GEORGE2009-09-02 20:44:08 // 99692
Szóval beszerelve tudsz 16ezer alatt első szélvédőt???
Liquid2009-09-02 20:43:56 // 99691
ááá nembiznisz, bagót se kapnék érte :) Ha cserélnék akkor már fészliftes V6-ra de az meg ritkább mint a tisztességes politikus és drágább mint a 4-es metró :)
GEORGE2009-09-02 20:43:27 // 99690
Ha valóban csak hétvégére használnám az Alfát én is valami nagyobb mocis verdát választottam volna.
Most azon gyúrok, hogy ha megjelenik a Milano TTB akkor legyen egy elfogadható melós verda, hogy álhasson a garázsba maj egy 1-2 éves Milano TTB :-)
Most azon gyúrok, hogy ha megjelenik a Milano TTB akkor legyen egy elfogadható melós verda, hogy álhasson a garázsba maj egy 1-2 éves Milano TTB :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-02 20:42:26 // 99689
a Pilkington Cseh üzemét megvették effektív detto :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-02 20:41:19 // 99688
még nem késő cseréld le V6-ra :)
GEORGE2009-09-02 20:41:13 // 99687
beszerve?
Zöld színű Pilkington?
Zöld színű Pilkington?
Liquid2009-09-02 20:40:01 // 99686
megmondtad a frankót :)) Ha 2 éve tudom hogy csak hétvégén fogok Alfázni és sem állok meg a V6 alatt :)
Zsolesz2009-09-02 20:39:50 // 99685
Nekem meg valami középcsapágy vagy mi lesz csere. A féltengely nem kerék felöli végén van valami csapágy az lötyög, kattog, súrlódik meg mittomén milyen hangok jönnek belőle.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-02 20:39:20 // 99684
nem a fojtással van a baj az elektromos gázpedállal ....de orvosolható :)
ALFI1562009-09-02 20:38:21 // 99683
Füstöljön csak!Ha nem füstöl sok a folytás.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-02 20:36:39 // 99682
már bocs de az euro4-es dejzelek nem füstűnek :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-02 20:34:05 // 99681
nem baj írd meg nyugodtan :P egyébként az 56-os szélvédő van 16e alatt is :)
ALFI1562009-09-02 20:33:23 // 99680
Másodpercre pontossan.
ALFI1562009-09-02 20:32:32 // 99679
Pl.milyen V6-os benzinessel aláznál füstüst?
GEORGE2009-09-02 20:30:47 // 99678
min 3.0 V-ot kell venned, hogy teljes lelki nyugalommal tudj alázni :-)
GEORGE2009-09-02 20:28:24 // 99677
attól mert még nem büntettek meg még hatósági jelzés meghamístása fenn áll.
Amúgy meg csak idő kérdése...30ezer a minimum.
Amúgy meg csak idő kérdése...30ezer a minimum.
GEORGE2009-09-02 20:25:04 // 99675
Persze nem kell minden mellé árat is írni, de ugye az nem baj, ha ép veszek valamit akkor megírjam mennyiért sikerült?
Mike.2009-09-02 17:50:21 // 99674
Évi 6-8000 km futásteljesítmény mellett biztos vennék valami V6 os benzines szörnyeteget és aláznám a füstölgő nyomatékos dizeleket, na és lexarnám a fogyasztás. :-))
ystuc2009-09-02 17:50:04 // 99673
És mennyi van most a munkagépben kilométerügyileg?
Wickey2009-09-02 17:41:41 // 99672
ha én megúsznám évi 6-8k km-el, akkor V6-tal járnék mint öt éve, mese nincs :-)
Dévid2009-09-02 17:09:37 // 99671
Évi 6-8000 km futásteljesítmény mellé nem a fogyasztás miatt vennék dízelt, hanem mert "a magyar ember lóerőben beszél, de nyomatékkal autózik".
Wickey2009-09-02 16:55:24 // 99670
mondjuk az a 7-800ezer forint, amivel az üzemanyagköltségem kevesebb volt az elmúlt 3 év alatt, mint egy átlag bengás 156-tal lett volna, az feledteti a túrócső 15ezer körüli árát. Gyertyát ugyan cserélnem kellett, de csak négyet, és kábé kétezeré' per darab. :-)
Jaaa, és vezmódosítóról meg akkor hallottam először, amikor hülyén néztem egy kerregő Spiderre, és megkérdeztem a tulajt, hogy egyrészt hogy papírozta bele a spiderbe a dízelmotort, másrészt spurit töltöget-e bele, mert attól kicsit kevésbé kattog. :-)))))))))
Jaaa, és vezmódosítóról meg akkor hallottam először, amikor hülyén néztem egy kerregő Spiderre, és megkérdeztem a tulajt, hogy egyrészt hogy papírozta bele a spiderbe a dízelmotort, másrészt spurit töltöget-e bele, mert attól kicsit kevésbé kattog. :-)))))))))
Dévid2009-09-02 16:50:02 // 99669
Nekem pl. a túrócsövemmel semmi gond nem volt eddig, mondjuk eme alkatrész hiánya sokban elősegíti ezt a tapasztalatom. :D
ALFI1562009-09-02 16:49:19 // 99668
És ez a jó az 56-ba.Sok dolgot pár ezerből meg lehet úszni.Remélhetőleg a gázod addig nem megy el így azt is csak lefejtik aztán mehet vissza.Mondjuk lehet pár gramm,deka kell hozzá.De ha elmegy a gáz az többe kerül mint az alkatrész.
Wickey2009-09-02 16:46:32 // 99667
de hogy mindenkinek ugyanott repedjen ki... :)
amúgy a powertape-ra eddig aszittem isten. Na, mostmá' tudom, hogy isten szar turbócső lenne ha ez igaz lenne :-P
amúgy a powertape-ra eddig aszittem isten. Na, mostmá' tudom, hogy isten szar turbócső lenne ha ez igaz lenne :-P
Dévid2009-09-02 16:44:30 // 99666
Nem illik a 156-hoz, hogy lehúzott ablakkal, kilógó patával közlekedjen az ember vele...
Fogyasztásban meg szinte észre sem venni, igaz nekem télen-nyáron megy.
Fogyasztásban meg szinte észre sem venni, igaz nekem télen-nyáron megy.
Etel2009-09-02 16:30:52 // 99665
Igen, a klimas is elmondta, hogy nem art kapcsolgatni neha:)
Aztan amikor otthon voltunk, vegig felhuzott ablakkal meg klimaval kellett futkozni (barim komolyan veszi a tanacsokat:D).:)
Aztan amikor otthon voltunk, vegig felhuzott ablakkal meg klimaval kellett futkozni (barim komolyan veszi a tanacsokat:D).:)
alfa1562009-09-02 15:11:47 // 99664
Sziasztok én a a klímával közdök. Hála istennek nem nagy a baj és még hideget is fuj még. Nekem az alucsövemnél ami a hűtőbe megy bele ott vettem észre hogy csöpög az olaj. Megnézettem csőcsere. A bolti ára 28E bontottat vettem 5E-ért ma jött meg a postával és hétfőre kaptam időpontot a fiatba a cseréhez.Ha szerencsém lesz akkor a gáz marad még addig és visszalehet tölteni a csőcsere után igy meguszom pár ezerből.Igen a tanácsod nagyon jó télen is menetni kell én szoktam is nem is volt vele soha gond eddig. Most is azt hittem hogy csak tömités de nem hanem nyakba a tömités elött enged. Valami kidörzsölhette vagy megfeszült lehet kavics vagy bár mi . Egy a lényeg nemnagy a baj és remélem minden rendbe lesz. Üdv mindenkinek.
ALFI1562009-09-02 12:13:07 // 99663
Így van!1-2 hetente legalább 10 percet érdemes járatni.A kis gumigyürük különben kirepednek és elillan a gáz.Azért van az,hogy mikor bejönnek a melegek tele van a klímás.Mert sokan előzőleg csak elöző nyáron használták.Azóta meg be se kapcsolták.
GTPeti2009-09-02 10:34:32 // 99661
(Egy kis kieg.: A szélvédőpárásodást pl. a klíma rövid idő alatt megszűnteti. Tehát már csak erre is érdemes néha bekapcsolni.)
GTPeti2009-09-02 10:24:27 // 99660
Szia!
A klímát legalább hetente-kéthetentre érdemes járatni akkor is, ha amúgy nem lenne rá szükség. A pl. a kompresszornak szüksége van az "újraolajozásra", amit csak működés közben kap meg. Összességében meghosszabbítja a klíma élettartamát, ha néha bekapcsoljátok.
A klímát legalább hetente-kéthetentre érdemes járatni akkor is, ha amúgy nem lenne rá szükség. A pl. a kompresszornak szüksége van az "újraolajozásra", amit csak működés közben kap meg. Összességében meghosszabbítja a klíma élettartamát, ha néha bekapcsoljátok.
Etel2009-09-02 09:33:20 // 99659
Hali,
Hazajottunk (marmint ujra vissza Angliaba).
Kepzeljetek:
Nemetorszag kornyeken be akartuk kapcsolni a klimat, es nem fujt hideget.Itt kint nem szoktuk hasznalni, mert nincsenek nagy melegek. Elvittuk otthon (Mo.-on) klimashoz feltoltetni.Kiderult, hogy ki van lyukadva a cso, es szivarog,szoval meg kivagtak a lyukas darabot, meg be hegesztettek, meg a srac talalt vmi hibat a legszuro korul is, es rakott bele uj legszurot. 30.000 ftunk elment.:(
Ja, es rajottem, hogy tok kenyelmes ebbe a kocsiba alunni:)
Hazajottunk (marmint ujra vissza Angliaba).
Kepzeljetek:
Nemetorszag kornyeken be akartuk kapcsolni a klimat, es nem fujt hideget.Itt kint nem szoktuk hasznalni, mert nincsenek nagy melegek. Elvittuk otthon (Mo.-on) klimashoz feltoltetni.Kiderult, hogy ki van lyukadva a cso, es szivarog,szoval meg kivagtak a lyukas darabot, meg be hegesztettek, meg a srac talalt vmi hibat a legszuro korul is, es rakott bele uj legszurot. 30.000 ftunk elment.:(
Ja, es rajottem, hogy tok kenyelmes ebbe a kocsiba alunni:)
Ferko2009-09-02 08:20:16 // 99658
Mittomén.:-DDDDDDDD
LÁtod látod, micsoda híres ótó..-D
LÁtod látod, micsoda híres ótó..-D
Ferko2009-09-02 08:18:19 // 99657
Én pl le szeretném majd fényeztetni, mert elég sok a kavicsfelverődés. És ahhoz tutkó le kell venni a matricarendszámot. Ezután kellene rá tenni valami fóliát, ami meggátolja a kavicsfelverődés által okozott sérülések kialakulását.:-)
Trombozis2009-09-02 08:13:24 // 99656
Pedig a te négyeseden is látszik, hogy eredeti.... :-)
Nekem kötöttek bele már. 10ezerre akart büntetni az inas. Utána a gyomrost kérdezte, hogy inkább azt kérem-e . A végén nem kaptam semmit.
Nekem kötöttek bele már. 10ezerre akart büntetni az inas. Utána a gyomrost kérdezte, hogy inkább azt kérem-e . A végén nem kaptam semmit.
summer2009-09-02 07:30:02 // 99655
Nekem 5 éve van matrica rendszámom, soha nem szóltak érte, pedig nem egyszer állítottak már meg ezért-azért. Kopp-kopp-kopp... Egyszer kellett csak cserélni, fényezés miatt, de akkor örültem, hogy a lökösből nem kellett másik, mert kirakta a műanyagos a darabokat :) Egyébként 1000 Ft-ért csináltattam én is dekorossal. Megpróbáltam a hivatalos utat is, de annyi utánajárás, idő, meg pénz, hogy inkább legyintettem egyet...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-02 07:28:01 // 99654
szerintem ez a topic nem azért van hogy tele dobáljuk számokkal de ha Te így szeretnéd akkor ezen túl mindenre adhatunk számokat :P
GEORGE2009-09-02 07:13:58 // 99653
Olvass kicsit vissza és meglátod, hogy nem én kezdtem.............
GEORGE2009-09-02 07:13:06 // 99652
Tévedésben élsz barátom :-)
Szerintem itt mindenkit érdekel, hogy hol lehet ugyan azt a dolgot olcsóbban megkapni.
De akit nem érdekel az írja már ide :-)
Szerintem itt mindenkit érdekel, hogy hol lehet ugyan azt a dolgot olcsóbban megkapni.
De akit nem érdekel az írja már ide :-)
GEORGE2009-09-02 07:11:06 // 99651
Egyik után gyártott rendszám sem legális. Mind a hatósági jelzés meghamisítása kategóriába esik.
Piritu - 1.000.0002009-09-01 22:13:25 // 99650
Poló2009-09-01 18:48:36 // 99649
Én az A típust is ráhajtottam a lökösre és felragasztottam kétoldalas ragasztóval. Annyi a baj, hogy a ragasztó már 2-3 éves és alig ragad :(
GTPeti2009-09-01 18:47:34 // 99648
Ja... Csak egy fékony alulemezt úgy simítasz rá a lökösre, ahogy akarsz. szóval csak első közelítésben vagy ugyanott. De mint mindennek: ennek is van előnye és hátránya.
Poló2009-09-01 18:44:08 // 99647
Ha ráragasztod egy lemezre, akkor ugyanott vagy, mint az A-típussal, csak épp nem domború.
Vikking 3112009-09-01 18:40:18 // 99646
Vázz tesztautó volt a vasad? :P :DDDD
GTPeti2009-09-01 18:01:53 // 99645
Arról persze lehet vitázni, hogy ennek így van-e egyáltalán értelme, hiszen majdnem ugyanott van az ember, mint sima rendszámmal. De csak majdnem. Egy 0,5-ös alulemez elég észrevehetetlen.
(Ettől függetlenül sima rendszámom van... Ráadásul abból is gyártattam már újat.)
(Ettől függetlenül sima rendszámom van... Ráadásul abból is gyártattam már újat.)
GTPeti2009-09-01 17:55:55 // 99644
Én már gondoltam arra, hogy ha lenne matrica rsz-om, akkor egy vékony alulemezre ragasztanám fel és ezt pedig erős kétoldalas ragasztószalaggal. Így nem kell egy lökösfényezéskor/cserekor új rsz-ot csináltatni.
(A legjobb ha a lökös műanyagossal elő van készítve. Értsd el van tűntetve a gyári előkészítés és rszlyukak.)
(A legjobb ha a lökös műanyagossal elő van készítve. Értsd el van tűntetve a gyári előkészítés és rszlyukak.)