Fórum >> Típusok >> 156

Gabesz2010-11-18 20:54:17 // 113992
Tudja valaki, hogy a belső faceliftes 156-ban van-e a csomagtartónál előkészités az erősitőnek és a mélynyomónak? Vagy a gyári bose cuccot hogy kell elképzelni?
Piritu - 1.000.0002010-11-18 19:46:12 // 113990
Ez jó:
Spider vs Black Panther
:-D
Piritu - 1.000.0002010-11-18 19:44:18 // 113989
Érintettség: Topiktag leszek ott :-)
GTPeti2010-11-18 19:15:34 // 113988
S ha már "háziállat" (Pók). Az 59 lehetne a Feketepárduc. ;)
GTPeti2010-11-18 19:12:36 // 113987
Hogyhogy érintett leszel? A 156-nak nálad meg vannak számlálva a napjai és helyette jön egy zsír új vas.
(A Spiderben lévő AC-puNpa pedig ahhoz képest olcsó mulatság. És amúgy sem fut olyan sokat a Pókocska.)
Piritu - 1.000.0002010-11-18 18:53:38 // 113986
olvastam, lassan ott is érintett leszek :-)
Bár furcsa, hogy ott is csak a 2,4 tulajok panaszkodnak, az 1,9 tulajok hallgatnak.
GTPeti2010-11-18 18:45:01 // 113985
A kérdés jó.

Olvastam vmi német fazonról, akinél 180e-nél elszállt a nagynyom.pumpa. De itt a fórumban tényleg ritka téma ez. (Kopp-kopp-kopp.)
Viszont az injektorokról már sajnos esett szó, főleg 2.4-gyel kapcsolatban.
Piritu - 1.000.0002010-11-18 18:42:51 // 113984
de...
mondjuk nálam nem volt kopott, csak csúszott.
Piritu - 1.000.0002010-11-18 18:40:54 // 113983
Ha már itt tartunk lenne egy kérdésem:
Van valakinek infója, hogy a mjet nagynyomású rendszere meddig bírja? Cserélt már valaki valamit a nagynyomású rendszerben?
GTPeti2010-11-18 18:40:45 // 113982
Mert nálam most kopott el. :PP

Miért? Nem az?
Piritu - 1.000.0002010-11-18 18:39:31 // 113981
Honnan jutott eszedbe mint kopó alkatrész pont a kuplung? :-))
GTPeti2010-11-18 18:14:49 // 113980
A 115LE-s egy stabil masina. Persze a kopóalkatrészekre oda kell figyelni. (Mint pl. kuplung.) Egy dobozzal egész tűrhetően megy. Az enyém mindig 6,5 körül eszik, akármit csinálok. Laza - dugómentes - városozáskor volt már 5,5 és 5,2 is!
Piritu - 1.000.0002010-11-18 18:12:36 // 113979
a megoldás, mert a gugli jó barát :-)
Piritu - 1.000.0002010-11-18 18:10:32 // 113978
Valószínűleg nálatok a gyárban a 6-sigma programnak köszönhetően nagyon pontos nyomatékkulcsokat használnak, aminek a szórása ezt a tűrésmezőt hozza ki. Ha ebből kilép, akkor elromlott.
A usereknek meg az Alfáéknál egy minimális (tömítés már működik) és egy maximális (szakadhat valami) értéket adnak meg.
A felhasznált kulcsot meg úgyis középre állítja be az emberfia.
szasza(SW)2010-11-18 17:32:00 // 113977
Szia!
Az enyém pont a kettő közti 110Le.24.-én lesz nálam egy éve és még nem volt semmi problémám egy termosztát cserén kívül.A 8V igénytelen én azért választottam,mert szerelőm szerint nem igazán szerviz igényes.Persze ehhez egy jó állapotút kell venni:)Elég-e a kasznihoz?!:Ha elég az 1,6TS, akkor ez is .Kb.egyformán megy az 1,6Ts és 8V jtd.Egyik alul erősebb a másik felül,de egyformán mennek.Fogy-ím nekem városban 6,5 körül van,kint még kevesebb kb 1 literrel.Szerintem mindenképp vagy nézesse át, vagy szerelővel menjen venni ,akkor nem lehet nagy gond.:)
admirális2010-11-18 17:04:00 // 113976
Ok, amúgy most az előző hsz-ben elrontottam, a gyári programban ez van az M10-eshez, vagyis a kicsihez megadva:

1,1-1,6daNm
Poló2010-11-18 16:59:07 // 113975
Passz, nálunk Nm-ek vannak, a tűrés pedig általában +/- 1 Nm.
Massino2010-11-18 16:57:21 // 113974
Sziasztok!
Egyik ismerősöm venne 156-ost, és dízelben gondolkodik. Én ajánlottam neki, meg kipróbálta az enyémet is és tetszett neki. Csak annyi pénzért amennyiért venne még a régebbi dízel blokkal vannak, nem 140 meg 150 lovas hanem 105 meg asszem 116 lovasokat nézett ki. Na most a kérdés hogy mit kell tudni róluk? Gondolok itt arra hogy mennyire strapabíró, milyen a fogyasztása, meg hogy elég-e abba a kasztniba...
Köszi előre is ha van 1-2 infó meg jó tanács!
NGC2010-11-18 16:52:47 // 113973
Üdv!

Milyen izzót ajánlotok (előre), aminek nagy a fényereje? Nem +50% Tungsram.
admirális2010-11-18 16:49:17 // 113972
Most direkt megnéztem a gyári programban, ugyanezeket az értékeket írja csak ott "daNm"-ben van megadva:
M14: 2,5-3,6 daNm
M10: 1,4-1,6 daNm

Ugye ezek ugyanazt jelentik?
Poló2010-11-18 16:17:18 // 113971
Elég nagy a szórás, 25-36, 11-16... 1,5x-ese...
Gabesz2010-11-18 12:45:21 // 113970
Champion. Erhard kolléga ajánlotta.
admirális2010-11-18 12:44:16 // 113969
Milyen márkájú lesz?
Gabesz2010-11-18 12:42:04 // 113968
Nem, még nem, az egyik haverom hozza el majd nekem Pestről, ma hozta el a boltból.
admirális2010-11-18 11:54:22 // 113966
Jól olvastam a blogodban hogy már nálad vannak a gyertyák?
admirális2010-11-18 11:52:58 // 113965
Igen, jól mondja Erhard, a kicsiket könnyű beletörni, bár akkor sincs nagy baj, csak kell egy új gyertyát venni és kitekerni a menetes részét a hengerfejből. De ha nyomatékra húzzátok és újak a gyertyák akkor majdnem biztos hogy nem lesz baj. A nagyokat amúgy azért nem jó túlhúzni mert a szigetelése szétmegy és vagy átfúj, vagy áthúz, egyik sem lenne jó.
Gabesz2010-11-18 11:43:48 // 113964
Okés, majd felhivom rá a figyelmét.
Egyébként ma el lett hozva a cucc, köszi a segitséget.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 11:26:16 // 113963
csak bele ne törje a kis gyertyát ...sajnos sokszor előferdül ha nem jó szaki csinálja
Gabesz2010-11-18 11:23:50 // 113962
Köszi a választ, de inkább még most csak segitőként leszek jelen :) barátnőm unokatesója autószerelő, majd vele megoldjuk, csak azthittem valami speckó szerszám is kell hozzá.
admirális2010-11-18 11:12:22 // 113961
Nagy gyertya: 25-36 Nm
Kis gyertya: 11-16 Nm
admirális2010-11-18 11:07:17 // 113960
Még házilag is megoldható, egy torx készlettel és egy sima gyertyakulccsal, csak vigyázni kell hogy ne húzd túl, az igazi ha nyomatékkulccsal húzod meg gyári értékre.
Gabesz2010-11-18 11:05:57 // 113959
Sziasztok!
156 1,6 ts-ben mennyire macerás kicserélni a gyertyákat? Speciális szerszám kell hozzá, vagy egy sima "mezei" szerelő is megtudja oldani?
Mike.2010-11-18 10:19:20 // 113958
Nem értem az ilyen tulajt!? Mi volt ezzel a fajta rendszámmal az elképzelése? Szebb? Jobb? Praktikusabb? Olcsóbb? ...????
Ettől már a normál, hagyományos rendszám is jobb.
admirális2010-11-17 22:45:17 // 113957
Ikarusra jobban illik:)
GTPeti2010-11-17 22:38:34 // 113956
baromi esztétikus...
admirális2010-11-17 22:33:45 // 113955
Hú mekkora C-típusú rendszáma van!!!!
GTPeti2010-11-17 19:43:28 // 113954
Ne csatlakozót vegyél, hanem zsugorcsövet. A légzsákcsatlakozókat forrasztással szokás helyettesíteni. Olcsó és végleges megoldás.
admirális2010-11-17 19:40:09 // 113953
Szerintem emiatt jobb ha szervizhez fordulsz, mert a légzsák ECU-hoz át kéne kötni a kábelt. Ajánlani nem tudok, kérdezz meg egy szervizt, úgy veszem észre hogy szerviz-diagnosztika már majdnem mindenhol van, olyan amivel könnyebb a légzsák ECU-hoz hozzáférni. Ezek a házi diagnosztikánál jóval drágább és komolyabb felszerelések.
Bgabor2010-11-17 19:26:31 // 113952
Mennyire macerás házilag megoldani?
Bgabor2010-11-17 19:23:33 // 113951
Köszönöm esetleg Szeged környékén nem tudtok valami szakit ,vagy vegyek csatlakozót és itthon megcsináljam:)
GTPeti2010-11-17 19:19:03 // 113950
Másképp? Lásd. előző hsz. Annyit tudok tenni, hogy egy hang alapján értelmesebbnek tűnő szerelőhöz viszem a vasat a szomszéd városba.

A kollégáimnál csináltatnám meg, ha lenne v. aknájuk v. csáposuk, de mivel ezek nincsenek, nem akarok egy többnapos szenvedést farönkökkel kibakolt autó alatt.
GTPeti2010-11-17 19:15:54 // 113949
Köszi. Erre nem látok esélyt, mert mint írtam Németo-ban vagyok. Otthon én is tudnék sok-sok szakit, akire rá merném bízni a vasat.
(A hazamenetel 1 nap. A javítás még egy nap, a visszajövetel mégegy. A visszaútnak is van költsége, a trélerezésnek is, a javításnak is valamennyi. Szóval szépen összejönnek ezek és akkor már inkább vállalom a különbözettet, szabadságot úgysem tudok most kivenni.)
admirális2010-11-17 17:47:21 // 113948
Valamelyik csatlakozó(i)d kontaktos(ok) lehet(nek). Vidd el kiolvastatni a légzsák ECU-t és az megmondja pontosan hogy hol keresendő a hiba. Ott a csatlakozókat széthúzni, befújni WD40-nel, összerakni, aztán hibát törölni és nagy eséllyel ott ahol javítottad pár évig megint jó lesz. (a javítás idejére aksit lecsatlakoztatni).
Bgabor2010-11-17 17:16:34 // 113947
Srácok valaki esetleg találkozott olyan problémával ,hogy a légzsák visszajelző időnként világít ,újraindítom az autót akkor jó ,megpróbálom még egyszer megint világít mi a p.csa lehet ?Van esetleg olyan csatlakozó ami kontakt hibás szokott lenni?
Ferke2010-11-17 09:57:01 // 113946
Akkor most már remélem megtanultad, hogy másképp kell megoldani?:DDD
dfg (Tanárúr)2010-11-17 08:52:29 // 113945
megógyuk okosban a sufniban :D
lausz2010-11-17 06:20:08 // 113944
hozd ide megoldjuk ócsóé
Dévid2010-11-16 22:29:06 // 113943
Köszönöm szépen a jó tanácsot. Nyugi tévedni emberi dolog, szóval elvben akár még Neked is szabad. Mit fogsz tenni, megjavíttatod ott a kocsid, ahol élsz, vagy hazajössz és itthon próbálod meg?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak