Fórum >> Típusok >> 156

szasza(SW)2011-01-23 14:53:41 // 116242
Ebből most az derült ki,hogy 20A 70 Ero:))
GTPeti2011-01-23 14:50:50 // 116241
Keress rá arra, hogy 821 89068 !!
szasza(SW)2011-01-23 14:50:18 // 116240
Unix szerint az enyémbe 100-as van a 16v-be 120-as.Ettől még lehet egyforma háza,vagy nem:))
GTPeti2011-01-23 14:44:53 // 116239
Mitől lenne nagyobb? Csak kérdezem.

(Megérzésem szerint a 16V-sben ugyanúgy 120A-s generátor van.)
szasza(SW)2011-01-23 14:42:04 // 116238
Ha a ház nagyobb ,akkor a tengely kerülhet arrébb amit a szíj nem biztos,hogy nem nyekergéssel hálál.Ha egyforma a ház, felfogatás akkor elvileg igazad van:)
GTPeti2011-01-23 13:55:10 // 116237
Mitől nagyobb? A +8 szeleptől?

Szerintem felmegy.
Tónyó2011-01-23 13:48:48 // 116236
elvitem szevízbe a 156os csodámat,szervó probléma miatt...egy hét múlva kapok választ meglehetett e szerelni....:-((((addig marad a bkv :-(((((
Lacci2011-01-23 12:51:39 // 116235
Nem ajánlották a csúszásgátlót, mert minden ragacsos lesz tőle, nem tudom hogy ez tényleg így van-e...
Leszedetem a Szíjat, aztán megnézzük a görgőket, lehet hogy a vezetőnek harangoztak...
linzenbold2011-01-23 12:35:31 // 116234
Sziasztok! Gyorsba kéne egy kis segítség, 1.9jtd 8V 115 lovas motorra felmegy a 16V-es generátora??? Mert elvileg nagyobb!!!!! Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban????
köszi előre is!!!!
Piritu - 1.000.0002011-01-23 11:22:52 // 116233
A gyári beszkennelt 2700 oldalas szerelési utasítástt töltöttem le németül a Spiderhez, azt olvasgatom.
Trombozis2011-01-23 10:45:41 // 116232
A DTEből nézte, hogyan kell? Nekem nem akar futni. Valaki tudna nekem ilyenr ajzot küldeni? Céges laptopon megfog mindent a mököfí.
Alfa GT-Csaba2011-01-23 10:00:36 // 116231
Lehet kapni ékszíj csúszás gátló sprayt azzal fújd be.Nem lehet hogy a feszítő görgőd adta meg magát?
Trombozis2011-01-23 09:58:49 // 116230
:-)

Én meg is ijedtem. :-D
Lacci2011-01-23 01:08:13 // 116229
Sajna a hintőpor nem vált be, csak pár km-t bírt...
Jön a szerelő... :(
Dévid2011-01-22 23:23:35 // 116228
Kilóra hasonló, de tudod milyen macera 156-nál, ha a lány azt kéri nyisd le a tetőt? Én tudom. :D
Piritu - 1.000.0002011-01-22 22:49:20 // 116227
Végül is kilóra ugyanannyi :-)
GTPeti2011-01-22 22:38:16 // 116226
Igazad van. A Spidert a 156-hoz hasonlítani kicsit almát a körtéhez. :)
szasza(SW)2011-01-22 22:20:36 // 116225
A 46 nál lefelé volt egyszerűbb, mert a hely kicsi a motor és a tűzfalközt.A jtd-nél szerintem több hely van.Neked van hasonlítási alapod nézd meg a kettőt,ha a ts-nél kisebb a hely akkor lefelé egyszerűbb.
GTPeti2011-01-22 22:04:09 // 116224
Vagy kit. :)

Amúgy nem tányéraknára gondoltam, mert már vacsoráztam. :)
Piritu - 1.000.0002011-01-22 22:03:05 // 116223
Miért? Mit kellene felrobbantani? :-D

Nincs :-(
GTPeti2011-01-22 21:48:56 // 116222
Aknád sincs?
GTPeti2011-01-22 21:45:44 // 116221
Nemtom, nálam elég mélyre kellett volna benyúlni felülről a kábelek felcsavarozásához. "Karhossz" kérdése az egész.
Piritu - 1.000.0002011-01-22 21:44:21 // 116220
Hm, érdekes lesz, felette van a szervószivattyú, csápos nincs, ráadásul a kocsi mellett nem sok a hely a garázsban.
No, holnap joban megsasolom a helyzetet.
GTPeti2011-01-22 21:41:42 // 116219
Hmm... Úgy emlékszem a kerékdob ki volt szedve. Viszont, honnan csavaroztunk, arra sajnos nem. Csáposon csináltuk. (Nem város. :)
Piritu - 1.000.0002011-01-22 21:39:57 // 116218
A rögzítő csavarokhoz hozzáférek a kerék felől?
GTPeti2011-01-22 21:38:19 // 116217
A TS-nél pont azért egyszerűbb felfelé, mert hiányoznak a dízelnél útban lévő alkatrészek...
Piritu - 1.000.0002011-01-22 21:37:16 // 116216
TS-nál is egyszerűbb felfelé?
(A Spiderből kellene kioperálnom, ott a gyári utasítás a lefelé módszert ajánlja.)
GTPeti2011-01-22 21:24:58 // 116215
Lehet. :) Ezekre emlékszem én is.
András bácsi2011-01-22 21:14:32 // 116213
Bár lehet, hogy Ferke szereti magát szívatni. :)
Emlékeim szerint csövek, gázolajszűrő, izzitórelé van csak útban, meg kell egy kicsit forgatni.
GTPeti2011-01-22 21:09:33 // 116212
Szerintem is.
András bácsi2011-01-22 21:00:37 // 116211
Hát ennél szerintem egyszerűbb felfelé kivenni.
Bgabor2011-01-22 20:51:40 // 116210
Ott a pont.
Pont egy éve van nálam a kocsi és ahányszor beleülök ,még mindig nagyon tetszik ,sőt egyre jobban,főleg az apró részletek. Pedig nagyon a "német" fele(vagyis "spanyol") fele húztam. Seatot akartam ,az előző kocsim az volt, bevált, de megnéztem a 2003 utániakat és undoritó a belseje kopogós műanyag ,rideg belső.Az emberek 80% a az autót használati eszköznek veszi ,nem nézi a részleteket,de szerintem itt a többség másként áll a kocsijához. Nagyon jó nekem az alfa:)
Persze minden apró hibájával:)
Kezd elmélyülni az Alfa kór bennem.:)
GTPeti2011-01-22 20:37:04 // 116209
"Középső tartóbak ki, felső kitámasztó leköt, generátor leköt, olajteknő kicsit odébbpajszingol(előrefele), gen. a féltengely mögött kiforgatható"

Ez akkor tényleg egyszerűbb...
Lambi1562011-01-22 20:35:11 // 116208
Én épp ma javítottam ilyen problémával a gépet. Nálam a hűtő alatti alucső eresztett. 2komponensű "folyékony fémet" kentem rá, plussz kívülre gumicső meg bilincs a biztonság kedvéért. Viszont mindenképpen cserés lesz mer amikor tettem vissza egy másik részen is megjelent az olaj. Ezzel sajna nincs mit tenni érdemes cserélni. Szép meló volt vele na.. Kiszedni elég gányos. Lökös le és oldalirányba jött ki, miután lehúztam a csöveket róla. Helyben nincs bőség elég szűkösen fért ki.
Idevágó kérdés: A szervónyomás fordulatfüggő? Tehát ha pl. leszabályzáásig rugatom neki akkor nagyobb nyomás lesz a szervócsőbe? Csak azért hogy merjem-e tolni neki míg ideér az új cső vagy inkább ne.. Ha valaki tudja hol lehet ilyen csövet szerezni szóljon légyszi!
Hardy2011-01-22 20:26:29 // 116207
Nekem a valto lyukasztotta ki a szervocsovemet. Nezd meg a blogomat. Par forintból lett orvosolva.
Tónyó2011-01-22 19:33:12 // 116206
hát nemtom honnan jön az olaj csak a kis tartályon látom hogy mindig kevesebb van benne,javasolták hogy mindig töltsem fel és ugy jussak el szerelőhöz....de nemtudok senkit aki megbizható....remélem nem nagy a baj, de a hangjából itélve elég gázos a helyzet...Help!!!!
szasza(SW)2011-01-22 19:21:52 // 116205
Először nézd meg hol ment el az olaj.Nekem volt szerencsém olyanhoz,hogy a szivattyúról letolta a csövet.Ezt csak vissza kellet rakni és feltölteni.Ha cső tört vagy egyéb számodra javíthatatlan akkor meny szerelőhöz.Olaj nélkül ne használd,mer a szivattyú bekrepál.:(
Tónyó2011-01-22 19:11:08 // 116204
Szevasztok! Elment a szervóolajam,zörög meg kattog mikor tekerem a kormányt,folyik az olaj,ma történt,nemtud valaki pesten egy hozzáértő szakembert????Meg hogy kb mennyi lenne a javítás???akinek volt ilyen problémája jelezzen...
Rolcho2011-01-22 18:39:29 // 116203
OFF:
Nem olyan régen sikerült ismét offos autóba ülnöm. Kívülről kulturáltnak mondható Skoda Octavia. Néhány (kb 3) éves, kevés kilométerrel rendben tartva az első modell utolsó szériája. Másfélszer annyiba került, mint az enyém.
Azt a szürke, komor igénytelen anyagokkal elkészített belsőt, utoljára Suzukiban láttam hasonlót! Olyan "magasan" ültem a vezető mellett, hogy a műszerfal teteje nem sokkal ért a térdem fölé. Akkor az ötlött a fejembe, hogy a 156 tényleg egy prémium kategóriás autó, a külsejével és a belsejével egyaránt, még így több mint hét évesen is. A cseh csoda az utas hangulatát meghatározó tér tele borzalmas műanyagokkal, egyhangú unalmas felületekkel. Az ember kénytelen az utat, a tájat nézni - lehet a cél pont ez volt -, hogy a látómezőbe még csak véletlenül se kerüljön az autó belseje, mert szemizomgyulladást kaphat a fókuszpont folyamatos áthelyezésétől, mire talál egy érdekes pontot. De szerencsére az igénytelenségben megtalálták a harmóniát, mert a műszerfal elemeit sem próbálták túl szépre megcsinálni.
És ekkor jut eszembe, hogy basszus létezett ebből RS változat is, és azt kérdezem magamtól: de minek? Belülről az sem lehet annyival - nagyságrendekkel - jobb, ebből a pénzből pedig már autót is lehetne venni! Emberek! Jó reggelt!
Nem, nem akarom, hogy igazak legyenek a pletykák, és nem akarok VW belsős autót! Olyan Alfát akarok ezután is, mint a 156-os. A Giulietta belseje, ami eddig nem is tetszett annyira, mára csodaszépé változott!
ON:

Én szeretem az autómat!
Ferke2011-01-22 18:30:03 // 116202
Középső tartóbak ki, felső kitámasztó leköt, generátor leköt, olajteknő kicsit odébbpajszingol(előrefele), gen. a féltengely mögött kiforgatható:)
Trombozis2011-01-22 18:29:43 // 116201
Értem. Akkor már full javítás.
Trombozis2011-01-22 18:11:49 // 116200
Na nekem is kell a titok. :-)
GTPeti2011-01-22 18:09:19 // 116199
Akkor leírhatnád részletesen a jobb megoldást. Hogy tanuljunk is vmit, ha már 1x itt vagyunk. :)
Ojsika2011-01-22 18:05:40 // 116198
ystuc! Bocsi, de ezt ajánlották:))
Ferke2011-01-22 18:01:21 // 116197
MArhaság! Sokkal jobb megoldás is van, lefele. Most lett kész az enyém...:)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-22 17:59:00 // 116196
görgőből jó a ruville, snr pl ugyan az mint a gyári mivel ugye az Alfa görgőt nem gyárt :P a szíjból jó a dayco, gates, a dayco a gyári kivéve a 2,5 V6-nak annak a gates, vízpumpából jó a ruville, hepu, bugatti, graf de nincs nagy gond a sil, dolz, rps, valeo, magnettivel sem....jah szíjat mindenképp cserélj 20e km után mert a régi szakadni fog!
ystuc2011-01-22 17:56:54 // 116195
Rossz topic! 156-ban nincs Blue & Me! :-)
Ojsika2011-01-22 17:49:22 // 116194
Sziasztok!!
Nem tudna valaki segíteni a Blue $ Me rendszerben?? Hogy lehet beállítani, hogy felolvassa az smst? Vagyis h kijelezze?? Köszi előre is a segítséget!!
GTPeti2011-01-22 15:24:32 // 116193
Mi szidtuk. A JTD-nél útban van az üzemagyagszűrő és felfelé jön ki a generátor. (Utóbbi nálad is így lesz. "Rá kell feküdni a motorra" szereléskor.)

A csapágycsere erősen ajánlott. Én nem spórolnék ezen. A fenti okok miatt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak