 1:1-be csere? Vagy ráfizetsz kicsit? :DDDDD
Nem kell egy ezüst pénztemető? Neked olcsón adok hozzá egy kevés méteres blokkot is, új vezérlés, friss olaj, a tetőn sincs már lyuk, a világítása olyan amilyen, futómű nem kopog, üzemanyagtakarékos 185/65-ös gumik, és persze 2.0 TS, kis nyomaték, de jó gyorsulás, nagy fogyasztással... A belső tér kissé romos...
Nos, 1:1-be csere? Vagy ráfizetsz kicsit? :DDDDD
Trombozis2009-08-09 13:01:32 // 98514
:-) Hehehehe olyan, mint anno vettem a kerékcsapágyat, csak mégse olyan volt....
Tom122009-08-09 12:58:56 // 98513
Ugye, ugye, néha helyrerakja a lelket egy kis benzingőz...;-DD
Trombozis2009-08-09 12:58:26 // 98512
Anemaz. :-O
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-09 11:20:29 // 98511
egan azt hiszem 2004-ben volt a váltás amikhez nem kell vezmód...
Kompressz úr2009-08-08 23:09:40 // 98510
A jts-ben, ugyebár :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-08 22:26:58 // 98509
szinte ugyan azt ...bár valamelyikben már nincs vezmód na meg 4 gyertyával kevesebb van :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-08 22:24:23 // 98508
meglátjuk
Kompressz úr2009-08-08 22:23:27 // 98507
Urak! A 2.0 jts mennyivel másabb törődést, karbantartást igényel, mint a 2.0TS?
Piritu - 1.000.0002009-08-08 22:16:04 // 98506
Remélem sikerül új gazdit találni a 156-nak.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-08 21:58:00 // 98505
ismered az elméletem :)
Piritu - 1.000.0002009-08-08 21:52:11 // 98504
Olajkályha?
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-08 21:42:53 // 98503
igen :)
Piritu - 1.000.0002009-08-08 21:25:46 // 98502
valami új nézett be helyette? Netán egy 159-es?
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-08 21:04:47 // 98501
úgy néz ki eladó lesz a vasam, aki szeretne egy szép 156SW-t kevés méterrel, tökéletes műszaki állapotban az keressen meg nyugodtan :)
Vili2009-08-08 20:46:51 // 98500
Megtévesztő a leírás a 47-esben valóban bent a csapágy csak mechanikus:-)
Vikking 3112009-08-08 18:23:53 // 98499
Úgy is van :D
Hardy2009-08-08 18:23:18 // 98498
Az az Olasz autóknál széria felszerelés :)
Vikking 3112009-08-08 18:10:33 // 98497
Ennyi.
Nekem van egy dobozzal a kocsiban :DDDDD Mindenre jó :D
Motorgenerálra is. Mindenre :D
Nekem van egy dobozzal a kocsiban :DDDDD Mindenre jó :D
Motorgenerálra is. Mindenre :D
Sityu2009-08-08 18:03:48 // 98496
Üdv!
Egy ideje szórakozott a kilométeróra és a távot se számolta.. néha egyáltalán nem ment, néha csak akkor, ha lámpát kapcsoltam vagy valami plusz fogyasztót
A negatív kábelt az akksi és a motor közt... egy 13as csavar tartja.. esetemben nem tartotta :D szétszedem, megcsiszol, bewd40 és minden meg rendesem :D
Egy ideje szórakozott a kilométeróra és a távot se számolta.. néha egyáltalán nem ment, néha csak akkor, ha lámpát kapcsoltam vagy valami plusz fogyasztót
A negatív kábelt az akksi és a motor közt... egy 13as csavar tartja.. esetemben nem tartotta :D szétszedem, megcsiszol, bewd40 és minden meg rendesem :D
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-08 17:39:18 // 98495
az nem olcsó ....
TSiga ( I am the TSIG)2009-08-08 17:05:37 // 98494
Hali! SOS-ben kéne segítség!
1.6 TS 120LE-nek hol van a motorszáma? A motor jobb oldalára tippelek, ahol a leömlő mögötti "vízcső" megkerül egy kis dudort, amibe egy váltó tartó csavar megy.
Fontos lenne, kedden megy az autó honosítóvizsgára.
1.6 TS 120LE-nek hol van a motorszáma? A motor jobb oldalára tippelek, ahol a leömlő mögötti "vízcső" megkerül egy kis dudort, amibe egy váltó tartó csavar megy.
Fontos lenne, kedden megy az autó honosítóvizsgára.
Trombozis2009-08-08 16:12:00 // 98493
Jól mondta a gyerek, hogy 60 lesz. Csak azt hittem munkadíjjal együtt. :-))))))
Online tag
1
Vendég1
488